niet alleen lui, maar ook provocerendquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
niet alleen lui, maar ook provocerend
hij vraagt om reactie's, hij smeekt om een afstraffingquote:
Ik had gewoon geen zin om de hele OP te fixen?quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hij vraagt om reactie's, hij smeekt om een afstraffing
Nou, je psychiater belde mij gisteren dat je hier weer he-le-maal uit de hand aan het lopen was en of ik daar even wat aan kon doen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:25 schreef Ang3l het volgende:
En wat deed Parleur hier terug?
Moet die niet Fable 2 ontdekken?
Hij heeft gelijkquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:36 schreef Parleur het volgende:
[..]
Nou, je psychiater belde mij gisteren dat je hier weer he-le-maal uit de hand aan het lopen was en of ik daar even wat aan kon doen.
Maar deze is zonder ro... uh... minder moeilijk misschienquote:En Fable2 moet ik nog kopen! Ik heb om de een of andere merkwaardige reden een beetje een afkeer gekregen van Fable. Misschien koop ik hem wel helemaal niet! Sowieso vertel ik het niet tegen jou.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hij vraagt om reactie's, hij smeekt om een afstraffing
Ja ik schrok er zelfs van. En ik ken je al zolang dat ik zegmaar niet meer zo heel gauw schrik.quote:
HA HA HAquote:Maar deze is zonder ro... uh... minder moeilijk misschien
HAD JIJ EEN ROUTEBESCHRIJVING!quote:
Verleidelijkquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:08 schreef Ang3l het volgende:
Kom hier maar op de bank liggen, gaan we dvd kijken en vroeg slapen.
Morgen trainen van 1 tot 5
weekend voor jou eikel, ik wil ook dansen en van het podium vallen ach nog even en dat is alles okquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:12 schreef MisterO het volgende:
oooooooooooooow ik vind dit stom en dit stom...
hou toch op met zeiken man, tis weekend
Ja sorry, ik krijg gewoon 't zeik van dat wijf hierbovenquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:12 schreef MisterO het volgende:
oooooooooooooow ik vind dit stom en dit stom...
hou toch op met zeiken man, tis weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |