als ik die clip zo bekijk, vind ik womanizer een goedkope toxic-rip offquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:53 schreef MisterO het volgende:
Goeeddd. womanizer was niet geweldig leuk, maar circusik ga ff een filmpje ervan opzoeken
Britney zelf noemt het ook de verbeterde Toxic versiequote:Op dinsdag 2 december 2008 14:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
als ik die clip zo bekijk, vind ik womanizer een goedkope toxic-rip off
quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:30 schreef Burner82 het volgende:
Niemand anders hier die wel eens een leuke link naar een Hard rock of metal plaat neergooit? Ik begin me eenzaam te voelen
Volgens mij ben jij de enigequote:Op dinsdag 2 december 2008 15:30 schreef Burner82 het volgende:
Niemand anders hier die wel eens een leuke link naar een Hard rock of metal plaat neergooit? Ik begin me eenzaam te voelen
GB dit zijn nog eens playbackfilmpjesquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:18 schreef MisterO het volgende:
cap van zonet. her body is bangin'
[ afbeelding ]
edit: video!
Dat begint langzaam in de buurt te komenquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:39 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Lekker nummer (en lekker ventje ook wel).
niet alleen de clip, ik vind Toxic sowieso beter.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:11 schreef Gellarboy het volgende:
De clip?!?!?
Toxic is honderd keer mooier met die. diamanten
.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:30 schreef Burner82 het volgende:
Ik vind de 2e het leukstequote:
Ik kon niet naar lowlandsquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:13 schreef Ang3l het volgende:
Het is 1 van Cairon;s favo bandjes. Heb ze op Lowlands gezien. Echt weird!
Het geluid was echt dramatisch slecht. Langer dan een kwartier hebben we het niet volgehouden. Maar aangezien het bij Korn en FF hetzelfde was, gaan we er van uit dat het aan de tent lag. Het zijn normaal 3 bands die een goeie show neerzettenquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:22 schreef Ang3l het volgende:
Marilyn was leuk!
Ff wachten..... heb ik die... nee die heb ik op Pinkpop en Rock Werchteer gezienLaat maar!
Ex? ze zijn nog steeds samen volgens mijquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:35 schreef Ang3l het volgende:
Daar stond ik ook
Heerlijke vent
(voor de homo's: de ex van Gwen Stefani)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |