Geen idee. Ik wilde altijd nog eens een boblijntjequote:Op maandag 1 december 2008 20:11 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Wat wil je hebben qua style?
Hayley.quote:Op maandag 1 december 2008 20:17 schreef IQM het volgende:
Welk kapsel vinden jullie beter bij dit meisje passen:
[ afbeelding ]
Dat blonde van hierboven of dit hieronder:
[ afbeelding ]
Je probeert me een ban aan te smeren ofzo?quote:Op maandag 1 december 2008 20:17 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Heb je ook echte meisjes met beesten?
1stequote:Op maandag 1 december 2008 20:17 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stijlen?quote:Op maandag 1 december 2008 20:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geen idee. Ik wilde altijd nog eens een boblijntjemaar ik denk dat mn haar daar net wat te krullig voor is.
Uiteraardquote:Op maandag 1 december 2008 20:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij weet hoe een jongetje voelt?
Dan kan het alleen maar meevallen, snap dat dan!quote:Op maandag 1 december 2008 20:16 schreef IQM het volgende:
Mensen die zich van tevoren al indekken met "lelijke foto". [ afbeelding ] DAT BESLISSEN WIJ WEL!
US (Userfoto's dusquote:Op maandag 1 december 2008 20:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan kan het alleen maar meevallen, snap dat dan!
Goudbruinquote:Op maandag 1 december 2008 20:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Lang is tof men.
Wat is je eigen haarkleur?
Pics?quote:Op maandag 1 december 2008 20:17 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wel okay toch? Ik vind alleen zo'n beetje schuine pony (niet zo'n bloempot-achtige) altijd wel leuk staan bij meisjes. Beter dan haar achter de oren iig. Maar dat is mijn mening
Hier mag alles toch?quote:Op maandag 1 december 2008 20:18 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je probeert me een ban aan te smeren ofzo?
Is die onderste van paramorequote:Op maandag 1 december 2008 20:17 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 december 2008 20:17 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Heb je ook echte meisjes met beesten?
Ik wil antwoord op m'n vraag.quote:Op maandag 1 december 2008 20:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Is die onderste van paramore
Ja laat maar staat in de url.
Die vind ik echt heeel lelijkquote:Op maandag 1 december 2008 20:20 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Deze, en dan de 6e?
http://www.stylelist.com/(...)flipbook/blonde-hair
Thanks, man. I came.quote:
Eeeh..het verwoord niet echt goed hetgene wat ik bedoelde, maar dit is ook leukquote:
Ach, na het schoenendeel kan dit er ook nog wel bijquote:Op maandag 1 december 2008 20:21 schreef Florian_ het volgende:
WTF BAZEN
Heeft lakitu een kwaliteitstopic gemaakt gaan jullie discussieren hoe een chick dr haar moet knippen_!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |