liefje.. als ik iemand leuk vind issie hetero!quote:Op maandag 1 december 2008 21:53 schreef creno het volgende:
[..]
ja ?
ik vind hem net zo hetero als Jamai tijdens idols.
Vanaf de audities (zoals hij met Gerard Joling omgaat) heb ik het idee dat ie meer voor mannen zou gaan.
Maar ik kan het altijd mis hebben natuurlijk.
hetero's hahahahaquote:Op maandag 1 december 2008 22:04 schreef Xiance het volgende:
[..]
liefje.. als ik iemand leuk vind issie hetero!
mike staring is de enige uitzondering, maar die is zo overduidelijk gay dat zelfs zn moeder er bij de geboorte al gloeiend roze van zag!
God... hoe stereotypequote:Op maandag 1 december 2008 21:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik had ooit dit gemaakt
[ afbeelding ]
Wou ik net zeggen. Ik hoef ook echt geen regenboog te hebben in de OP!quote:
ja hoe vind je hemquote:Op maandag 1 december 2008 22:58 schreef MrBrightside het volgende:
Tsjeeminee, die OP toch he.
Inderdaad.quote:
En achterin de zaak zie je een zwart gat met heel vaag een glow in the dark mannetje.quote:Op maandag 1 december 2008 23:27 schreef MisterO het volgende:
Mij lijkt het leuk om een foto te heben in de OP van een bar, met daarop allemaal gezichten van de users die hier regelmatig komen. Een paar lui zitten op barkrukken aan de bar. Een paar dansen... sommigen vallen flauw.. ik roep maar wat![]()
quote:
ja en wat nou, wat nou, wat nou als hij zegt, peesonsteking, een paar weken verplichte dansrustquote:Op maandag 1 december 2008 23:12 schreef Ang3l het volgende:
Zooooooo, dat was weer een les. Hij's bijna af! Nog ongeveer een minuutje muziek en dan is't vol. En wat deden we vandaag? Jawel, ik mag nog een keer vallen, op de grond geflikkerd worden en er wordt over me heen gekoprold... ik hield m'n handen ff op m'n edele delen want die sprong van hem was best risky!
En ondertussen ben ik doorverwezen naar de fysio voor m'n schouder
dat ligt er nog maar helemaal aan he...quote:Op maandag 1 december 2008 23:53 schreef hierissieweer het volgende:
Ff een vraagje, december de 12de om 00:00 vertrekt de bus vanuit eindhoven anar londen toch met stroekel en mij erin?
Ik had het er voor over.quote:Op maandag 1 december 2008 23:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat ligt er nog maar helemaal aan he...
Je weet wat je er voor moet doen he
mag ik daar wat regie/speltips voor geven?quote:Op maandag 1 december 2008 23:57 schreef Gellarboy het volgende:
Zonder achterliggende bedoeling vandaag. Ik vind het gewoon.
. zo'n mooi liedje
.
.
nou jij liever dan ikquote:
Waarom doe je zo vaak je handen op je hoofd als je playbacked?quote:Op maandag 1 december 2008 23:57 schreef Gellarboy het volgende:
Zonder achterliggende bedoeling vandaag. Ik vind het gewoon.
. zo'n mooi liedje
.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |