Mja, dat komt denk ik omdat jullie HBO'ers die sturing best nodig hebben, terwijl wij WO'ers die begeleiding wat makkelijker kunnen missen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:39 schreef LastRequest het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ik moet gewoon nog wo/do/vr van gemiddeld 9 tot half 6 en jij twijfelt of je naar je ene college gaat
20 euro voor het abbo, 2 voor de smsbundel, 8 voor het internet. Dan voor 12 euro in de wacht staan bij servicenummers, en voor 12,60 buiten mijn bundel sms'en. Nog 18 cent voor het NOS 'wie wint de verkiezingen smsje' en 60 cent voor sms'en naar het buitenland. Komt bij BTW en hopla, 64,24.quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:39 schreef Mikkie het volgende:
Hoe komen jullie toch aan zo'n fucking hoge rekening? Ik betaal standaard tussen de 12 en 15 euro per maand, behalve als ik in het buitenland ben geweest.
Zestig euro is echt zonde geld.
om precies dezelfde tijd heb ik dat besloten om te doenquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik lig in bed te twijfelen of ik weer ga slapen.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, dat komt denk ik omdat jullie HBO'ers die sturing best nodig hebben, terwijl wij WO'ers die begeleiding wat makkelijker kunnen missen.
als je dat combineerd komt je hobby naar vorenquote:
ik zou gaan wel super gaaf lijkt mequote:Op dinsdag 2 december 2008 09:16 schreef morgane het volgende:
Hmm ik zit ook echt in het dilemma van de eeuw ,of ik nou naar Coldplay wil of niet...nouja, meer of ik er 60 euro voor overheb.
je bent wat laat met die opmerkingquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:48 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als je dat combineerd komt je hobby naar voren
abbo van 17,50 en erg veel gesmstquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:39 schreef Mikkie het volgende:
Hoe komen jullie toch aan zo'n fucking hoge rekening? Ik betaal standaard tussen de 12 en 15 euro per maand, behalve als ik in het buitenland ben geweest.
Zestig euro is echt zonde geld.
hey, beter laat dan nooitquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je bent wat laat met die opmerking
Haha I know, vind ik ook.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:13 schreef HostiMeister het volgende:
Iets niet doen omdat veel andere mensen het wel doen, sorry vind ik altijd zooo euhm... kansloos
Nofi trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |