niet alleen lui, maar ook provocerendquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
niet alleen lui, maar ook provocerend
hij vraagt om reactie's, hij smeekt om een afstraffingquote:
Ik had gewoon geen zin om de hele OP te fixen?quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hij vraagt om reactie's, hij smeekt om een afstraffing
Nou, je psychiater belde mij gisteren dat je hier weer he-le-maal uit de hand aan het lopen was en of ik daar even wat aan kon doen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:25 schreef Ang3l het volgende:
En wat deed Parleur hier terug?
Moet die niet Fable 2 ontdekken?
Hij heeft gelijkquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:36 schreef Parleur het volgende:
[..]
Nou, je psychiater belde mij gisteren dat je hier weer he-le-maal uit de hand aan het lopen was en of ik daar even wat aan kon doen.
Maar deze is zonder ro... uh... minder moeilijk misschienquote:En Fable2 moet ik nog kopen! Ik heb om de een of andere merkwaardige reden een beetje een afkeer gekregen van Fable. Misschien koop ik hem wel helemaal niet! Sowieso vertel ik het niet tegen jou.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hij vraagt om reactie's, hij smeekt om een afstraffing
Ja ik schrok er zelfs van. En ik ken je al zolang dat ik zegmaar niet meer zo heel gauw schrik.quote:
HA HA HAquote:Maar deze is zonder ro... uh... minder moeilijk misschien
HAD JIJ EEN ROUTEBESCHRIJVING!quote:
Verleidelijkquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:08 schreef Ang3l het volgende:
Kom hier maar op de bank liggen, gaan we dvd kijken en vroeg slapen.
Morgen trainen van 1 tot 5
weekend voor jou eikel, ik wil ook dansen en van het podium vallen ach nog even en dat is alles okquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:12 schreef MisterO het volgende:
oooooooooooooow ik vind dit stom en dit stom...
hou toch op met zeiken man, tis weekend
Ja sorry, ik krijg gewoon 't zeik van dat wijf hierbovenquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:12 schreef MisterO het volgende:
oooooooooooooow ik vind dit stom en dit stom...
hou toch op met zeiken man, tis weekend
iets teveel gezopen, jongen?quote:
OMG!quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:20 schreef Nuno_G het volgende:
oh btw x factor is op tv hier en jullie britney ding gaat optreden
Twee slokken marguerita (eentje om te proberen en eentje om zeker te weten dat ik het echt niet te zuipen vind).quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Twee slokken marguerita (eentje om te proberen en eentje om zeker te weten dat ik het echt niet te zuipen vind).
Nope. Single malt whisky, da's het enige. De rest is of te zoet, of te medicinaal.quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
o ja, je drinkt niet. En toch proberen.
maar houd je ook niet van wijn of champie?
quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:16 schreef Ang3l het volgende:
Of met die hetero die nu ineens weer contact opneemt omdat z'n vriendin naar ene feest is
He klootzak de enige eikel ben jij faker!quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
weekend voor jou eikel, ik wil ook dansen en van het podium vallen ach nog even en dat is alles ok
Hopelijk komt ze naar Nederlandquote:
Morgen komt er alleen maar weer pijn bijquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:17 schreef Bartjebart het volgende:
hahaha ben benieuwdvertel et morgen maar
quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:22 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hopelijk komt ze naar Nederland
quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Morgen komt er alleen maar weer pijn bij
Maar net... ach, massage onder de douche en m'n haren laten wassen is altijd fijn
Of 't nou een hetero is of niet
moest wel lachenquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:34 schreef Ang3l het volgende:
Ja hier zijn we iets te bang voor de gekke koeienziekte,
Ik zoei dat ik geen zin had omdat ik pijn had en nog onder een hete douche wildequote:Op zaterdag 29 november 2008 22:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
met een hetero onder de douche???
![]()
![]()
lijkt wel zo'n foute sexfilm
dans je nu bijna elke dag?quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zoei dat ik geen zin had omdat ik pijn had en nog onder een hete douche wilde
Hij zei dat ie wel ff zou komen masseren en m'n haren zou komen wassen
Zo gezegd, zo gedaan
Dat zeg ik ook steedsquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:45 schreef Cahir het volgende:
Die is niet hetero.
Maandag voor 't C-me project, dinsdag curisten les bij BDF, vrijdag degreeclass bij BDF en nu omdat we bijna show hebben op zaterdag of zondag ook voor C-me.quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:46 schreef Xiance het volgende:
[..]
want?
hebben ze sex gehad?
hebben ze gezoend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |