Koele kikker...quote:Op maandag 1 december 2008 22:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Neu, bijna nooit. Alleen bij echt domme topics zoals die in mijn sig staan of bij hele scherpe opmerkingen, maar verder eigenlijk niet
Dank en had nav je post even dat grenzeloze stupiditeit gelezen.quote:
moedersquote:Op maandag 1 december 2008 22:36 schreef Nielez het volgende:
[..]
Dank en had nav je post even dat grenzeloze stupiditeit gelezen.
Ok hier begon moederlief me ook raar aan te kijken. Lag helemaal dubbel.
Mja dat is dan ook wel een pareltje waarbij je mag lachenquote:Op maandag 1 december 2008 22:36 schreef Nielez het volgende:
[..]
Dank en had nav je post even dat grenzeloze stupiditeit gelezen.
Ok hier begon moederlief me ook raar aan te kijken. Lag helemaal dubbel.
Ja, en anders niet. Want ik heersch.quote:Op maandag 1 december 2008 23:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah, dus als jij moet lachen mogen wij ook lachen?
Ik kan nu al niet wachten op de reactiesquote:Hoe gebruik ik het toilet:
een zelfinstructie voor mensen met een IQ zo groot als hun schoenmaat.
- Ik spoel door na gebruik;
- Ik laat geen strontsporen achter in of aan de (rand van de) pot;
- Ik laat geen druppels pis achter op de bril;
- Ik laat geen lege toiletrolletjes (of andersoortige verpakkingsmaterialen)
achter, maar deze gooi ik in de prullenbak;
- Ik laat, als vrouw zijnde, geen sporen achter van mijn menstruatie.
Groet,
Het ranzige toilet bevrijdingsfront
Ik hoor net van een gangenoot dat het ongeveer 13 meter was. Hij moet altijd de mast van zijn zeilboot laten zakken als hij er onder door vaart klopt vast niet als top op 65 meter zitquote:Op dinsdag 2 december 2008 00:57 schreef swarmahoer het volgende:
ook weer terugde waalbrug is echt hoog
Je hebt het toch over hoogte? Welk gedeelte van 'hoogte' snap je zelf niet? Daar staan dikte en leuning los van.quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:03 schreef swarmahoer het volgende:
ja maar dan heb je nog de dikte van de brug zelf he en de leuning
quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je hebt het toch over hoogte? Welk gedeelte van 'hoogte' snap je zelf niet? Daar staan dikte en leuning los van.
Maak de vergelijking: vrouwen lachen ook altijd om de lengte van jouw fielewapsie, swarmi. Als ze ook nog moeten gaan lachen om de dikte en de leuning ervan, heb je helemáál geen eigenwaarde meer.
nee man dat mag helemaal nietquote:Op dinsdag 2 december 2008 01:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heb je hem proberen te beklimmen dan
Dinsdag volgens mijn pc!quote:
Geen idee. Ik drink geen alcohol.quote:
Ha, ik sprak je aan op hyves ben je ineens pleitte!quote:Op dinsdag 2 december 2008 03:44 schreef LastRequest het volgende:
Nou weer weg?![]()
Goed ik ga ook maar slapen denk ik!
Dat Arnhem ooit de beste binnenstad heeft gewonnen is me dan ook een raadsel.quote:Op dinsdag 2 december 2008 08:00 schreef Manu82 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)kelhart__.html?p=3,1
Heb ik even t geluk dat ik iedereen in dit gat hier dat blije nieuws voor 7 uur in de bus mag bezorgenquote:Op dinsdag 2 december 2008 08:00 schreef Manu82 het volgende:
mogguhquote:
raar, want in de consumentengids stond iets heel andersquote:Op dinsdag 2 december 2008 08:00 schreef Manu82 het volgende:
Op welke website wil je ze bestellen dan? Ik kan ze überhaupt nergens vinden.quote:Op dinsdag 2 december 2008 07:52 schreef Nielez het volgende:
Misschien weet iemand dat hier.
Ik wil tickets bestellen voor Jason Mraz dus ik ga naar de ticketing website om die dingen te bestellen. Echter die tickets zijn van t type 'fanclub', terwijl er nergens iets te vinden is over een speciale fanclub.
Wat te doen?
Kan ik ze gewoon bestellen zonder risico?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |