Dat was in 2000 of zo, toen ik ze daar zagquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:35 schreef Ang3l het volgende:
Daar stond ik ook
Heerlijke vent
(voor de homo's: de ex van Gwen Stefani)
Als Balthazarquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:40 schreef Ang3l het volgende:
Ow, ik dacht en gokte eigenlijk dat ze inmiddels wel uit elkaar waren
Laatste wat ik van hem heb gezien was.... een filmrol in Constantine
ahhhhhh wat een lief beestjequote:
Ik ken de schrijfster en ik heb ammunitie nodigquote:
Ik vind De ontdekking van de hemel, dan ook van een iets anders kaliber dan een bridget jones' diary achtig ietsquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:33 schreef wonderer het volgende:
Wheheh! Nee"Liever niet verliefd". Denk "bridget jones' diary" maar dan zonder diepgang en in een stijl om van te janken (als "show don't tell" je wat zegt... dat is dus nergens te vinden).
Maar hoe had het dan uitgegeven kunnen worden?quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:33 schreef wonderer het volgende:
Wheheh! Nee"Liever niet verliefd". Denk "bridget jones' diary" maar dan zonder diepgang en in een stijl om van te janken (als "show don't tell" je wat zegt... dat is dus nergens te vinden).
De lat ligt niet voor elk genre even hoog, blijkbaar. Ik heb wel meer bagger gelezen waarvan ik denk "tjonge... hoe DURVEN ze". Maar als de uitgever denkt dat het geld gaat opleveren, maakt de stijl niet zoveel uit hoor. Het is uitgegeven in een serie, dus de "fans" kopen het toch wel.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar hoe had het dan uitgegeven kunnen worden?
Mja dat is ook wel weer zo natuurlijkquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
De lat ligt niet voor elk genre even hoog, blijkbaar. Ik heb wel meer bagger gelezen waarvan ik denk "tjonge... hoe DURVEN ze". Maar als de uitgever denkt dat het geld gaat opleveren, maakt de stijl niet zoveel uit hoor. Het is uitgegeven in een serie, dus de "fans" kopen het toch wel.
En godver, ik verrek net een spier. En ik was nog wel van plan er weer hard tegenaan te gaan vandaag...
Ik mag 'r niet zoquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik vind De ontdekking van de hemel, dan ook van een iets anders kaliber dan een bridget jones' diary achtig ietsDus ik kan me voorstellen dat je er dan lang over doet, en moet worstelen om er doorheen te komen
Waar heb je dan eigenlijk ammo voor nodig?
You're welcomequote:Op dinsdag 2 december 2008 17:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik mag 'r niet zoZe vroeg me of ik voor haar site een stylesheet kon maken die er verder hetzelfde uitzag als wat ze al had. Dat deed ik, komt ze klagen dat dit en dat niet exact hetzelfde is en ze wist niet hoe ze haar huidige site moest laten werken met het stylesheet. Ik uitleggen, stap voor stap, zegt ze dat ze het wel gewoon bij het oude laat, "want ze is maar een vrouw, dat snapt ze niet, hihi".
Daar heb je dan een uurtje of vijf, zes werk inzitten, plus een uitgebreide mailwisseling.
Ik had als "betaling" een boekenbon en een gesigneerd exemplaar van haar boek gevraagd. Mailt ze me voor mijn adres met een heel verhaal erbij dat ze het "jammer" vindt dat die site niet werkte enzo en dat ze even vergeten was dat ik in Amerika woonde dus dat het best duur zou zijn voor een dienst die ik eigenlijk niet heb geleverd. Ik heb toen iets teruggemaild van "het is niet mijn schuld dat je er te stom voor bent" en dat ik gewoon dat boek verwachtte voor de geleverde diensten.
Nou ja, pas toen bleek dat ik blijkbaar iets van haar wist dat ze liever niet op het forum zag kreeg ik dat boek dusEn nu wil ik gewoon een goed onderbouwde negatieve recensie van dat vodje schrijven. En ik ben echt niet zo'n botte boer dat ik het hoe dan ook slecht vind, maar het is gewoon... ja... net zo inhoudsloos en vol pretenties als de schrijfster.
Zo.
Dat was lekker
OK, ik ben overtuigd, het is erg. Dit is nog erger dan de slechtste sex and the city aflevering, en zelfs me puber zus zou het niks vinden denk ik....quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:57 schreef wonderer het volgende:
http://www.rianneverwoert(...)0niet%20verliefd.pdf <-- impressie.
Ik dacht altijd dat chicklit voor 30+ vrouwen waren, het sex and the city publiek, zeg maar. Maar blijkbaar moet het kinderen van 12 jaar en ouder ook aantrekken... Het moeilijkste woord dat ik ben tegengekomen is "desalniettemin"quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
OK, ik ben overtuigd, het is erg. Dit is nog erger dan de slechtste sex and the city aflevering, en zelfs me puber zus zou het niks vinden denk ik....
Vlak de pubers niet uit he....quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat chicklit voor 30+ vrouwen waren, het sex and the city publiek, zeg maar. Maar blijkbaar moet het kinderen van 12 jaar en ouder ook aantrekken... Het moeilijkste woord dat ik ben tegengekomen is "desalniettemin"
quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:57 schreef wonderer het volgende:
http://www.rianneverwoert(...)0niet%20verliefd.pdf <-- impressie.
Yep.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hele korte zinnetjes alsof langere niet te snappen zijn. EN dat continu "zeg ik", "zegt ze", "zegt zij"... tergend vervelend! Dit is dagboekniveau van een 11jarige puber-chick!
Contract vragen, en dan ben je maar duurquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:05 schreef Weemz het volgende:
Ja ik wil gewoon werken, maar ben erg duur (1 v/d/ duurste omdat ik teamleider ben)... Misschien in een ander filiaal. Anders kan ik wel terecht bij de organisatie waar ik een vrijwilligersjaar heb gedaan...
nee liefje..quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:38 schreef Nuno_G het volgende:
wat is dit toch met lord of lordy de hele tijd, heeft het met sex te maken
quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:38 schreef Nuno_G het volgende:
wat is dit toch met lord of lordy de hele tijd, heeft het met sex te maken
In dat geval zou het handig zijn als je dat "iets" zou quoten. Maakt het geheel wat leesbaarder.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:46 schreef Xiance het volgende:
[..]
nee liefje..
ik gebruik het al jaren om iets aan te duiden waar ik mijn bedenkingen over heb
quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:45 schreef Bartjebart het volgende:
GB dit zijn nog eens playbackfilmpjes
Oh my God!quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:46 schreef wonderer het volgende:
GB: Ophef over uitslag Miss Nederland
Ik mis het Nederlandse theaterquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:12 schreef Gellarboy het volgende:
Wij komen overigens net bij Oorlogswinter vandaan en die was prachtig.
Lekkere jongen erin?quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:12 schreef Gellarboy het volgende:
Wij komen overigens net bij Oorlogswinter vandaan en die was prachtig.
Maakt niet uit, want dit was een film. Kun je gewoon daar kijken.quote:
Oh, echt? Tof, even wachten op DVD dan. Brad houdt ook van oorlogsfilms.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:25 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Maakt niet uit, want dit was een film. Kun je gewoon daar kijken..
ik vroeg niet de leeftijd hequote:
Ach kijken magquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |