Tsja. We zijn al een keer eerder geweest en t was zoooooo de moeite waard.quote:Op maandag 1 december 2008 20:41 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja! Ik voel me vereerd dat je mij vraagt
En Nielez nice!! Jammer dat Brussel niet echt heel handig is
Ach een dag van te voren kan je vast een kaartje halen op marktplaats. Kost wat meer, maar dan heb je ook hetzelfdequote:Op maandag 1 december 2008 21:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan wordt het geen Coldplay voor jou
Ja ik ken dat. Dan plan ik dat, verheug me er helemaal op en vlak voor het daadwerkelijke concert herinner ik me het weer en dan kan ik niet meerquote:Op maandag 1 december 2008 21:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan wordt het geen Coldplay voor jou
Thanks Morganequote:
Ik ben een chaoot. Dan heb ik tentamens, ik plan toch werk, ik vergeet vrij te vragen, ik dubbelboek een ander concert. Dat soort dingenquote:
Dat komt me bekend voor!quote:Op maandag 1 december 2008 21:31 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik ben een chaoot. Dan heb ik tentamens, ik plan toch werk, ik vergeet vrij te vragen, ik dubbelboek een ander concert. Dat soort dingen
quote:mama van CP zei zojuist:
- Ik wil nou niet de hele avond weer dat gelach aanhoren ! eerst dat getikketikketik en dan "hwahhwahwhaha"![]()
quote:Op maandag 1 december 2008 22:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
CarOnline 128
Laffer 62
SHE 50
Cocktailprikker 38
Lois 32
Windigo 29
BOOR_TBL 28
Damart 25
Auticia 24
Sack_Blabbath 23
PeRi 19
Cerror 15
Isabeau 13
GilaMonyet 11
DutchTrain 9
Tally 9
alwaysthebest 8
OldJeller 8
Pheno 7
Sackboy 5
kipptje 4
Mja, het vijfvoudige ofzo. Dat al die opkopers een pijnlijke dood stervenquote:Op maandag 1 december 2008 21:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach een dag van te voren kan je vast een kaartje halen op marktplaats. Kost wat meer, maar dan heb je ook hetzelfde
neuh, ik had 38 tot nu toe al niet verwachtquote:Op maandag 1 december 2008 22:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
CarO is tof, die mag ook wel winnen. Dit haal je toch niet meer in met 5 pt per stem
.
Zit jij hardop te lachen achter Fok dan?quote:Op maandag 1 december 2008 21:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
Sorry jongens, ik moet mijn account hier op Fok opheffenMijn moeder waardeert het niet zo dat ik zit te lachen
![]()
[..]
Bedankt voor deze informatiequote:Op maandag 1 december 2008 22:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
* de suprise was overigens een enorme kartonnen vis aan een hengel *
Jij niet?quote:Op maandag 1 december 2008 22:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zit jij hardop te lachen achter Fok dan?
Ik ook nog wel eens ja, vooral om het Nijmegentopicquote:Op maandag 1 december 2008 22:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb je dat nooit dan?quote:Op maandag 1 december 2008 22:25 schreef Mikkie het volgende:
Neu, bijna nooit. Alleen bij echt domme topics zoals die in mijn sig staan of bij hele scherpe opmerkingen, maar verder eigenlijk nietquote:Op maandag 1 december 2008 22:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Jij niet?sommige topics / posts lig ik werkelijk waar krom van het lachen ja
tjsa, of hoe leg je dit uitquote:Op maandag 1 december 2008 22:27 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik ook nog wel eens ja, vooral om het Nijmegentopicdan wil mn moeder weten wat er is, maar dan moet ik eigenlijk hele persoonsanalyses en meetverslagen doen
Koele kikker...quote:Op maandag 1 december 2008 22:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Neu, bijna nooit. Alleen bij echt domme topics zoals die in mijn sig staan of bij hele scherpe opmerkingen, maar verder eigenlijk niet
Dank en had nav je post even dat grenzeloze stupiditeit gelezen.quote:
moedersquote:Op maandag 1 december 2008 22:36 schreef Nielez het volgende:
[..]
Dank en had nav je post even dat grenzeloze stupiditeit gelezen.
Ok hier begon moederlief me ook raar aan te kijken. Lag helemaal dubbel.
Mja dat is dan ook wel een pareltje waarbij je mag lachenquote:Op maandag 1 december 2008 22:36 schreef Nielez het volgende:
[..]
Dank en had nav je post even dat grenzeloze stupiditeit gelezen.
Ok hier begon moederlief me ook raar aan te kijken. Lag helemaal dubbel.
Ja, en anders niet. Want ik heersch.quote:Op maandag 1 december 2008 23:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah, dus als jij moet lachen mogen wij ook lachen?
Ik kan nu al niet wachten op de reactiesquote:Hoe gebruik ik het toilet:
een zelfinstructie voor mensen met een IQ zo groot als hun schoenmaat.
- Ik spoel door na gebruik;
- Ik laat geen strontsporen achter in of aan de (rand van de) pot;
- Ik laat geen druppels pis achter op de bril;
- Ik laat geen lege toiletrolletjes (of andersoortige verpakkingsmaterialen)
achter, maar deze gooi ik in de prullenbak;
- Ik laat, als vrouw zijnde, geen sporen achter van mijn menstruatie.
Groet,
Het ranzige toilet bevrijdingsfront
Ik hoor net van een gangenoot dat het ongeveer 13 meter was. Hij moet altijd de mast van zijn zeilboot laten zakken als hij er onder door vaart klopt vast niet als top op 65 meter zitquote:Op dinsdag 2 december 2008 00:57 schreef swarmahoer het volgende:
ook weer terugde waalbrug is echt hoog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |