Wij nemen altijd veeeel dvds mee op vakantie.. en dan de hele avond lekker dvds kijken, daar is toch niet zoveel te doen 's avonds.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:18 schreef HostiMeister het volgende:
In de zomer? Dan moet je juist buiten hangen enzo, het is hier al zo vaak kutweer
Waar ga jij op vakantie dan als er 's avonds niets te doen is?quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:23 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Wij nemen altijd veeeel dvds mee op vakantie.. en dan de hele avond lekker dvds kijken, daar is toch niet zoveel te doen 's avonds.
Met m'n ouders naar een heerlijke plek in Cyprus.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waar ga jij op vakantie dan als er 's avonds niets te doen is?
staan dr nu al kraampjes ?quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb mezelf net een oliebol gehosseld.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ik ga nu heroes kijkenwas ie spannend hosti.!
En dan zo klagen over 1 college, jij bent echt te ergquote:
Ook ja, opt koningsplein enzo, maar ik heb de mijne bij de blauwesteen gehaald, en hij was lekkerquote:
Ik was niet aan het klagen, ik was aan het twijfelen of ik wel zou gaanquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En dan zo klagen over 1 college, jij bent echt te erg.
bestel jij je suprises online ?quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ook ja, opt koningsplein enzo, maar ik heb de mijne bij de blauwesteen gehaald, en hij was lekker
Suprise ook binnen nu alleen dadelijk nog een gedicht maken.
Nee die heb ik net gekocht.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
bestel jij je suprises online ?
Picca'squote:Op dinsdag 2 december 2008 13:47 schreef Slarioux het volgende:
IB heeft onze mutsen op de foto gezet!
je hele suprisequote:
Hij doet 't hier als de brandweerquote:
Nu werkt ie ook weerquote:
Dat is een vreemde TT.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |