Heb ik overgenomen van anderen, niet zelf bedachtquote:Op maandag 1 december 2008 21:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik vind 'beaurefart' toch ook een vrij laag niveau!
Ik lees veelal boeken. Voorheen voornamelijk romans maar tegenwoordig steeds meer over psygologie en geneeskunde.quote:Op maandag 1 december 2008 21:22 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik lees geen boeken. Maar voetbal in een vuile oorlog ofzulks lijkt me wel tofjes.
Is die eerste te koop dan?quote:Op maandag 1 december 2008 21:24 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook... Ik moet nog Mein Kampf (), een boek van een Obama, en nog wat andere boeken uit te lezen
Welke gekocht?quote:Op maandag 1 december 2008 21:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik lees veelal boeken. Voorheen voornamelijk romans maar tegenwoordig steeds meer over psygologie en geneeskunde.
Hoeveel bans wil je?quote:
Maar jij hockey'ed.quote:Op maandag 1 december 2008 21:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik lees veelal boeken. Voorheen voornamelijk romans maar tegenwoordig steeds meer over psygologie en geneeskunde.
In Amerika... Maar het boek is zoooooo saaiquote:
quote:Op maandag 1 december 2008 21:25 schreef GeenKloonVanJordeeh het volgende:
Stuntelaar, nu zijn broer konijn nog !
Trouwens van wie ben jij een kloon? Want Jordeeh is wel voor ajax.quote:Op maandag 1 december 2008 21:25 schreef GeenKloonVanJordeeh het volgende:
Stuntelaar, nu zijn broer konijn nog !
Whehehe ja ik kan me voorstellen dat je dat vaker hoortquote:
De man die zijn vrouw voor een hoed hield en musicofilla, beide van Oliver Sacks.quote:
Ben ik ook welkom. Ik lees goede boeken, en luister Pink Floyd, en ik draag goede kleding!quote:Op maandag 1 december 2008 21:28 schreef Florian_ het volgende:
Zotheid we moeten maar een SC beginnen over boeken, pink floyd en goede kledingsmaak want hier wordt het niks
Jordeeeh relt jequote:Op maandag 1 december 2008 21:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Trouwens van wie ben jij een kloon? Want Jordeeh is wel voor ajax.
Ik ookquote:Op maandag 1 december 2008 21:29 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ben ik ook welkom. Ik lees goede boeken, en luister Pink Floyd, en ik draag goede kleding!
Beauretard dan?quote:Op maandag 1 december 2008 21:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik vind 'beaurefart' toch ook een vrij laag niveau!
Gast, echt niet normaalquote:Op maandag 1 december 2008 21:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
De man die zijn vrouw voor een hoed hield en musicofilla, beide van Oliver Sacks.
quote:Op maandag 1 december 2008 21:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
De man die zijn vrouw voor een hoed hield en musicofilla, beide van Oliver Sacks.
quote:De man die zijn vrouw voor een hoed hield
Indurrdaad ja!quote:
Wat een pareltjes zullen dat worden.quote:Op maandag 1 december 2008 21:28 schreef Florian_ het volgende:
Zotheid we moeten maar een SC beginnen over boeken, pink floyd en goede kledingsmaak want hier wordt het niks
Toen je zijn post las zeker?quote:Op maandag 1 december 2008 21:30 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Gast, echt niet normaal
Die eerste heb ik dus net besteld
Mieters!quote:
inderdaadquote:Op maandag 1 december 2008 21:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Indurrdaad ja!
[..]
Wat een pareltjes zullen dat worden.
quote:Op maandag 1 december 2008 21:30 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Gast, echt niet normaal
Die eerste heb ik dus net besteld
Dat heb ik niet eens gezien.quote:
Heb ik net uit, tof boek iddquote:Op maandag 1 december 2008 21:31 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik kan trouwens niet genoeg krijgen van 1984 van G. Orwell
Ik moet eerlijk bekennen dat ik die nog niet gelezen heb.quote:Op maandag 1 december 2008 21:31 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
inderdaad
Ik kan trouwens niet genoeg krijgen van 1984 van G. Orwell
quote:Op maandag 1 december 2008 21:31 schreef McFearless het volgende:
Hoeren, ik ga even een baksteen door een van de ramen van de Arenagooien.
Ik was al een paar dagen geleden torrents aan het verzamelen voor weer een paar avonden downloaden, en Zappa zit ertussen. 1,2 gig aan Zappa volgens mij.quote:Op maandag 1 december 2008 20:59 schreef Florian_ het volgende:
BP je moet het dubbelalbum Frank Zappa - Guitar even downloaden
Nee.quote:Op maandag 1 december 2008 21:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
![]()
Ga jij maar lekker voetbal kijken, proleet
Als het goed is vanaaf.quote:Op maandag 1 december 2008 21:34 schreef Silentalarm het volgende:
Weet iemand trouwens of de maandcijfers er al zijn/wanneer ze komen?
Doe ook gelijk Crime and Punishment van Dostojevskiquote:Op maandag 1 december 2008 21:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik die nog niet gelezen heb.
Wel veel over gehoord.
Ik ga hem gelijk bestellen.
Leg de Kleenex maar vast klaar BP.quote:
Wel in het engels bestellen!quote:Op maandag 1 december 2008 21:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik die nog niet gelezen heb.
Wel veel over gehoord.
Ik ga hem gelijk bestellen.
Ik heb hem al een aantal keer gelezen maar hij blijft goedquote:Op maandag 1 december 2008 21:33 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Heb ik net uit, tof boek idd
Alhoewel ik Animal Farm ook erg vet vond
is dat in de stijl van 1984?quote:Op maandag 1 december 2008 21:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Doe ook gelijk Crime and Punishment van Dostojevski
JIJ GAAT ZOOO HARD WINNEN!!!!!!!1111quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |