geeft niksquote:
Scherp, heel scherpquote:Op maandag 1 december 2008 14:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Gewoon kijken hoe SJM erop reageert en dan weet je welke het is.
Oeh...je bent definitief van de markt?quote:Op maandag 1 december 2008 18:50 schreef MisterO het volgende:
Ow jongens ik moet vanaaaf tot heeel laat werken en ik ben al zo moeoh was mn mannetje maar bij me. Was het maar weekend dan kon ik op de bar dansen en er ook weer van afvallen....met een wijntje erbij natuurlijk
Sukkeltje, ik deed Nuno naquote:Op maandag 1 december 2008 18:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oeh...je bent definitief van de markt?
Ik ben al thuis, geen wijn, en dansen ook nietquote:Op maandag 1 december 2008 18:50 schreef MisterO het volgende:
Ow jongens ik moet vanaaaf tot heeel laat werken en ik ben al zo moeoh was mn mannetje maar bij me. Was het maar weekend dan kon ik op de bar dansen en er ook weer van afvallen....met een wijntje erbij natuurlijk
en mijn vriendje zit gewoon tegenover me trouwensquote:
Ik heb echt geen zin meer om dat ding bij te houdenquote:Op maandag 1 december 2008 13:05 schreef Gellarboy het volgende:
Outdated. Hier verder..
Voor vorige topic klik hier.
Goed moment om hem te begraven!quote:Op maandag 1 december 2008 19:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb echt geen zin meer om dat ding bij te houden
waaromquote:Op maandag 1 december 2008 19:05 schreef MisterO het volgende:
Nuno je hebt me verrast vanavond.
Nee, dat was jij toch?quote:Op maandag 1 december 2008 19:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die zoent toch alleen met de barman?
Maar niet vanavondquote:Op maandag 1 december 2008 19:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan wel eens kijken of er iets te verzinnen valt.
Eensquote:Op maandag 1 december 2008 19:23 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Goed moment om hem te begraven!.
Begraven.. hij was al 3 maanden niet bijgewerkt en ik heb er ook geen kracht meer voorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |