abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63692721

Kampioen van Nederland

1918, 1919, 1931, 1932, 1934, 1937, 1939, 1947, 1957, 1960, 1966, 1967, 1968, 1970, 1972, 1973, 1977, 1979, 1980, 1982, 1983, 1985, 1990, 1994, 1995, 1996, 1998, 2002, 2004

KNVB Beker

1917, 1943, 1961, 1967, 1970, 1971, 1972, 1979, 1983, 1986, 1987, 1993, 1998, 1999, 2002, 2006, 2007.

Supercup

1993, 1994, 1995, 2002, 2005, 2006, 2007

Champions League

1971, 1972, 1973, 1995.

Europa cup 2

1987

UEFA cup

1992.

Wereldbeker

1972, 1995.

Europese Supercup

1972, 1973, 1995.

• Doel
    Maarten Stekelenburg * schouderblessure
    Kenneth Vermeer
    Dennis Gentenaar * rugblessure
    Hans Vonk

• Verdediging
    Bruno Silva
    Oleguer
    Thomas Vermaelen
    Jan Vertonghen
    Gregory van der Wiel
    Vurnon Anita

• Middenveld
    Rasmus Lindgren
    Kennedy Bakircioglu
    Urby Emanuelson
    Ismaïl Aissati
    Gabri
    Siem De Jong
    Jan-Arie van der Heijden * knieblessure
    Evander Sno
    Mitchell Donald * zware knieblessure
    Robbert Schilder
    Eyong Enoh

• Aanval
    Klaas Jan Huntelaar * enkelbandblessure
    Miralem Sulejmani
    Luis Suarez
    Dennis Rommedahl
    Dario Cvitanich
    Leonardo
    Jeffrey Sarpong
    Javier Martina

Eredivisie
    7 dec '08, 12:30 FC Volendam - Ajax
    12 dec '08, 20:45 Ajax - NAC Breda
    21 dec '08, 14:30 De Graafschap - Ajax
    28 dec '08, 12:30 Ajax - ADO Den Haag
    18 jan '09, 14:30 NEC - Ajax
    25 jan '09, 14:30 FC Groningen - Ajax
    31 jan '09, 20:45 Ajax - SC Heerenveen
    3 feb '09, 20:15 Ajax - Heracles Almelo
    8 feb '09, 12:30 Vitesse - Ajax
    15 feb '09, 12:30 Ajax - Feyenoord
    22 feb '09, 16:30 Ajax - FC Volendam
    1 mrt '09, 12:30 FC Utrecht - Ajax
    8 mrt '09, 12:30 ADO Den Haag - Ajax
    15 mrt '09, 14:30 Ajax - De Graafschap
    22 mrt '09, 14:30 NAC Breda - Ajax
    5 apr '09, 12:30 Roda JC - Ajax
    12 apr '09, 16:30 Ajax - Willem II
    19 apr '09, 16:30 PSV - Ajax
    26 apr '09, 14:30 Ajax - AZ
    3 mei '09, 14:30 Sparta - Ajax
    10 mei '09, 14:30 Ajax - FC Twente

UEFA cup
    27 nov '08, 21:00 Hamburger SV - Ajax
    17 dec '08, 20:45 Ajax - Slavia Praag

DE OP IS HIER TE VINDEN!

X
    X
    X

Oh kut, moet 1128 zijn.
  • Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
    pi_63692761
    pi_63692770
    Nog meer slecht nieuws: Van der Heijden wordt geopereerd aan zijn andere knie, naar het schijnt.
    Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
      dinsdag 2 december 2008 @ 12:23:17 #4
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_63692774
    Is het al rond?
    I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
    A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
    pi_63692788
    Jammer, hopen dat ie nog een paar keer scoort zou leuk zijn
    pi_63692799
    quote:
    Berg, Van Wolfswinkel en Fall op schaduwlijst Ajax

AMSTERDAM - Ajax houdt al langer rekening met het vertrek van Klaas-Jan Huntelaar naar Real Madrid. De Amsterdamse club gaf daarom in de aanloop van het huidige seizoen al ruim 6 miljoen euro uit aan Dario Cvitanich, de topschutter van de vorige Argentijnse competitie.
    ANP

Technisch manager Danny Blind bevestigde vorige week dat Ajax er een schaduwlijst met aanvallers op nahoudt. Daarop staan de namen van Marcus Berg (FC Groningen) en Ricky van Wolfswinkel (Vitesse).

Blind bekeek maandagavond ook Djiby Fall, een Senegalees die voor Odense in de Deense competitie uitkomt.

Ajax zal voor Berg flink in de buidel moeten tasten. De spits staat niet alleen bij veel clubs in de belangstelling, Luis Suarez, Bruno Silva en Rasmus Lindgren verhuisden in een recent verleden ook al van FC Groningen naar Amsterdam.
    pi_63692819
    Huntelaar is toch geen godenzoon, eerder een bastaardzoon.
    pi_63692822
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 12:23 schreef kevin6188 het volgende:
    Nog meer slecht nieuws: Van der Heijden wordt geopereerd aan zijn andere knie, naar het schijnt.
    Ja joh? Wat heeft ie daar aan dan?

Denk dat t vanavond na t einde van de beurs bekend wordt gemaakt dat hij is verkocht voor omstreeks 25 mln. ofzo!
    A.F.C.A.
    Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
    knuffelnegertje van de SC! ^O^
    pi_63692825
    Hoop toch nog steeds dat beide clubs er niet uit gaan komen..
      dinsdag 2 december 2008 @ 12:26:01 #10
    51286 w00h00
    Digital man!
    pi_63692839
    Laat er maar duidelijkheid komen!
    pi_63692842
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 12:25 schreef TerroRobbie het volgende:
    Huntelaar is toch geen godenzoon, eerder een bastaardzoon.
    Omdat je zo loopt te huilen. Het is een verwijzing naar een spandoek dat in het Abe Lenstra Stadion hing toen Huntelaar zijn laatste wedstrijd voor Heerenveen speelde.
    Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
    pi_63692850
    Spelers komen en spelers gaan.
    Dit moment zat er een keer aan te komen.
    pi_63692856
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 12:23 schreef M0NTANA het volgende:
    Is het al rond?
    Reken er maar op, als Vitesse al roept dat ze een transfer van Van Wolfswinkel niet tegenhouden..

KJH zal komend weekend wat huisjes gaan bekijken... Dit soort verhalen van "Niets is zeker" en "Er is nog niet getekend" werd ook over Sneijder geroepen.
    Maar als Ajax zijnde ben je weer de lul als je in de winter snel een opvolger moet zoeken. Jezus Van Wolfswinkel is leuk bij Vitesse maar is hij de nieuwe doelpuntenmachine?! Ik vraag het me af

Of ze gaan weeeer shoppen in het hoge noorden en komen met Berg aanzetten
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_63692875
    Real Madrid, kutclub. Altijd al geweest.
    AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
    "Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
    pi_63692879
    Het is nog niet definitief toch? Maar zal wel een kwestie van tijd zijn.
    pi_63692910
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 12:26 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Reken er maar op, als Vitesse al roept dat ze een transfer van Van Wolfswinkel niet tegenhouden..

KJH zal komend weekend wat huisjes gaan bekijken... Dit soort verhalen van "Niets is zeker" en "Er is nog niet getekend" werd ook over Sneijder geroepen.
    Maar als Ajax zijnde ben je weer de lul als je in de winter snel een opvolger moet zoeken. Jezus Van Wolfswinkel is leuk bij Vitesse maar is hij de nieuwe doelpuntenmachine?! Ik vraag het me af
    Dat behoort Cvitanich te zijn, en aankoop als Van Wolfswinkel als talentvolle back-up kan ik wel begrijpen.
    pi_63692917
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 12:24 schreef Urquhart het volgende:

[..]
    Berg teveel geld voor te weinig speler. Van Wolfswinkel raakt geen pepernoot en mag de schoenen van jason oost nog niet eens poetsen. Die Fall zegt me al helemaal niks.... Waarom niet Demouge? scoort overal en altijd en voor elke club..... Geen flamboyante jongen, maar wel een gegarandeerde doelpuntenmachine!

pi_63692938
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 12:06 schreef Reeve het volgende:
    Hoop nog steeds dat beide clubs er niet uit gaan komen
    Reken daar maar niet op. Real Madrid moet en zal een spits hebben die CL wedstrijden kan spelen.
    Bovendien heeft Real geld zat, dus dat zal het probleem niet worden.
    Als Real Huntelaar perse wil hebben en Huntelaar wil naar Real, dan gaat Huntelaar naar Real.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63692952
    http://www.telegraaf.nl/t(...)kapot____.html?p=2,1

Wat vinden jullie hiervan? (dus gewoon als voetbalfan en niet puur als Ajacied)

Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_63692970
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 12:29 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Reken daar maar niet op. Real Madrid moet en zal een spits hebben die CL wedstrijden kan spelen.
    Bovendien heeft Real geld zat, dus dat zal het probleem niet worden.
    Als Real Huntelaar perse wil hebben en Huntelaar wil naar Real, dan gaat Huntelaar naar Real.
    Dat sowieso, maar dan hoeft Ajax zich niet te laten afbluffen met het eerste beste bod van Real.
      dinsdag 2 december 2008 @ 12:31:09 #21
    51286 w00h00
    Digital man!
    pi_63692973
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 12:29 schreef ASroma het volgende:

[..]

Berg teveel geld voor te weinig speler. Van Wolfswinkel raakt geen pepernoot en mag de schoenen van jason oost nog niet eens poetsen. Die Fall zegt me al helemaal niks.... Waarom niet Demouge? scoort overal en altijd en voor elke club..... Geen flamboyante jongen, maar wel een gegarandeerde doelpuntenmachine!

pi_63693084
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 12:31 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Dat sowieso, maar dan hoeft Ajax zich niet te laten afbluffen met het eerste beste bod van Real.
    Hebben ze toch ook niet gedaan aangezien ze nog steeds in onderhandeling zijn.
    Maar goed, Huntelaar zijn contract loopt niet zo lang meer door, en bijtekenen wil hij ook niet.
    Dus 35 a 40 miljoen zal hij hoogstwaarschijnlijk echt niet gaan opleveren.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 2 december 2008 @ 12:35:54 #23
    160473 Rossoneri
    Daar hoorden zij engelen zinge
    pi_63693109
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 12:26 schreef Aanvoerder het volgende:
    AJAX AJAX AJAX!!
    PSN: Rossoneri15
    pi_63693111
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 12:30 schreef fuckbuddy het volgende:

[ afbeelding ]

Tot op zekere hoogte mee eens, maar zo'n draftsysteem slaat natuurlijk helemaal nergens op. Dan hoef je helemaal niet meer aan zelf opleiden te denken.
      dinsdag 2 december 2008 @ 12:37:05 #25
    231092 KirkLazarus
    Never go full retard
    pi_63693136
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 12:30 schreef fuckbuddy het volgende:

[ afbeelding ]

quote:
    BRUSSEL - De verkoop van Klaas-Jan Huntelaar aan Real Madrid is de doodsteek voor het Nederlandse voetbal. ,,Dit moet stoppen. Zo wordt alles door het grote geld kapot gemaakt. Het kost Ajax wellicht het kampioenschap en ook deelname aan de Champions League”.

Dit is niet de mening van een doorsnee Ajax-fan, maar van europarlementariër én fervent PSV-supporter Toine Manders. ,,Natuurlijk wil ik dat PSV kampioen wordt. Maar niet op deze manier.”

De VVD’er zint op Brusselse maatregelen die de rijke clubs eindelijk aan banden moeten leggen. ,,De competities moeten weer eerlijker worden. Zo is er straks echt niets meer aan”.

Voor Manders is de transfer van Huntelaar het bewijs dat het Europese voetbal totaal verziekt is door de enorme geldbedragen en de ordinaire handel in soms piepjonge spelers. ,,Real Madrid koopt zomaar de beste speler bij Ajax weg, terwijl die geblesseerd is. Alleen maar omdat ze Van Nistelrooy een paar maanden moeten missen.”

3 miljoen euro

Dat daarmee de kansen voor AZ en zijn eigen PSV groeien om de landstitel te grijpen stemt hem eerder droevig dan verheugd. ,,Al zijn ze net zo goed slachtoffer. Kijk bijvoorbeeld naar Alex, die twee jaar geleden de beste speler op de Nederlandse velden was. Nu zit hij al twee jaar op de tribune bij Chelsea, komt nauwelijks aan spelen toe, maar verdient wel 3 miljoen euro per jaar.”

Manders, die vanmiddag KNVB-voorzitter Kessler en NOC/NSF-voorvrouw Erica Terpstra ontvangt, wil daarom alles in het werk stellen om het voetbal in Europa weer eerlijker en daardoor ook spannender te worden.

6+5-regel

Zo wil de VVD’er opnieuw proberen de beroemde 6+5-regel te lanceren, waarbij clubs nog slechts vijf buitenlandse spelers mogen opstellen. Het plan stuit tot dusver echter op de Europese regels van vrij verkeer, die ‘discriminatie’ tussen Europese spelers niet toelaat.

,,Een alternatief plan waar we nu aan werken is een limiet aan het aantal contractspelers. Bijvoorbeeld slechts 25. De huidige topclubs kunnen dan niet halverwege het seizoen een verse lading spelers aantrekken en moeten het doen met de vermoeid geraakte overgebleven groep. De competities zullen daardoor ongetwijfeld weer spannender worden.”
    Goed dat ze zich er in ieder geval aan storen. Al hebben wij aan een selectie van 25 man echt niet genoeg hoor. En die 6+5-regel ís gewoon in strijd met het gemeenschapsrecht, ik begrijp niet waarom ze daar maar over door blijven zanniken.
    quote:
    Maar meest ideale systeem zou volgens Manders echter een systeem a la het Amerikaanse basketbal zijn. ,,Daar krijgt elk jaar de slechtste club de eerste keus uit de nieuwe lichting toptalenten en mag de kampioen als laatste iemand contracteren. Daardoor is de basketbalcompetitie er ieder jaar weer spannend en onvoorspelbaar.
    pi_63693146
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 12:29 schreef ASroma het volgende:
    Waarom niet Demouge? scoort overal en altijd en voor elke club..... Geen flamboyante jongen, maar wel een gegarandeerde doelpuntenmachine!
    Grapje?

Demouge scoort niet altijd en overal... hij is dit seizoen op een merkwaardige manier omhoog gevallen maar hij is echt bij lange na niet goed genoeg voor Ajax.
    "A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
    "Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
    pi_63693151
    Jammer dat hij naar zo'n bagger club gaat, dit jaar weer geen kampioenschap voor hem.
    ,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
    pi_63693169
    Verkopen we hem nu niet en wordt Ajax geen kampioen dan krijgen we het volgende:
    Pff had Ajax hem toen maar voor 25 miljoen verkocht

Verkopen we hem nu wel en wordt Ajax geen kampioen dan krijgen we dit:
    We hadden hem nooit moeten verkopen.

Met andere woorden, alleen een kampioenschap hangt er van af en ik denk niet dat Huntelaar de beslissende factor is in het halen van het kampioenschap.
    Ik denk dat een goede organisatie achterin belangrijker is.
    pi_63693183
    Inderdaad, gewoon nu geld steken in een "GOEDE" verdediger en geen extra Oleguer graag.
    ,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
    pi_63693206
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 12:26 schreef Aanvoerder het volgende:
    Ik had KJH zo graag bij AC Milan zien spelen, die zou zo ontzettend geschikt zijn voor die club!
    Yo!Soppa?
      dinsdag 2 december 2008 @ 12:41:46 #32
    160473 Rossoneri
    pi_63693227
    Waarom moeten we uberhaupt een nieuwe spits kopen? Vroegah stond Ajax bekend om zijn spitsen in de jeugdopleiding kunnen ze dat opeens niet meer in Amsterdam? Altijd maar kopen kopen kopen haal verdomme eens een talentvolle spits uit de eigen jeugd!
    AJAX AJAX AJAX!!
      dinsdag 2 december 2008 @ 12:41:46 #33
    231092 KirkLazarus
    Never go full retard
    pi_63693228
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 12:38 schreef sjimz het volgende:
    Verkopen we hem nu niet en wordt Ajax geen kampioen dan krijgen we het volgende:
    Pff had Ajax hem toen maar voor 25 miljoen verkocht

Verkopen we hem nu wel en wordt Ajax geen kampioen dan krijgen we dit:
    We hadden hem nooit moeten verkopen.

Met andere woorden, alleen een kampioenschap hangt er van af en ik denk niet dat Huntelaar de beslissende factor is in het halen van het kampioenschap.
    Ik denk dat een goede organisatie achterin belangrijker is.
    Zelfs Huntelaar-uit-vorm is op dit moment verantwoordelijk voor 1/4 van het aantal doelpunten. Dat ga je absoluut missen.
    pi_63693262
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 12:41 schreef Rossoneri het volgende:
    Waarom moeten we uberhaupt een nieuwe spits kopen? Vroegah stond Ajax bekend om zijn spitsen in de jeugdopleiding kunnen ze dat opeens niet meer in Amsterdam? Altijd maar kopen kopen kopen haal verdomme eens een talentvolle spits uit de eigen jeugd!
    Die zijn er ook wel, denk aan Bodul en Castillon. Maar beiden hebben nog even de tijd nodig voordat ze er echt zullen staan. En daar is niets mis mee.
      dinsdag 2 december 2008 @ 12:44:54 #35
    160473 Rossoneri
    pi_63693314
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 12:42 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

En daar is niets mis mee.
    Nee dat is ook wel oke natuurlijk, mijn punt was meer dat Ajax altijd maar nieuwe spitsen wil kopen ipv naar de eigen jeugd te kijken. Ik bedoel welke spits was de laatste uit de eigen jeugd die ook echt geslaagd is? Kluivert? Als je bedenkt wat daar vroeger allemaal vandaag kwam.
    AJAX AJAX AJAX!!
    pi_63693322
    Verkopen voor +25 miljoen en niet meer zeuren.... anders zou hij deze zomer toch weggaan....
    Love is in the air!
    pi_63693339
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 12:39 schreef _Mike_ het volgende:
    Inderdaad, gewoon nu geld steken in een "GOEDE" verdediger en geen extra Oleguer graag.
    Mee eensch
    MOKUM XXX RATED
    pi_63693356
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 12:44 schreef Rossoneri het volgende:

[..]

Nee dat is ook wel oke natuurlijk, mijn punt was meer dat Ajax altijd maar nieuwe spitsen wil kopen ipv naar de eigen jeugd te kijken. Ik bedoel welke spits was de laatste uit de eigen jeugd die ook echt geslaagd is? Kluivert? Als je bedenkt wat daar vroeger allemaal vandaag kwam.
    Nah, Ajax kijkt er ook wel naar en koopt natuurlijk pas als iemand van buitenaf een echte meerwaarde vormt. Dat is met Arveladze, Mido, Zlatan en Huntelaar natuurlijk wel heel behoorlijk het geval geweest. Sonck wat minder...

Tegelijkertijd snap ik jou ook wel hoor. Ik zou ook graag zien dat er een nieuwe Kluivert opstaat. Misschien Bodul (al komt ie van Heerenveen) of Castillon (erg groot talent maar ook nog jong) dus
    pi_63693384
    Goede verdediger + Van Wolfswinkel halen en dit seizoen dan maar vooral rekenen op Suarez en Cvitanich in de spits.
    "A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
    "Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
    pi_63693508
    quote:
    Nürnberg en Charisteas stevenen af op breuk

Na weinig succesvolle periodes bij Ajax en Feyenoord lijkt ook het avontuur van Angelos Charisteas bij 1.FC Nürnberg uit te draaien op een mislukking. De club, die momenteel uitkomt in de tweede Bundesliga, wil de Griek zo snel mogelijk kwijt.

De 28-jarige Charisteas kwam anderhalf jaar geleden voor ongeveer 2,5 miljoen euro over van Feyenoord, waarmee hij de duurste aankoop uit de clubhistorie van Nürnberg werd. De Griek bakte er echter weinig van en scoorde in de afgelopen zestien maanden, waarvan vier in de tweede liga, slechts zeven competitiedoelpunten. Dat is bijzonder weinig voor iemand die met een jaarsalaris van 750.000 euro zwaar op de begroting van de gedegradeerde club drukt.

"We ons hier allebei iets anders van voorgesteld, ik denk niet dat Harry hier nog gelukkig wordt. Een vertrek lijkt op dit moment de beste optie, mogelijk op huurbasis", zegt Nürnberg-directeur Martin Bader in de Nürnberger Abendzeitung.
    The return of Harry
      dinsdag 2 december 2008 @ 12:55:56 #41
    166976 DuvelDuvel
    Altijd heet en altijd hype
    pi_63693561
    De verkoop van Huntelaar kost ons het kampioenschap. Het is niet zeker dat we anders wel kampioen zouden worden maar zonder Huntelaar is de kans vele male kleiner. Ik denk dat Huntelaar nog een beetje onderschat word zelfs. Zonder Huntelaar is het alle ballen op Suarez en als die zijn dag niet heeft is Ajax aanvallend onmachtig.

#FreeHat
    pi_63693604
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 12:23 schreef kevin6188 het volgende:
    Dat meen je niet?
    pi_63693626
    Niet verkopen!! Kampioen worden en die miljoenen verdienen met een plek in de CL...
    pi_63693668
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 12:55 schreef DuvelDuvel het volgende:
    De verkoop van Huntelaar kost ons het kampioenschap. Het is niet zeker dat we anders wel kampioen zouden worden maar zonder Huntelaar is de kans vele male kleiner. Ik denk dat Huntelaar nog een beetje onderschat word zelfs. Zonder Huntelaar is het alle ballen op Suarez en als die zijn dag niet heeft is Ajax aanvallend onmachtig.

[FC-Groningen modus]
    Kut-winterstop
    [/FC-Groningen modus]

Ze hebben in ieder geval genoeg tijd om 'n vervanger te zoeken, dus dat eerst maar ff afwachten. Kut is het wel, en zeker voor 20 miljoen man...
      dinsdag 2 december 2008 @ 13:03:09 #45
    131729 jna
    Je lul hangt uit je broek
    pi_63693757
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 12:58 schreef Reeve het volgende:
    Niet verkopen!! Kampioen worden en die miljoenen verdienen met een plek in de CL...
    Ga er nou maar vanuit dat ie wordt verkocht. Het enige wat we nog kunnen hopen is dat de transferprijs zo hoog mogelijk ligt
    Jawel, je keek.
    pi_63693772
    quote:

Ja en Cvitanich, Aissati en Sulejmani zijn toch niks!!! Toch?

pi_63693829
    Van Wolfswinkel en Fall halen. Heb je twee spitsen die kunnen concurreren plus twee talenten erachter.
    As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
    pi_63693913
    We kunnen echt wel kampioen worden zonder KJH. We zijn het ook niet geworden met hem in die drie jaar.

Je kunt nu ook een ander spel spelen met drie wisselende aanvallers. Cvita, Suarez en Micky kunnen alle drie rouleren, dat zorgt voor veel verwarring bij de tegenstander.
    Vincent zag het koren
    Einstein het getal
    Zeppelin de Zeppelin
    En Johan zag de bal
    pi_63693930
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 13:05 schreef BB-boy het volgende:
    Van Wolfswinkel en Fall halen. Heb je twee spitsen die kunnen concurreren plus twee talenten erachter.
    En Cvita dan? Die is als topscorer van Argentinië binnengehaald....
    Vincent zag het koren
    Einstein het getal
    Zeppelin de Zeppelin
    En Johan zag de bal
      dinsdag 2 december 2008 @ 13:11:23 #50
    53851 BoNi
    Politiek correct en tolerant
    pi_63693944
    Met name tegen Utrecht merkte je dat we absoluut wél een echte spits missen.
    Suarez en Sulejmani zijn mannen die vanaf de zijkant komen, constant de bal gaan halen en zelf een actie maken.
    Een aantal keer kwamen er nu ballen voor die door het gemis van een spits in de punt niet werden afgemaakt.
    Met Suarez, Sulejmani, Cvitanich en Leonardo heb je voldoende creativiteit in de aanval, maar geen vast aanspeelpunt en afmaker in je elftal.
    Als Ajax op dezelfde manier wil blijven spelen zal er toch echt een vervanger voor Huntelaar moeten komen.
    "Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
    Schitterend!
    pi_63693956
    Ik snap niet waarom mensen roepen dat we zonder Huntelaar ineens minder kans op de titel hebben. Mét Huntelaar was het ook geen hosanna. Bovendien wonnen we gewoon van HSV zonder Huntelaar. Dus niets is onmogelijk.

Gewoon Cvitanich een kans geven en geen van Wolfswinkel halen. Dat is een gast die een paar leuke wedstrijden speelt, maar echt niet de nieuwe Huntelaar is.
    AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
    George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
      dinsdag 2 december 2008 @ 13:12:44 #52
    72039 Pappie_Culo
    Spelen is leuk
    pi_63693979
    quote:

Yeah right.

Met Leo en Suarez voorin worden we gewoon kampioen (als AZ het niet wordt).
    Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
      dinsdag 2 december 2008 @ 13:12:54 #53
    52164 pfaf
    pfief, pfaf, pfoef!
    pi_63693982
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 13:11 schreef BoNi het volgende:

Met Suarez, Sulejmani, Cvitanich en Leonardo heb je voldoende creativiteit in de aanval, maar geen vast aanspeelpunt en afmaker in je elftal.
    Cvitanich is toch een echte spits en juist iemand zonder creativiteit?
    pi_63693996
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 13:12 schreef Breach het volgende:
    Ik snap niet waarom mensen roepen dat we zonder Huntelaar ineens minder kans op de titel hebben. Mét Huntelaar was het ook geen hosanna. Bovendien wonnen we gewoon van HSV zonder Huntelaar. Dus niets is onmogelijk.

Gewoon Cvitanich een kans geven en geen van Wolfswinkel halen. Dat is een gast die een paar leuke wedstrijden speelt, maar echt niet de nieuwe Huntelaar is.
    Als backup mag je van Wolfswinkel best halen hoor
    pi_63694019
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 13:13 schreef Jasza het volgende:

[..]

Als Cvitanich maar tot het eind van dit seizoen de kans krijgt om zich te bewijzen. Ik heb vertrouwen in die vent
    George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
      dinsdag 2 december 2008 @ 13:15:53 #56
    52164 pfaf
    pfief, pfaf, pfoef!
    pi_63694058
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 13:14 schreef Breach het volgende:

[..]

Als Cvitanich maar tot het eind van dit seizoen de kans krijgt om zich te bewijzen. Ik heb vertrouwen in die vent
    Van Basten heeft 'm zelf aangetrokken, dus hij heeft geen excuus wat dat betreft.
    pi_63694062
    Is El Hamdaoui niet iets trouwens?

Overigens:
    quote:
    Franco Teixeira Douglas, kortweg Douglas (foto), is mogelijk bezig aan zijn laatste weken bij FC Twente. Bayer Leverkusen, Hamburger SV en Schalke 04 willen de Braziliaan in januari overnemen van de Tukkers. De afkoopsom van de twintigjarige verdediger is niet al te hoog: anderhalf miljoen euro. Schalke-trainer Fred Rutten, wiens positie ter discussie staat, werkte eerder met Douglas in Enschede samen. (Bild)
    Als dat écht zo is.. Maar lijkt me flauwekul.
    pi_63694071
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 13:14 schreef Breach het volgende:

[..]

Precies. En anders hebben we nu al het beroemde duo: Ricky en Micky
    Vincent zag het koren
    Einstein het getal
    Zeppelin de Zeppelin
    En Johan zag de bal
    pi_63694111
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 12:37 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Grapje?

Demouge scoort niet altijd en overal... hij is dit seizoen op een merkwaardige manier omhoog gevallen maar hij is echt bij lange na niet goed genoeg voor Ajax.
    Demouge
    Die gast voetbalde vorig jaar als een natte krant en is nu in vorm. WillemII is het hoogst haalbare voor die knul.
      dinsdag 2 december 2008 @ 13:19:22 #60
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_63694142
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 13:13 schreef Jasza het volgende:

[..]

Waarom dan niet die jeugdspelers? Die Bodul ofzo?
    The Killers Heracles Almelo Real Madrid
    29.10 Novastar HMH
      dinsdag 2 december 2008 @ 13:19:23 #61
    53851 BoNi
    pi_63694144
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 13:12 schreef pfaf het volgende:

[..]

Cvitanich is toch een echte spits en juist iemand zonder creativiteit?
    Vergeleken met Sulejmani en Suarez heeft hij wel minder creativiteit inderdaad. Ik heb Cvitanich nog niet centraal in de spits zien spelen, maar voor mijn gevoel is het meer een speler die ook vanaf de zijkant of in een twee spitsen systeem beter tot zijn recht komt dan als centrale spits.
    Het is naar mijn idee geen spits die kan dienen als aanspeelpunt en vervolgens het laatste tikje kan geven.
    Cvitanich is naar mijn idee meer een type Rosenberg/Sonck en ik ben dan ook een beetje bang voor zijn ontwikkeling bij Ajax....
    Schitterend!
    pi_63694147
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 13:16 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

Precies. En anders hebben we nu al het beroemde duo: Ricky en Micky

Moet ricky nog wel ff roze schoenen halen
      dinsdag 2 december 2008 @ 13:20:03 #63
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_63694161
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 13:15 schreef Nashje het volgende:
    Is El Hamdaoui niet iets trouwens?

Overigens:
    [..]

Als dat écht zo is.. Maar lijkt me flauwekul.
    Anderhalf miljoen, dan kan Heracles hem zelfs nog wel kopen
    29.10 Novastar HMH
    pi_63694180
    Op naar zondag!
    pi_63694196
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 13:10 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

En Cvita dan? Die is als topscorer van Argentinië binnengehaald....
    Die moet je zeker de kans geven voor in de spits, maar ik zou er graag nog iemand achter de hand hebben (in dit geval Fall als hij goed genoeg is). Van Wolfswinkel en Bodul kunnen dan in de luwte gebracht worden.
      dinsdag 2 december 2008 @ 13:22:02 #66
    166976 DuvelDuvel
    pi_63694213
    quote:
    'Aankoop Huntelaar ook een politieke zet'

maandag 01 december, door SV, Amsterdam, 22:41u, NOS

Volgens Edwin Winkels zal de aankoop van Klaas Jan Huntelaar een politieke zet zijn van Real-voorzitter Ramon Calderon. Dat zei de journalist die zich in Spanje bevindt. Real heeft de transfer zelf maandagavond laten uitlekken.

Aanstaande zondag is er namelijk een belangrijke ledenraad bespreking bij Real en het huidige bestuur komt daar beter voor de dag als ze deze week nog een nieuwe spits hebben gekocht. Vandaar dat ze haast hebben in Madrid.

Volgens Winkels zal de druk groot worden op Huntelaar, dat schrijven de Spaanse kranten allemaal in hun artikelen voor woensdag. Huntelaar zal indien de transfer doorgaat wel een basisplaats krijgen omdat er nagenoeg geen concurrentie is. Ook een vertrek van de onder druk staande Bernd Schuster is geen probleem omdat technisch directeur Predrag Mijatovic de Ajax-spits op zijn conto wil halen.

De correspondent gaf verder aan dat de Nederlandse enclave in Madrid geen probleem vormt. De Spanjaarden zijn over het algemeen tevreden over de inbreng van de Nederlanders.
    #FreeHat
    pi_63694238
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 13:19 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Waarom dan niet die jeugdspelers? Die Bodul ofzo?
    Eens. Die kent tenminste het Ajax systeem al en zal er eerder staan dan Van Wolfswinkel denk ik.

Doe mij maar gewoon Sulejmani - Bodul/Cvitanich - Suarez rest van het seizoen.
      dinsdag 2 december 2008 @ 13:27:59 #68
    166976 DuvelDuvel
    pi_63694354
    Weet iemand trouwens in wat voor systeem Cvitanich speelde bij Banfield. Heb het idee dat hij meer een spits is voor een 2 spitsen systeem en niet een voor in de combinatie met een bewegende spits zoals Suarez en Sulejmani. Huntelaar was toch vaak aanspeelpunt en bliksemafleider en de man waar alle voorzetten bij kwamen.imo de belangrijkste speler van Ajax.En argumenten als met Huntelaar zijn we ook geen kampioen geworden zijn onzin want het probleem lag afgelopen jaren duidelijk niet voorin.
    #FreeHat
      dinsdag 2 december 2008 @ 13:29:17 #69
    22794 Enchanter
    Right you are Ken!!!
    pi_63694384
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 13:15 schreef pfaf het volgende:

[..]

Van Basten heeft 'm zelf aangetrokken, dus hij heeft geen excuus wat dat betreft.
    Sno is ook door van Basten gehaald
    Ik ben inmiddels overleden
      dinsdag 2 december 2008 @ 13:31:28 #70
    52164 pfaf
    pfief, pfaf, pfoef!
    pi_63694439
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 13:19 schreef BoNi het volgende:

[..]

Vergeleken met Sulejmani en Suarez heeft hij wel minder creativiteit inderdaad. Ik heb Cvitanich nog niet centraal in de spits zien spelen, maar voor mijn gevoel is het meer een speler die ook vanaf de zijkant of in een twee spitsen systeem beter tot zijn recht komt dan als centrale spits.
    Het is naar mijn idee geen spits die kan dienen als aanspeelpunt en vervolgens het laatste tikje kan geven.
    Cvitanich is naar mijn idee meer een type Rosenberg/Sonck en ik ben dan ook een beetje bang voor zijn ontwikkeling bij Ajax....
    Mja, dat idee heb ik niet helemaal. Ik vind 'm statischer en meer een aanspeelpunt. Bovendien schijnt het een aardige kopper te zijn, ondanks z'n lengte. Iets wat voor een diepe spits in 433 pleit. Als hij geen echte 433 spits is, zou het sowieso een achterlijke aankoop zijn van Marco. Niet dat ik 'm daar niet voor aanzie hoor.
      dinsdag 2 december 2008 @ 13:35:01 #71
    53851 BoNi
    pi_63694526
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 13:31 schreef pfaf het volgende:

[..]

Mja, dat idee heb ik niet helemaal. Ik vind 'm statischer en meer een aanspeelpunt. Bovendien schijnt het een aardige kopper te zijn, ondanks z'n lengte. Iets wat voor een diepe spits in 433 pleit. Als hij geen echte 433 spits is, zou het sowieso een achterlijke aankoop zijn van Marco. Niet dat ik 'm daar niet voor aanzie hoor.
    Ik hoop natuurlijk dat ik ongelijk krijg. Geef hem maar de kans en we zullen het zien
    Schitterend!
    pi_63694568
    Ik heb van Wolfswinkel voor 1 miljoen binnengehaald. We speelden tegen Vitesse en hebben met 3-1 gewonnen. Ricky werd in de 75ste minuut ingebracht en na 5 minuten in het veld maakte hij de 3-1.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_63694595
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 13:31 schreef pfaf het volgende:

[..]

Imho wel een aanspeelpunt en niet statisch, hopelijk passeert ie zijn man makkelijk, dan hebben we echt een harde voorhoede!
      dinsdag 2 december 2008 @ 13:45:57 #74
    37809 Doezelhaar
    Tot het gaatje...
    pi_63694820
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 12:42 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Die zijn er ook wel, denk aan Bodul en Castillon. Maar beiden hebben nog even de tijd nodig voordat ze er echt zullen staan. En daar is niets mis mee.
    Nee. gewoon voor de leeuwen gooien als KJH vertrekt deze winter.
    pi_63694828
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 12:41 schreef Rossoneri het volgende:
    Helemaal met je eens, trouwens... een spits uit de jeugd als backup en rustig brengen is misschien beter, we hebben nu immersspitsen zat: Cvitanich is er nog en die hebben ze niet voor niets gekocht, Sarpong is er nog, Suarez kan ook op 9 spelen en wat te denken van Sulejmani? en natuurlijk de redder in Hamburg: Leonardo.

Huntelaar heeft de afgelopen jaren veel punten voor Ajax gepakt. Dit seizoen 6 keer het net gevonden en niet echt in vorm geweest voor zijn blessure. Dus wat mij betreft: 20-25 miljoen incasseren en Huntelaar met een strik erom afleveren in Madrid!
      dinsdag 2 december 2008 @ 13:48:18 #76
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_63694875
    Zaak is gewoon dat we weer een killer nodig hebben, zoals een scherpe KJH is. We creeren elke wedstrijd echt veel kansen over het algemeen. Ik baal echt als je wedstrijden als AZ en Utrecht terug ziet en dat we kansen laten liggen die KJH in goede doen bijna 100% zeker had gemaakt, maar nu staat daar Kennedy of Oleguer (vrij voor open doel mis) en die missen me te vaak.
    A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
    Get woke, go broke!
      dinsdag 2 december 2008 @ 13:51:06 #77
    72039 Pappie_Culo
    Spelen is leuk
    pi_63694935
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 13:46 schreef Parttimeboterham het volgende:

Huntelaar heeft de afgelopen jaren veel punten voor Ajax gepakt. Dit seizoen 6 keer het net gevonden en niet echt in vorm geweest voor zijn blessure. Dus wat mij betreft: 20-25 miljoen incasseren en Huntelaar met een strik erom afleveren in Madrid!
    Eens. We hebben de pech gehad dat de stukjes niet op hun plek vielen toen Huntelaar nog in vorm was, time to move on.

Maar is zeker enorm belangrijk geweest, vooral in z'n eerste halve seizoen.
    Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
    pi_63695435
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 13:12 schreef Breach het volgende:

Dat dus
    Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
    pi_63695457
    AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
    "Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
    pi_63695640
    Het lijkt met dat Cvitanich als topscorer van de Argentijnse competitie wel een goede afmaker is. Gewoon die jongen nu in de punt zetten met Sulejmani en Suarez op de flanken. Ook zonder Huntelaar hebben we voldoende aanvallend potentieel, met dadelijk ook Sarpong en Aissati weer terug.

Hoop dat ze het geld van Huntelaar in een linksback en een centrale verdediger stoppen.
    While we're living, the dreams we have as children fade away
    AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
    pi_63695805
    Cvitanich is een speler met een geweldige inzet en een erg sterke kopper. Maar ik vond hem het afgelopen jaar niet heel erg sterk als aanspeelpunt. Ook vond ik dat hij vergeleken met Huntelaar het slimme miste van een spits. Dat kan natuurlijk nog wel allemaal verbeteren maar op dit moment is Huntelaar nog duidelijk de betere. Al is het natuurlijk wel moeilijk te vergelijken want de omstandigheden in het Argentijnse voetbal zijn natuurlijk wel compleet anders.
    Koning.
    pi_63695959
    Sulejmani - Cvitanich - Suarez
    ------------ Aisatti --------------

Ik zie het probleem niet. Investeer liever in de jeugd dan weer ene van Wolfswinkel of Berg. De transfer van Huntelaar is niet tegen te houden.
    pi_63695977
    Wie zou er nog meer gaan vertrekken deze winter? Silva, Rommedahl, Schilder?
    AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
    pi_63696047
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 14:30 schreef zjroentje het volgende:
    Lijkt me geen overbodige luxe om Silva bij de selectie te houden. Als V/d Wiel en Oleguer wegvallen heb je echt helemaal niets meer. Ben eigenlijk van mening dat Silva een kans moet krijgen onder Van Basten.
    pi_63696077
    quote:
    Gabri?
    Koning.
    pi_63696088
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 14:35 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Gabri?
    Zou me niets verbazen.
    pi_63696111
    Wat Nashje zegt. Rommedahl, Bakkie en Schilder moeten weg. Die Schilder heb je ook niet zo veel aan, komt duidelijk tekort voor Ajax 1
    Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
    pi_63696163
    quote:
    Gabri.
      dinsdag 2 december 2008 @ 14:43:38 #89
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_63696222
    Wat heeft die MvB toch tegen Gabri, ik snap er geen fuck van... met afstand de beste die we hebben op het middenveld. De enige met pit en inzet. De enige die wel stoort en loopt op ballen.
    Get woke, go broke!
    pi_63696223
    Edwin Winkels over Huntelaar
    quote:
    Edwin Winkels, correspondent in Spanje, over de transfer van Ajacied Klaas-Jan Huntelaar naar Real Madrid.
    Klaas Jan peerde 'm gisteren via de nooduitgang tijdens de voorstelling van Freek. Die boefje.
    pi_63696297
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 14:43 schreef HeatWave het volgende:
    Wat heeft die MvB toch tegen Gabri, ik snap er geen fuck van... met afstand de beste die we hebben op het middenveld. De enige met pit en inzet. De enige die wel stoort en loopt op ballen.
    Enoh heeft geen pit en inzet en stoort nooit?
      dinsdag 2 december 2008 @ 14:47:19 #92
    143949 Riro
    A.F.C. AJAX
    pi_63696309
    Ik denk niet dat Gabri in de winterstop al vertrekt, zo snel zal hij het ook weer niet opgeven lijkt me. Maar als het zo doorgaat zal hij in de zomer wel weg gaan.
    pi_63696446
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 14:47 schreef Riro het volgende:
    Ik denk niet dat Gabri in de winterstop al vertrekt, zo snel zal hij het ook weer niet opgeven lijkt me. Maar als het zo doorgaat zal hij in de zomer wel weg gaan.
    Gabri is een held, echt als hij weggaat zou dat echt jammer zijn...
      dinsdag 2 december 2008 @ 14:54:37 #94
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_63696474
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 14:46 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Ok, ook wel. Maar die speelt op dit moment nogal ongelukkig, die heeft nog niet "dat" van voor zijn blessure, zijn passing is nog erg onzuiver en hij probeert het net ff te hard waardoor hij overtredingen maakt. Maar dat is hopelijk tijdelijk.

Maar vergeleken met dat nonchalante "ik sta in de VI, dus ik moet elke week spelen" van Lindgren is Gabri echt stukken beter.
    Get woke, go broke!
    pi_63696482
    quote:

Gabri is beter.
    pi_63696492
    quote:

[..]

Zeker wel, alleen Enoh heeft laten zien dat hij soms nog wat tekort komt. Ik begrijp eigenlijk niet waarom Enoh de voorkeur krijgt boven Gabri. Gabri hoort altijd in de basis in mijn ogen.
    pi_63696510
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 14:29 schreef Rnnz het volgende:
    Sulejmani - == - Suarez
    ------------ Aisatti --------------

Ik zie het probleem niet. Investeer liever in de jeugd dan weer ene van Wolfswinkel of Berg. De transfer van Huntelaar is niet tegen te houden.
      dinsdag 2 december 2008 @ 14:55:56 #98
    51286 w00h00
    Digital man!
    pi_63696516
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 14:17 schreef zjroentje het volgende:
    Het lijkt met dat Cvitanich als topscorer van de Argentijnse competitie wel een goede afmaker is. Gewoon die jongen nu in de punt zetten met Sulejmani en Suarez op de flanken. Ook zonder Huntelaar hebben we voldoende aanvallend potentieel, met dadelijk ook Sarpong en Aissati weer terug.

Hoop dat ze het geld van Huntelaar in een linksback en een centrale verdediger stoppen.
    Helemaal eensch, al zal ik dan nog wel Van Wolfswinkel aantrekken om in de schaduw van Cvitanich te spelen.
    pi_63696579
    MvB wil naar eigen zeggen meer aanvallend spellen dus verkiest hij Kennedy boven Gabri..

Gabri hoor gewoon bij de 11 vind ik!
    pi_63696619
    Zo zou ik lekker gaan spelen en in de winterstop mits Huntelaar weg gaat een goede verdediger erbij kopen (Douglas) en van Wolfswinkel halen (is nu nog niet duur en Vitesse kan altijd geld gebruiken)

Aissati

Enoh ------------------------Gabri

Vermaelen - Vertonghen - Oleguer - van der Wiel
    pi_63696630
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 14:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ok, ook wel. Maar die speelt op dit moment nogal ongelukkig, die heeft nog niet "dat" van voor zijn blessure, zijn passing is nog erg onzuiver en hij probeert het net ff te hard waardoor hij overtredingen maakt. Maar dat is hopelijk tijdelijk.

Maar vergeleken met dat nonchalante "ik sta in de VI, dus ik moet elke week spelen" van Lindgren is Gabri echt stukken beter.
    Ik heb ook liever Gabri dan de Lindgren in huidige vorm, maar ik kan me de gedachtegang van Van Basten ergens ook wel voorstellen. Twee stofzuigers op het middenveld is iets teveel van het goede. Een Lindgren in goede vorm is iemand die makkelijk de aansluiting van middenveld tot aanval kan vinden met zijn goede passing.
    pi_63696776
    Laat het maar gauw 17.30 zijn.. en breng het nieuws naar buiten
    pi_63696829
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 15:00 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Ik heb ook liever Gabri dan de Lindgren in huidige vorm, maar ik kan me de gedachtegang van Van Basten ergens ook wel voorstellen. Twee stofzuigers op het middenveld is iets teveel van het goede. Een Lindgren in goede vorm is iemand die makkelijk de aansluiting van middenveld tot aanval kan vinden met zijn goede passing.
    Ook in dat punt vind ik Gabri sterker, let maar eens op hoevaak Gabri wel niet voorin te vinden is en in de zelfde minuut achterin weer een bal afpakt.
    pi_63696869
    Ik denk dat Gabri gewoon weer een persoonlijk projectje van Van Basten gaat worden. Hij heeft tenslotte al vaak genoeg bewezen spelers consequent te kunnen passeren, terwijl de hele wereld ziet dat zijn slachtoffer juist een van de belangrijkste spelers uit het team is. Hij zal er wel een bepaalde voldoening uit halen.
      dinsdag 2 december 2008 @ 15:10:16 #105
    51286 w00h00
    Digital man!
    pi_63696891
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 15:00 schreef Wooldoor het volgende:
    Zo zou ik lekker gaan spelen en in de winterstop mits Huntelaar weg gaat een goede verdediger erbij kopen (Douglas) en van Wolfswinkel halen (is nu nog niet duur en Vitesse kan altijd geld gebruiken)

Aissati

Enoh ------------------------Gabri

Vermaelen - Vertonghen - Oleguer - van der Wiel
    Van Basten gaat aanvoerder Lindgren niet zomaar op de bank zetten.

Ik zou Enoh, die de afgelopen weken toch minder presteert, een plaats op de bank geven.
    pi_63696921
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 15:07 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Ook in dat punt vind ik Gabri sterker, let maar eens op hoevaak Gabri wel niet voorin te vinden is en in de zelfde minuut achterin weer een bal afpakt.
    Hij is in aanvallende rol zeker gegroeid, maar als spelverdeler hoort Lindgren normaalgesproken beter te zijn. Dat is hij momenteel niet dus kan je zondag beter Gabri opstellen.
    pi_63697107
    quote:
    Aanklager gaat onderzoek instellen naar elleboog Suarez
    Luis Suarez moet mogelijk een paar wedstrijd toekijken.

De aanklager betaald voetbal heeft een onderzoek ingesteld naar Ajax-speler Luis Suárez.

Dit omdat de Uruguayaan afgelopen zondag in het competitieduel met FC Utrecht een elleboogstoot zou hebben uitgedeeld aan Sander Keller.

Het duel eindigde in 1-1 en Keller was verantwoordelijk voor de enige Utrechtse treffer.

goal
    pi_63697195
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 15:18 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Die keller was anders ook lekker bezig..
      dinsdag 2 december 2008 @ 15:25:39 #109
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_63697294
    quote:

[..]
    Elke keer weer, alsof Suarez de enige speler in de eredivisie is die overtredingen maakt. Er lopen bij ploegen als Roda etc spelers die je doormidden rammen, maar nee, Suarez moeten we keer op keer aanpakken!

Die doen ook aan bord op schoot beoordelen hoor...
    Get woke, go broke!
    pi_63697326
    quote:

[..]

Wel, maar maakt nog teveel fouten. Gabri is gewoon een van de meeste zekere factoren binnen de selectie.
    pi_63697362
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 15:21 schreef Reeve het volgende:

Die keller was anders ook lekker bezig..
    Keller liep dan ook niet te miepen na de wedstrijd. Die reageerde erg correct. Denk dat dat nog wel in Suarez' voordeel kan gaan werken.
    pi_63697380
    quote:

[..]
    Wat een fucking onzin zeg hij trekt zich gewoon los en gebruikt daar mischien zijn elleboog bij maar totaal niet op gevaarlijke hoogte. In een wedstrijd zijn en tig van zulke acties en die mensen worden toch ook niet allemaal geschorst.
    pi_63697430
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 15:27 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Keller liep dan ook niet te miepen na de wedstrijd. Die reageerde erg correct. Denk dat dat nog wel in Suarez' voordeel kan gaan werken.
    En er zijn nieteens duidelijke beelden van het geval.. dus ik denk dat dit geen schorsing word..
    pi_63697438
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 15:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Elke keer weer, alsof Suarez de enige speler in de eredivisie is die overtredingen maakt. Er lopen bij ploegen als Roda etc spelers die je doormidden rammen, maar nee, Suarez moeten we keer op keer aanpakken!

Ze willen volgens mij een beetje van het KNJB imago afkomen (waarop dat gebasseerd is is mij overigens een raadsel) en Suarez is daarin een gewild slachtoffer.
      dinsdag 2 december 2008 @ 15:33:30 #115
    235657 Putdeksels
    van de straat
    pi_63697530
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 15:30 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Ze willen volgens mij een beetje van het KNJB imago afkomen (waarop dat gebasseerd is is mij overigens een raadsel) en Suarez is daarin een gewild slachtoffer.
    Het wordt de laatste tijd ook wel erg opgeblazen door de commentatoren hoor het gedrag van Suarez.

Alhoewel ik dit wel een echte elleboog vond. Losrukken dmv een elleboog in de maag kan natuurlijk niet.
    Feyenoord!
    "Feyenoord zit in mijn hart. Maar Feyenoord, dat zijn de mensen, dat zijn de supporters. Door hen ontstaat het Feyenoord-gevoel." Henk Fräser
      dinsdag 2 december 2008 @ 15:37:51 #116
    157922 fathank
    Wie baas is bakt koekjes.
    pi_63697656
    Als je dat soort duels al niet meer mag uitvechten .
    Behulpzaam als een waterkraan.
    Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
    als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
    pi_63697882
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 15:33 schreef Putdeksels het volgende:

[..]

Het wordt de laatste tijd ook wel erg opgeblazen door de commentatoren hoor het gedrag van Suarez.

Alhoewel ik dit wel een echte elleboog vond. Losrukken dmv een elleboog in de maag kan natuurlijk niet.
    Zeker als je na de wedstrijd nog eens ziet hoe Schut hem terroriseert en ook continu op zijn benen gaat staan e.d. Maar goed, ellebogen mogen niet en dit leek er wel op.
    pi_63697927
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 15:45 schreef Breach het volgende:

[..]

Zeker als je na de wedstrijd nog eens ziet hoe Schut hem terroriseert en ook continu op zijn benen gaat staan e.d. Maar goed, ellebogen mogen niet en dit leek er wel op.
    Die Schut is sowieso een misselijk ventje

Maargoed Suarez moet gewoon rustig blijven en niet van die domme acties maken.

Zet ze maar lekker voor schut door te scoren
    pi_63698111
    Op AN wordt gesuggereerd dat er net bij de ABN een bankgarantie is binnen gekomen van 27,8 miljoen.
    pi_63698167
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 15:54 schreef kevin6188 het volgende:
    Op AN wordt gesuggereerd dat er net bij de ABN een bankgarantie is binnen gekomen van 27,8 miljoen.
    Dat zou wel een lekkere prijs zijn
    pi_63698210
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 15:47 schreef Jasza het volgende:

[..]

Die Schut is sowieso een misselijk ventje

Maargoed Suarez moet gewoon rustig blijven en niet van die domme acties maken.

Zet ze maar lekker voor schut door te scoren
    A king in the making, and the throne is for the taking
    So I climb the mountain top and put my stake in
    Got the weight of the world on my shoulder
    Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
    pi_63698233
    quote:
    Dit geloof je toch zelf niet he
      dinsdag 2 december 2008 @ 16:09:30 #123
    93214 DeTolk
    Elk puntje telt.
    pi_63698517
    quote:
    Dat is voor de verbouwing van m'n huis
    pi_63698547
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 15:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ben het niet vaak met je eens, maar wat een gezeik is dit idd. Utrecht zelf lag alleen maar iedereen neer te maaien, maar nee daar is niets mis mee.

Pleur toch op kk knvb .
      dinsdag 2 december 2008 @ 16:11:01 #125
    157922 fathank
    pi_63698553
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 16:09 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Dat is voor de verbouwing van m'n huis
    Ga je het steen voor steen af laten breken en op Mars weer op laten bouwen ofzo

dinsdag 2 december 2008 @ 16:17:54 #126
    117642 Sethje
    Notoire betweter
    pi_63698729
    als je zag hoe schut als een kip zonder kop elk duel in ging puur om suarez te raken.......dat ze dat eens onderzoeken...
    Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
    27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
    Mijn party reviews
    pi_63698945
    quote:
    Als daar nog een prestatiebonus bij komt dan vind ik het wel goed. Kunnen we Vagner Love niet halen als vervanger?

Ik zou echt graag de volgende spelers zien komen:

Douglas (heeft nog een contract to 2010) - snel handelen als het onderstaand bericht juist is.
    Fall
    Wolfswinkel

Daarnaast nog een spijkharde aanvallende verdediger, dus geen type Aissati.

Ook al ben ik niet bepaald fan van de persoon Elia, we zouden hem zeker goed kunnen gebruiken.
    quote:
    Arsenal may have obliterated Twente in Champions League qualifying earlier this year, but reports in the English press indicate that Arsene Wenger is tracking a couple of Tukkers talents.

Attack-minded 21-year-old Eljero Elia is apparently on Wenger's radar. The Frenchman had another look at the winger during Twente's narrow UEFA Cup defeat at the City of Manchester Stadium in November and liked what he saw, as the player bagged a goal in the 3-2 reverse.

He would cost around ¤6 million.

The Gunners' interest doesn't end there, though. Sources suggest that 20-year-old Brazilian stopper Douglas is also in Wenger's thoughts.

Arsenal could use defensive back-up and the tall, composed player could provide just that.
    pi_63699087
    Schuster over aankoop Huntelaar: 'Wij zijn klaar voor de 6+5 regeling.'

pi_63699090
    Wat een wereldje is de voetballerij toch ook Iedereen hier roept ineens om van Wolfswinkel terwijl ze hem nog amper hebben zien spelen
    pi_63699129
    Als je een camera zet op die jongen zie je hoevaak hij het slachtoffer is van duwen trekken schoppen en al dat soort dingen. Als je consequent bent moet je die dingen ook bestraffen als er geen bal in de buurt is na bestudring van video
    pi_63699150
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 16:29 schreef TerroRobbie het volgende:
    Wat een wereldje is de voetballerij toch ook Iedereen hier roept ineens om van Wolfswinkel terwijl ze hem nog amper hebben zien spelen
    Wat kom je hier eigenlijk doen? Als je aandacht nodig hebt kun je misschien eens op therapie gaan bij Barca... Die Wolfswinkel heeft talent en kost niet veel. Dat kan dus nooit een miskoop zijn, ook niet als hij tegen zou vallen.
    pi_63699184
    quote:
    Genoeg gezien van die jongen. Hij heeft potentie.
    pi_63699217
    Dit is dus even klote:
    quote:
    Ajax moet een deel van de transfersom van Klaas-Jan Huntelaar afstaan aan zijn oude club sc Heerenveen. Volgens De Telegraaf moet er bij een bedrag van twintig miljoen euro zeker twee miljoen euro worden afgestaan aan de Friezen.
    Ik begrijp opeens waar dat verschil van 2 miljoen vandaan komt als dat klopt (Real: 18 + 2 en Ajax: 20+2)
    pi_63699312
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 16:33 schreef Dvm86 het volgende:
    Dit is dus even klote:
    [..]

Ik begrijp opeens waar dat verschil van 2 miljoen vandaan komt als dat klopt (Real: 18 + 2 en Ajax: 20+2)
    al die kutclubjes waar die gespeeld heeft krijgen een deel van het geld. alleen De Graafschap verdient het vind ik.
      dinsdag 2 december 2008 @ 16:40:03 #135
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_63699419
    quote:
    Ondanks dat je loopt te stoken ben ik het wel deels met je eens. Die jongen heeft nog niet al te veel wedstrijden in het eerste van Vitesse gespeeld, laat hem nog maar even rijpen. Talenten heeft Ajax zelf ook wel in de jeugd.
    29.10 Novastar HMH
    pi_63699443
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 16:31 schreef Dvm86 het volgende:Wat kom je hier eigenlijk doen? Als je aandacht nodig hebt kun je misschien eens op therapie gaan bij Barca... Die Wolfswinkel heeft talent en kost niet veel. Dat kan dus nooit een miskoop zijn, ook niet als hij tegen zou vallen.
    Jij hebt de onderhandelingen al afgerond begrijp ik?
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 16:32 schreef Chadi het volgende:
    Genoeg gezien van die jongen. Hij heeft potentie.
    Ok, meneer de superscout vertel mij dan eens wat zijn zijn sterke en zijn zwakke punten?
      dinsdag 2 december 2008 @ 16:44:05 #137
    202421 Mr_DG
    Areeverdairchee
    pi_63699544
    Douglas en Fall mogen van mij wel komen. Van Wolfswinkel kopen, en weer verhuren aan Vitesse voor anderhalf jaar.
    “Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
    pi_63699548
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 16:40 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Jij hebt de onderhandelingen al afgerond begrijp ik?
    [..]

Ok, meneer de superscout vertel mij dan eens wat zijn zijn sterke en zijn zwakke punten?
    Krijg een sterke punt hoofd van je! Als je hem aan het werk wil zien moet je maar wat voetbalkanalen erbij kopen
    pi_63699654
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 16:40 schreef Damzkieee het volgende:
    Ondanks dat je loopt te stoken ben ik het wel deels met je eens. Die jongen heeft nog niet al te veel wedstrijden in het eerste van Vitesse gespeeld, laat hem nog maar even rijpen. Talenten heeft Ajax zelf ook wel in de jeugd.
    Ik stook helemaal niet. Het voetbalwereldje is gewoon een wereldje waar men leeft naar de waan van de dag. Hypocrisie en opportunisme hoogtij vieren. Geldt echt niet alleen voor Ajaxsupporters hoor. Maar als mensen zich toch aangesproken voelen of wat dan ook, ligt dat meer aan hunzelf dan aan mij.
    pi_63699679
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 16:44 schreef Chadi het volgende:
    Krijg een sterke punt hoofd van je! Als je hem aan het werk wil zien moet je maar wat voetbalkanalen erbij kopen
    Moet ik hieruit concluderen dat je het niet weet?
    pi_63699682
    Wie wat waar is die Fall? Speelt bij Odense? Iemand hem ooit gezien?
    A.F.C.A.
    pi_63699688
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 16:44 schreef Mr_DG het volgende:
    Douglas en Fall mogen van mij wel komen. Van Wolfswinkel kopen, en weer verhuren aan Vitesse voor anderhalf jaar.
    Daar teken ik voor.
    pi_63699724
    Van Wolfswinkel is mijns inziens ook overbodig. Jonge talentvolle aanvallers hebben we al in Bodul en Castillon.
    pi_63699791
    jongens.. Cvitanich, geef die eerst een kans als je nu een vervanger haalt word het een bankzittertje..
    AJAX AMSTERDAM!
    pi_63699794
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 16:48 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Moet ik hieruit concluderen dat je het niet weet?
    Eerder dat ik niet verder in ga op die onzin van je.
    pi_63699810
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 16:47 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ik stook helemaal niet. Het voetbalwereldje is gewoon een wereldje waar men leeft naar de waan van de dag. Hypocrisie en opportunisme hoogtij vieren. Geldt echt niet alleen voor Ajaxsupporters hoor. Maar als mensen zich toch aangesproken voelen of wat dan ook, ligt dat meer aan hunzelf dan aan mij.
    Klopt, ben ik helemaal met je eens! Zo is de hele voetballerij nu eenmaal.... De ene week zijn het helden en de andere week zijn het pepernoten die nog geen deuk in een pakje boter schoppen en wij ze verrot schelden!
    A.F.C.A.
    pi_63699845
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 16:48 schreef Roycoooooo het volgende:
    Chadi waarschijnlijk wel
    pi_63699855
    gelukkig heeft psv Nijland al gekocht. kunnen we die iig niet per ongeluk van Groningen overnemen
    pi_63700292
    Waarom geven ze sommige spitsen echt amper kansen. Bodul, haal hem nu over naar het eerste elftal en laat hem invallen. Van Basten komt er dan snel genoeg achter of het iemand is die het niveau van het eerste elftal aan kan. En laat Cvita nou gewoon in de basis starten. Die jongen wordt echt de volgende Rosenberg op die manier en we zien nu hoe gigantisch fout de beslissing is geweest om hem te laten verloederen op links. Gewoon Cvita centraal, geef hem de tijd tot de winterstop of misschien wel tot het einde van het seizoen en ga dan kijken of je versterkingen moet halen. Voor hetzelfde geld heb je met Cvita al die topspits in huis en doe je hem straks weg voor een appel en een ei.

Zo zie je nog maar eens dat er echt he-le-maal niets klopt van het scoutingsbeleid.
    pi_63700411
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 16:53 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Chadi waarschijnlijk wel
    Nee deense competitie en het afkraken van spelers kaat ik aan jou over.
      dinsdag 2 december 2008 @ 17:22:17 #151
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63700714
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 16:48 schreef Roycoooooo het volgende:
    Twente en Groningen wilden hem afgelopen zomer halen maar liepen stuk op de transferprijs. Slecht kan die niet zijn dus.
    pi_63701011
    Waarom worden er altijd vooronderzoeken naar Suarez gestart? En hebben van de elleboog van Berg/Granqvist niets meer gehoord?
    pi_63701087
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 17:33 schreef _Mike_ het volgende:
    Waarom worden er altijd vooronderzoeken naar Suarez gestart? En hebben van de elleboog van Berg/Granqvist niets meer gehoord?
    Suarez is een makkelijke naam
    pi_63701103
    Dit las ik ergens. Weet niet of het al gepost is?

Ajax wint de Helmond Cup

Stel (ik herhaal: stél) dat Ajax dit seizoen níet de landstitel, de KNVB-beker én de UEFA Cup wint. Ik weet het: het is nauwelijks denkbaar, want wij zijn Ajax, wij zijn onverslaanbaar, etc. etc., maar stél dat er iets misgaat. Dan is er wat mij betreft nog niks aan de hand, want de meest prestigieuze prijs van allemaal kunnen we dan nog steeds winnen. De laatste dagen ben ik in de ban van de Helmond Cup. Nee, ik had er tot een paar dagen geleden ook nog nooit van gehoord, tot ik er iets over las op internet.

De Helmond Cup werd op 10 augustus 2007 in het leven geroepen door een paar supporters van Helmond Sport. Het is naar mijn mening de meest prestigieuze trofee ter wereld, omdat elke club (uit welk land dan ook en op welk niveau dan ook) hem in theorie kan winnen. Geen enkele club wint hem definitief. Je raakt hem vroeg of laat weer kwijt. Een club die de Helmond Cup wint, mag hem namelijk houden totdat er weer verloren wordt. Dan wordt hij overgenomen door de ploeg die de houder versloeg. En zo gaat dat eindeloos door. Hopelijk tot in lengte van dagen, want ik vind het ge-wel-dig idee. Ik ben fan van de Helmond Cup.

Omdat de cup werd uitgevonden door supporters van Helmond Sport was die club tevens de eerste houder. Dat is het leuke als je zelf een prijs verzint: kun je hem gewoon aan je eigen club toewijzen. Helmond Sport had hem in bezit zolang ze in hun officiële wedstrijden bleven winnen of gelijkspelen. Toen ze verloren, nam de winnaar de beker van de Helmonders over: op 31 augustus 2007 was het zover, tegen RKC Waalwijk.

Alle officiële wedstrijden tellen mee: competitie, beker en eventueel Europacup. Het eerste seizoen ging de Helmond Cup van hand tot hand in de Jupiler League, totdat hij op 7 maart 2008 van FC Omniworld werd overgenomen door FC Volendam, toevalligerwijs de koploper, die (toevalligerwijs) vanaf dat moment niet meer verloor, kampioen werd en de Helmond Cup dus ‘meenam’ naar de Eredivisie. Op het hoogste niveau verloren ze hem op de eerste wedstrijddag al aan Heerenveen – en zo diende zich op 18 september jongstleden een spannende dag in de geschiedenis van de Helmond Cup aan: Heerenveen moest als houder van de Helmond Cup voor de UEFA Cup tegen Vitoria Setubal spelen. Als de Friezen hadden verloren, was Vitoria Setubal de nieuwe bekerhouder geweest en had de Helmond Cup zijn reis vervolgd in de Portugese competitie.

Het had gekund, maar het gebeurde niet: Heerenveen pakte een punt en hield de cup dus in bezit... om hem negen dagen later in de Nederlandse competitie te verliezen aan NAC Breda. NAC verloor sindsdien niet meer en heeft de Helmond Cup dus nog steeds in bezit. De volgende wedstrijd waarin de beker op het spel staat (zeg maar gerust: de volgende Helmond Cup-finale) is dus de wedstrijd die de Bredanaars zondag a.s. spelen, tegen FC Utrecht.

Zo kan de Helmond Cup dus óveral terecht komen. Stel, bijvoorbeeld, dat hij in handen komt van PSV, dat PSV hem vervolgens verliest in de Champions League-wedstrijd tegen Liverpool, en dat Liverpool (na een ongeslagen reeks in de Engelse competitie) in de tweede ronde van de Champions League verliest van het verrassende CFR Cluj. Dan bevindt de Helmond Cup zich zomaar ineens in de Roemeense competitie. Alles kan.

Voorlopig zit hij nog in de Eredivisie en het moge duidelijk zijn dat het vanaf nu de absolute, keiharde ambitie van Ajax moet zijn om de Helmond Cup te bemachtigen. De bedenkers van de Helmond Cup zouden het leuk vinden als hun cup naar het buitenland gaat. Nou, dan hebben ze aan Ajax een goeie, want we mogen in alle bescheidenheid toch wel stellen dat het verkloten van Europese wedstrijden min of meer onze specialiteit is. Dus kom maar op met die cup; wij zorgen ervoor.
    Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
    En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
    pi_63701118
    quote:
    Bord op schoot - mentaliteit he.
    pi_63701129
    quote:
    pi_63701187
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 17:37 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Rot eens op als je niet normaal kan reageren.
    pi_63701263
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 17:36 schreef Paaskonijn het volgende:
    Dit las ik ergens. Weet niet of het al gepost is?

Ajax wint de Helmond Cup

Stel (ik herhaal: stél) dat Ajax dit seizoen níet de landstitel, de KNVB-beker én de UEFA Cup wint. Ik weet het: het is nauwelijks denkbaar, want wij zijn Ajax, wij zijn onverslaanbaar, etc. etc., maar stél dat er iets misgaat. Dan is er wat mij betreft nog niks aan de hand, want de meest prestigieuze prijs van allemaal kunnen we dan nog steeds winnen. De laatste dagen ben ik in de ban van de Helmond Cup. Nee, ik had er tot een paar dagen geleden ook nog nooit van gehoord, tot ik er iets over las op internet.

De Helmond Cup werd op 10 augustus 2007 in het leven geroepen door een paar supporters van Helmond Sport. Het is naar mijn mening de meest prestigieuze trofee ter wereld, omdat elke club (uit welk land dan ook en op welk niveau dan ook) hem in theorie kan winnen. Geen enkele club wint hem definitief. Je raakt hem vroeg of laat weer kwijt. Een club die de Helmond Cup wint, mag hem namelijk houden totdat er weer verloren wordt. Dan wordt hij overgenomen door de ploeg die de houder versloeg. En zo gaat dat eindeloos door. Hopelijk tot in lengte van dagen, want ik vind het ge-wel-dig idee. Ik ben fan van de Helmond Cup.

Omdat de cup werd uitgevonden door supporters van Helmond Sport was die club tevens de eerste houder. Dat is het leuke als je zelf een prijs verzint: kun je hem gewoon aan je eigen club toewijzen. Helmond Sport had hem in bezit zolang ze in hun officiële wedstrijden bleven winnen of gelijkspelen. Toen ze verloren, nam de winnaar de beker van de Helmonders over: op 31 augustus 2007 was het zover, tegen RKC Waalwijk.

Alle officiële wedstrijden tellen mee: competitie, beker en eventueel Europacup. Het eerste seizoen ging de Helmond Cup van hand tot hand in de Jupiler League, totdat hij op 7 maart 2008 van FC Omniworld werd overgenomen door FC Volendam, toevalligerwijs de koploper, die (toevalligerwijs) vanaf dat moment niet meer verloor, kampioen werd en de Helmond Cup dus ‘meenam’ naar de Eredivisie. Op het hoogste niveau verloren ze hem op de eerste wedstrijddag al aan Heerenveen – en zo diende zich op 18 september jongstleden een spannende dag in de geschiedenis van de Helmond Cup aan: Heerenveen moest als houder van de Helmond Cup voor de UEFA Cup tegen Vitoria Setubal spelen. Als de Friezen hadden verloren, was Vitoria Setubal de nieuwe bekerhouder geweest en had de Helmond Cup zijn reis vervolgd in de Portugese competitie.

Het had gekund, maar het gebeurde niet: Heerenveen pakte een punt en hield de cup dus in bezit... om hem negen dagen later in de Nederlandse competitie te verliezen aan NAC Breda. NAC verloor sindsdien niet meer en heeft de Helmond Cup dus nog steeds in bezit. De volgende wedstrijd waarin de beker op het spel staat (zeg maar gerust: de volgende Helmond Cup-finale) is dus de wedstrijd die de Bredanaars zondag a.s. spelen, tegen FC Utrecht.

Zo kan de Helmond Cup dus óveral terecht komen. Stel, bijvoorbeeld, dat hij in handen komt van PSV, dat PSV hem vervolgens verliest in de Champions League-wedstrijd tegen Liverpool, en dat Liverpool (na een ongeslagen reeks in de Engelse competitie) in de tweede ronde van de Champions League verliest van het verrassende CFR Cluj. Dan bevindt de Helmond Cup zich zomaar ineens in de Roemeense competitie. Alles kan.

Voorlopig zit hij nog in de Eredivisie en het moge duidelijk zijn dat het vanaf nu de absolute, keiharde ambitie van Ajax moet zijn om de Helmond Cup te bemachtigen. De bedenkers van de Helmond Cup zouden het leuk vinden als hun cup naar het buitenland gaat. Nou, dan hebben ze aan Ajax een goeie, want we mogen in alle bescheidenheid toch wel stellen dat het verkloten van Europese wedstrijden min of meer onze specialiteit is. Dus kom maar op met die cup; wij zorgen ervoor.

Was toch ook iets met Nederland dat officeus wereldkampioen was na het verslaan van Zweden? Zelfde soort iets, maar dan door Schotse fans verzonnen.
    pi_63701291
    Ah, we gaan voor die Helmond Cup
    pi_63701307
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 17:39 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Rot eens op als je niet normaal kan reageren.
    Volgende keer zal ik wel gewoon een plaatje van calimero neerzetten.
      dinsdag 2 december 2008 @ 17:44:36 #161
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63701353
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 17:37 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Bord op schoot - mentaliteit he.
    Was gewoon te zien hoor, dus daar ligt het niet aan.

Welke elleboog van Granqvist eigenlijk?
      dinsdag 2 december 2008 @ 17:44:54 #162
    166976 DuvelDuvel
    pi_63701360
    quote:
    Suárez raakt weer in opspraak
    Geschreven op dinsdag, 2 december om 16:06

De aanklager betaald voetbal heeft een onderzoek ingesteld naar Luis Suárez, zo meldt het ANP. De aanvaller van Ajax zou zondag in het competitieduel met FC Utrecht (1-1) een elleboogstoot aan Sander Keller hebben uitgedeeld. Ajax en Suárez moeten voor 8 december een schriftelijke verklaring bij de aanklager betaald voetbal inleveren. Hij raakte dit seizoen tijdens het bekerduel met FC Utrecht (2-0) ook al in opspraak. De aanklager onderzocht destijds of Suárez tegenstander Loic Loval zou hebben geschopt. De Uruguayaan werd uiteindelijk vrijgesproken.

"Er gebeurde wat, en dat deed heel even pijn", vertelde Keller zondag na afloop over de vermeende elleboogstoot van Suárez. "Er gebeuren wel meer dingen in de wedstrijd. De ene keer ziet men dat wel, de andere keer niet. Dat kan gebeuren."
    Pffff het is weer zover hoor. Aanklager Er gebeuren echt zoveel dingen die vele malen erger zijn dan wat Suarez deed en toch weer een onderzoek.
    #FreeHat
    pi_63701393
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 17:44 schreef Prosac het volgende:

[..]

Was gewoon te zien hoor, dus daar ligt het niet aan.

Welke elleboog van Granqvist eigenlijk?
    Andersson kan ook, maar het gaat mij er niet om dat zij dan wel bestraft zouden moeten worden maar meer om het selectief starten van vooronderzoeken van de KNVB.
      dinsdag 2 december 2008 @ 17:49:12 #164
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63701464
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 17:46 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Andersson kan ook, maar het gaat mij er niet om dat zij dan wel bestraft zouden moeten worden maar meer om het selectief starten van vooronderzoeken van de KNVB.
    Andersson is beoordeeld als een schouderduw, dat bleek het ook. Waarom er geen vooronderzoek is geweest naar Berg, geen idee. Misschien omdat Jack van Gelder iets te hard riep dat "we Berg nu een paar weekjes niet op de velden zouden zien"
      dinsdag 2 december 2008 @ 17:50:20 #165
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63701494
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 17:44 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Pffff het is weer zover hoor. Aanklager Er gebeuren echt zoveel dingen die vele malen erger zijn dan wat Suarez deed en toch weer een onderzoek.
    en die dingen onderzoekt hij ook. Alleen komt het van Suarez wat groter in het nieuws, want Ajax is wat belangrijker dan bijvoorbeeld Helmond Sport.
      dinsdag 2 december 2008 @ 18:05:38 #166
    166976 DuvelDuvel
    pi_63701850
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 17:50 schreef Prosac het volgende:

[..]

en die dingen onderzoekt hij ook. Alleen komt het van Suarez wat groter in het nieuws, want Ajax is wat belangrijker dan bijvoorbeeld Helmond Sport.
    Kan ik ergens zien naar wie er nog meer onderzoeken lopen dan? Heb het idee dat ze Suarez gewoon aan het zoeken zijn. Ik zie zoveel overtredingen waar niks tegen word gedaan dat ik het idee heb dat ze niet echt consequent zijn.
    #FreeHat
    pi_63701947
    Robbie Wielaert halen
      dinsdag 2 december 2008 @ 18:12:11 #168
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_63702021
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 12:24 schreef Urquhart het volgende:

[..]
    Opbokken met die gasten.
    Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
    Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
    pi_63702105
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 18:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
    Robbie Wielaert halen
    Ik zou het niet erg vinden nee.
    pi_63702153
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 18:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
    Robbie Wielaert halen
    Ajb niet zeg. Liever jong plus talentvol die kan uitgroeien tot een absolute topper.
    Vincent zag het koren
    Einstein het getal
    Zeppelin de Zeppelin
    En Johan zag de bal
    pi_63702183
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 18:16 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

Ajb niet zeg. Liever jong plus talentvol die kan uitgroeien tot een absolute topper.
    Douglas dus.
    pi_63702201
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 18:16 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

Zoals? Misschien Douglas. Verder zou ik het zo snel niet weten, wie we moeten halen.
    Robbie Wielaert lijkt mij een prima verdediger. Nog geen 30 jaar, dus hij kan nog wel even mee. Ik had hem er liever bij gehad dan Oleguer.
    pi_63702215
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 18:18 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Douglas dus.
    bijvoorbeeld. Maar Robbie Wielaert is niet het niveau wat Ajax na moet streven.
    Vincent zag het koren
    Einstein het getal
    Zeppelin de Zeppelin
    En Johan zag de bal
    pi_63702249
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 18:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Zoals? Misschien Douglas. Verder zou ik het zo snel niet weten, wie we moeten halen.
    Robbie Wielaert lijkt mij een prima verdediger. Nog geen 30 jaar, dus hij kan nog wel even mee. Ik had hem er liever bij gehad dan Oleguer.
    Ga twee weekies scouten in Argentinië en je zult vast wel iets interessants tegenkomen.
    Vincent zag het koren
    Einstein het getal
    Zeppelin de Zeppelin
    En Johan zag de bal
    pi_63702382
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 18:20 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

Ga twee weekies scouten in Argentinië en je zult vast wel iets interessants tegenkomen.
    Ik laat me dan ook graag verrassen. Maar nogmaals, Wielaert zie ik wel zitten.
      dinsdag 2 december 2008 @ 18:28:17 #176
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_63702412

De kranten uit de trein vandaag.
    Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
    pi_63702500
    Dan mis je de Metro
      dinsdag 2 december 2008 @ 18:33:23 #178
    157922 fathank
    pi_63702549
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 18:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Voordat Douglas uberhaupt een topper is heeft ie al een paar kostbare fouten gemaakt en issie alweer pleite.
    pi_63702912
    KNVB
    If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
    pi_63702964
    Ik zie net de beelden van Suarez pas. Valt allemaal toch wel mee?
      dinsdag 2 december 2008 @ 18:51:52 #181
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_63703003
    pi_63703200
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 18:20 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

Ajax moet die spits van Boca halen .

dinsdag 2 december 2008 @ 19:00:17 #183
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63703208
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 18:05 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Kan ik ergens zien naar wie er nog meer onderzoeken lopen dan? Heb het idee dat ze Suarez gewoon aan het zoeken zijn. Ik zie zoveel overtredingen waar niks tegen word gedaan dat ik het idee heb dat ze niet echt consequent zijn.
    Guilo Velasco bijvoorbeeld, voor zijn Hitlergroet.
    Vorige keer zat men ook te zeuren en mistte men het onderzoek naar Cornelisse, die werd 2 dagen later ook aangekondigd, alleen niet zo groots als de schop in de buik van Suarez.
    pi_63703266
    Volgens mij is dat onderzoek tegen Cornelisse er uiteindelijk nooit geweest.
    pi_63703294
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 19:00 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    Viatri?
      dinsdag 2 december 2008 @ 19:03:40 #186
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63703314
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 19:02 schreef kevin6188 het volgende:
    Volgens mij is dat onderzoek tegen Cornelisse er uiteindelijk nooit geweest.
    Jazeker wel, maar net als de schop van Suarez geseponeerd.

edit: owh wacht, de Telegraaf..
    pi_63703335
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 19:00 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    Dat is toch die gozer die haarspray gestolen had?
    pi_63703375
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 19:03 schreef Prosac het volgende:

[..]

Jazeker wel, maar net als de schop van Suarez geseponeerd.
    KNVB ontkende berichtgeving in Telegraaf en nu ik zo terug kijk zo ik nergens zo 1-2-3 later alsnog een bevestiging van de KNVB uit.
      dinsdag 2 december 2008 @ 19:10:08 #189
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_63703517
    Ajax moet gewoon helemaal niemand kopen en zich op de eigen Jeugd gaan richten. Met dat kopen worden we toch geen kampioen.
      dinsdag 2 december 2008 @ 19:12:41 #190
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63703597
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 19:05 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

KNVB ontkende berichtgeving in Telegraaf en nu ik zo terug kijk zo ik nergens zo 1-2-3 later alsnog een bevestiging van de KNVB uit.
    nee, ik las het ook net inderdaad. Never trust de Telegraaf.
    pi_63703611
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 19:03 schreef Radegast het volgende:

[..]

Viatri?
    Uhuh. Ijzersterk! Snel! Kopsterk.

Goede spits.
    pi_63703633
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 19:10 schreef Houniet het volgende:
    Ajax moet gewoon helemaal niemand kopen en zich op de eigen Jeugd gaan richten. Met dat kopen worden we toch geen kampioen.
    Kopen mag wel, maar dan 1 of ander talent uit Scandinavie of Zuid Amerika, en dus geen Berg/Wolfswinkel ofzo...
      dinsdag 2 december 2008 @ 19:16:42 #193
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_63703728
    Mijn eigen club krijgt een ton als Huntelaar voor dat bedrag verkocht wordt .
    pi_63703898
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 19:13 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Kopen mag wel, maar dan 1 of ander talent uit Scandinavie of Zuid Amerika, en dus geen Berg/Wolfswinkel ofzo...
    Berg komt uit Scandinavie en Cvitanich hebben we al uit Zuid Amerika.

Waar maakt het nou uit waar een speler vandaan komt? Als hij maar goed genoeg is.
    Alsof het een garantie is dat Scandinaviers en Zuid-Amerikanen het goed doen.
    Onzin zeg.
      dinsdag 2 december 2008 @ 19:22:18 #195
    51286 w00h00
    Digital man!
    pi_63703917
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 19:13 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

JUhh nog meer buitenlanders!
    pi_63703939
    Laten we nog maar wat buitenlanders halen inderdaad.
      dinsdag 2 december 2008 @ 19:25:18 #197
    51286 w00h00
    Digital man!
    pi_63704027
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 19:16 schreef Houniet het volgende:
    Mijn eigen club krijgt een ton als Huntelaar voor dat bedrag verkocht wordt .
    Huh!? Ik had toch berichten gelezen dat Ajax minstens 20 miljoen zou ontvangen.
    pi_63704048
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 19:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
    Laten we nog maar wat buitenlanders halen inderdaad.
    Laten we gewoon Huntelaar houden, ffs.
      dinsdag 2 december 2008 @ 19:26:59 #199
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_63704087
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 19:25 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Huh!? Ik had toch berichten gelezen dat Ajax minstens 20 miljoen zou ontvangen.
    Hehe nee mijn amateurcluppie ouwe .
    pi_63704232
    Goh ook weer een onderzoek naar Suarez. Die gozer zal zich langzamerhand ook afvragen wat hij in dit land nog doet. Er mag geniepig worden gedaan, geschopt worden en gejent maar nee hoor dat ziet men niet.

Wat een kut dag.
    MOKUM XXX RATED
    pi_63704246
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 19:25 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Laten we gewoon Huntelaar houden, ffs.
    Dat was ook niet serieus. En inderdaad Huntelaar houden, maar dat zie ik niet meer gebeuren. Die zijn we kwijt. Als we dan even naar het aantal buitenlanders kijken, dan schrik ik daar toch wel van.
      dinsdag 2 december 2008 @ 19:32:25 #202
    164283 Luco
    Buongiorno!
    pi_63704270
    Is Huntelaar al weg?
    Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
      dinsdag 2 december 2008 @ 19:33:31 #203
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_63704300
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 19:31 schreef dronkeykong het volgende:
    Goh ook weer een onderzoek naar Suarez. Die gozer zal zich langzamerhand ook afvragen wat hij in dit land nog doet. Er mag geniepig worden gedaan, geschopt worden en gejent maar nee hoor dat ziet men niet.

Wat een kut dag.
    Ze moeten hem de laatste tijd wel hebben ja. Maar hij hoort ook zijn handen thuis te houden. Niet dat er in dit laatste gebeuren iets verkeerds in mijn ogen gebeurd is maar goed.
      dinsdag 2 december 2008 @ 19:35:04 #204
    51286 w00h00
    Digital man!
    pi_63704351
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 19:26 schreef Houniet het volgende:

[..]

Hehe nee mijn amateurcluppie ouwe .
    Joh?

Dacht dat Ajax toch je cluppie was
      dinsdag 2 december 2008 @ 19:39:08 #205
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_63704492
    Maar waar ik zelf voetbal, anyway laten we maar niet over mij praten .
    Ik stem op geen nieuwe aankopen tot de zomer.
      dinsdag 2 december 2008 @ 19:44:53 #206
    166976 DuvelDuvel
    pi_63704689
    Huntelaar Topic # 1
    quote:
    Op zaterdag 25 september 2004 00:46 schreef Nashje het volgende:
    Huntelaar. Leuke spits . Ben benieuwd hoe die het verder in zijn carriere gaat schoppen.
    Leuk om een keer door te lezen
    #FreeHat
    pi_63704723
    Haha die pa van Huntelaar net bij DWDD
    pi_63704728
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 19:44 schreef DuvelDuvel het volgende:
    Huntelaar Topic # 1
    [..]

Vooral de uitspraken van Cultheld zijn te bizar om terug te lezen.
    pi_63704749
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 19:13 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Uhuh. Ijzersterk! Snel! Kopsterk.

Goede spits.
    Liever Palacio dan.
    pi_63704780
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 19:46 schreef Jasza het volgende:
    Gemist
    pi_63704809
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 19:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Gemist
    Was een interview bij AT5, die spraken met ze pa maar dat wist die verslaggever niet

Dus kreeg je vragen van:

Kent u de ouders van huntelaar?

Hij zo:

Nee niet echt
    pi_63704817
    quote:
    Vertel.
    pi_63704860
    quote:
    Was mooi ja En hij lijkt er ook niet bepaald op...
    pi_63704881
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 19:44 schreef DuvelDuvel het volgende:
    Huntelaar Topic # 1
    [..]

pi_63705418
    Hopelijk krijgt Leo nog contract verlenging, kunnen we nu goed gebruiken en zie hem ook liever niet weg gaan..
    AJAX AMSTERDAM!
    pi_63705750
    Koning.
    pi_63705779
    Succes in Madrid held
      dinsdag 2 december 2008 @ 20:13:16 #219
    117813 Mr-Sander
    Check m'n signature
    pi_63705787
    27 miljoen is mijns inziens een hele mooie prijs! Toch blijft het jammer

Desalniettemin: Succes Hunter!
    -link verwijderd, niet terugplaatsen-
    pi_63705789
    quote:
    Het ga je goed held!

Hopelijk kan je goed in de voetsporen van Ruud treden!
    pi_63705815
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 20:13 schreef Mr-Sander het volgende:
    27 miljoen is mijns inziens een hele mooie prijs!
    Dat is inderdaad een mooie prijs.
    Waar haal je dat vandaan als ik vragen mag?
    pi_63705883
    Tot snel held!!
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    Michael Jackson 1958-2009
      dinsdag 2 december 2008 @ 20:16:11 #223
    117813 Mr-Sander
    Check m'n signature
    pi_63705922
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 20:13 schreef sjimz het volgende:

[..]

Teletekst, NL1/2/3: 802
    -link verwijderd, niet terugplaatsen-
    pi_63705930
    Veel succes Klaas-Jan!
    pi_63705949
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 20:13 schreef sjimz het volgende:

[..]

Huntelaar naar Real Madrid
    Uitgegeven: 2 december 2008 20:03
    Laatst gewijzigd: 2 december 2008 20:06

MADRID - Real Madrid en Ajax hebben dinsdagavond de transfer van Klaas-Jan Huntelaar afgerond.

De 25-jarige spits ondertekent bij de 'Koninklijke' een contract tot medio 2013. Hij moet nog wel medisch worden gekeurd.

Bedrag

Met de overgang, die op 2 januari ingaat, is volgens Ajax een bedrag gemoeid van 27 miljoen euro. Van die som is 20 miljoen euro vast en 7 miljoen variabel.

http://www.nu.nl
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    pi_63705974
    pi_63705987
    Dag Klaas, het ga je goed!
    pi_63706000
    Goeie deal wel... hopelijk wordt er nu geïnvesteerd in de verdediging.
    pi_63706007
    Dan was die bron die vanmiddag zei dat hij een bankgarantie van 27 miljoen voorbij had zien komen toch wel erg betrouwbaar
      dinsdag 2 december 2008 @ 20:19:01 #231
    52164 pfaf
    pfief, pfaf, pfoef!
    pi_63706046
    dwdd zegt net, huntelaar naar Real voor 27 mil?
    AJAX AMSTERDAM!
    pi_63706058
    belangrijk zijn dus de voorwaarden voor die 7 miljoen. is dat al bekend?
    pi_63706083
    Kampioenschappen en CL prob.
    pi_63706089
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 20:18 schreef Breach het volgende:
    Dan was die bron die vanmiddag zei dat hij een bankgarantie van 27 miljoen voorbij had zien komen toch wel erg betrouwbaar
    Niet tegen onze Bossche vriend zeggen, hoor.
    pi_63706097
    20 miljoen.. + bonussen (wat dus niet zeker is).

Dat is dus eerst revalideren op de kosten van Ajax en dan verkasseen
    Love is in the air!
    pi_63706103
    quote:
    Akkoord Ajax en Real Madrid over transfer Huntelaar

Amsterdam, 02 dec 2008
    Ajax en Real Madrid hebben overeenstemming bereikt over de transfer van Klaas Jan Huntelaar. Met de overgang, per 2 januari 2009, is een totaalbedrag gemoeid van 27 miljoen euro, waarvan 20 miljoen euro vast en 7 miljoen euro variabel.

Klaas Jan Huntelaar (25) kwam in de winterstop van het seizoen 2005-2006 van Heerenveen naar Ajax. De aanvaller maakte zijn debuut in Amsterdam op 15 januari 2006 in de wedstrijd Ajax-NEC (1-1). Hij speelde in totaal 136 officiële wedstrijden voor Ajax waarin hij 105 doelpunten maakte. De spits won met Ajax in 2006 en 2007 zowel de KNVB Beker als de Johan Cruijff Schaal.

Kort na het akkoord tussen de clubs reageerden trainer en technisch eindverantwoordelijke bij Ajax, Marco van Basten, en manager technische zaken Danny Blind op het aanstaande vertrek van spits Klaas Jan Huntelaar. De Ajacieden vertellen meer over de beslissingen en de besluiten.

In de zomer wilde Ajax Klaas Jan niet laten gaan, waarom nu wel?

Danny Blind, manager technische zaken: ,,Wij wilden een speler als Klaas Jan in de zomer niet kwijt en al helemaal niet in de laatste week van de transfertermijn. Ook nu hadden we liever gezien dat hij zou blijven. Alleen de situatie is nu anders. We hebben ons best gedaan om zijn contract te verlengen, maar dat is niet gelukt. Zijn huidige contract loopt nog maar anderhalf jaar door en we moesten dus anticiperen. Een eventueel transfervrij vertrek is uiteraard niet in het belang van Ajax.’’

Het verschil is ook dat de transfertermijn niet in de laatste fase zit.

Blind: ,,Klopt, de nieuwe transfertermijn moet feitelijk nog beginnen. Dat is ook belangrijk. Het bedrag dat we nu ontvangen is goed voor Ajax. Voor Klaas Jan is, na drie jaar Ajax, Real Madrid een mooie stap in zijn carrière. Hij heeft de transfer dan ook absoluut verdiend.’’

Waren het spannende dagen?

,,Rondom zulke transfers zit altijd een bepaalde spanning. Er wordt veel heen en weer gebeld en we hebben intern veel overleg gevoerd. Op enig moment kregen we het gevoel dat we er uit zouden komen. En dat is dus nu gebeurd. We hebben prettig en professioneel zaken gedaan met Real.”

Wat gaat Ajax nu doen. Komt er een opvolger voor Huntelaar?

Blind: ,,Toen Ajax eind april Darío Cvitanich kocht was dat omdat men wist dat de kans aanwezig was dat Klaas Jan weg zou gaan. Je haalt de topscorer van Argentinië in principe niet voor de bank. Ik sluit niet uit dat we de komende periode een aankoop zullen doen en dat zal dan waarschijnlijk een aanvallend ingestelde speler zijn. Maar dat hoeft niet per sé een centrumspits te zijn, want in feite hebben we de opvolger van Klaas Jan dus al in huis.’’

Marco van Basten: ,,Ik gun Klaas Jan deze transfer. Laat ik dat vooropstellen. Sportief gezien hadden we liever het seizoen met hem afgemaakt. Het is logisch dat als een club als Real Madrid komt, het heel moeilijk wordt om hem hier te houden. En we moeten bij Ajax aan meer dingen denken dan aan één speler, het gaat om het voeren van toekomstgericht beleid. Dat vind ik heel belangrijk. De situatie van Klaas Jan is bekend en in alle opzichten wezenlijk anders dan in de afgelopen zomer.’’

Worden de doelstellingen van Ajax met het vertrek van de aanvoerder, die zo veel doelpunten voor Ajax heeft gemaakt, nu anders?

,,Nee, deze blijven hetzelfde. We willen graag kampioen worden en daar blijven we alles aan doen.’’
      dinsdag 2 december 2008 @ 20:20:27 #238
    175985 Silaz
    drie bier
    pi_63706104
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 20:17 schreef kevin6188 het volgende:
    Dag Klaas, het ga je goed!
    x2.
    En nu maar Cvita in het diepe gooien
    Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
    pi_63706117
    Jammer aangezien ik hier een van mijn favoriete Ajax spelers in jaren de club zie verlaten. Maar aan de andere kant heeft die jongen het ook verdiend en gun ik het hem ook van harte. Dit is een kans die je moeilijk van de hand kunt doen.

Het gaat je goed held!
      dinsdag 2 december 2008 @ 20:21:12 #240
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63706131
    20 miljoen vast dus. Daarvan een flink deel naar Heerenveen en andere clubs. Verder 7 miljoen variabel, wat zijn daarvan de voorwaarden? Kampioenschap 2009? CL? aantal goals?

[azijnpissermode]
    misschien zie je daar dus helemaal niks van, net als wij bij die 1,5 miljoen van Suarez
    [/azijnpissermode]
      dinsdag 2 december 2008 @ 20:21:22 #241
    222262 Gtaboy107
    What's the Story..?
    pi_63706141
    Bah, Ajax bevestigd het net ook, leuk bedrag, maar ik ben er niet blij mee

Met de overgang, per 2 januari 2009, is een totaalbedrag gemoeid van 27 miljoen euro, waarvan 20 miljoen euro vast en 7 miljoen euro variabel.
    pi_63706150
    KUT MODERN VOETBAL JEZUS, TEGENWOORDIG NIKS MEER VOOR JE CLUB MAAR VOOR JE EIGEN CENTEN
    AJAX AMSTERDAM!
    pi_63706177
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 15:59 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dit geloof je toch zelf niet he
    Wel dus
    pi_63706187
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 20:17 schreef BB-boy het volgende:
    [ afbeelding ]
    pi_63706217
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 20:18 schreef Breach het volgende:
    Welke bron? En het is 20 miljoen, die 7 miljoen komt later pas (hopenlijk)
    Love is in the air!
    pi_63706227
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 20:21 schreef bloodysunday het volgende:
    KUT MODERN VOETBAL JEZUS, TEGENWOORDIG NIKS MEER VOOR JE CLUB MAAR VOOR JE EIGEN CENTEN
    Gelul zeg de eredivisie is gewoon geen uitdaging meer..
      dinsdag 2 december 2008 @ 20:23:47 #247
    131729 jna
    pi_63706243
    quote:
    Dan was ie wel naar Man City gegaan flapdrol
    Jawel, je keek.
      dinsdag 2 december 2008 @ 20:24:10 #248
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_63706268
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 20:23 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Had dat ff bewezen als KJH zijnde met 30 goals en een schaal dan!
    Get woke, go broke!
    pi_63706271
    Zolang ze maar niet het kampioenschap in 2009 als variable zien, want dat word Real Madrid dit jaar echt niet
    pi_63706275
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 20:23 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Ja hoe zou dat nou komen? Omdat al die spelers voor het grote geld gaan in het buitenland. Al zou je weer strijden voor je club zou de eredivisie heel wat meer voorstellen denk ik
    AJAX AMSTERDAM!
      dinsdag 2 december 2008 @ 20:24:20 #251
    52164 pfaf
    pfief, pfaf, pfoef!
    pi_63706309
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 20:24 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Ja hoe zou dat nou komen? Omdat al die spelers voor het grote geld gaan in het buitenland. Al zou je weer strijden voor je club zou de eredivisie heel wat meer voorstellen denk ik
    Ik heb het nu over Huntelaar, niet over hoe de eredivisie verneukt is.
    pi_63706330
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 20:20 schreef Breach het volgende:

[..]
    D'r komt een nieuwe nummer 9 Blind.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cyberia18 op 02-12-2008 20:31:03 ]
    pi_63706335
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 20:23 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Welke bron? En het is 20 miljoen, die 7 miljoen komt later pas (hopenlijk)
    Iemand op Ajax Netwerk had een sms gekregen van een kennis bij ABN waarin melding werd gemaakt van een bankgarantie van 27,8 miljoen.
      dinsdag 2 december 2008 @ 20:26:09 #255
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63706346
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 20:24 schreef _Mike_ het volgende:
    Zolang ze maar niet het kampioenschap in 2009 als variable zien, want dat word Real Madrid dit jaar echt niet
    Zit er dik in, kampioenenmaker Klaas-Jan.
      dinsdag 2 december 2008 @ 20:26:47 #256
    166976 DuvelDuvel
    pi_63706366
    Succes in Madrid!

We gaan em missen
    #FreeHat
    pi_63706376
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 20:24 schreef pfaf het volgende:

[..]

Klinkt allemaal erg logisch en terecht!
    Inderdaad die vraag/antwoorden zijn wel netjes gedaan.
    pi_63706402
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 20:25 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

D'r komt een nieuwe nummer 9 blind.
    Beter zetten ze Cvitanich in de spits, en kopen ze er nog een verdediger bij
      dinsdag 2 december 2008 @ 20:28:15 #259
    131729 jna
    pi_63706428
    28 december tegen ado z'n afscheid neem ik aan?
    Jawel, je keek.
    pi_63706500
    Het zou mooi zijn als hij nog 1 wedstrijd in het Ajax shirt kan spelen ja.
    pi_63706535
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 20:30 schreef _Mike_ het volgende:
    Het zou mooi zijn als hij nog 1 wedstrijd in het Ajax shirt kan spelen ja.
    Zou leuk zijn. Laten we het hopen.
    pi_63706554
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 20:27 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Beter zetten ze Cvitanich in de spits, en kopen ze er nog een verdediger bij
    Precies!
    pi_63706594
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 20:31 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Precies!
    En dan voor die paar grijpstuivers Van Wolfswinkel erbij.
      dinsdag 2 december 2008 @ 20:33:39 #264
    51398 MisterJ.Lo
    LL.M (Master of Laws).
    pi_63706659
    Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
    is simply not giving the kiss the attention it deserves.
    pi_63706662
    27 Miljoen is toch wel een goede prijs vind ik.

Veel succes Huntelaar!

Het ga je goed!
    As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
      dinsdag 2 december 2008 @ 20:33:48 #266
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_63706666
    Het ga je goed Klaas. Hopelijk dat je ook bij Real Madrid nooit landskampioen wordt.
    SPOILER
    pi_63706684
    quote:
    Spuit 3453
      dinsdag 2 december 2008 @ 20:35:15 #268
    43675 TAV74
    We're a virus with shoes
    pi_63706728
    gemende gevoelens. Mooi bedrag, maar wel weer een topper die gaat voordat er prijzen zijn gewonnen..
    "The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
    pi_63706744
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 20:33 schreef Trancelocator het volgende:
    Het ga je goed Klaas. Hopelijk dat je ook bij Real Madrid nooit landskampioen wordt.
    SPOILER
    Whehehehe dat dus
      dinsdag 2 december 2008 @ 20:35:48 #270
    51398 MisterJ.Lo
    LL.M (Master of Laws).
    pi_63706754
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 20:34 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Spuit 3453
    http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=68207
    Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
    is simply not giving the kiss the attention it deserves.
    pi_63706919
    quote:
    Spuit 3454
    pi_63706928
    Om nu voor Berg de hoofdprijs te gaan betalen lijkt me niet zo verstandig. Ik zou nu V Wolfswinkel erbij halen. We hebben nu met Cvitanich, Suarez en Sulejmani genoeg opties om een goede voorhoede te formeren. Met Wolfswinkel erbij heb je drie talentvolle spitsen en het lijkt met dat op termijn er minstens een goed genoeg is voor Ajax 1.
    pi_63706930
    27 miljoen is netjes.
    pi_63706944
    foutje, dubbelpost
      dinsdag 2 december 2008 @ 20:40:13 #275
    22794 Enchanter
    Right you are Ken!!!
    pi_63706953
    Nou ben benieuwd wat ze allemaal met het geld gaan doen
    Onze terrorturk Devrim zal wel z'n auto ingestapt zijn om de hele avond te toeteren
    Ik ben inmiddels overleden
    pi_63706981
    Real stort dus ff bijna 60 miljoen op die ABN-spaarrekening in krap anderhalf jaar tijd... En misschien nog een bonusje vanwege Van der Vaart.
    pi_63707008
    Wel mooi dat we hem nu waarschijnlijk nog een keer zullen zien spelen
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
      dinsdag 2 december 2008 @ 20:42:33 #278
    30220 Barca
    ~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
    pi_63707040
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 20:38 schreef Barca het volgende:
    27 miljoen vind ik een betere prijs dan 40 miljoen. Niet voor Ajax uiteraard, maar 40 miljoen vind ik te veel voor een speler van het kaliber Huntelaar afkomstig uit een competitie als de eredivisie.
    Ik wens KJH echter veel succes toe.

Ajax heeft, in Cvitanich, de opvolger reeds in huis? Dat denk ik niet! Het duo Berg & Andersson?

Aan het einde van dit seizoen het vertrek van Suarez? En Sulejmani? Stekelenburg?
    Retro is mode, metro ook!
    'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
      dinsdag 2 december 2008 @ 20:43:04 #279
    175985 Silaz
    drie bier
    pi_63707055
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 20:39 schreef sagagiuh het volgende:
    Om nu voor Berg de hoofdprijs te gaan betalen lijkt me niet zo verstandig. Ik zou nu V Wolfswinkel erbij halen. We hebben nu met Cvitanich, Suarez en Sulejmani genoeg opties om een goede voorhoede te formeren. Met Wolfswinkel erbij heb je drie talentvolle spitsen en het lijkt met dat op termijn er minstens een goed genoeg is voor Ajax 1.
    Of die Fall, weet neit hoeveel die mag gaan kosten?
    pi_63707056
    pi_63707105
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 20:42 schreef Barca het volgende:

[..]

Ajax heeft, in Cvitanich, de opvolger reeds in huis? Dat denk ik niet! Het duo Berg & Andersson?

Aan het einde van dit seizoen het vertrek van Suarez? En Sulejmani? Stekelenburg?
    Suarez denk ik niet, Sulejmani zeker niet en Stelekenburg geen idee. Maar dan is er altijd nog Vermeer.

Zie eerder Urby de stap maken.
      dinsdag 2 december 2008 @ 20:44:11 #282
    175985 Silaz
    drie bier
    pi_63707110
    quote:

[..]

Berg Andersson Vertrek Sulejmani
    Wat een fantasie heb je toch ook.
    pi_63707118
    ://ajaxshowtime.com/index.php?msg=22949&page=1
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    pi_63707119
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 20:43 schreef Silaz het volgende:

[..]

Miljoentje of zeven.
    pi_63707163
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 20:43 schreef Silaz het volgende:

[..]

6 Miljoen geloof ik. Ik ken hem verder niet, nooit zien spelen althans, maar ben er niet bepaald van overtuigd dat hij beter is dan Cvitanich.
    pi_63707168
    quote:
    Wat gaat Ajax nu doen. Komt er een opvolger voor Huntelaar?

Blind: ,,Toen Ajax eind april Darío Cvitanich kocht was dat omdat men wist dat de kans aanwezig was dat Klaas Jan weg zou gaan. Je haalt de topscorer van Argentinië in principe niet voor de bank. Ik sluit niet uit dat we de komende periode een aankoop zullen doen en dat zal dan waarschijnlijk een aanvallend ingestelde speler zijn. Maar dat hoeft niet per se een centrumspits te zijn, want in feite hebben we de opvolger van Klaas Jan dus al in huis.’’
      dinsdag 2 december 2008 @ 20:46:09 #287
    175985 Silaz
    drie bier
    pi_63707169
    Een 4-4-2 systeem dan? op de links en rechtshalf (aanvallend) Suarez en Emanuelson. Spitsen Cvita en Micky. centraal aissati en ? Gabri/enoh?

Hmm komt ook niet echt uit. die mag doorgestreept worden denk ik.

[ Bericht 6% gewijzigd door Silaz op 02-12-2008 20:47:00 (:9) ]
    pi_63707176
    quote:

[..]

En Sulejmani?
      dinsdag 2 december 2008 @ 20:46:29 #289
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_63707181
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 20:44 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Suarez denk ik niet, Sulejmani zeker niet en Stelekenburg geen idee. Maar dan is er altijd nog Vermeer.

Zie eerder Urby de stap maken.
    Urby zie ik inderdaad wel vertrekken, maar Suarez ook.
      dinsdag 2 december 2008 @ 20:47:46 #290
    30220 Barca
    ~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
    pi_63707217
    Real Madrid is wel een club met meer allure dan Manchester City.

Toppers (als Sulejmani dat is) verlaten onze Mickey mouse competitie en kiezen voor een topclub in Spanje, Italië of Engeland.

Ajax zal op zoek gaan naar vervanging. Berg is kandidaat. Hij speelt goed in combinatie met Andersson. Andersson is een middenvelder die veel kan scoren. Ik zou er niet vreemd van opkijken.

Spelers als Urby en Wijnaldum ... die blijven niet in Nederland.
    Retro is mode, metro ook!
    'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
      dinsdag 2 december 2008 @ 20:47:56 #291
    68638 Zwansen
    He is so good it is scary...
    pi_63707224
    quote:

Als zou ie geld toe moeten betalen. Het is toch de droom van elke voetballer om bij zo'n club te spelen? En zal ik je ff uit de droom helpen, er bestaat (bijna) niet zoals als clubliefde bij spelers... Althans, niet in de mate dat het boven het eigen belang uitstijgt.
    pi_63707236
    Ik vind dat we de laatste wedstrijd die klaas speelt niks anders moeten zingen dan

KLAAS JAN HUNTELAAR JALALALALA

(den regel jij dat even met jou curva?)
    Verdomde eigenwijs
    Viva la afca
      dinsdag 2 december 2008 @ 20:48:24 #293
    68638 Zwansen
    He is so good it is scary...
    pi_63707237
    Wel erg vreemd dat Ajax.nl zo'n bericht plaatst gister.
      dinsdag 2 december 2008 @ 20:48:59 #294
    166976 DuvelDuvel
    pi_63707246
    Blijft kut als zo'n held weggaat.Toch wel mijn favoriet samen met Heitinga van de afgelopen jaren.
    #FreeHat
    pi_63707269
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 20:46 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Urby zie ik inderdaad wel vertrekken, maar Suarez ook.
    Hoofdprijs.
    pi_63707292
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 20:48 schreef Zwansen het volgende:
    Wel erg vreemd dat Ajax.nl zo'n bericht plaatst gister.
    Er was toen nog niks rond
    pi_63707316
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 20:50 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Er was toen nog niks rond
    Ja, maar toch. Eigenlijk weet iedereen wel beter.
    pi_63707326
    Toch wel een trots gevoel als je ziet waar spelers als Van der Vaart, Sneijder, Huntelaar, Zlatan en Chivu spelen.
    pi_63707357
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 20:51 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ja, maar toch. Eigenlijk weet iedereen wel beter.
    Ja dat wel.
    pi_63707366
    Vol.
    pi_63707372
    Vol.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')