ja, kep om 09.00 uur een afspraak. Some of us do have to work, u knowquote:Op maandag 1 december 2008 13:11 schreef Ang3l het volgende:
Mike is vroeg op voor Amerikaanse tijden, niet?
quote:
he gatverquote:Op maandag 1 december 2008 14:05 schreef MrBrightside het volgende:
Uit de vuilnis?
En goedemiddag, of zo.
Beetje spierpijn, tenminste, reguliere spierpijn. Die overbelaste spier, of hoe jee'm ook wilt noemen, die doet nog verrekte zeer. Verder alleen schaafwonden, kneuzingen en blauwe plekken ... maar die gaan wel over.quote:Op maandag 1 december 2008 13:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, kep om 09.00 uur een afspraak. Some of us do have to work, u know![]()
en wil trainen van te voren.
nog spierpijn, popje?
De een is de britnet-sloerie uit het noorden (ongeveer) van 't land, de ander is de latino-sloerie uit Portugaal (maar nu ff Londen).quote:Op maandag 1 december 2008 14:22 schreef Gellarboy het volgende:
Mag ik iets bekennen? Ik haal echt vol continue MisterO en Nuno_G door elkaar.. Komt door de usericons.
Ja, die twee karakters kan ik wel van elkaar onderscheiden, maar als ik ze zie posten dan lijkt het net gewoon alsof het dezelfde persoon is.quote:Op maandag 1 december 2008 14:24 schreef Ang3l het volgende:
De een is de britnet-sloerie uit het noorden (ongeveer) van 't land, de ander is de latino-sloerie uit Portugaal (maar nu ff Londen).
hohohoho ik hou niet van Britney an hij welquote:Op maandag 1 december 2008 14:27 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja, die twee karakters kan ik wel van elkaar onderscheiden, maar als ik ze zie posten dan lijkt het net gewoon alsof het dezelfde persoon is.. Als je mij bent dus, hè? Zal de straling wel zijn.
.
wederom bedankt voor het compliment, EHVN sloeriequote:Op maandag 1 december 2008 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De een is de britnet-sloerie uit het noorden (ongeveer) van 't land, de ander is de latino-sloerie uit Portugaal (maar nu ff Londen).
Gewoon kijken hoe SJM erop reageert en dan weet je welke het is.quote:Op maandag 1 december 2008 14:22 schreef Gellarboy het volgende:
Mag ik iets bekennen? Ik haal echt vol continue MisterO en Nuno_G door elkaar.. Komt door de usericons.
ik kan ook de oude terugnemen (diegene die in de H staat, maar oh de H is niet meerquote:Op maandag 1 december 2008 14:45 schreef Gellarboy het volgende:
Misschien kan één van jullie gewoon een gekleurd laagje over je usericon aanleggen. Dan zie ik tenminste het verschil.
Ziek, ja, zwak en misselijk, mwoa, niet echt eigenlijk.quote:Op maandag 1 december 2008 15:13 schreef Gellarboy het volgende:
Oh mijn God, wat is iedereen ziek, zwak en misselijk!
Meid, zo zie je d'r ook uit hoor.quote:Op maandag 1 december 2008 15:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Welnee, ik voel me kiplekker
Als een kip zonder kop zeker?quote:Op maandag 1 december 2008 15:35 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Meid, zo zie je d'r ook uit hoor..
Ja precies! Vlak voor je klaarkomt draai je ze de nek om. Da's lekker strak.quote:Op maandag 1 december 2008 15:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Als een kip zonder kop zeker?
Jah! en dan noemen ze ons de SOA brigadequote:Op maandag 1 december 2008 15:13 schreef Gellarboy het volgende:
Oh mijn God, wat is iedereen ziek, zwak en misselijk!
Reporting for duty! Ik heb ONWIJS zin om te sleazen. Maar mijn vader blijft eten en we moeten de foto's van Miss Nederland doorworstelen.quote:
quote:Op maandag 1 december 2008 14:58 schreef Gellarboy het volgende:
Misschien moeten we een Kerstboom vormpje maken nu, ipv die H. Maar dan wordt Ang3l boos want Sinterklaas moet eerst..
en diablosquote:Op maandag 1 december 2008 16:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik heb dit weekend kerstengeltjes opgehangen...
MAAR DAT TELT NIET! Want engeltjes mogen altijd in mijn huis
Ja spierpijn kun je ook van sex krijgen, dus da's ook een soaquote:Op maandag 1 december 2008 16:21 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Jah! en dan noemen ze ons de SOA brigade![]()
![]()
die krengen jeuken als de teringquote:Op maandag 1 december 2008 16:51 schreef Ang3l het volgende:
Hebben we het weer over sex! Hou nou 's op!
Jullie luizen me d'rin!
(O, luizen.... ook een SOA!)
Terezieltjes bescherming:quote:Op maandag 1 december 2008 16:27 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Reporting for duty! Ik heb ONWIJS zin om te sleazen. Maar mijn vader blijft eten en we moeten de foto's van Miss Nederland doorworstelen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
antwoord waarop ?quote:Op maandag 1 december 2008 17:05 schreef Burner82 het volgende:
Mensen van het COC moeten eens vaker hun mail doorlezenIk zit alweer te wachten op antwoord
Ik heb een kennismakingsgesprek vrijdag voor een functie die ik graag wil hebben. Maar komende vrijdag gaat niet (het is 5 december, sinterklaas en zo) dus wilde ik het verplaatsen naar een week later. Maar nog niks gehoord of zij het ook goed vinden...quote:
Ik zie jou, maar jij ziet mij niet.quote:Op maandag 1 december 2008 15:48 schreef Gellarboy het volgende:
Gaan er vanavond nog mensen naar Lovedance? In het kader van Wereld AIDS dag enzo.
ah sorry om dit te zeggen, maar as een applicant niet komt op de dag dat ik wil, kan hij het gelijk vergetenquote:Op maandag 1 december 2008 17:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik heb een kennismakingsgesprek vrijdag voor een functie die ik graag wil hebben. Maar komende vrijdag gaat niet (het is 5 december, sinterklaas en zo) dus wilde ik het verplaatsen naar een week later. Maar nog niks gehoord of zij het ook goed vinden...
Tsja, als zij van vrijwilligers verwachten dat ze alles en iedereen laten vallen, omdat zij dan net wel kunnen, kunnen hun het ook gelijk vergeten. Op een "nationale" feestdag een gesprek houden, in de avonduren? dan kan nooit iemand. Maar ze hebben zelf aangegeven op welke dagen voor hun het beste uitkomt, en dat zijn vradagen. Dus dan een vrijdag later.quote:Op maandag 1 december 2008 17:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ah sorry om dit te zeggen, maar as een applicant niet komt op de dag dat ik wil, kan hij het gelijk vergeten
Sorry had even gezegd vrijwilliger dan is alles andersquote:Op maandag 1 december 2008 17:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tsja, als zij van vrijwilligers verwachten dat ze alles en iedereen laten vallen, omdat zij dan net wel kunnen, kunnen hun het ook gelijk vergeten. Op een nationale feestdag een gesprek houden, in de avonduren? dan kan nooit iemand. Maar ze hebben zelf aangegeven op welke dagen voor hun het beste uitkomt, en dat zijn vradagen. Dus dan een vrijdag later.
Ik had trouwens alleen maar om info gevraagd over de functie, niet om een gesprek
Sorryquote:Op maandag 1 december 2008 18:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Sorry had even gezegd vrijwilliger dan is alles anders
geeft niksquote:
Scherp, heel scherpquote:Op maandag 1 december 2008 14:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Gewoon kijken hoe SJM erop reageert en dan weet je welke het is.
Oeh...je bent definitief van de markt?quote:Op maandag 1 december 2008 18:50 schreef MisterO het volgende:
Ow jongens ik moet vanaaaf tot heeel laat werken en ik ben al zo moeoh was mn mannetje maar bij me. Was het maar weekend dan kon ik op de bar dansen en er ook weer van afvallen....met een wijntje erbij natuurlijk
Sukkeltje, ik deed Nuno naquote:Op maandag 1 december 2008 18:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oeh...je bent definitief van de markt?
Ik ben al thuis, geen wijn, en dansen ook nietquote:Op maandag 1 december 2008 18:50 schreef MisterO het volgende:
Ow jongens ik moet vanaaaf tot heeel laat werken en ik ben al zo moeoh was mn mannetje maar bij me. Was het maar weekend dan kon ik op de bar dansen en er ook weer van afvallen....met een wijntje erbij natuurlijk
en mijn vriendje zit gewoon tegenover me trouwensquote:
Ik heb echt geen zin meer om dat ding bij te houdenquote:Op maandag 1 december 2008 13:05 schreef Gellarboy het volgende:
Outdated. Hier verder..
Voor vorige topic klik hier.
Goed moment om hem te begraven!quote:Op maandag 1 december 2008 19:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb echt geen zin meer om dat ding bij te houden
waaromquote:Op maandag 1 december 2008 19:05 schreef MisterO het volgende:
Nuno je hebt me verrast vanavond.
Nee, dat was jij toch?quote:Op maandag 1 december 2008 19:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die zoent toch alleen met de barman?
Maar niet vanavondquote:Op maandag 1 december 2008 19:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan wel eens kijken of er iets te verzinnen valt.
Eensquote:Op maandag 1 december 2008 19:23 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Goed moment om hem te begraven!.
Begraven.. hij was al 3 maanden niet bijgewerkt en ik heb er ook geen kracht meer voorquote:
quote:
tja dan is het logisch dat ie weg gaat.quote:Op maandag 1 december 2008 19:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Begraven.. hij was al 3 maanden niet bijgewerkt en ik heb er ook geen kracht meer voor
O ja, hoi!
quote:
Sup man?quote:
quote:
ik mis de glittersquote:Op maandag 1 december 2008 20:15 schreef Pjederdy het volgende:
Laten we er iets cultureels betrokkens van maken. Roze driehoek, rode strik, etcetera.
Of natuurlijk gewoon alle logo's van de alom bekende homofeesten (Pann, Navigaytion, Roze maandaag, Gaypride).
En terwijl ik dit typ denk ik dat een normale regenboogvlag ook wel voldoet
[ afbeelding ]
Nee, ik bedoel hoe gaat het met jequote:Op maandag 1 december 2008 20:34 schreef creno het volgende:
[..]
![]()
wat bedoel je ? sup als in super de boer ?
Mee eens! En het drama! Moet er ook een beetje in voorkomen! En natuurlijk een beetje Sound of Musicquote:
prima !quote:Op maandag 1 december 2008 20:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel hoe gaat het met je
Ik had ooit dit gemaaktquote:Op maandag 1 december 2008 20:15 schreef Pjederdy het volgende:
Laten we er iets cultureels betrokkens van maken. Roze driehoek, rode strik, etcetera.
Of natuurlijk gewoon alle logo's van de alom bekende homofeesten (Pann, Navigaytion, Roze maandaag, Gaypride).
En terwijl ik dit typ denk ik dat een normale regenboogvlag ook wel voldoet
[ afbeelding ]
Ik heb geen zin/tijd meer om het bij te houden...quote:Op maandag 1 december 2008 20:23 schreef wonderer het volgende:
Doen we niks meer met de avatars dan?
Geniaal! Zet er wat glitters bij en we zijn klaarquote:Op maandag 1 december 2008 21:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik had ooit dit gemaakt
[ afbeelding ]
ja ?quote:Op maandag 1 december 2008 21:34 schreef Xiance het volgende:
Deon is hetero
Bla blaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |