Dude je mag ook gewoon antwoord gevenquote:
Ik bedenk het ook niet en heb er ook niet echt verstand van.quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
raar, want in de consumentengids stond iets heel anders
Bij mij doet die link t niet, en als ik Mraz invul via de AB site vindt ie niks, dus ik kan je niet helpenquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:28 schreef Nielez het volgende:
ABonline.
Gewoon de site van de zaal Ancienne Belgique waar hij komt.
Een link is te vinden op jasonmraz.com -> tour -> pagina3: 1 April Brussels Belgium
http://tickets.abconcerts(...)choose_ga.asp?area=1quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:55 schreef morgane het volgende:
[..]
Bij mij doet die link t niet, en als ik Mraz invul via de AB site vindt ie niks, dus ik kan je niet helpen
Ik heb zojuist besloten om toch naar Coldplay te gaan![]()
Microsoft VBScript runtime error '800a000d'quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:56 schreef Nielez het volgende:
[..]
http://tickets.abconcerts(...)choose_ga.asp?area=1
U gebruikt firefox (nieuwste)?quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:58 schreef morgane het volgende:
[..]
Microsoft VBScript runtime error '800a000d'
Type mismatch: 'Load_Event'
/abconcerts/tickets/auto_choose_ga.asp, line 37
Dat dusquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:17 schreef morgane het volgende:
Anyway, ik ben naar college!
Alpinestars Breeze Flow als je motorgek bentquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:14 schreef Nielez het volgende:
Heb n vraagje.
Handschoenen gezien bij brabants lederwaren.
Leer enzo, en k heb hele kleine handen, maat 8, bijna alleen maar vrouwenhandschoenen te krijgen. Nu hadden ze daar leren handschoenen in maat 8,5 die mij wel pasten, heren handschoenen. En die waren warm enzo. En echt kwaliteitsleer. Wel 65 euro..
Maargoed, omdat spap en smam nog iets kleins voor sinterklaas willen doen, wilden ze wel 40 euro geven enzo. Dus voor mij zou t dan 25 euro voor kwaliteitshandschoenen zijn. Loop enorm te twijfelen..
Wat zal ik doen..
Ik heb net sbakkie skoffie op, ga zo nog maar's n sbakkie zetten. En nog een speuk.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is tijd voor een sbakkie skoffie.
Ik sdoe smee.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is tijd voor een sbakkie skoffie.
En daar kom je dan, zoals het hoort, om half elf achterquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:30 schreef HostiMeister het volgende:
Godverdomme, zijn mijn college's verplaatst, beginnen ze om half 11 ipv half 1 zoals normaal
Niet motergek, wil gewoon warme handenquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Alpinestars Breeze Flow als je motorgek bent
Daar zijn ze ook goed voorquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:38 schreef Nielez het volgende:
[..]
Niet motergek, wil gewoon warme handen
niet oplettenquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:43 schreef Swine het volgende:
Fiets ik vanmorgen 8.40u langs Hoogeveld, knalt er recht naast me een auto op z'n voorganger. Alles stond stil in de file, hoe flik je dat
aan je stereo draaien, je tomtom instellen, een niesbui, etc etcquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:43 schreef Swine het volgende:
Fiets ik vanmorgen 8.40u langs Hoogeveld, knalt er recht naast me een auto op z'n voorganger. Alles stond stil in de file, hoe flik je dat
quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:29 schreef Nielez het volgende:
[..]
Dude je mag ook gewoon antwoord geven
K kan niet mijn vader/mijn moeder zeggen. Klinkt enorm debiel voor mezelf.
Gewoon een verlengde van je slaap hebben in de auto, of bezig zijn met je radio ofzo. Heb ik ook al eens gehad, maar stond gelukkig wél op tijd stil.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:43 schreef Swine het volgende:
Serieus? Mijn bek viel letterlijk open van verbazing, geen gein.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:05 schreef Mikkie het volgende:
Nick en Simon op #108, dat kan ook nooit kloppen.
Deze lijst geeft alleen maar aan hoe slecht het gesteld is met de muziekkennis van Nederlanders.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Serieus? Mijn bek viel letterlijk open van verbazing, geen gein.
Niet bij 101-1000, dus ze moet haast wel in de top 100 zitten danquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:19 schreef Manu82 het volgende:
Staat Monique Smit er eigenlijk ook in?
Rosanne!quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:20 schreef motorbloempje het volgende:
mensen die Nick en Simon leuk vinden![]()
quote:
Van het gruesome twosome?quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:31 schreef Mikkie het volgende:
Dan verschillen we toch, Hosti, want ik heb zojuist keihard Rosanne aan gezet
Natuurlijk. Als je het doet moet je het goed doenquote:
Ik zat ook op zoietsquote:Op dinsdag 2 december 2008 01:04 schreef swarmahoer het volgende:
verdomme weer een telefoonrekening van bijna 60 euro
quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
aargh ik weet echt niet wat ik moet doen. heb echt geen zin in college maar het is de laatste voor t tentamen
quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee, wakker wordenNaja het ergste is
Dat ik om half 1 alweer weekend heb
Officieel he!
Mja, dat komt denk ik omdat jullie HBO'ers die sturing best nodig hebben, terwijl wij WO'ers die begeleiding wat makkelijker kunnen missen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:39 schreef LastRequest het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ik moet gewoon nog wo/do/vr van gemiddeld 9 tot half 6 en jij twijfelt of je naar je ene college gaat
20 euro voor het abbo, 2 voor de smsbundel, 8 voor het internet. Dan voor 12 euro in de wacht staan bij servicenummers, en voor 12,60 buiten mijn bundel sms'en. Nog 18 cent voor het NOS 'wie wint de verkiezingen smsje' en 60 cent voor sms'en naar het buitenland. Komt bij BTW en hopla, 64,24.quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:39 schreef Mikkie het volgende:
Hoe komen jullie toch aan zo'n fucking hoge rekening? Ik betaal standaard tussen de 12 en 15 euro per maand, behalve als ik in het buitenland ben geweest.
Zestig euro is echt zonde geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |