Voordat Douglas uberhaupt een topper is heeft ie al een paar kostbare fouten gemaakt en issie alweer pleite.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zoals? Misschien Douglas. Verder zou ik het zo snel niet weten, wie we moeten halen.
Robbie Wielaert lijkt mij een prima verdediger. Nog geen 30 jaar, dus hij kan nog wel even mee. Ik had hem er liever bij gehad dan Oleguer.
Ajax moet die spits van Boca halenquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:20 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Ga twee weekies scouten in Argentinië en je zult vast wel iets interessants tegenkomen.
Guilo Velasco bijvoorbeeld, voor zijn Hitlergroet.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Kan ik ergens zien naar wie er nog meer onderzoeken lopen dan? Heb het idee dat ze Suarez gewoon aan het zoeken zijn. Ik zie zoveel overtredingen waar niks tegen word gedaan dat ik het idee heb dat ze niet echt consequent zijn.
Viatri?quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ajax moet die spits van Boca halen.
[ afbeelding ]
Jazeker wel, maar net als de schop van Suarez geseponeerd.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:02 schreef kevin6188 het volgende:
Volgens mij is dat onderzoek tegen Cornelisse er uiteindelijk nooit geweest.
Dat is toch die gozer die haarspray gestolen had?quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ajax moet die spits van Boca halen.
[ afbeelding ]
KNVB ontkende berichtgeving in Telegraaf en nu ik zo terug kijk zo ik nergens zo 1-2-3 later alsnog een bevestiging van de KNVB uit.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:03 schreef Prosac het volgende:
[..]
Jazeker wel, maar net als de schop van Suarez geseponeerd.
nee, ik las het ook net inderdaad. Never trust de Telegraaf.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:05 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
KNVB ontkende berichtgeving in Telegraaf en nu ik zo terug kijk zo ik nergens zo 1-2-3 later alsnog een bevestiging van de KNVB uit.
Kopen mag wel, maar dan 1 of ander talent uit Scandinavie of Zuid Amerika, en dus geen Berg/Wolfswinkel ofzo...quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:10 schreef Houniet het volgende:
Ajax moet gewoon helemaal niemand kopen en zich op de eigen Jeugd gaan richten. Met dat kopen worden we toch geen kampioen.
Berg komt uit Scandinavie en Cvitanich hebben we al uit Zuid Amerika.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:13 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Kopen mag wel, maar dan 1 of ander talent uit Scandinavie of Zuid Amerika, en dus geen Berg/Wolfswinkel ofzo...
JUhh nog meer buitenlanders!quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:13 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Kopen mag wel, maar dan 1 of ander talent uit Scandinavie of Zuid Amerika, en dus geen Berg/Wolfswinkel ofzo...
Huh!? Ik had toch berichten gelezen dat Ajax minstens 20 miljoen zou ontvangen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:16 schreef Houniet het volgende:
Mijn eigen club krijgt een ton als Huntelaar voor dat bedrag verkocht wordt.
Laten we gewoon Huntelaar houden, ffs.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Laten we nog maar wat buitenlanders halen inderdaad.
Hehe nee mijn amateurcluppie ouwequote:Op dinsdag 2 december 2008 19:25 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Huh!? Ik had toch berichten gelezen dat Ajax minstens 20 miljoen zou ontvangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |