dat kan héquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja he! ik ook!
En CP ik bestel nooit een HB dus ik heb ook geen idee wat erop zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heb ik eentje in mn boxershort zitten jaquote:
àls je mn verhaal goed gelezen had wist je dat jaquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
En swarma, wat ben je nou voor hervormde christen, eet je die HB met mes en vork ofzo? Ik heb em 9 vd 10 keer al op voordat ik de mac uit ben :p
of je was met de auto, zie ik je ook wel voor aan![]()
ik wil er een zonder saus en augurk en krijg een standaar (met die troep dus)quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:21 schreef LastRequest het volgende:
swarma wat wil je als je een hamburger plain bestelt en wat krijg je dan telkens?
ik eet lekker kipfilet met broccoli & wortel gewokt in oestersaus.. en mihoen
Ik dacht het is alweer een tijdje geleden dat ik een typische D_K opmerking had geplaatst!quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:39 schreef IrishBastard het volgende:
Ik wíst gewoon dat iemand dat ging posten he
weet ie iig dat ie niemand mee naar huis neemt zodat ie vroeg op kan morgenquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:25 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En dan naar de PP-meet
Succes gegarandeerd
Vind je meer een brei-muts.quote:
jij bent wakkerquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
De wat meet?
[..]
Vind je meer een brei-muts.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nicemama zegt net dat er een bankpas voor me binnen is. En ik loop al maanden te denken dat ik een nieuwe moet bestellen want de mijne kan echt niet meer
Mooi
quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik sta altijd versteld van de dol dwaze avonturen die jij meemaakt!
In ieder geval spannend genoeg voor je om te posten.quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat is dan jouw interpretatie van mijn post.
Tja, als dat nou aan het einde van december had gezegd dan dacht ik nou nou! Maar december is pas 2 dagen oud. Mijn boterham met pindakaas staat ook nog steeds in mijn top tienquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:24 schreef Mikkie het volgende:
Jaaaaaa...daar zijn jullie allemaal even stil van hè
Alleen blijft mijn chili er zeker weten in, no questionquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tja, als dat nou aan het einde van december had gezegd dan dacht ik nou nou! Maar december is pas 2 dagen oud. Mijn boterham met pindakaas staat ook nog steeds in mijn top tien
quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zou zeggen kom een portie brengen
Damn jij bent heel ergquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik heb echt zin om nu al mijn bed in te gaan met de laptop
niet meer, kijk maar boven je, heb t antwoord alquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:38 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je dat nog vragen?
Wat zijn de andere 9quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:20 schreef Mikkie het volgende:
Ooooh... mijn chili staat in de genialiteits top 10 van december.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |