GOEDquote:Op maandag 1 december 2008 19:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe is het met je snee trouwens?
Geen idee meng.quote:Op maandag 1 december 2008 20:06 schreef Florian_ het volgende:
Jeetje BP, kom je in bed net zo snel als dat je fipo's maakt bij FOK!topics?
Lang?quote:Op maandag 1 december 2008 20:07 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en Lakitu, kom eens op msn, je moet me helpenik wil een ander kapsel.
Ik zie er kankerlelijk uit nu.
Maar wat? Doen jullie eens wat suggesties
?
Ik ben al op msn.quote:Op maandag 1 december 2008 20:07 schreef Breathtaking het volgende:
?
Ik beoordeel welquote:Op maandag 1 december 2008 20:07 schreef Breathtaking het volgende:
?
Lekker pittigquote:Op maandag 1 december 2008 20:07 schreef Breathtaking het volgende:
?
quote:Op maandag 1 december 2008 20:08 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Lekker pittig
[ afbeelding ]
Agyness kan dat misschien wel hebben, maar ik niet hoorquote:Op maandag 1 december 2008 20:08 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Lekker pittig
[ afbeelding ]
Anders verf je hem rood. Doen die Indiërs ook.quote:Op maandag 1 december 2008 20:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mwoah, nu nog wel. Maar het trekt vast wel wegen anders leer ik er wel mee leven.
Ja ze hebben rode bekers... Maar ik heb er alleen maar limonade en frisdrank uit gedronken want dat bier was geen eens een plastic bekertje waardquote:Op maandag 1 december 2008 19:54 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Vriendin van me zit een jaar in Amerika en ze hebben echt van die rooie bekers toch?
Het is dan ook FRIET!quote:
Jij weet hoe een jongetje voelt?quote:Op maandag 1 december 2008 20:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Agyness kan dat misschien wel hebben, maar ik niet hoor!
Bovendien zou ik me net een jongetje voelen
Wat wil je hebben qua style?quote:Op maandag 1 december 2008 20:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Agyness kan dat misschien wel hebben, maar ik niet hoor!
Bovendien zou ik me net een jongetje voelen
Zijn er ook pics van haar Doos?quote:
Zij wel, jij niet.quote:Op maandag 1 december 2008 20:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij weet hoe een jongetje voelt?
wtfquote:
Dat gaat de goeie kant op.quote:
Hannah Montana/Miley Cyrus?quote:
quote:Op maandag 1 december 2008 20:14 schreef Lakitu het volgende:
Er moet trouwens wel wat beastiality bij, Florian.
Ah, tijd voor een nieuwe wallpaper!quote:Op maandag 1 december 2008 20:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Okay, lelijke foto maar zo is het nu (iets langer):
[ afbeelding ]
wtfquote:
Wel okay toch? Ik vind alleen zo'n beetje schuine pony (niet zo'n bloempot-achtige) altijd wel leuk staan bij meisjes. Beter dan haar achter de oren iig. Maar dat is mijn meningquote:Op maandag 1 december 2008 20:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lang is tof men.quote:Op maandag 1 december 2008 20:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen idee. Ik wilde altijd nog eens een boblijntjequote:Op maandag 1 december 2008 20:11 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Wat wil je hebben qua style?
Hayley.quote:Op maandag 1 december 2008 20:17 schreef IQM het volgende:
Welk kapsel vinden jullie beter bij dit meisje passen:
[ afbeelding ]
Dat blonde van hierboven of dit hieronder:
[ afbeelding ]
Je probeert me een ban aan te smeren ofzo?quote:Op maandag 1 december 2008 20:17 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Heb je ook echte meisjes met beesten?
1stequote:Op maandag 1 december 2008 20:17 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stijlen?quote:Op maandag 1 december 2008 20:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geen idee. Ik wilde altijd nog eens een boblijntjemaar ik denk dat mn haar daar net wat te krullig voor is.
Uiteraardquote:Op maandag 1 december 2008 20:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij weet hoe een jongetje voelt?
Dan kan het alleen maar meevallen, snap dat dan!quote:Op maandag 1 december 2008 20:16 schreef IQM het volgende:
Mensen die zich van tevoren al indekken met "lelijke foto". [ afbeelding ] DAT BESLISSEN WIJ WEL!
US (Userfoto's dusquote:Op maandag 1 december 2008 20:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan kan het alleen maar meevallen, snap dat dan!
Goudbruinquote:Op maandag 1 december 2008 20:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Lang is tof men.
Wat is je eigen haarkleur?
Pics?quote:Op maandag 1 december 2008 20:17 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wel okay toch? Ik vind alleen zo'n beetje schuine pony (niet zo'n bloempot-achtige) altijd wel leuk staan bij meisjes. Beter dan haar achter de oren iig. Maar dat is mijn mening
Hier mag alles toch?quote:Op maandag 1 december 2008 20:18 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je probeert me een ban aan te smeren ofzo?
Is die onderste van paramorequote:Op maandag 1 december 2008 20:17 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 december 2008 20:17 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Heb je ook echte meisjes met beesten?
Ik wil antwoord op m'n vraag.quote:Op maandag 1 december 2008 20:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Is die onderste van paramore
Ja laat maar staat in de url.
Die vind ik echt heeel lelijkquote:Op maandag 1 december 2008 20:20 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Deze, en dan de 6e?
http://www.stylelist.com/(...)flipbook/blonde-hair
Thanks, man. I came.quote:
Eeeh..het verwoord niet echt goed hetgene wat ik bedoelde, maar dit is ook leukquote:
Ach, na het schoenendeel kan dit er ook nog wel bijquote:Op maandag 1 december 2008 20:21 schreef Florian_ het volgende:
WTF BAZEN
Heeft lakitu een kwaliteitstopic gemaakt gaan jullie discussieren hoe een chick dr haar moet knippen_!
Ik wil ook zoveel....quote:
GODVER kan ik weer fapzorren!quote:Op maandag 1 december 2008 20:25 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Dit. Klaar. Opgelost. Slotje.
Eensch.quote:Op maandag 1 december 2008 20:21 schreef Florian_ het volgende:
WTF BAZEN
Heeft lakitu een kwaliteitstopic gemaakt gaan jullie discussieren hoe een chick dr haar moet knippen_!
Eensch.quote:Op maandag 1 december 2008 20:25 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat Carice van Houten? Lekker wijfke welquote:Op maandag 1 december 2008 20:25 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 december 2008 20:28 schreef Lakitu het volgende:
En ik moet nu weg, avondeten.![]()
Het zou me goed doen als jullie je aan het thema zouden houden.
quote:
Dat hangt zo voor je ogenquote:
Jij hebt veel haar, damn.quote:Op maandag 1 december 2008 20:34 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kan ik het ook weer!
Nee. Jij bent geen vrouwwezen.quote:Op maandag 1 december 2008 19:41 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Zet mijn username er dan ook maar bij als ontvanger
VETquote:Op maandag 1 december 2008 20:34 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kan ik het ook weer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
quote:
JA!quote:
Hihi ja best wel vol ja, dus als (rechte) pony wil dat nog wel eens problemen opleverenquote:Op maandag 1 december 2008 20:35 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Jij hebt veel haar, damn.
Nice!quote:Op maandag 1 december 2008 20:34 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kan ik het ook weer!
Hahaha nee joh dat is agyness dean!quote:Op maandag 1 december 2008 20:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En op pagina 1 ook, met dat blonde haar?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die in dat park zit? met een flesje toch?quote:Op maandag 1 december 2008 20:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha nee joh dat is agyness dean!
quote:Op maandag 1 december 2008 20:38 schreef IQM het volgende:
Ik vind dat dan weer net iets te veel haar bovenop.
quote:Op maandag 1 december 2008 20:35 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Jij hebt veel haar, damn.
Ooit een aartslelijke aandachtshoer gezien?quote:Op maandag 1 december 2008 20:41 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh dus zo zien aandachtshoeren eruit
Schavuit.quote:Op maandag 1 december 2008 20:41 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh dus zo zien aandachtshoeren eruit
Nu welquote:Op maandag 1 december 2008 20:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Ooit een aartslelijke aandachtshoer gezien?
Dat ben ik ookquote:Op maandag 1 december 2008 20:46 schreef IQM het volgende:
[..]Als zij 'aartslelijk' is, ben jij een hunk.
Ojaquote:Op maandag 1 december 2008 20:45 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Paaskonijn ik zou nog PM krijgen.
Nee.quote:Op maandag 1 december 2008 20:49 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als het tieten bevat wil ik hem ook.
Ik wil hem sowiesoquote:Op maandag 1 december 2008 20:49 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als het tieten bevat wil ik hem ook.
Jij krijgt hem sowieso niet.quote:
Nee. Ik moet nog stemmen.quote:Op maandag 1 december 2008 20:52 schreef Silentalarm het volgende:
Zal ik de uitslag van de SC awards bekend gaan maken?
Omdat je een nerd bent.quote:
Hoeveel mensen hebben er gestemd, 2?quote:Op maandag 1 december 2008 20:52 schreef Silentalarm het volgende:
Zal ik de uitslag van de SC awards bekend gaan maken?
quote:
WIEHOEE!!!!11111quote:Op maandag 1 december 2008 20:59 schreef McFearless het volgende:
[..]
Huntelaar verpatst aan Real voor 20 miljoen.
Prrrrrquote:
Wtf, uberfail?quote:Op maandag 1 december 2008 20:59 schreef McFearless het volgende:
[..]
Huntelaar verpatst aan Real voor 20 miljoen.
IK BEN OOK SCHATTIGquote:
Jouwes heb ik niet.quote:Op maandag 1 december 2008 21:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Moet ik sturen of heb jij mijne al
AJAX BESTUURquote:
jij toch ookquote:
Die 2e.quote:Op maandag 1 december 2008 20:17 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
flauwe inkopper ik wist hetquote:
( . ) ( . )quote:Op maandag 1 december 2008 21:08 schreef McFearless het volgende:
[..]
Hey, hallo, jij bent nieuw hier en nieuwe mensen hier moeten hun borsten laten zien.
Die heeft ze nietquote:Op maandag 1 december 2008 21:08 schreef McFearless het volgende:
[..]
Hey, hallo, jij bent nieuw hier en nieuwe mensen hier moeten hun borsten laten zien.
Ik was toen nog 13, remember.quote:Op maandag 1 december 2008 21:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Die heeft ze niet![]()
grapje T_C
Hahahahahahaha.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kut.
FAPPFAPFAPquote:
Boh!quote:Op maandag 1 december 2008 21:11 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik was toen nog 13, remember.![]()
Volgens mij ben jij gewoon 't kleine zusjequote:Op maandag 1 december 2008 21:12 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Op fok issie best ok, maar irl. :n
Ik lijk helemaal niet op D_A.quote:Op maandag 1 december 2008 21:14 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon 't kleine zusje
Je lijkt net zoveel op Dark Angelus als NG op Onur Turko!
quote:Op maandag 1 december 2008 21:14 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon 't kleine zusje
Je lijkt net zoveel op Dark Angelus als NG op Onur Turko!
Mijne ook gvdquote:Op maandag 1 december 2008 21:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
M'n boekenkast is te klein aan het worden.
Zoals ik het zeg.quote:Op maandag 1 december 2008 21:06 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hoezo ben ik nu weer een nerd
BobbyBquote:
quote:Op maandag 1 december 2008 19:48 schreef Florian_ het volgende:
Sackboy post ff wat jailbait
Kloptquote:Op maandag 1 december 2008 19:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat deed ie toch niet meer ivm met Ome Remlof?
Ja. Maar die heb je in Nederland ook hoorquote:Op maandag 1 december 2008 19:54 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Vriendin van me zit een jaar in Amerika en ze hebben echt van die rooie bekers toch?
Ik ook.quote:Op maandag 1 december 2008 21:16 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Mijne ook gvd
Heb nu hele stapels op m'n bureau liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heh, ik ookquote:Op maandag 1 december 2008 21:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik heb sowieso nog 5 boeken liggen die ik nog niet gelezen heb.
quote:Op maandag 1 december 2008 21:19 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Vind je mij er als een nerd uitzien?
Ja?quote:Op maandag 1 december 2008 21:19 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Vind je mij er als een nerd uitzien?
BKquote:
mehquote:
quote:
quote:Op maandag 1 december 2008 21:21 schreef Florian_ het volgende:
Sorry, ik verlaag me niet tot hetzelfde niveau als beaurefart. Ik vind je best schattig hoor DE
Dat heb ik ook. Vandaag ook weer 2 boeken bij de selexyz gekocht.quote:Op maandag 1 december 2008 21:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Heh, ik ook
En toch koop ik er steeds weer meer bij
Dat probleem heb ik ook... Ik moet nog Mein Kampf (quote:Op maandag 1 december 2008 21:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Heh, ik ook
En toch koop ik er steeds weer meer bij
Ik vind 'beaurefart' toch ook een vrij laag niveauquote:Op maandag 1 december 2008 21:21 schreef Florian_ het volgende:
Sorry, ik verlaag me niet tot hetzelfde niveau als beaurefart. Ik vind je best schattig hoor DE
Welke?quote:Op maandag 1 december 2008 21:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Vandaag ook weer 2 boeken bij de selexyz gekocht.
Heb ik overgenomen van anderen, niet zelf bedachtquote:Op maandag 1 december 2008 21:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik vind 'beaurefart' toch ook een vrij laag niveau!
Ik lees veelal boeken. Voorheen voornamelijk romans maar tegenwoordig steeds meer over psygologie en geneeskunde.quote:Op maandag 1 december 2008 21:22 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik lees geen boeken. Maar voetbal in een vuile oorlog ofzulks lijkt me wel tofjes.
Is die eerste te koop dan?quote:Op maandag 1 december 2008 21:24 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook... Ik moet nog Mein Kampf (), een boek van een Obama, en nog wat andere boeken uit te lezen
Welke gekocht?quote:Op maandag 1 december 2008 21:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik lees veelal boeken. Voorheen voornamelijk romans maar tegenwoordig steeds meer over psygologie en geneeskunde.
Hoeveel bans wil je?quote:
Maar jij hockey'ed.quote:Op maandag 1 december 2008 21:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik lees veelal boeken. Voorheen voornamelijk romans maar tegenwoordig steeds meer over psygologie en geneeskunde.
In Amerika... Maar het boek is zoooooo saaiquote:
quote:Op maandag 1 december 2008 21:25 schreef GeenKloonVanJordeeh het volgende:
Stuntelaar, nu zijn broer konijn nog !
Trouwens van wie ben jij een kloon? Want Jordeeh is wel voor ajax.quote:Op maandag 1 december 2008 21:25 schreef GeenKloonVanJordeeh het volgende:
Stuntelaar, nu zijn broer konijn nog !
Whehehe ja ik kan me voorstellen dat je dat vaker hoortquote:
De man die zijn vrouw voor een hoed hield en musicofilla, beide van Oliver Sacks.quote:
Ben ik ook welkom. Ik lees goede boeken, en luister Pink Floyd, en ik draag goede kleding!quote:Op maandag 1 december 2008 21:28 schreef Florian_ het volgende:
Zotheid we moeten maar een SC beginnen over boeken, pink floyd en goede kledingsmaak want hier wordt het niks
Jordeeeh relt jequote:Op maandag 1 december 2008 21:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Trouwens van wie ben jij een kloon? Want Jordeeh is wel voor ajax.
Ik ookquote:Op maandag 1 december 2008 21:29 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ben ik ook welkom. Ik lees goede boeken, en luister Pink Floyd, en ik draag goede kleding!
Beauretard dan?quote:Op maandag 1 december 2008 21:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik vind 'beaurefart' toch ook een vrij laag niveau!
Gast, echt niet normaalquote:Op maandag 1 december 2008 21:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
De man die zijn vrouw voor een hoed hield en musicofilla, beide van Oliver Sacks.
quote:Op maandag 1 december 2008 21:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
De man die zijn vrouw voor een hoed hield en musicofilla, beide van Oliver Sacks.
quote:De man die zijn vrouw voor een hoed hield
Indurrdaad ja!quote:
Wat een pareltjes zullen dat worden.quote:Op maandag 1 december 2008 21:28 schreef Florian_ het volgende:
Zotheid we moeten maar een SC beginnen over boeken, pink floyd en goede kledingsmaak want hier wordt het niks
Toen je zijn post las zeker?quote:Op maandag 1 december 2008 21:30 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Gast, echt niet normaal
Die eerste heb ik dus net besteld
Mieters!quote:
inderdaadquote:Op maandag 1 december 2008 21:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Indurrdaad ja!
[..]
Wat een pareltjes zullen dat worden.
quote:Op maandag 1 december 2008 21:30 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Gast, echt niet normaal
Die eerste heb ik dus net besteld
Dat heb ik niet eens gezien.quote:
Heb ik net uit, tof boek iddquote:Op maandag 1 december 2008 21:31 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik kan trouwens niet genoeg krijgen van 1984 van G. Orwell
Ik moet eerlijk bekennen dat ik die nog niet gelezen heb.quote:Op maandag 1 december 2008 21:31 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
inderdaad
Ik kan trouwens niet genoeg krijgen van 1984 van G. Orwell
quote:Op maandag 1 december 2008 21:31 schreef McFearless het volgende:
Hoeren, ik ga even een baksteen door een van de ramen van de Arenagooien.
Ik was al een paar dagen geleden torrents aan het verzamelen voor weer een paar avonden downloaden, en Zappa zit ertussen. 1,2 gig aan Zappa volgens mij.quote:Op maandag 1 december 2008 20:59 schreef Florian_ het volgende:
BP je moet het dubbelalbum Frank Zappa - Guitar even downloaden
Nee.quote:Op maandag 1 december 2008 21:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
![]()
Ga jij maar lekker voetbal kijken, proleet
Als het goed is vanaaf.quote:Op maandag 1 december 2008 21:34 schreef Silentalarm het volgende:
Weet iemand trouwens of de maandcijfers er al zijn/wanneer ze komen?
Doe ook gelijk Crime and Punishment van Dostojevskiquote:Op maandag 1 december 2008 21:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik die nog niet gelezen heb.
Wel veel over gehoord.
Ik ga hem gelijk bestellen.
Leg de Kleenex maar vast klaar BP.quote:
Wel in het engels bestellen!quote:Op maandag 1 december 2008 21:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik die nog niet gelezen heb.
Wel veel over gehoord.
Ik ga hem gelijk bestellen.
Ik heb hem al een aantal keer gelezen maar hij blijft goedquote:Op maandag 1 december 2008 21:33 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Heb ik net uit, tof boek idd
Alhoewel ik Animal Farm ook erg vet vond
is dat in de stijl van 1984?quote:Op maandag 1 december 2008 21:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Doe ook gelijk Crime and Punishment van Dostojevski
JIJ GAAT ZOOO HARD WINNEN!!!!!!!1111quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Misdaad_en_strafquote:Op maandag 1 december 2008 21:36 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
is dat in de stijl van 1984?
(wat een niveau in KLB SC)
Zenuwachtigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te laat.quote:Op maandag 1 december 2008 21:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Doe ook gelijk Crime and Punishment van Dostojevski
Niet serieus dus nemen meid!quote:Op maandag 1 december 2008 21:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaha en dat zegt iets over mijooh sorry
Gooi er dan ook gelijk wat Nietzsche en Freud tegenaanquote:Op maandag 1 december 2008 21:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Te laat.
Misschien morgen even in de winkel kijken en anders nog maar een bestelling plaatsen.
Ja, ik vroeg je net om de vragen maar je geeft geen antwoordquote:Op maandag 1 december 2008 21:41 schreef Silentalarm het volgende:
Als iemand nog behoefte heeft te stemmen voor de SC awards, voor 10 uur stemmen, dan ga ik de uitslag plaatsen!
Klinkt goed... Ga hem maar kopenquote:Op maandag 1 december 2008 21:37 schreef Florian_ het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Misdaad_en_straf
quote:Op maandag 1 december 2008 21:40 schreef reetveter het volgende:
VerdommeMijn avondeten bestaat weer eens uit een tosti
Welke boeken?quote:Op maandag 1 december 2008 21:41 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Gooi er dan ook gelijk wat Nietzsche en Freud tegenaan
Het mongoloïde broertje van:quote:Op maandag 1 december 2008 21:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doe morgen effe aub, dan doe vul ik het ook nog even in.quote:Op maandag 1 december 2008 21:41 schreef Silentalarm het volgende:
Als iemand nog behoefte heeft te stemmen voor de SC awards, voor 10 uur stemmen, dan ga ik de uitslag plaatsen!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Also_sprach_Zarathustraquote:Op maandag 1 december 2008 21:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Welke boeken?
* Zotheid ziet zijn bureau steeds kleiner worden.
Oohhh dat is echt niet normaal, hoe toevalligquote:Op maandag 1 december 2008 21:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga denk ik trouwens ook het nieuwe boek van WInnie de Pooh bestellen.
quote:Op maandag 1 december 2008 21:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oohhh dat is echt niet normaal, hoe toevalligdie heb ik net besteld!
En dat is?quote:Op maandag 1 december 2008 21:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Het mongoloïde broertje van:
[ afbeelding ]
Ik wil me trouwens inschrijven voor de Pink Floyd SC.quote:Op maandag 1 december 2008 21:43 schreef Florian_ het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Also_sprach_Zarathustra
quote:Op maandag 1 december 2008 21:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 december 2008 21:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dank u!quote:Op maandag 1 december 2008 21:43 schreef Florian_ het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Also_sprach_Zarathustra
Ik heb wel de Taoh van Poohquote:Op maandag 1 december 2008 21:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat je mij geen foto's doorstuurt slet!quote:Op maandag 1 december 2008 21:46 schreef Paaskonijn het volgende:
GVD WAAROM REAGEREN COMPUTERNERDS OP FOK! NOOIT OP MIJN PROBLEEMTOPIQUES?! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
WMP
Ik heb zowel alle cd's als LP's in m'n kast staan (LP's waren van m'n ouders, dat wel)quote:Op maandag 1 december 2008 21:46 schreef Zotheid het volgende:
Dank u!
Ik zag gisteren bij m'n pa de LP van Animals liggen.
Oh wauw?! Zullen we samen lezen en recensies uitwisselen enzo?quote:Op maandag 1 december 2008 21:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh jij mag zeggen wat je wil hoor, maak je daar maar geen zorgen over.quote:Op maandag 1 december 2008 21:45 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]Dat deed ik of ben je verheven boven mij dat ik dat niet mag doen
ANIMALS?!quote:Op maandag 1 december 2008 21:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Dank u!
Ik zag gisteren bij m'n pa de LP van Animals liggen.
Ik heb hem wel in een hogere resolutie zodat je hem kan uitprinten en boven je bed kan hangenquote:Op maandag 1 december 2008 21:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh jij mag zeggen wat je wil hoor, maak je daar maar geen zorgen over.
Maar je hoofd verlicht de pijn toch wel behoorlijk voor me
Alle drie is jouw beperkte mening, homo.quote:Op maandag 1 december 2008 21:48 schreef IQM het volgende:
Beste film ever.
Mooiste liedje van Coldplay.
Hier geplaatst door de tofste user ooit.
Ikzelf heb de Nederlandse versie. Duits ging me toch iets te verquote:Op maandag 1 december 2008 21:48 schreef Zotheid het volgende:
Florian, weet je toevallig ook voor welke vertaling ik zou moeten gaan? Ik zie mezelf niet echt een duits boek lezen.
Geilquote:Op maandag 1 december 2008 21:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oh wauw?! Zullen we samen lezen en recensies uitwisselen enzo?
Oh ja die heb ik ooit bedacht voor mijn tweelingbroer die toen met alle eer streekquote:Op maandag 1 december 2008 21:48 schreef IQM het volgende:
Beste film ever.
Mooiste liedje van Coldplay.
Hier geplaatst door de tofste user ooit.
Wajoow.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |