Dus: volgende keer meer in één keer bestellenquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik vind het dus zonde van de moeiteDie site is dus alleen echt goedkoper als je boven de 100 euro bestelt want dan betaal je geen verzendkosten.
Het is in veel bedrijven zelfs gebruikelijk dat het enkele dagen voor het eind van de maand wordt uitbetaald (rond de 27e). Dit ivm afschrijving van de huur, zorgverzekering etc.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
En serieus die baas van mij.. heeft t salaris nog steeds niet overgemaakt
Ik vind gewoon dat je dat op de eerste van de maand moet hebben. Punt uit.
Tering, dan ben je dus al 36 euro standaard kwijt (incl btw)!quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:46 schreef Slarioux het volgende:
[..]
20 euro voor het abbo, 2 voor de smsbundel, 8 voor het internet. Dan voor 12 euro in de wacht staan bij servicenummers, en voor 12,60 buiten mijn bundel sms'en. Nog 18 cent voor het NOS 'wie wint de verkiezingen smsje' en 60 cent voor sms'en naar het buitenland. Komt bij BTW en hopla, 64,24.
Yep, het abo was zo duur vanwege de telefoon die erbij zat. Maarja, die werd twee weken na het ingaan van het abo gejat. En dan zit je er nog twee jaar aan vastquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tering, dan ben je dus al 36 euro standaard kwijt (incl btw)!
Ik zit op 12 euro inclusief alles. Maar ja, ik doe dan ook niks met Internetten ofzo, gewoon bellen en smsen.
dan ga ik daar werken, no doubts about itquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:58 schreef morgane het volgende:
Swarma, Coldplay komt op 10 september (inderdaad, over bijna een jaar!) naar de Goffert.
Heb vanmiddag btw besloten dat ik gewoon ga
quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:03 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Yep, het abo was zo duur vanwege de telefoon die erbij zat. Maarja, die werd twee weken na het ingaan van het abo gejat. En dan zit je er nog twee jaar aan vast.
Ik vind zo'n 13e maand veel leuker. Elke maand die paar tientjes minder merk je niet, maar die 13e maand welquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jup, I know, dus daarom vind ik dat ik het de eerste van de maand zeker wel mag verwachten.
Lukt dat niet dan de tweede. Maar hij heeft pas vrijdag onze uurbriefjes weggehaald dus zul je zien dat het nog wel ff duurt![]()
Het vaste personeel heeft er geen problemen mee dat het salaris pas op de 1e gestort wordt. Anders zouden ze een 13e maand hebben ofzo en nu krijgen ze gewoon per maand wat meer, iig dat zei een collegaatje van me toen ik weer eens aant klagen was.. (toen was ik al 3 weken op mijn salaris aant wachten)
Idd. In april neem ik dat ookquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]Matig!
Daarom heb ik dus een el cheapo foon en een el cheapo abo
klinkt beter dan mijn verhaalquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:06 schreef Mikkie het volgende:
Ik denk dat ik in de Refter ga eten vandaag. Heb geen zin om te koken en op zich klinkt een cordon bleu met bonenmelange, paddestoelen en friet niet eens heel ranzig.
zeker niet op te zeggenquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik betaal nu nog 1 maand 10 euro voor mijn abbo.. Daarna wordt het 20
Hoe relaxt is datquote:
Je krijgt een tegoedbon thuisgestuurd voor een gratis hamburger?quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:07 schreef swarmahoer het volgende:
alweer de zoveelste keer dat die kankerlijers van de mac zon gore kut hamburger meegeven terwijl ik om een hamburger plain vraag!!! en t word ook nog eens gewoon herhaald mn bestelling
bel ik die tyfustoko op zegt die kerel je mag n nieuwe komen halen ja wat denk je zelf, als ik daar tijd/zin in had was ik wel binnen gaan zitten
nu krijg ik een bon thuis
altijd het zelfde
ik snap echt neit dat je er gewerkt hebt mikkie
Srsly?quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:07 schreef swarmahoer het volgende:
edie 2 overige kipfiles? in de magnetron met n elastiekjequote:Op dinsdag 2 december 2008 18:09 schreef IrishBastard het volgende:
Hmm, de kipfilet was in de aanbieding, dus ipv gewoon 2 filets had ik nu voor ongeveer dezelfde prijs 4
Nu dus heerlijk kipfilet, met zelfgemaakte pastasaus en onderin nog wat pasta
Ik vind 60 ook wel errug veel jaquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan ga ik daar werken, no doubts about it
ik ben geen fan voor 60 euro maar erg leuke nummers
In de saus dus, alleen mn pan kon het eigenlijk niet aan, was te veelquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
edie 2 overige kipfiles? in de magnetron met n elastiekje?
Ik liep net nog door de refter en het zag er prima uit, vond het toch wel jammer dat ik zo rode kool met aardappelpuree ga eten ipv frietquote:
Om Moblo te citeren:quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:14 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik vond al dat je een beetje een hamburgerhoofd had
daarom heb ik zojuist maar een pizza shoarma gehaaldquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:07 schreef swarmahoer het volgende:
alweer de zoveelste keer dat die kankerlijers van de mac zon gore kut hamburger meegeven terwijl ik om een hamburger plain vraag!!! en t word ook nog eens gewoon herhaald mn bestelling
bel ik die tyfustoko op zegt die kerel je mag n nieuwe komen halen ja wat denk je zelf, als ik daar tijd/zin in had was ik wel binnen gaan zitten
nu krijg ik een bon thuis
altijd het zelfde
Dan krijg je tenminste een warme net gemaakte burger.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:21 schreef LastRequest het volgende:
swarma wat wil je als je een hamburger plain bestelt en wat krijg je dan telkens?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:20 schreef Mikkie het volgende:
Nou, dat zat ik straks in de auto nog te denken. Ik ben in drie maanden geloof ik één keer bij de friettent geweest, en eigenlijk mis ik er niks aan.
Dat bedoelde ik niet..quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:22 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Dan krijg je tenminste een warme net gemaakte burger.
Dat dus. Maar er zit niks op toch, alleen een stukje augurkquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Alleen het broodje + hamburger dus niet de sla e.d. erop.
En dan naar de PP-meetquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:18 schreef Mikkie het volgende:
Oeh ik heb ook wel zin in chili con carne. Heel veel bonen, heel veel gehakt, heel veel ui en heel veel scherpe kruiden
!
Het is jammer dat er geen sla zit op een HB. maar ik bestel alles zonder augurk of kaas, omdat het dan vers is. En ik mot kaas nietquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Alleen het broodje + hamburger dus niet de sla e.d. erop.
Ik sta altijd versteld van de dol dwaze avonturen die jij meemaakt!quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Omfg creepy, gister had ik een liedje in mijn playlist gezien maar ik wilde iets anders horen dus toen had ik hem geskipt, en nu dacht ik van ah wil em wel horen dus druk automatisch op volgend nr. Komt dat liedje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |