quote:Op maandag 1 december 2008 19:56 schreef LastRequest het volgende:
Hebben we niet laatst ook iets met Hosti en boyband gehad? Of heb ik een heel vreemd geheugen?
Dat was zeker die PM waar ik niet voor was uitgenodigd.quote:Op maandag 1 december 2008 19:56 schreef LastRequest het volgende:
Hebben we niet laatst ook iets met Hosti en boyband gehad? Of heb ik een heel vreemd geheugen?
En dus ook over mijquote:Op maandag 1 december 2008 19:59 schreef LastRequest het volgende:
Misschien heb ik over Fok gedroomd
Dat mensen op mij stemmen is echt heel liefquote:Op maandag 1 december 2008 18:40 schreef LastRequest het volgende:
Ik vind die van Sla eigenlijk helemaal niet zo slecht als jullie allemaal zeggen hoor!
Beetje onaardig al die PMs daarover.. niet echt terecht blijkt nu.
Wheheheh, ja dat heb ik veel liever dat je denkt aan mij als die slechte homoquote:Op maandag 1 december 2008 20:00 schreef LastRequest het volgende:
Nah ik denk dat het gewoon de Hosti is de badgay TT was dan
quote:Op maandag 1 december 2008 20:01 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dat mensen op mij stemmen is echt heel liefmaar toch écht hun eigen keuze hoor.
. Ik heb er niet speciaal om gevraagd iig.
Haha nou als hetero lijkt het me toch positief een slechte homo genoemd te worden.. niks aan het handje dus?quote:Op maandag 1 december 2008 20:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wheheheh, ja dat heb ik veel liever dat je denkt aan mij als die slechte homo
Dat was nogal duidelijk ja, wel grappig hoe sommigen er nog op in gaanquote:Op maandag 1 december 2008 20:04 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Het was allemaal een grote grap jongens, voor degenen die het nog niet begrepen hadden
Ik kan je vertellen dat niet iedereen het door hadquote:Op maandag 1 december 2008 20:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat was nogal duidelijk ja, wel grappig hoe sommigen er nog op in gaan.
Ach je moet alles een keer geprobeerd hebben hequote:Op maandag 1 december 2008 20:04 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Haha nou als hetero lijkt het me toch positief een slechte homo genoemd te worden.. niks aan het handje dus?
Je hebt PM's gekregen met een verzoek om uitleg?quote:Op maandag 1 december 2008 20:06 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat niet iedereen het door had
Hier ookquote:Op maandag 1 december 2008 20:08 schreef Mikkie het volgende:
Is fok bij jullie ook zo traag of ligt het aan mijn Internet?.
MSNquote:Op maandag 1 december 2008 20:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je hebt PM's gekregen met een verzoek om uitleg?
Nu snap ik het niet meerquote:Op maandag 1 december 2008 20:14 schreef Slarioux het volgende:
Wat lief dat je je keuze op mij moest verdedigen.
Aha! Nu ben ik weer helemaal bijquote:Op maandag 1 december 2008 20:22 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nu snap ik het niet meer
Er is niemand die problemen had met de ava van Slarioux, of mijn stem erop.
Mijn post over de PM's was dus een grapje
Je bent jaloers hè?quote:Op maandag 1 december 2008 20:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nijmegen #272 - waar Mikkie & Hosti een boyband vormen![]()
Eindelijk uit de kast, heren?
Ach ziekenhuizen en inkijk bij studentes en zustertjes! Ik ben inmiddels een ware kenner!quote:Op maandag 1 december 2008 20:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je bent jaloers hè?.
Altijd leuk: ziekenhuisprogramma's kijken. Dan staat de camera in vogelperspectief, en dan komt er een studente in beeld met flinke tetten, die totaal niet in de gaten heeft dat je d'r beha nog net niet kan zien zitten doordat d'r shirtje met V-hals nogal afzakt. Die cameraman heeft fijne momentjes meegemaakt daar.
Wel matig dat ze een ontiegelijk irritante Twentse zeikstem had
Eerste groupie meldt zich!quote:
Ja! Ik voel me vereerd dat je mij vraagtquote:
quote:Op maandag 1 december 2008 20:27 schreef LastRequest het volgende:
Mik wat ben je ook eigenlijk een puberknulletje he
Het is gewoon grappig dat veel vrouwen zich de hele dag druk maken om hoe ze eruit zien en dat ze dan hun shirtje constant op lopen te hijsen, maar als er dan ineens een televisiecamera op ze gericht staat denken ze er opeens niet meer aan, terwijl er dan honderdduizenden mensen je décolleté in zitten te kijken. Daar snap ik gewoon helemaal niks vanquote:Op maandag 1 december 2008 20:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Was dat je hoogtepuntje van de week Mik?
Ach dat valt toch ook wel mee? Een goeie 200km, da's prima te overzien als je graag wiltquote:Op maandag 1 december 2008 20:41 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja! Ik voel me vereerd dat je mij vraagt
En Nielez nice!! Jammer dat Brussel niet echt heel handig is
quote:Op maandag 1 december 2008 20:41 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Weet ik, maar is toch wat meer gedoe dan gewoon in Utrecht ofzo, zoals de JvT.quote:Op maandag 1 december 2008 20:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ach dat valt toch ook wel mee? Een goeie 200km, da's prima te overzien als je graag wilt.
Daar mis je niks aan. Man, man, wat heeft die kerel de uitstraling van een bos uien zegquote:
Qua vervoer is het inderdaad minder handig, maar dat moet je er dan maar voor over hebbenquote:Op maandag 1 december 2008 20:49 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Weet ik, maar is toch wat meer gedoe dan gewoon in Utrecht ofzo, zoals de JvT.
Dan moet ik een auto regelen of treinen en slaapplaats enzo.
Of ik moet het geluk hebben dat m'n moeder die dagen in Brussel moet zijn
Goeie tipquote:Op maandag 1 december 2008 20:55 schreef Mikkie het volgende:
Nog mensen die naar Coldplay willen in september? Kaartverkoop begint donderdag hè.
Tsja. We zijn al een keer eerder geweest en t was zoooooo de moeite waard.quote:Op maandag 1 december 2008 20:41 schreef LastRequest het volgende:
[..]
En Nielez nice!! Jammer dat Brussel niet echt heel handig is
Ach een dag van te voren kan je vast een kaartje halen op marktplaats. Kost wat meer, maar dan heb je ook hetzelfdequote:Op maandag 1 december 2008 21:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan wordt het geen Coldplay voor jou
Ja ik ken dat. Dan plan ik dat, verheug me er helemaal op en vlak voor het daadwerkelijke concert herinner ik me het weer en dan kan ik niet meerquote:Op maandag 1 december 2008 21:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan wordt het geen Coldplay voor jou
Thanks Morganequote:
Ik ben een chaoot. Dan heb ik tentamens, ik plan toch werk, ik vergeet vrij te vragen, ik dubbelboek een ander concert. Dat soort dingenquote:
Dat komt me bekend voor!quote:Op maandag 1 december 2008 21:31 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik ben een chaoot. Dan heb ik tentamens, ik plan toch werk, ik vergeet vrij te vragen, ik dubbelboek een ander concert. Dat soort dingen
quote:mama van CP zei zojuist:
- Ik wil nou niet de hele avond weer dat gelach aanhoren ! eerst dat getikketikketik en dan "hwahhwahwhaha"![]()
quote:Op maandag 1 december 2008 22:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
CarOnline 128
Laffer 62
SHE 50
Cocktailprikker 38
Lois 32
Windigo 29
BOOR_TBL 28
Damart 25
Auticia 24
Sack_Blabbath 23
PeRi 19
Cerror 15
Isabeau 13
GilaMonyet 11
DutchTrain 9
Tally 9
alwaysthebest 8
OldJeller 8
Pheno 7
Sackboy 5
kipptje 4
Mja, het vijfvoudige ofzo. Dat al die opkopers een pijnlijke dood stervenquote:Op maandag 1 december 2008 21:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach een dag van te voren kan je vast een kaartje halen op marktplaats. Kost wat meer, maar dan heb je ook hetzelfde
neuh, ik had 38 tot nu toe al niet verwachtquote:Op maandag 1 december 2008 22:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
CarO is tof, die mag ook wel winnen. Dit haal je toch niet meer in met 5 pt per stem
.
Zit jij hardop te lachen achter Fok dan?quote:Op maandag 1 december 2008 21:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
Sorry jongens, ik moet mijn account hier op Fok opheffenMijn moeder waardeert het niet zo dat ik zit te lachen
![]()
[..]
Bedankt voor deze informatiequote:Op maandag 1 december 2008 22:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
* de suprise was overigens een enorme kartonnen vis aan een hengel *
Jij niet?quote:Op maandag 1 december 2008 22:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zit jij hardop te lachen achter Fok dan?
Ik ook nog wel eens ja, vooral om het Nijmegentopicquote:Op maandag 1 december 2008 22:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb je dat nooit dan?quote:Op maandag 1 december 2008 22:25 schreef Mikkie het volgende:
Neu, bijna nooit. Alleen bij echt domme topics zoals die in mijn sig staan of bij hele scherpe opmerkingen, maar verder eigenlijk nietquote:Op maandag 1 december 2008 22:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Jij niet?sommige topics / posts lig ik werkelijk waar krom van het lachen ja
tjsa, of hoe leg je dit uitquote:Op maandag 1 december 2008 22:27 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik ook nog wel eens ja, vooral om het Nijmegentopicdan wil mn moeder weten wat er is, maar dan moet ik eigenlijk hele persoonsanalyses en meetverslagen doen
Koele kikker...quote:Op maandag 1 december 2008 22:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Neu, bijna nooit. Alleen bij echt domme topics zoals die in mijn sig staan of bij hele scherpe opmerkingen, maar verder eigenlijk niet
Dank en had nav je post even dat grenzeloze stupiditeit gelezen.quote:
moedersquote:Op maandag 1 december 2008 22:36 schreef Nielez het volgende:
[..]
Dank en had nav je post even dat grenzeloze stupiditeit gelezen.
Ok hier begon moederlief me ook raar aan te kijken. Lag helemaal dubbel.
Mja dat is dan ook wel een pareltje waarbij je mag lachenquote:Op maandag 1 december 2008 22:36 schreef Nielez het volgende:
[..]
Dank en had nav je post even dat grenzeloze stupiditeit gelezen.
Ok hier begon moederlief me ook raar aan te kijken. Lag helemaal dubbel.
Ja, en anders niet. Want ik heersch.quote:Op maandag 1 december 2008 23:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah, dus als jij moet lachen mogen wij ook lachen?
Ik kan nu al niet wachten op de reactiesquote:Hoe gebruik ik het toilet:
een zelfinstructie voor mensen met een IQ zo groot als hun schoenmaat.
- Ik spoel door na gebruik;
- Ik laat geen strontsporen achter in of aan de (rand van de) pot;
- Ik laat geen druppels pis achter op de bril;
- Ik laat geen lege toiletrolletjes (of andersoortige verpakkingsmaterialen)
achter, maar deze gooi ik in de prullenbak;
- Ik laat, als vrouw zijnde, geen sporen achter van mijn menstruatie.
Groet,
Het ranzige toilet bevrijdingsfront
Ik hoor net van een gangenoot dat het ongeveer 13 meter was. Hij moet altijd de mast van zijn zeilboot laten zakken als hij er onder door vaart klopt vast niet als top op 65 meter zitquote:Op dinsdag 2 december 2008 00:57 schreef swarmahoer het volgende:
ook weer terugde waalbrug is echt hoog
Je hebt het toch over hoogte? Welk gedeelte van 'hoogte' snap je zelf niet? Daar staan dikte en leuning los van.quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:03 schreef swarmahoer het volgende:
ja maar dan heb je nog de dikte van de brug zelf he en de leuning
quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je hebt het toch over hoogte? Welk gedeelte van 'hoogte' snap je zelf niet? Daar staan dikte en leuning los van.
Maak de vergelijking: vrouwen lachen ook altijd om de lengte van jouw fielewapsie, swarmi. Als ze ook nog moeten gaan lachen om de dikte en de leuning ervan, heb je helemáál geen eigenwaarde meer.
nee man dat mag helemaal nietquote:Op dinsdag 2 december 2008 01:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heb je hem proberen te beklimmen dan
Dinsdag volgens mijn pc!quote:
Geen idee. Ik drink geen alcohol.quote:
Ha, ik sprak je aan op hyves ben je ineens pleitte!quote:Op dinsdag 2 december 2008 03:44 schreef LastRequest het volgende:
Nou weer weg?![]()
Goed ik ga ook maar slapen denk ik!
Dat Arnhem ooit de beste binnenstad heeft gewonnen is me dan ook een raadsel.quote:Op dinsdag 2 december 2008 08:00 schreef Manu82 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)kelhart__.html?p=3,1
Heb ik even t geluk dat ik iedereen in dit gat hier dat blije nieuws voor 7 uur in de bus mag bezorgenquote:Op dinsdag 2 december 2008 08:00 schreef Manu82 het volgende:
mogguhquote:
raar, want in de consumentengids stond iets heel andersquote:Op dinsdag 2 december 2008 08:00 schreef Manu82 het volgende:
Op welke website wil je ze bestellen dan? Ik kan ze überhaupt nergens vinden.quote:Op dinsdag 2 december 2008 07:52 schreef Nielez het volgende:
Misschien weet iemand dat hier.
Ik wil tickets bestellen voor Jason Mraz dus ik ga naar de ticketing website om die dingen te bestellen. Echter die tickets zijn van t type 'fanclub', terwijl er nergens iets te vinden is over een speciale fanclub.
Wat te doen?
Kan ik ze gewoon bestellen zonder risico?
Dude je mag ook gewoon antwoord gevenquote:
Ik bedenk het ook niet en heb er ook niet echt verstand van.quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
raar, want in de consumentengids stond iets heel anders
Bij mij doet die link t niet, en als ik Mraz invul via de AB site vindt ie niks, dus ik kan je niet helpenquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:28 schreef Nielez het volgende:
ABonline.
Gewoon de site van de zaal Ancienne Belgique waar hij komt.
Een link is te vinden op jasonmraz.com -> tour -> pagina3: 1 April Brussels Belgium
http://tickets.abconcerts(...)choose_ga.asp?area=1quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:55 schreef morgane het volgende:
[..]
Bij mij doet die link t niet, en als ik Mraz invul via de AB site vindt ie niks, dus ik kan je niet helpen
Ik heb zojuist besloten om toch naar Coldplay te gaan![]()
Microsoft VBScript runtime error '800a000d'quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:56 schreef Nielez het volgende:
[..]
http://tickets.abconcerts(...)choose_ga.asp?area=1
U gebruikt firefox (nieuwste)?quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:58 schreef morgane het volgende:
[..]
Microsoft VBScript runtime error '800a000d'
Type mismatch: 'Load_Event'
/abconcerts/tickets/auto_choose_ga.asp, line 37
Dat dusquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:17 schreef morgane het volgende:
Anyway, ik ben naar college!
Alpinestars Breeze Flow als je motorgek bentquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:14 schreef Nielez het volgende:
Heb n vraagje.
Handschoenen gezien bij brabants lederwaren.
Leer enzo, en k heb hele kleine handen, maat 8, bijna alleen maar vrouwenhandschoenen te krijgen. Nu hadden ze daar leren handschoenen in maat 8,5 die mij wel pasten, heren handschoenen. En die waren warm enzo. En echt kwaliteitsleer. Wel 65 euro..
Maargoed, omdat spap en smam nog iets kleins voor sinterklaas willen doen, wilden ze wel 40 euro geven enzo. Dus voor mij zou t dan 25 euro voor kwaliteitshandschoenen zijn. Loop enorm te twijfelen..
Wat zal ik doen..
Ik heb net sbakkie skoffie op, ga zo nog maar's n sbakkie zetten. En nog een speuk.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is tijd voor een sbakkie skoffie.
Ik sdoe smee.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is tijd voor een sbakkie skoffie.
En daar kom je dan, zoals het hoort, om half elf achterquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:30 schreef HostiMeister het volgende:
Godverdomme, zijn mijn college's verplaatst, beginnen ze om half 11 ipv half 1 zoals normaal
Niet motergek, wil gewoon warme handenquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Alpinestars Breeze Flow als je motorgek bent
Daar zijn ze ook goed voorquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:38 schreef Nielez het volgende:
[..]
Niet motergek, wil gewoon warme handen
niet oplettenquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:43 schreef Swine het volgende:
Fiets ik vanmorgen 8.40u langs Hoogeveld, knalt er recht naast me een auto op z'n voorganger. Alles stond stil in de file, hoe flik je dat
aan je stereo draaien, je tomtom instellen, een niesbui, etc etcquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:43 schreef Swine het volgende:
Fiets ik vanmorgen 8.40u langs Hoogeveld, knalt er recht naast me een auto op z'n voorganger. Alles stond stil in de file, hoe flik je dat
quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:29 schreef Nielez het volgende:
[..]
Dude je mag ook gewoon antwoord geven
K kan niet mijn vader/mijn moeder zeggen. Klinkt enorm debiel voor mezelf.
Gewoon een verlengde van je slaap hebben in de auto, of bezig zijn met je radio ofzo. Heb ik ook al eens gehad, maar stond gelukkig wél op tijd stil.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:43 schreef Swine het volgende:
Serieus? Mijn bek viel letterlijk open van verbazing, geen gein.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:05 schreef Mikkie het volgende:
Nick en Simon op #108, dat kan ook nooit kloppen.
Deze lijst geeft alleen maar aan hoe slecht het gesteld is met de muziekkennis van Nederlanders.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Serieus? Mijn bek viel letterlijk open van verbazing, geen gein.
Niet bij 101-1000, dus ze moet haast wel in de top 100 zitten danquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:19 schreef Manu82 het volgende:
Staat Monique Smit er eigenlijk ook in?
Rosanne!quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:20 schreef motorbloempje het volgende:
mensen die Nick en Simon leuk vinden![]()
quote:
Van het gruesome twosome?quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:31 schreef Mikkie het volgende:
Dan verschillen we toch, Hosti, want ik heb zojuist keihard Rosanne aan gezet
Natuurlijk. Als je het doet moet je het goed doenquote:
Ik zat ook op zoietsquote:Op dinsdag 2 december 2008 01:04 schreef swarmahoer het volgende:
verdomme weer een telefoonrekening van bijna 60 euro
quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
aargh ik weet echt niet wat ik moet doen. heb echt geen zin in college maar het is de laatste voor t tentamen
quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee, wakker wordenNaja het ergste is
Dat ik om half 1 alweer weekend heb
Officieel he!
Mja, dat komt denk ik omdat jullie HBO'ers die sturing best nodig hebben, terwijl wij WO'ers die begeleiding wat makkelijker kunnen missen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:39 schreef LastRequest het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ik moet gewoon nog wo/do/vr van gemiddeld 9 tot half 6 en jij twijfelt of je naar je ene college gaat
20 euro voor het abbo, 2 voor de smsbundel, 8 voor het internet. Dan voor 12 euro in de wacht staan bij servicenummers, en voor 12,60 buiten mijn bundel sms'en. Nog 18 cent voor het NOS 'wie wint de verkiezingen smsje' en 60 cent voor sms'en naar het buitenland. Komt bij BTW en hopla, 64,24.quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:39 schreef Mikkie het volgende:
Hoe komen jullie toch aan zo'n fucking hoge rekening? Ik betaal standaard tussen de 12 en 15 euro per maand, behalve als ik in het buitenland ben geweest.
Zestig euro is echt zonde geld.
om precies dezelfde tijd heb ik dat besloten om te doenquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik lig in bed te twijfelen of ik weer ga slapen.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, dat komt denk ik omdat jullie HBO'ers die sturing best nodig hebben, terwijl wij WO'ers die begeleiding wat makkelijker kunnen missen.
als je dat combineerd komt je hobby naar vorenquote:
ik zou gaan wel super gaaf lijkt mequote:Op dinsdag 2 december 2008 09:16 schreef morgane het volgende:
Hmm ik zit ook echt in het dilemma van de eeuw ,of ik nou naar Coldplay wil of niet...nouja, meer of ik er 60 euro voor overheb.
je bent wat laat met die opmerkingquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:48 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als je dat combineerd komt je hobby naar voren
abbo van 17,50 en erg veel gesmstquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:39 schreef Mikkie het volgende:
Hoe komen jullie toch aan zo'n fucking hoge rekening? Ik betaal standaard tussen de 12 en 15 euro per maand, behalve als ik in het buitenland ben geweest.
Zestig euro is echt zonde geld.
hey, beter laat dan nooitquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je bent wat laat met die opmerking
Haha I know, vind ik ook.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:13 schreef HostiMeister het volgende:
Iets niet doen omdat veel andere mensen het wel doen, sorry vind ik altijd zooo euhm... kansloos
Nofi trouwens
Wij nemen altijd veeeel dvds mee op vakantie.. en dan de hele avond lekker dvds kijken, daar is toch niet zoveel te doen 's avonds.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:18 schreef HostiMeister het volgende:
In de zomer? Dan moet je juist buiten hangen enzo, het is hier al zo vaak kutweer
Waar ga jij op vakantie dan als er 's avonds niets te doen is?quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:23 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Wij nemen altijd veeeel dvds mee op vakantie.. en dan de hele avond lekker dvds kijken, daar is toch niet zoveel te doen 's avonds.
Met m'n ouders naar een heerlijke plek in Cyprus.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waar ga jij op vakantie dan als er 's avonds niets te doen is?
staan dr nu al kraampjes ?quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb mezelf net een oliebol gehosseld.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ik ga nu heroes kijkenwas ie spannend hosti.!
En dan zo klagen over 1 college, jij bent echt te ergquote:
Ook ja, opt koningsplein enzo, maar ik heb de mijne bij de blauwesteen gehaald, en hij was lekkerquote:
Ik was niet aan het klagen, ik was aan het twijfelen of ik wel zou gaanquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En dan zo klagen over 1 college, jij bent echt te erg.
bestel jij je suprises online ?quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ook ja, opt koningsplein enzo, maar ik heb de mijne bij de blauwesteen gehaald, en hij was lekker
Suprise ook binnen nu alleen dadelijk nog een gedicht maken.
Nee die heb ik net gekocht.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
bestel jij je suprises online ?
Picca'squote:Op dinsdag 2 december 2008 13:47 schreef Slarioux het volgende:
IB heeft onze mutsen op de foto gezet!
je hele suprisequote:
Hij doet 't hier als de brandweerquote:
Nu werkt ie ook weerquote:
Dat is een vreemde TT.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |