quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:22 schreef Gellarboy het volgende:
Tralalalala. Ik ga op de partyboot, de partyboot, de partyboot, ik ga op de partyboot, die vaart naar Sunderlaa-haand!. Yay!
.
Daarom postte ik dit dus:quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:21 schreef Gellarboy het volgende:
[..].
.
.
.
.
.
Maar... Maar... Maar... Nu durf ik niet enthousiast meer te doen, want straks ben je het toch weer vergeten.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:18 schreef Pjederdy het volgende:
[HOMO] # 2246 - Waar we het gaan overleven zonder de H.
Zet je deze ff in je favouriten?
Als het halve liters zijn, dan is het best veel!quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:29 schreef Gellarboy het volgende:
Vier glazen water is toch niet zo veel?
Geen idee!quote:
Ik zal wel een mooie wallpaper ontwerpen voor je iPhone, zodat je elke keer als je 'm pakt ziet staan: "JE HEBT EEN CONCERTKAARTJE EN DE PARTYBOOT CADEAU GEDAAN AAN JE LIEF VOOR KERSTMIS!!!!"quote:
Normaal is het ook niet zoveel, maar in 1 a 2 minuten achter elkaar, is het wel redelijk veelquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:29 schreef Gellarboy het volgende:
Vier glazen water is toch niet zo veel?
hoe kan hij daar nou voor zorgen als de fysio rust voor schrijft, volgens mij hel;pt bijv in tapen of een soort schouderdbraze daar wel voorquote:Op dinsdag 2 december 2008 07:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan heeft ie pech en gaan die weken rust na 19 december in. Maar de leraar zei al dat ie in ieder geval er voor kan zorgen at het in die tijd niet verder zal gaan.
Oh dat had ik niet eens gelezen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 07:36 schreef Gellarboy het volgende:
Toen ik vroeg wie er gingen vroeg ik dat ook gewoon uit interesse en niet omdat we zelf ook gingen.. Maar was leuk dus?
Tofff!quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het is Berget Lewis.
[ afbeelding ]
Gisteren een hele tijd met d'r staan kletsen i/d kleedkamers van Paradiso en ze komt misschien naar m'n radio uitzending. <3 Maar vooral haar optreden waarin ze Mesmerized (Freemasons Remix), Narcotic Thrust - I Like It, I'm Every Woman, Shapeshifters - Lola's Theme èn Beyoncé - Crazy In Love deed was ècht bril-fucking-jant.
Ja wat denk je dat een fysio kan doen? Intapen dus! Lieverd, ik zit iedere week tussen dansers en choreografeen... die hebbeen 't allemaal al eens meegemaakt... het kan. Het is niet het allerverstandigste, maar het is wel degelijk mogelijk. En dus gana we daaarvoor. Ophouden met de show is nu GEEN optie. Klaar. Punt.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoe kan hij daar nou voor zorgen als de fysio rust voor schrijft, volgens mij hel;pt bijv in tapen of een soort schouderdbraze daar wel voor
quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:12 schreef MrBrightside het volgende:
Ik ben verliefd op de titel van dit liedje van Does it offend you, yeah? genaamd: attack of the 60ft lesbian octopus!!
Eensch.quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Vrouwen zijn de enige schepsels die elegant kunnen zijn.
*proest*quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:12 schreef MrBrightside het volgende:
attack of the 60ft lesbian octopus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |