Hulde voor deze opmerkingquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
http://www.student.ru.nl/rbleize/index.htm
quote:Op woensdag 3 december 2008 00:10 schreef Slarioux het volgende:
Ja? Peer jij je banaan regelmatig in een pruim?
Doet de mijne ook, daar hoef ik mijn mannenvlees niet voor in contact te laten komen met het gezuurde gelaagde epitheel van een damequote:Op woensdag 3 december 2008 00:10 schreef Slarioux het volgende:
Ja? Schiet jouw puddingbuks dagelijks lauwe vla?
quote:Op woensdag 3 december 2008 00:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doet de mijne ook, daar hoef ik mijn mannenvlees niet voor in contact te laten komen met het gezuurde gelaagde epitheel van een dame
quote:Op woensdag 3 december 2008 00:13 schreef TheVotary het volgende:
Na deze lijn geen piemelposts meer
---------------------------------------
(daarboven dus)
Ik ben blij dat ik me niet aangesproken voelquote:Op woensdag 3 december 2008 00:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe kunnen jullie sex toch zo ranzig laten klinken..
En je dan afvragen waarom je het niet hebt
Mensch, ik heb meer sex gehad dan jij bruine boterhammen hebt gegetenquote:Op woensdag 3 december 2008 00:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe kunnen jullie sex toch zo ranzig laten klinken..
En je dan afvragen waarom je het niet hebt
Geen last van zwartrijders?quote:Op woensdag 3 december 2008 00:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mijn matras ziet meer actie dan Utrecht Centraal tijdens de spits
Ach, een ding heeft die vrijer van haar in ieder geval wel en dat zijn ballen! Je moet wel lef hebben om Yasha te durven doorwerken!quote:Op woensdag 3 december 2008 00:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mensch, ik heb meer sex gehad dan jij bruine boterhammen hebt gegeten
Ik heb meer meiden naakt gezien dan jij kinderen hebt gezien in je leven
Mijn matras ziet meer actie dan Utrecht Centraal tijdens de spits
Zeer zeker, wouldn't wanna be the man to fill that holequote:Op woensdag 3 december 2008 00:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach, een ding heeft die vrijer van haar in ieder geval wel en dat zijn ballen! Je moet wel lef hebben om Yasha te durven doorwerken!
quote:Op woensdag 3 december 2008 00:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zeer zeker, wouldn't wanna be the man to fill that hole
(Ik heb het over emotionele gaten natuurlijk, vergeef me eventuele beeldspraak)
Kijk Yasha zou ik niet willen ploegen, maar jouw veldje wil ik best eens gieteren.quote:Op woensdag 3 december 2008 01:00 schreef LastRequest het volgende:
Kijk dit is nog eens interessant teruglezen!
Lekker makkelijk he, na herhaaldelijk verzoek van Yasha of je d'r met rust wil laten, overstappen op een anderquote:Op woensdag 3 december 2008 01:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kijk Yasha zou ik niet willen ploegen, maar jouw veldje wil ik best eens gieteren.
Ja, als IB gewoon helemaal in het begin ja had gezegd dan had ik niet steeds hoeven over te stappen.quote:Op woensdag 3 december 2008 01:03 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Lekker makkelijk he, na herhaaldelijk verzoek van Yasha of je d'r met rust wil laten, overstappen op een ander
He, als je op een gegeven moment eindelijk een keertje echt nodig moet wil ik je best wel een mercy fuck gunnen hoor, zo ben ik dan ook wel weerquote:Op woensdag 3 december 2008 01:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou gelukkig heb ik daar al iemand anders voor dan he
blijft een vriendelijke jongen, die Hostiquote:Op woensdag 3 december 2008 01:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
He, als je op een gegeven moment eindelijk een keertje echt nodig moet wil ik je best wel een mercy fuck gunnen hoor, zo ben ik dan ook wel weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |