abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63696630
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 14:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ok, ook wel. Maar die speelt op dit moment nogal ongelukkig, die heeft nog niet "dat" van voor zijn blessure, zijn passing is nog erg onzuiver en hij probeert het net ff te hard waardoor hij overtredingen maakt. Maar dat is hopelijk tijdelijk.

Maar vergeleken met dat nonchalante "ik sta in de VI, dus ik moet elke week spelen" van Lindgren is Gabri echt stukken beter.
Ik heb ook liever Gabri dan de Lindgren in huidige vorm, maar ik kan me de gedachtegang van Van Basten ergens ook wel voorstellen. Twee stofzuigers op het middenveld is iets teveel van het goede. Een Lindgren in goede vorm is iemand die makkelijk de aansluiting van middenveld tot aanval kan vinden met zijn goede passing.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_63696776
Laat het maar gauw 17.30 zijn.. en breng het nieuws naar buiten
pi_63696829
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 15:00 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Ik heb ook liever Gabri dan de Lindgren in huidige vorm, maar ik kan me de gedachtegang van Van Basten ergens ook wel voorstellen. Twee stofzuigers op het middenveld is iets teveel van het goede. Een Lindgren in goede vorm is iemand die makkelijk de aansluiting van middenveld tot aanval kan vinden met zijn goede passing.
Ook in dat punt vind ik Gabri sterker, let maar eens op hoevaak Gabri wel niet voorin te vinden is en in de zelfde minuut achterin weer een bal afpakt.
pi_63696869
Ik denk dat Gabri gewoon weer een persoonlijk projectje van Van Basten gaat worden. Hij heeft tenslotte al vaak genoeg bewezen spelers consequent te kunnen passeren, terwijl de hele wereld ziet dat zijn slachtoffer juist een van de belangrijkste spelers uit het team is. Hij zal er wel een bepaalde voldoening uit halen.
  dinsdag 2 december 2008 @ 15:10:16 #105
51286 w00h00
Digital man!
pi_63696891
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 15:00 schreef Wooldoor het volgende:
Zo zou ik lekker gaan spelen en in de winterstop mits Huntelaar weg gaat een goede verdediger erbij kopen (Douglas) en van Wolfswinkel halen (is nu nog niet duur en Vitesse kan altijd geld gebruiken)

Sulejmani - Cvitanich - Suarez

Aissati

Enoh ------------------------Gabri

Vermaelen - Vertonghen - Oleguer - van der Wiel
Van Basten gaat aanvoerder Lindgren niet zomaar op de bank zetten.

Ik zou Enoh, die de afgelopen weken toch minder presteert, een plaats op de bank geven.
pi_63696921
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 15:07 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Ook in dat punt vind ik Gabri sterker, let maar eens op hoevaak Gabri wel niet voorin te vinden is en in de zelfde minuut achterin weer een bal afpakt.
Hij is in aanvallende rol zeker gegroeid, maar als spelverdeler hoort Lindgren normaalgesproken beter te zijn. Dat is hij momenteel niet dus kan je zondag beter Gabri opstellen.
pi_63697107
quote:
Aanklager gaat onderzoek instellen naar elleboog Suarez
Luis Suarez moet mogelijk een paar wedstrijd toekijken.

De aanklager betaald voetbal heeft een onderzoek ingesteld naar Ajax-speler Luis Suárez.

Dit omdat de Uruguayaan afgelopen zondag in het competitieduel met FC Utrecht een elleboogstoot zou hebben uitgedeeld aan Sander Keller.

Het duel eindigde in 1-1 en Keller was verantwoordelijk voor de enige Utrechtse treffer.

goal
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63697195
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 15:18 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Die keller was anders ook lekker bezig..
  dinsdag 2 december 2008 @ 15:25:39 #109
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_63697294
quote:

[..]
Elke keer weer, alsof Suarez de enige speler in de eredivisie is die overtredingen maakt. Er lopen bij ploegen als Roda etc spelers die je doormidden rammen, maar nee, Suarez moeten we keer op keer aanpakken!

Die doen ook aan bord op schoot beoordelen hoor...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_63697326
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 14:46 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Enoh heeft geen pit en inzet en stoort nooit?
Wel, maar maakt nog teveel fouten. Gabri is gewoon een van de meeste zekere factoren binnen de selectie.
pi_63697362
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 15:21 schreef Reeve het volgende:

Die keller was anders ook lekker bezig..
Keller liep dan ook niet te miepen na de wedstrijd. Die reageerde erg correct. Denk dat dat nog wel in Suarez' voordeel kan gaan werken.
pi_63697380
quote:

[..]
Wat een fucking onzin zeg hij trekt zich gewoon los en gebruikt daar mischien zijn elleboog bij maar totaal niet op gevaarlijke hoogte. In een wedstrijd zijn en tig van zulke acties en die mensen worden toch ook niet allemaal geschorst.
pi_63697430
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 15:27 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Keller liep dan ook niet te miepen na de wedstrijd. Die reageerde erg correct. Denk dat dat nog wel in Suarez' voordeel kan gaan werken.
En er zijn nieteens duidelijke beelden van het geval.. dus ik denk dat dit geen schorsing word..
pi_63697438
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 15:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Elke keer weer, alsof Suarez de enige speler in de eredivisie is die overtredingen maakt. Er lopen bij ploegen als Roda etc spelers die je doormidden rammen, maar nee, Suarez moeten we keer op keer aanpakken!

Ze willen volgens mij een beetje van het KNJB imago afkomen (waarop dat gebasseerd is is mij overigens een raadsel) en Suarez is daarin een gewild slachtoffer.
  dinsdag 2 december 2008 @ 15:33:30 #115
235657 Putdeksels
van de straat
pi_63697530
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 15:30 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Ze willen volgens mij een beetje van het KNJB imago afkomen (waarop dat gebasseerd is is mij overigens een raadsel) en Suarez is daarin een gewild slachtoffer.
Het wordt de laatste tijd ook wel erg opgeblazen door de commentatoren hoor het gedrag van Suarez.

Alhoewel ik dit wel een echte elleboog vond. Losrukken dmv een elleboog in de maag kan natuurlijk niet.
Feyenoord!
"Feyenoord zit in mijn hart. Maar Feyenoord, dat zijn de mensen, dat zijn de supporters. Door hen ontstaat het Feyenoord-gevoel." Henk Fräser
  dinsdag 2 december 2008 @ 15:37:51 #116
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_63697656
Als je dat soort duels al niet meer mag uitvechten .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_63697882
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 15:33 schreef Putdeksels het volgende:

[..]

Het wordt de laatste tijd ook wel erg opgeblazen door de commentatoren hoor het gedrag van Suarez.

Alhoewel ik dit wel een echte elleboog vond. Losrukken dmv een elleboog in de maag kan natuurlijk niet.
Zeker als je na de wedstrijd nog eens ziet hoe Schut hem terroriseert en ook continu op zijn benen gaat staan e.d. Maar goed, ellebogen mogen niet en dit leek er wel op.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_63697927
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 15:45 schreef Breach het volgende:

[..]

Zeker als je na de wedstrijd nog eens ziet hoe Schut hem terroriseert en ook continu op zijn benen gaat staan e.d. Maar goed, ellebogen mogen niet en dit leek er wel op.
Die Schut is sowieso een misselijk ventje

Maargoed Suarez moet gewoon rustig blijven en niet van die domme acties maken.

Zet ze maar lekker voor schut door te scoren
pi_63698111
Op AN wordt gesuggereerd dat er net bij de ABN een bankgarantie is binnen gekomen van 27,8 miljoen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_63698167
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 15:54 schreef kevin6188 het volgende:
Op AN wordt gesuggereerd dat er net bij de ABN een bankgarantie is binnen gekomen van 27,8 miljoen.
Dat zou wel een lekkere prijs zijn
pi_63698210
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 15:47 schreef Jasza het volgende:

[..]

Die Schut is sowieso een misselijk ventje

Maargoed Suarez moet gewoon rustig blijven en niet van die domme acties maken.

Zet ze maar lekker voor schut door te scoren
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_63698233
quote:
Dit geloof je toch zelf niet he
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:09:30 #123
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_63698517
quote:
Dat is voor de verbouwing van m'n huis
pi_63698547
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 15:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ben het niet vaak met je eens, maar wat een gezeik is dit idd. Utrecht zelf lag alleen maar iedereen neer te maaien, maar nee daar is niets mis mee.

Pleur toch op kk knvb .
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:11:01 #125
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_63698553
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:09 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Dat is voor de verbouwing van m'n huis
Ga je het steen voor steen af laten breken en op Mars weer op laten bouwen ofzo

Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende: