Lijkt me geen overbodige luxe om Silva bij de selectie te houden. Als V/d Wiel en Oleguer wegvallen heb je echt helemaal niets meer. Ben eigenlijk van mening dat Silva een kans moet krijgen onder Van Basten.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:30 schreef zjroentje het volgende:
Wie zou er nog meer gaan vertrekken deze winter? Silva, Rommedahl, Schilder?
Gabri?quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:30 schreef zjroentje het volgende:
Gabri.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:30 schreef zjroentje het volgende:
Klaas Jan peerde 'm gisteren via de nooduitgang tijdens de voorstelling van Freek. Die boefje.quote:Edwin Winkels, correspondent in Spanje, over de transfer van Ajacied Klaas-Jan Huntelaar naar Real Madrid.
Enoh heeft geen pit en inzet en stoort nooit?quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:43 schreef HeatWave het volgende:
Wat heeft die MvB toch tegen Gabri, ik snap er geen fuck van... met afstand de beste die we hebben op het middenveld. De enige met pit en inzet. De enige die wel stoort en loopt op ballen.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:47 schreef Riro het volgende:
Ik denk niet dat Gabri in de winterstop al vertrekt, zo snel zal hij het ook weer niet opgeven lijkt me. Maar als het zo doorgaat zal hij in de zomer wel weg gaan.
Ok, ook wel. Maar die speelt op dit moment nogal ongelukkig, die heeft nog niet "dat" van voor zijn blessure, zijn passing is nog erg onzuiver en hij probeert het net ff te hard waardoor hij overtredingen maakt. Maar dat is hopelijk tijdelijk.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:46 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Enoh heeft geen pit en inzet en stoort nooit?
Gabri is beter.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:46 schreef BB-boy het volgende:
Zeker wel, alleen Enoh heeft laten zien dat hij soms nog wat tekort komt. Ik begrijp eigenlijk niet waarom Enoh de voorkeur krijgt boven Gabri. Gabri hoort altijd in de basis in mijn ogen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:46 schreef BB-boy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:29 schreef Rnnz het volgende:
Sulejmani - == - Suarez
------------ Aisatti --------------
Ik zie het probleem niet. Investeer liever in de jeugd dan weer ene van Wolfswinkel of Berg. De transfer van Huntelaar is niet tegen te houden.
Helemaal eensch, al zal ik dan nog wel Van Wolfswinkel aantrekken om in de schaduw van Cvitanich te spelen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:17 schreef zjroentje het volgende:
Het lijkt met dat Cvitanich als topscorer van de Argentijnse competitie wel een goede afmaker is. Gewoon die jongen nu in de punt zetten met Sulejmani en Suarez op de flanken. Ook zonder Huntelaar hebben we voldoende aanvallend potentieel, met dadelijk ook Sarpong en Aissati weer terug.
Hoop dat ze het geld van Huntelaar in een linksback en een centrale verdediger stoppen.
Ik heb ook liever Gabri dan de Lindgren in huidige vorm, maar ik kan me de gedachtegang van Van Basten ergens ook wel voorstellen. Twee stofzuigers op het middenveld is iets teveel van het goede. Een Lindgren in goede vorm is iemand die makkelijk de aansluiting van middenveld tot aanval kan vinden met zijn goede passing.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok, ook wel. Maar die speelt op dit moment nogal ongelukkig, die heeft nog niet "dat" van voor zijn blessure, zijn passing is nog erg onzuiver en hij probeert het net ff te hard waardoor hij overtredingen maakt. Maar dat is hopelijk tijdelijk.
Maar vergeleken met dat nonchalante "ik sta in de VI, dus ik moet elke week spelen" van Lindgren is Gabri echt stukken beter.
Ook in dat punt vind ik Gabri sterker, let maar eens op hoevaak Gabri wel niet voorin te vinden is en in de zelfde minuut achterin weer een bal afpakt.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:00 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ik heb ook liever Gabri dan de Lindgren in huidige vorm, maar ik kan me de gedachtegang van Van Basten ergens ook wel voorstellen. Twee stofzuigers op het middenveld is iets teveel van het goede. Een Lindgren in goede vorm is iemand die makkelijk de aansluiting van middenveld tot aanval kan vinden met zijn goede passing.
Van Basten gaat aanvoerder Lindgren niet zomaar op de bank zetten.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:00 schreef Wooldoor het volgende:
Zo zou ik lekker gaan spelen en in de winterstop mits Huntelaar weg gaat een goede verdediger erbij kopen (Douglas) en van Wolfswinkel halen (is nu nog niet duur en Vitesse kan altijd geld gebruiken)
Sulejmani - Cvitanich - Suarez
Aissati
Enoh ------------------------Gabri
Vermaelen - Vertonghen - Oleguer - van der Wiel
Hij is in aanvallende rol zeker gegroeid, maar als spelverdeler hoort Lindgren normaalgesproken beter te zijn. Dat is hij momenteel niet dus kan je zondag beter Gabri opstellen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:07 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Ook in dat punt vind ik Gabri sterker, let maar eens op hoevaak Gabri wel niet voorin te vinden is en in de zelfde minuut achterin weer een bal afpakt.
quote:Aanklager gaat onderzoek instellen naar elleboog Suarez
Luis Suarez moet mogelijk een paar wedstrijd toekijken.
De aanklager betaald voetbal heeft een onderzoek ingesteld naar Ajax-speler Luis Suárez.
Dit omdat de Uruguayaan afgelopen zondag in het competitieduel met FC Utrecht een elleboogstoot zou hebben uitgedeeld aan Sander Keller.
Het duel eindigde in 1-1 en Keller was verantwoordelijk voor de enige Utrechtse treffer.
goal
Elke keer weer, alsof Suarez de enige speler in de eredivisie is die overtredingen maakt. Er lopen bij ploegen als Roda etc spelers die je doormidden rammen, maar nee, Suarez moeten we keer op keer aanpakken!quote:
Wel, maar maakt nog teveel fouten. Gabri is gewoon een van de meeste zekere factoren binnen de selectie.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:46 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Keller liep dan ook niet te miepen na de wedstrijd. Die reageerde erg correct. Denk dat dat nog wel in Suarez' voordeel kan gaan werken.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:21 schreef Reeve het volgende:
Die keller was anders ook lekker bezig..
Wat een fucking onzin zeg hij trekt zich gewoon los en gebruikt daar mischien zijn elleboog bij maar totaal niet op gevaarlijke hoogte. In een wedstrijd zijn en tig van zulke acties en die mensen worden toch ook niet allemaal geschorst.quote:
En er zijn nieteens duidelijke beelden van het geval.. dus ik denk dat dit geen schorsing word..quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:27 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Keller liep dan ook niet te miepen na de wedstrijd. Die reageerde erg correct. Denk dat dat nog wel in Suarez' voordeel kan gaan werken.
Ze willen volgens mij een beetje van het KNJB imago afkomen (waarop dat gebasseerd is is mij overigens een raadsel) en Suarez is daarin een gewild slachtoffer.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Elke keer weer, alsof Suarez de enige speler in de eredivisie is die overtredingen maakt. Er lopen bij ploegen als Roda etc spelers die je doormidden rammen, maar nee, Suarez moeten we keer op keer aanpakken!
Die doen ook aan bord op schoot beoordelen hoor...
Het wordt de laatste tijd ook wel erg opgeblazen door de commentatoren hoor het gedrag van Suarez.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:30 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ze willen volgens mij een beetje van het KNJB imago afkomen (waarop dat gebasseerd is is mij overigens een raadsel) en Suarez is daarin een gewild slachtoffer.
Zeker als je na de wedstrijd nog eens ziet hoe Schut hem terroriseert en ook continu op zijn benen gaat staan e.d. Maar goed, ellebogen mogen niet en dit leek er wel op.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:33 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Het wordt de laatste tijd ook wel erg opgeblazen door de commentatoren hoor het gedrag van Suarez.
Alhoewel ik dit wel een echte elleboog vond. Losrukken dmv een elleboog in de maag kan natuurlijk niet.
Die Schut is sowieso een misselijk ventjequote:Op dinsdag 2 december 2008 15:45 schreef Breach het volgende:
[..]
Zeker als je na de wedstrijd nog eens ziet hoe Schut hem terroriseert en ook continu op zijn benen gaat staan e.d. Maar goed, ellebogen mogen niet en dit leek er wel op.
Dat zou wel een lekkere prijs zijnquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:54 schreef kevin6188 het volgende:
Op AN wordt gesuggereerd dat er net bij de ABN een bankgarantie is binnen gekomen van 27,8 miljoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |