Ja, hier hebben we dus niks aan!quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:14 schreef MrBrightside het volgende:
Ja, mij ook.Je kunt best goed playbacken maar je doet telkens hetzelfde.
om te beginnen het is een dooddoener maar heel waar, zing alsjeblieft mee, komt natuurlijker over, misschien kun je je het geluid wegdraaien of je mic uit.quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:16 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja, hier hebben we dus niks aan!
Het gevoel dat 't bij jou oproept komt niet over. Hup, webcam aansluiten!!!.
Oh, en TMM... Graag zelfs!.
Thanks!quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
om te beginnen het is een dooddoener maar heel waar, zing alsjeblieft mee, komt natuurlijker over, misschien kun je je het geluid wegdraaien of je mic uit.
Verder, het komt vooral door de hoek van waar je uit filmt, maar het lijkt net of je onder geen tanden hebt, je moet er echt op gaan letten en dan zie je ze.
Verder keep up the good work
quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
dit is zo mooi dat ik het vaker post
Jah afgelopen weekend bij Paul de Leeuw ook al zo onwennig...quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:26 schreef Gellarboy het volgende:
Wende is zo, ermmmm, jong voor wat ze doet. Ze is wel goed hoor, maar ik 'geloof' het niet. Does that make sense?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja, sterker nog, ik een masterclass van haar gehad, terwijl zij jonger is dat voelt raar.
Af en toe denk ik nou komt er toch echt een valse noot, een piepje, een kraakje of een misstap.
Maar nee hoor, zij is meestal foutloos, flawless, ze heeft een oude ziel denk ik.
Ze heeft zo'n grote dramatische aanwezigheid, het past ook niet bij haar fysiek
ik denk dat dat nog uit de musical kwam, paste helemaal bij foxtrot en de tijd waarin het zich speeldequote:Op dinsdag 2 december 2008 00:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja, sterker nog, ik een masterclass van haar gehad, terwijl zij jonger is dat voelt raar.
Af en toe denk ik nou komt er toch echt een valse noot, een piepje, een kraakje of een misstap.
Maar nee hoor, zij is meestal foutloos, flawless, ze heeft een oude ziel denk ik.
Ze heeft zo'n grote dramatische aanwezigheid, het past ook niet bij haar fysiek
Wanneer krijg ik de mijne nou?quote:Op maandag 1 december 2008 23:37 schreef Gellarboy het volgende:
Ik ben verslaafd aan playback filmpjes maken. Het is triest.
Dan heeft ie pech en gaan die weken rust na 19 december in. Maar de leraar zei al dat ie in ieder geval er voor kan zorgen at het in die tijd niet verder zal gaan.quote:Op maandag 1 december 2008 23:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja en wat nou, wat nou, wat nou als hij zegt, peesonsteking, een paar weken verplichte dansrust
Toen ik vroeg wie er gingen vroeg ik dat ook gewoon uit interesse en niet omdat we zelf ook gingen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lovedance was kicken! Leuk item gedraaid voor de TV, tenminste hopen dat de montage lukt. Ik zag veel bekenden maar geen GB en PJ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |