Wel dusquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dit geloof je toch zelf niet he
Welke bron? En het is 20 miljoen, die 7 miljoen komt later pasquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:18 schreef Breach het volgende:
Dan was die bron die vanmiddag zei dat hij een bankgarantie van 27 miljoen voorbij had zien komen toch wel erg betrouwbaar
Gelul zegquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:21 schreef bloodysunday het volgende:
KUT MODERN VOETBAL JEZUS, TEGENWOORDIG NIKS MEER VOOR JE CLUB MAAR VOOR JE EIGEN CENTEN
Dan was ie wel naar Man City gegaan flapdrolquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:21 schreef bloodysunday het volgende:
KUT MODERN VOETBAL JEZUS, TEGENWOORDIG NIKS MEER VOOR JE CLUB MAAR VOOR JE EIGEN CENTEN
Had dat ff bewezen als KJH zijnde met 30 goals en een schaal dan!quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:23 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Gelul zegde eredivisie is gewoon geen uitdaging meer..
Ja hoe zou dat nou komen? Omdat al die spelers voor het grote geld gaan in het buitenland. Al zou je weer strijden voor je club zou de eredivisie heel wat meer voorstellen denk ikquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:23 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Gelul zegde eredivisie is gewoon geen uitdaging meer..
Ik heb het nu over Huntelaar, niet over hoe de eredivisie verneukt is.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:24 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja hoe zou dat nou komen? Omdat al die spelers voor het grote geld gaan in het buitenland. Al zou je weer strijden voor je club zou de eredivisie heel wat meer voorstellen denk ik
D'r komt een nieuwe nummer 9 Blind.quote:
Iemand op Ajax Netwerk had een sms gekregen van een kennis bij ABN waarin melding werd gemaakt van een bankgarantie van 27,8 miljoen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:23 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Welke bron? En het is 20 miljoen, die 7 miljoen komt later pas(hopenlijk)
Zit er dik in, kampioenenmaker Klaas-Jan.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:24 schreef _Mike_ het volgende:
Zolang ze maar niet het kampioenschap in 2009 als variable zien, want dat word Real Madrid dit jaar echt niet
Inderdaad die vraag/antwoorden zijn wel netjes gedaan.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:24 schreef pfaf het volgende:
[..]
Klinkt allemaal erg logisch en terecht!
Beter zetten ze Cvitanich in de spits, en kopen ze er nog een verdediger bijquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
D'r komt een nieuwe nummer 9 blind.
Zou leuk zijn. Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:30 schreef _Mike_ het volgende:
Het zou mooi zijn als hij nog 1 wedstrijd in het Ajax shirt kan spelen ja.
Precies!quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:27 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Beter zetten ze Cvitanich in de spits, en kopen ze er nog een verdediger bij
En dan voor die paar grijpstuivers Van Wolfswinkel erbij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spuit 3453quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=68207
quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:33 schreef Trancelocator het volgende:
Het ga je goed Klaas. Hopelijk dat je ook bij Real Madrid nooit landskampioen wordt.Whehehehe dat dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
Spuit 3454quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=68207
Ik wens KJH echter veel succes toe.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:38 schreef Barca het volgende:
27 miljoen vind ik een betere prijs dan 40 miljoen. Niet voor Ajax uiteraard, maar 40 miljoen vind ik te veel voor een speler van het kaliber Huntelaar afkomstig uit een competitie als de eredivisie.
Of die Fall, weet neit hoeveel die mag gaan kosten?quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:39 schreef sagagiuh het volgende:
Om nu voor Berg de hoofdprijs te gaan betalen lijkt me niet zo verstandig. Ik zou nu V Wolfswinkel erbij halen. We hebben nu met Cvitanich, Suarez en Sulejmani genoeg opties om een goede voorhoede te formeren. Met Wolfswinkel erbij heb je drie talentvolle spitsen en het lijkt met dat op termijn er minstens een goed genoeg is voor Ajax 1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |