Heb ik overgenomen van anderen, niet zelf bedachtquote:Op maandag 1 december 2008 21:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik vind 'beaurefart' toch ook een vrij laag niveau!
Ik lees veelal boeken. Voorheen voornamelijk romans maar tegenwoordig steeds meer over psygologie en geneeskunde.quote:Op maandag 1 december 2008 21:22 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik lees geen boeken. Maar voetbal in een vuile oorlog ofzulks lijkt me wel tofjes.
Is die eerste te koop dan?quote:Op maandag 1 december 2008 21:24 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook... Ik moet nog Mein Kampf (), een boek van een Obama, en nog wat andere boeken uit te lezen
Welke gekocht?quote:Op maandag 1 december 2008 21:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik lees veelal boeken. Voorheen voornamelijk romans maar tegenwoordig steeds meer over psygologie en geneeskunde.
Hoeveel bans wil je?quote:
Maar jij hockey'ed.quote:Op maandag 1 december 2008 21:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik lees veelal boeken. Voorheen voornamelijk romans maar tegenwoordig steeds meer over psygologie en geneeskunde.
In Amerika... Maar het boek is zoooooo saaiquote:
quote:Op maandag 1 december 2008 21:25 schreef GeenKloonVanJordeeh het volgende:
Stuntelaar, nu zijn broer konijn nog !
Trouwens van wie ben jij een kloon? Want Jordeeh is wel voor ajax.quote:Op maandag 1 december 2008 21:25 schreef GeenKloonVanJordeeh het volgende:
Stuntelaar, nu zijn broer konijn nog !
Whehehe ja ik kan me voorstellen dat je dat vaker hoortquote:
De man die zijn vrouw voor een hoed hield en musicofilla, beide van Oliver Sacks.quote:
Ben ik ook welkom. Ik lees goede boeken, en luister Pink Floyd, en ik draag goede kleding!quote:Op maandag 1 december 2008 21:28 schreef Florian_ het volgende:
Zotheid we moeten maar een SC beginnen over boeken, pink floyd en goede kledingsmaak want hier wordt het niks
Jordeeeh relt jequote:Op maandag 1 december 2008 21:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Trouwens van wie ben jij een kloon? Want Jordeeh is wel voor ajax.
Ik ookquote:Op maandag 1 december 2008 21:29 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ben ik ook welkom. Ik lees goede boeken, en luister Pink Floyd, en ik draag goede kleding!
Beauretard dan?quote:Op maandag 1 december 2008 21:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik vind 'beaurefart' toch ook een vrij laag niveau!
Gast, echt niet normaalquote:Op maandag 1 december 2008 21:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
De man die zijn vrouw voor een hoed hield en musicofilla, beide van Oliver Sacks.
quote:Op maandag 1 december 2008 21:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
De man die zijn vrouw voor een hoed hield en musicofilla, beide van Oliver Sacks.
quote:De man die zijn vrouw voor een hoed hield
Indurrdaad ja!quote:
Wat een pareltjes zullen dat worden.quote:Op maandag 1 december 2008 21:28 schreef Florian_ het volgende:
Zotheid we moeten maar een SC beginnen over boeken, pink floyd en goede kledingsmaak want hier wordt het niks
Toen je zijn post las zeker?quote:Op maandag 1 december 2008 21:30 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Gast, echt niet normaal
Die eerste heb ik dus net besteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |