Ik wil me trouwens inschrijven voor de Pink Floyd SC.quote:Op maandag 1 december 2008 21:43 schreef Florian_ het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Also_sprach_Zarathustra
quote:Op maandag 1 december 2008 21:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaha en dat zegt iets over mijooh sorry
quote:Op maandag 1 december 2008 21:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oohhh dat is echt niet normaal, hoe toevalligdie heb ik net besteld!
Dank u!quote:Op maandag 1 december 2008 21:43 schreef Florian_ het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Also_sprach_Zarathustra
Ik heb wel de Taoh van Poohquote:Op maandag 1 december 2008 21:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat je mij geen foto's doorstuurt slet!quote:Op maandag 1 december 2008 21:46 schreef Paaskonijn het volgende:
GVD WAAROM REAGEREN COMPUTERNERDS OP FOK! NOOIT OP MIJN PROBLEEMTOPIQUES?! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
WMP
Ik heb zowel alle cd's als LP's in m'n kast staan (LP's waren van m'n ouders, dat wel)quote:Op maandag 1 december 2008 21:46 schreef Zotheid het volgende:
Dank u!
Ik zag gisteren bij m'n pa de LP van Animals liggen.
Oh wauw?! Zullen we samen lezen en recensies uitwisselen enzo?quote:Op maandag 1 december 2008 21:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh jij mag zeggen wat je wil hoor, maak je daar maar geen zorgen over.quote:Op maandag 1 december 2008 21:45 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]Dat deed ik of ben je verheven boven mij dat ik dat niet mag doen
ANIMALS?!quote:Op maandag 1 december 2008 21:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Dank u!
Ik zag gisteren bij m'n pa de LP van Animals liggen.
Ik heb hem wel in een hogere resolutie zodat je hem kan uitprinten en boven je bed kan hangenquote:Op maandag 1 december 2008 21:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh jij mag zeggen wat je wil hoor, maak je daar maar geen zorgen over.
Maar je hoofd verlicht de pijn toch wel behoorlijk voor me
Alle drie is jouw beperkte mening, homo.quote:Op maandag 1 december 2008 21:48 schreef IQM het volgende:
Beste film ever.
Mooiste liedje van Coldplay.
Hier geplaatst door de tofste user ooit.
Ikzelf heb de Nederlandse versie. Duits ging me toch iets te verquote:Op maandag 1 december 2008 21:48 schreef Zotheid het volgende:
Florian, weet je toevallig ook voor welke vertaling ik zou moeten gaan? Ik zie mezelf niet echt een duits boek lezen.
Geilquote:Op maandag 1 december 2008 21:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oh wauw?! Zullen we samen lezen en recensies uitwisselen enzo?
Oh ja die heb ik ooit bedacht voor mijn tweelingbroer die toen met alle eer streekquote:Op maandag 1 december 2008 21:48 schreef IQM het volgende:
Beste film ever.
Mooiste liedje van Coldplay.
Hier geplaatst door de tofste user ooit.
Wajoow.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |