ja, kep om 09.00 uur een afspraak. Some of us do have to work, u knowquote:Op maandag 1 december 2008 13:11 schreef Ang3l het volgende:
Mike is vroeg op voor Amerikaanse tijden, niet?
quote:
he gatverquote:Op maandag 1 december 2008 14:05 schreef MrBrightside het volgende:
Uit de vuilnis?
En goedemiddag, of zo.
Beetje spierpijn, tenminste, reguliere spierpijn. Die overbelaste spier, of hoe jee'm ook wilt noemen, die doet nog verrekte zeer. Verder alleen schaafwonden, kneuzingen en blauwe plekken ... maar die gaan wel over.quote:Op maandag 1 december 2008 13:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, kep om 09.00 uur een afspraak. Some of us do have to work, u know![]()
en wil trainen van te voren.
nog spierpijn, popje?
De een is de britnet-sloerie uit het noorden (ongeveer) van 't land, de ander is de latino-sloerie uit Portugaal (maar nu ff Londen).quote:Op maandag 1 december 2008 14:22 schreef Gellarboy het volgende:
Mag ik iets bekennen? Ik haal echt vol continue MisterO en Nuno_G door elkaar.. Komt door de usericons.
Ja, die twee karakters kan ik wel van elkaar onderscheiden, maar als ik ze zie posten dan lijkt het net gewoon alsof het dezelfde persoon is.quote:Op maandag 1 december 2008 14:24 schreef Ang3l het volgende:
De een is de britnet-sloerie uit het noorden (ongeveer) van 't land, de ander is de latino-sloerie uit Portugaal (maar nu ff Londen).
hohohoho ik hou niet van Britney an hij welquote:Op maandag 1 december 2008 14:27 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja, die twee karakters kan ik wel van elkaar onderscheiden, maar als ik ze zie posten dan lijkt het net gewoon alsof het dezelfde persoon is.. Als je mij bent dus, hè? Zal de straling wel zijn.
.
wederom bedankt voor het compliment, EHVN sloeriequote:Op maandag 1 december 2008 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De een is de britnet-sloerie uit het noorden (ongeveer) van 't land, de ander is de latino-sloerie uit Portugaal (maar nu ff Londen).
Gewoon kijken hoe SJM erop reageert en dan weet je welke het is.quote:Op maandag 1 december 2008 14:22 schreef Gellarboy het volgende:
Mag ik iets bekennen? Ik haal echt vol continue MisterO en Nuno_G door elkaar.. Komt door de usericons.
ik kan ook de oude terugnemen (diegene die in de H staat, maar oh de H is niet meerquote:Op maandag 1 december 2008 14:45 schreef Gellarboy het volgende:
Misschien kan één van jullie gewoon een gekleurd laagje over je usericon aanleggen. Dan zie ik tenminste het verschil.
Ziek, ja, zwak en misselijk, mwoa, niet echt eigenlijk.quote:Op maandag 1 december 2008 15:13 schreef Gellarboy het volgende:
Oh mijn God, wat is iedereen ziek, zwak en misselijk!
Meid, zo zie je d'r ook uit hoor.quote:Op maandag 1 december 2008 15:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Welnee, ik voel me kiplekker
Als een kip zonder kop zeker?quote:Op maandag 1 december 2008 15:35 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Meid, zo zie je d'r ook uit hoor..
Ja precies! Vlak voor je klaarkomt draai je ze de nek om. Da's lekker strak.quote:Op maandag 1 december 2008 15:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Als een kip zonder kop zeker?
Jah! en dan noemen ze ons de SOA brigadequote:Op maandag 1 december 2008 15:13 schreef Gellarboy het volgende:
Oh mijn God, wat is iedereen ziek, zwak en misselijk!
Reporting for duty! Ik heb ONWIJS zin om te sleazen. Maar mijn vader blijft eten en we moeten de foto's van Miss Nederland doorworstelen.quote:
quote:Op maandag 1 december 2008 14:58 schreef Gellarboy het volgende:
Misschien moeten we een Kerstboom vormpje maken nu, ipv die H. Maar dan wordt Ang3l boos want Sinterklaas moet eerst..
en diablosquote:Op maandag 1 december 2008 16:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik heb dit weekend kerstengeltjes opgehangen...
MAAR DAT TELT NIET! Want engeltjes mogen altijd in mijn huis
Ja spierpijn kun je ook van sex krijgen, dus da's ook een soaquote:Op maandag 1 december 2008 16:21 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Jah! en dan noemen ze ons de SOA brigade![]()
![]()
die krengen jeuken als de teringquote:Op maandag 1 december 2008 16:51 schreef Ang3l het volgende:
Hebben we het weer over sex! Hou nou 's op!
Jullie luizen me d'rin!
(O, luizen.... ook een SOA!)
Terezieltjes bescherming:quote:Op maandag 1 december 2008 16:27 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Reporting for duty! Ik heb ONWIJS zin om te sleazen. Maar mijn vader blijft eten en we moeten de foto's van Miss Nederland doorworstelen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
antwoord waarop ?quote:Op maandag 1 december 2008 17:05 schreef Burner82 het volgende:
Mensen van het COC moeten eens vaker hun mail doorlezenIk zit alweer te wachten op antwoord
Ik heb een kennismakingsgesprek vrijdag voor een functie die ik graag wil hebben. Maar komende vrijdag gaat niet (het is 5 december, sinterklaas en zo) dus wilde ik het verplaatsen naar een week later. Maar nog niks gehoord of zij het ook goed vinden...quote:
Ik zie jou, maar jij ziet mij niet.quote:Op maandag 1 december 2008 15:48 schreef Gellarboy het volgende:
Gaan er vanavond nog mensen naar Lovedance? In het kader van Wereld AIDS dag enzo.
ah sorry om dit te zeggen, maar as een applicant niet komt op de dag dat ik wil, kan hij het gelijk vergetenquote:Op maandag 1 december 2008 17:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik heb een kennismakingsgesprek vrijdag voor een functie die ik graag wil hebben. Maar komende vrijdag gaat niet (het is 5 december, sinterklaas en zo) dus wilde ik het verplaatsen naar een week later. Maar nog niks gehoord of zij het ook goed vinden...
Tsja, als zij van vrijwilligers verwachten dat ze alles en iedereen laten vallen, omdat zij dan net wel kunnen, kunnen hun het ook gelijk vergeten. Op een "nationale" feestdag een gesprek houden, in de avonduren? dan kan nooit iemand. Maar ze hebben zelf aangegeven op welke dagen voor hun het beste uitkomt, en dat zijn vradagen. Dus dan een vrijdag later.quote:Op maandag 1 december 2008 17:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ah sorry om dit te zeggen, maar as een applicant niet komt op de dag dat ik wil, kan hij het gelijk vergeten
Sorry had even gezegd vrijwilliger dan is alles andersquote:Op maandag 1 december 2008 17:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tsja, als zij van vrijwilligers verwachten dat ze alles en iedereen laten vallen, omdat zij dan net wel kunnen, kunnen hun het ook gelijk vergeten. Op een nationale feestdag een gesprek houden, in de avonduren? dan kan nooit iemand. Maar ze hebben zelf aangegeven op welke dagen voor hun het beste uitkomt, en dat zijn vradagen. Dus dan een vrijdag later.
Ik had trouwens alleen maar om info gevraagd over de functie, niet om een gesprek
Sorryquote:Op maandag 1 december 2008 18:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Sorry had even gezegd vrijwilliger dan is alles anders
geeft niksquote:
Scherp, heel scherpquote:Op maandag 1 december 2008 14:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Gewoon kijken hoe SJM erop reageert en dan weet je welke het is.
Oeh...je bent definitief van de markt?quote:Op maandag 1 december 2008 18:50 schreef MisterO het volgende:
Ow jongens ik moet vanaaaf tot heeel laat werken en ik ben al zo moeoh was mn mannetje maar bij me. Was het maar weekend dan kon ik op de bar dansen en er ook weer van afvallen....met een wijntje erbij natuurlijk
Sukkeltje, ik deed Nuno naquote:Op maandag 1 december 2008 18:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oeh...je bent definitief van de markt?
Ik ben al thuis, geen wijn, en dansen ook nietquote:Op maandag 1 december 2008 18:50 schreef MisterO het volgende:
Ow jongens ik moet vanaaaf tot heeel laat werken en ik ben al zo moeoh was mn mannetje maar bij me. Was het maar weekend dan kon ik op de bar dansen en er ook weer van afvallen....met een wijntje erbij natuurlijk
en mijn vriendje zit gewoon tegenover me trouwensquote:
Ik heb echt geen zin meer om dat ding bij te houdenquote:Op maandag 1 december 2008 13:05 schreef Gellarboy het volgende:
Outdated. Hier verder..
Voor vorige topic klik hier.
Goed moment om hem te begraven!quote:Op maandag 1 december 2008 19:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb echt geen zin meer om dat ding bij te houden
waaromquote:Op maandag 1 december 2008 19:05 schreef MisterO het volgende:
Nuno je hebt me verrast vanavond.
Nee, dat was jij toch?quote:Op maandag 1 december 2008 19:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die zoent toch alleen met de barman?
Maar niet vanavondquote:Op maandag 1 december 2008 19:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan wel eens kijken of er iets te verzinnen valt.
Eensquote:Op maandag 1 december 2008 19:23 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Goed moment om hem te begraven!.
Begraven.. hij was al 3 maanden niet bijgewerkt en ik heb er ook geen kracht meer voorquote:
quote:
tja dan is het logisch dat ie weg gaat.quote:Op maandag 1 december 2008 19:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Begraven.. hij was al 3 maanden niet bijgewerkt en ik heb er ook geen kracht meer voor
O ja, hoi!
quote:
Sup man?quote:
quote:
ik mis de glittersquote:Op maandag 1 december 2008 20:15 schreef Pjederdy het volgende:
Laten we er iets cultureels betrokkens van maken. Roze driehoek, rode strik, etcetera.
Of natuurlijk gewoon alle logo's van de alom bekende homofeesten (Pann, Navigaytion, Roze maandaag, Gaypride).
En terwijl ik dit typ denk ik dat een normale regenboogvlag ook wel voldoet
[ afbeelding ]
Nee, ik bedoel hoe gaat het met jequote:Op maandag 1 december 2008 20:34 schreef creno het volgende:
[..]
![]()
wat bedoel je ? sup als in super de boer ?
Mee eens! En het drama! Moet er ook een beetje in voorkomen! En natuurlijk een beetje Sound of Musicquote:
prima !quote:Op maandag 1 december 2008 20:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel hoe gaat het met je
Ik had ooit dit gemaaktquote:Op maandag 1 december 2008 20:15 schreef Pjederdy het volgende:
Laten we er iets cultureels betrokkens van maken. Roze driehoek, rode strik, etcetera.
Of natuurlijk gewoon alle logo's van de alom bekende homofeesten (Pann, Navigaytion, Roze maandaag, Gaypride).
En terwijl ik dit typ denk ik dat een normale regenboogvlag ook wel voldoet
[ afbeelding ]
Ik heb geen zin/tijd meer om het bij te houden...quote:Op maandag 1 december 2008 20:23 schreef wonderer het volgende:
Doen we niks meer met de avatars dan?
Geniaal! Zet er wat glitters bij en we zijn klaarquote:Op maandag 1 december 2008 21:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik had ooit dit gemaakt
[ afbeelding ]
ja ?quote:Op maandag 1 december 2008 21:34 schreef Xiance het volgende:
Deon is hetero
Bla blaquote:
liefje.. als ik iemand leuk vind issie hetero!quote:Op maandag 1 december 2008 21:53 schreef creno het volgende:
[..]
ja ?
ik vind hem net zo hetero als Jamai tijdens idols.
Vanaf de audities (zoals hij met Gerard Joling omgaat) heb ik het idee dat ie meer voor mannen zou gaan.
Maar ik kan het altijd mis hebben natuurlijk.
hetero's hahahahaquote:Op maandag 1 december 2008 22:04 schreef Xiance het volgende:
[..]
liefje.. als ik iemand leuk vind issie hetero!
mike staring is de enige uitzondering, maar die is zo overduidelijk gay dat zelfs zn moeder er bij de geboorte al gloeiend roze van zag!
God... hoe stereotypequote:Op maandag 1 december 2008 21:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik had ooit dit gemaakt
[ afbeelding ]
Wou ik net zeggen. Ik hoef ook echt geen regenboog te hebben in de OP!quote:
ja hoe vind je hemquote:Op maandag 1 december 2008 22:58 schreef MrBrightside het volgende:
Tsjeeminee, die OP toch he.
Inderdaad.quote:
En achterin de zaak zie je een zwart gat met heel vaag een glow in the dark mannetje.quote:Op maandag 1 december 2008 23:27 schreef MisterO het volgende:
Mij lijkt het leuk om een foto te heben in de OP van een bar, met daarop allemaal gezichten van de users die hier regelmatig komen. Een paar lui zitten op barkrukken aan de bar. Een paar dansen... sommigen vallen flauw.. ik roep maar wat![]()
quote:
ja en wat nou, wat nou, wat nou als hij zegt, peesonsteking, een paar weken verplichte dansrustquote:Op maandag 1 december 2008 23:12 schreef Ang3l het volgende:
Zooooooo, dat was weer een les. Hij's bijna af! Nog ongeveer een minuutje muziek en dan is't vol. En wat deden we vandaag? Jawel, ik mag nog een keer vallen, op de grond geflikkerd worden en er wordt over me heen gekoprold... ik hield m'n handen ff op m'n edele delen want die sprong van hem was best risky!
En ondertussen ben ik doorverwezen naar de fysio voor m'n schouder
dat ligt er nog maar helemaal aan he...quote:Op maandag 1 december 2008 23:53 schreef hierissieweer het volgende:
Ff een vraagje, december de 12de om 00:00 vertrekt de bus vanuit eindhoven anar londen toch met stroekel en mij erin?
Ik had het er voor over.quote:Op maandag 1 december 2008 23:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat ligt er nog maar helemaal aan he...
Je weet wat je er voor moet doen he
mag ik daar wat regie/speltips voor geven?quote:Op maandag 1 december 2008 23:57 schreef Gellarboy het volgende:
Zonder achterliggende bedoeling vandaag. Ik vind het gewoon.
. zo'n mooi liedje
.
.
nou jij liever dan ikquote:
Waarom doe je zo vaak je handen op je hoofd als je playbacked?quote:Op maandag 1 december 2008 23:57 schreef Gellarboy het volgende:
Zonder achterliggende bedoeling vandaag. Ik vind het gewoon.
. zo'n mooi liedje
.
.
Ja, hier hebben we dus niks aan!quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:14 schreef MrBrightside het volgende:
Ja, mij ook.Je kunt best goed playbacken maar je doet telkens hetzelfde.
om te beginnen het is een dooddoener maar heel waar, zing alsjeblieft mee, komt natuurlijker over, misschien kun je je het geluid wegdraaien of je mic uit.quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:16 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja, hier hebben we dus niks aan!
Het gevoel dat 't bij jou oproept komt niet over. Hup, webcam aansluiten!!!.
Oh, en TMM... Graag zelfs!.
Thanks!quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
om te beginnen het is een dooddoener maar heel waar, zing alsjeblieft mee, komt natuurlijker over, misschien kun je je het geluid wegdraaien of je mic uit.
Verder, het komt vooral door de hoek van waar je uit filmt, maar het lijkt net of je onder geen tanden hebt, je moet er echt op gaan letten en dan zie je ze.
Verder keep up the good work
quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
dit is zo mooi dat ik het vaker post
Jah afgelopen weekend bij Paul de Leeuw ook al zo onwennig...quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:26 schreef Gellarboy het volgende:
Wende is zo, ermmmm, jong voor wat ze doet. Ze is wel goed hoor, maar ik 'geloof' het niet. Does that make sense?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja, sterker nog, ik een masterclass van haar gehad, terwijl zij jonger is dat voelt raar.
Af en toe denk ik nou komt er toch echt een valse noot, een piepje, een kraakje of een misstap.
Maar nee hoor, zij is meestal foutloos, flawless, ze heeft een oude ziel denk ik.
Ze heeft zo'n grote dramatische aanwezigheid, het past ook niet bij haar fysiek
ik denk dat dat nog uit de musical kwam, paste helemaal bij foxtrot en de tijd waarin het zich speeldequote:Op dinsdag 2 december 2008 00:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja, sterker nog, ik een masterclass van haar gehad, terwijl zij jonger is dat voelt raar.
Af en toe denk ik nou komt er toch echt een valse noot, een piepje, een kraakje of een misstap.
Maar nee hoor, zij is meestal foutloos, flawless, ze heeft een oude ziel denk ik.
Ze heeft zo'n grote dramatische aanwezigheid, het past ook niet bij haar fysiek
Wanneer krijg ik de mijne nou?quote:Op maandag 1 december 2008 23:37 schreef Gellarboy het volgende:
Ik ben verslaafd aan playback filmpjes maken. Het is triest.
Dan heeft ie pech en gaan die weken rust na 19 december in. Maar de leraar zei al dat ie in ieder geval er voor kan zorgen at het in die tijd niet verder zal gaan.quote:Op maandag 1 december 2008 23:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja en wat nou, wat nou, wat nou als hij zegt, peesonsteking, een paar weken verplichte dansrust
Toen ik vroeg wie er gingen vroeg ik dat ook gewoon uit interesse en niet omdat we zelf ook gingen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lovedance was kicken! Leuk item gedraaid voor de TV, tenminste hopen dat de montage lukt. Ik zag veel bekenden maar geen GB en PJ?
quote:Op maandag 17 november 2008 13:29 schreef Gellarboy het volgende:
Pietje, mag ik een Take That kaartje voor Kerst?.
quote:
Liefje, is het nou zo héél gek dat ik er gewoon van uitging dat je het meende toen je dat zei?quote:
I know! My bad. Dat zei ik vanochtend toch al!?quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:35 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Liefje, is het nou zo héél gek dat ik er gewoon van uitging dat je het meende toen je dat zei?
.
Hij weet dat ik nooit grappen maak over Take That.quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:43 schreef Burner82 het volgende:
Ik zou me vriend niet eens serieus nemen als hij dat zou vragenzou ik ook zeggen: Tuurlijk schatje
Ook daarin geloofde ik je hoor!quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:52 schreef Gellarboy het volgende:
Uh huh, maar ik wilde even laten zien dat je het toch écht gepost had.
Hoeft ook niet, take that is al een grap op zichquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:52 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hij weet dat ik nooit grappen maak over Take That..
Geen idee. Zal wel iets van 80 euro ofzo zijn.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:00 schreef Pjederdy het volgende:
Wat kost zo'n kaart eigenlijk?
Dat bedoelde ik niet, maar het mag wel.quote:En betaal ik ook de trip?
Ik heb geen relatie met jou, joke al you want.quote:
Het was toch je kerstkado?quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:04 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Geen idee. Zal wel iets van 80 euro ofzo zijn.
Anders leg ik er wel wat bij.
[..]
Dat bedoelde ik niet, maar het mag wel..
Om het goed te maken van vanochtend bijvoorbeeld!.
(de partyboot.
.)
pfieuw, dat scheelt alweerquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:04 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik heb geen relatie met jou, joke al you want..
Ja, het concertkaartje. Niet de hele experience.quote:
Ander binnenlands nieuws: dit is geen vraagzin. Het spijt me.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:08 schreef Gellarboy het volgende:
Anders betaal jij de boot er nog bij en dan betaal ik hotel en bijkomende kosten tijdens de trip?
Okay!quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:08 schreef Gellarboy het volgende:
Anders betaal jij de boot er nog bij en dan betaal ik hotel en bijkomende kosten tijdens de trip?
Nou, waar vind je zo'n geweldige deal nog?. Kun je eigenlijk niet laten gaan!
Oh. In dat geval gaat het hele feest niet door.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:10 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ander binnenlands nieuws: dit is geen vraagzin. Het spijt me..
quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:22 schreef Gellarboy het volgende:
Tralalalala. Ik ga op de partyboot, de partyboot, de partyboot, ik ga op de partyboot, die vaart naar Sunderlaa-haand!. Yay!
.
Daarom postte ik dit dus:quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:21 schreef Gellarboy het volgende:
[..].
.
.
.
.
.
Maar... Maar... Maar... Nu durf ik niet enthousiast meer te doen, want straks ben je het toch weer vergeten.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:18 schreef Pjederdy het volgende:
[HOMO] # 2246 - Waar we het gaan overleven zonder de H.
Zet je deze ff in je favouriten?
Als het halve liters zijn, dan is het best veel!quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:29 schreef Gellarboy het volgende:
Vier glazen water is toch niet zo veel?
Geen idee!quote:
Ik zal wel een mooie wallpaper ontwerpen voor je iPhone, zodat je elke keer als je 'm pakt ziet staan: "JE HEBT EEN CONCERTKAARTJE EN DE PARTYBOOT CADEAU GEDAAN AAN JE LIEF VOOR KERSTMIS!!!!"quote:
Normaal is het ook niet zoveel, maar in 1 a 2 minuten achter elkaar, is het wel redelijk veelquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:29 schreef Gellarboy het volgende:
Vier glazen water is toch niet zo veel?
hoe kan hij daar nou voor zorgen als de fysio rust voor schrijft, volgens mij hel;pt bijv in tapen of een soort schouderdbraze daar wel voorquote:Op dinsdag 2 december 2008 07:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan heeft ie pech en gaan die weken rust na 19 december in. Maar de leraar zei al dat ie in ieder geval er voor kan zorgen at het in die tijd niet verder zal gaan.
Oh dat had ik niet eens gelezen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 07:36 schreef Gellarboy het volgende:
Toen ik vroeg wie er gingen vroeg ik dat ook gewoon uit interesse en niet omdat we zelf ook gingen.. Maar was leuk dus?
Tofff!quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het is Berget Lewis.
[ afbeelding ]
Gisteren een hele tijd met d'r staan kletsen i/d kleedkamers van Paradiso en ze komt misschien naar m'n radio uitzending. <3 Maar vooral haar optreden waarin ze Mesmerized (Freemasons Remix), Narcotic Thrust - I Like It, I'm Every Woman, Shapeshifters - Lola's Theme èn Beyoncé - Crazy In Love deed was ècht bril-fucking-jant.
Ja wat denk je dat een fysio kan doen? Intapen dus! Lieverd, ik zit iedere week tussen dansers en choreografeen... die hebbeen 't allemaal al eens meegemaakt... het kan. Het is niet het allerverstandigste, maar het is wel degelijk mogelijk. En dus gana we daaarvoor. Ophouden met de show is nu GEEN optie. Klaar. Punt.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoe kan hij daar nou voor zorgen als de fysio rust voor schrijft, volgens mij hel;pt bijv in tapen of een soort schouderdbraze daar wel voor
quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:12 schreef MrBrightside het volgende:
Ik ben verliefd op de titel van dit liedje van Does it offend you, yeah? genaamd: attack of the 60ft lesbian octopus!!
Eensch.quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Vrouwen zijn de enige schepsels die elegant kunnen zijn.
*proest*quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:12 schreef MrBrightside het volgende:
attack of the 60ft lesbian octopus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
Ik heb ze gezien tijdens Noodlanding in de Paradisso. kende ze niet, maar de ex wel, dus toen zijn we gaan kijken. Dak vloog er zowat afquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:25 schreef MrBrightside het volgende:
Ik luister het net pas voor het eerst, album binnen.Ik ben wat meer into New Rave de laatste tijd.
Ze komt ook naar London, das dichterbij. O ja, jij gaat naar Take Thatquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:01 schreef Gellarboy het volgende:
Vet! Lijkt me leuk, maar één overseas show per jaar is wel voldoende voor mij. Plus natuurlijk: de partyboot..
Dat ben je ook, met zo'n muzieksmaak.quote:En de pussycat dolls (god, lijk wel een handtas )
quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:57 schreef MisterO het volgende:
Oh het is Britney tijd?
Ze treedt binnen 30 minuten bij Good Morning America
quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:06 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Dat ben je ook, met zo'n muzieksmaak.
Toriquote:
Zeg, als je van Hadouken! en Does it offend you yeah? houdt... wat vind je dan van Crystal Castles? Die 3 waren mijn Lowlands spring-trioquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:06 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Dat ben je ook, met zo'n muzieksmaak.
Tori + Madonnaquote:
Gohquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
En de pussycat dolls(god, lijk wel een handtas
)
Waar bekijk jij dit dan?quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:15 schreef MisterO het volgende:
Nog 6 minuten en Britney gaat optreden!!!
oeeeh ik kan niet wachten
als ik die clip zo bekijk, vind ik womanizer een goedkope toxic-rip offquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:53 schreef MisterO het volgende:
Goeeddd. womanizer was niet geweldig leuk, maar circusik ga ff een filmpje ervan opzoeken
Britney zelf noemt het ook de verbeterde Toxic versiequote:Op dinsdag 2 december 2008 14:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
als ik die clip zo bekijk, vind ik womanizer een goedkope toxic-rip off
quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:30 schreef Burner82 het volgende:
Niemand anders hier die wel eens een leuke link naar een Hard rock of metal plaat neergooit? Ik begin me eenzaam te voelen
Volgens mij ben jij de enigequote:Op dinsdag 2 december 2008 15:30 schreef Burner82 het volgende:
Niemand anders hier die wel eens een leuke link naar een Hard rock of metal plaat neergooit? Ik begin me eenzaam te voelen
GB dit zijn nog eens playbackfilmpjesquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:18 schreef MisterO het volgende:
cap van zonet. her body is bangin'
[ afbeelding ]
edit: video!
Dat begint langzaam in de buurt te komenquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:39 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Lekker nummer (en lekker ventje ook wel).
niet alleen de clip, ik vind Toxic sowieso beter.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:11 schreef Gellarboy het volgende:
De clip?!?!?
Toxic is honderd keer mooier met die. diamanten
.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:30 schreef Burner82 het volgende:
Ik vind de 2e het leukstequote:
Ik kon niet naar lowlandsquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:13 schreef Ang3l het volgende:
Het is 1 van Cairon;s favo bandjes. Heb ze op Lowlands gezien. Echt weird!
Het geluid was echt dramatisch slecht. Langer dan een kwartier hebben we het niet volgehouden. Maar aangezien het bij Korn en FF hetzelfde was, gaan we er van uit dat het aan de tent lag. Het zijn normaal 3 bands die een goeie show neerzettenquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:22 schreef Ang3l het volgende:
Marilyn was leuk!
Ff wachten..... heb ik die... nee die heb ik op Pinkpop en Rock Werchteer gezienLaat maar!
Ex? ze zijn nog steeds samen volgens mijquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:35 schreef Ang3l het volgende:
Daar stond ik ook
Heerlijke vent
(voor de homo's: de ex van Gwen Stefani)
Dat was in 2000 of zo, toen ik ze daar zagquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:35 schreef Ang3l het volgende:
Daar stond ik ook
Heerlijke vent
(voor de homo's: de ex van Gwen Stefani)
Als Balthazarquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:40 schreef Ang3l het volgende:
Ow, ik dacht en gokte eigenlijk dat ze inmiddels wel uit elkaar waren
Laatste wat ik van hem heb gezien was.... een filmrol in Constantine
ahhhhhh wat een lief beestjequote:
Ik ken de schrijfster en ik heb ammunitie nodigquote:
Ik vind De ontdekking van de hemel, dan ook van een iets anders kaliber dan een bridget jones' diary achtig ietsquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:33 schreef wonderer het volgende:
Wheheh! Nee"Liever niet verliefd". Denk "bridget jones' diary" maar dan zonder diepgang en in een stijl om van te janken (als "show don't tell" je wat zegt... dat is dus nergens te vinden).
Maar hoe had het dan uitgegeven kunnen worden?quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:33 schreef wonderer het volgende:
Wheheh! Nee"Liever niet verliefd". Denk "bridget jones' diary" maar dan zonder diepgang en in een stijl om van te janken (als "show don't tell" je wat zegt... dat is dus nergens te vinden).
De lat ligt niet voor elk genre even hoog, blijkbaar. Ik heb wel meer bagger gelezen waarvan ik denk "tjonge... hoe DURVEN ze". Maar als de uitgever denkt dat het geld gaat opleveren, maakt de stijl niet zoveel uit hoor. Het is uitgegeven in een serie, dus de "fans" kopen het toch wel.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar hoe had het dan uitgegeven kunnen worden?
Mja dat is ook wel weer zo natuurlijkquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
De lat ligt niet voor elk genre even hoog, blijkbaar. Ik heb wel meer bagger gelezen waarvan ik denk "tjonge... hoe DURVEN ze". Maar als de uitgever denkt dat het geld gaat opleveren, maakt de stijl niet zoveel uit hoor. Het is uitgegeven in een serie, dus de "fans" kopen het toch wel.
En godver, ik verrek net een spier. En ik was nog wel van plan er weer hard tegenaan te gaan vandaag...
Ik mag 'r niet zoquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik vind De ontdekking van de hemel, dan ook van een iets anders kaliber dan een bridget jones' diary achtig ietsDus ik kan me voorstellen dat je er dan lang over doet, en moet worstelen om er doorheen te komen
Waar heb je dan eigenlijk ammo voor nodig?
You're welcomequote:Op dinsdag 2 december 2008 17:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik mag 'r niet zoZe vroeg me of ik voor haar site een stylesheet kon maken die er verder hetzelfde uitzag als wat ze al had. Dat deed ik, komt ze klagen dat dit en dat niet exact hetzelfde is en ze wist niet hoe ze haar huidige site moest laten werken met het stylesheet. Ik uitleggen, stap voor stap, zegt ze dat ze het wel gewoon bij het oude laat, "want ze is maar een vrouw, dat snapt ze niet, hihi".
Daar heb je dan een uurtje of vijf, zes werk inzitten, plus een uitgebreide mailwisseling.
Ik had als "betaling" een boekenbon en een gesigneerd exemplaar van haar boek gevraagd. Mailt ze me voor mijn adres met een heel verhaal erbij dat ze het "jammer" vindt dat die site niet werkte enzo en dat ze even vergeten was dat ik in Amerika woonde dus dat het best duur zou zijn voor een dienst die ik eigenlijk niet heb geleverd. Ik heb toen iets teruggemaild van "het is niet mijn schuld dat je er te stom voor bent" en dat ik gewoon dat boek verwachtte voor de geleverde diensten.
Nou ja, pas toen bleek dat ik blijkbaar iets van haar wist dat ze liever niet op het forum zag kreeg ik dat boek dusEn nu wil ik gewoon een goed onderbouwde negatieve recensie van dat vodje schrijven. En ik ben echt niet zo'n botte boer dat ik het hoe dan ook slecht vind, maar het is gewoon... ja... net zo inhoudsloos en vol pretenties als de schrijfster.
Zo.
Dat was lekker
OK, ik ben overtuigd, het is erg. Dit is nog erger dan de slechtste sex and the city aflevering, en zelfs me puber zus zou het niks vinden denk ik....quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:57 schreef wonderer het volgende:
http://www.rianneverwoert(...)0niet%20verliefd.pdf <-- impressie.
Ik dacht altijd dat chicklit voor 30+ vrouwen waren, het sex and the city publiek, zeg maar. Maar blijkbaar moet het kinderen van 12 jaar en ouder ook aantrekken... Het moeilijkste woord dat ik ben tegengekomen is "desalniettemin"quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
OK, ik ben overtuigd, het is erg. Dit is nog erger dan de slechtste sex and the city aflevering, en zelfs me puber zus zou het niks vinden denk ik....
Vlak de pubers niet uit he....quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat chicklit voor 30+ vrouwen waren, het sex and the city publiek, zeg maar. Maar blijkbaar moet het kinderen van 12 jaar en ouder ook aantrekken... Het moeilijkste woord dat ik ben tegengekomen is "desalniettemin"
quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:57 schreef wonderer het volgende:
http://www.rianneverwoert(...)0niet%20verliefd.pdf <-- impressie.
Yep.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hele korte zinnetjes alsof langere niet te snappen zijn. EN dat continu "zeg ik", "zegt ze", "zegt zij"... tergend vervelend! Dit is dagboekniveau van een 11jarige puber-chick!
Contract vragen, en dan ben je maar duurquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:05 schreef Weemz het volgende:
Ja ik wil gewoon werken, maar ben erg duur (1 v/d/ duurste omdat ik teamleider ben)... Misschien in een ander filiaal. Anders kan ik wel terecht bij de organisatie waar ik een vrijwilligersjaar heb gedaan...
nee liefje..quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:38 schreef Nuno_G het volgende:
wat is dit toch met lord of lordy de hele tijd, heeft het met sex te maken
quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:38 schreef Nuno_G het volgende:
wat is dit toch met lord of lordy de hele tijd, heeft het met sex te maken
In dat geval zou het handig zijn als je dat "iets" zou quoten. Maakt het geheel wat leesbaarder.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:46 schreef Xiance het volgende:
[..]
nee liefje..
ik gebruik het al jaren om iets aan te duiden waar ik mijn bedenkingen over heb
quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:45 schreef Bartjebart het volgende:
GB dit zijn nog eens playbackfilmpjes
Oh my God!quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:46 schreef wonderer het volgende:
GB: Ophef over uitslag Miss Nederland
Ik mis het Nederlandse theaterquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:12 schreef Gellarboy het volgende:
Wij komen overigens net bij Oorlogswinter vandaan en die was prachtig.
Lekkere jongen erin?quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:12 schreef Gellarboy het volgende:
Wij komen overigens net bij Oorlogswinter vandaan en die was prachtig.
Maakt niet uit, want dit was een film. Kun je gewoon daar kijken.quote:
Oh, echt? Tof, even wachten op DVD dan. Brad houdt ook van oorlogsfilms.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:25 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Maakt niet uit, want dit was een film. Kun je gewoon daar kijken..
ik vroeg niet de leeftijd hequote:
Ach kijken magquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |