Ligt het aan mij of is dit lied gewoon letterlijk over Gert geschreven?quote:Op maandag 1 december 2008 10:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
![]()
Daaaaaaaar zit ze dannn
Vind je haar niet een juweeeeeeeel....
quote:Op maandag 1 december 2008 10:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is dit lied gewoon letterlijk over Gert geschreven?
Sowieso heeft hij veel weg van Ariël natuurlijk.quote:Op maandag 1 december 2008 10:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
![]()
Oh... nou je t zegt... ik ga nog eens goed luisteren, maar je kon best wel eens gelijk hebben
Ja, hij zal zéker als inspiratiebron gediend hebbenquote:Op maandag 1 december 2008 10:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sowieso heeft hij veel weg van Ariël natuurlijk.
JEZUS!quote:Op maandag 1 december 2008 10:59 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, hij zal zéker als inspiratiebron gediend hebben![]()
En nog eens wat: In Gert zit ook een R én een E net als in Ariël.
Dat kàn geen toeval zijn.
Verdachte omstandigheden allemaal...quote:Op maandag 1 december 2008 11:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
JEZUS!
Wat een conspiracies vandaag
Ik ben al 11 uur wakkerquote:Op maandag 1 december 2008 11:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Verdachte omstandigheden allemaal...
Maar wij hebben ze wel door! Hah.
Ik ga maar eens een uurtje slapen zometeen, want daar heb ik best zin in
quote:Op maandag 1 december 2008 11:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, en ik heb op je ava zitten stemmen
Nz komt wel weer boven waterquote:Op maandag 1 december 2008 11:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben al 11 uur wakker
Ik moet NZ én een ritme gaan zoeken
Ook goeiemorgenquote:Op maandag 1 december 2008 11:07 schreef Marrije het volgende:
NMNS kom er maar in!!
Of is de ban er nog niet vanaf?
Pas als dit excuus voor een subforum dicht gaat toch?quote:Op maandag 1 december 2008 11:07 schreef Marrije het volgende:
NMNS kom er maar in!!
Of is de ban er nog niet vanaf?
Oh god, die tekst ken ik ook bijna helemaalquote:Op maandag 1 december 2008 11:07 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nz komt wel weer boven water![]()
(oeh luguber, ik schrik er zelf van!)
En je ritme.. ach..
Alles heeft een ritme!!![]()
Alsof ik dat kanquote:
Oh, ik dacht vandaagquote:Op maandag 1 december 2008 11:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Pas als dit excuus voor een subforum dicht gaat toch?
Ja en ze is kwijt dus help 's zoeken!quote:Op maandag 1 december 2008 11:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Alsof ik dat kan. NZ is een held
.
Slaap lekker, Mevrouwquote:Op maandag 1 december 2008 11:20 schreef CarOnline het volgende:
Zo, ik duik eens mn nest in![]()
Später all
Ik heb haar niet! De buuf heeft haarquote:Op maandag 1 december 2008 11:48 schreef Gert het volgende:
Goedemorgen.![]()
Ian, waar heb je NZ begraven? Vertel het maar jongen, ook als het op meerdere plekken is. We hebben wel gekkere dingen meegemaakt.
Is die nog een beetje te doen? Of kan dat alleen nog maar als je verkouden bent en niets ruikt?quote:Op maandag 1 december 2008 11:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb Thera hier nog wél liggen trouwens.
quote:Op maandag 1 december 2008 11:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb Thera hier nog wél liggen trouwens.
Jaaa ik moet nogquote:
Toch niet DE WAS hè?quote:Op maandag 1 december 2008 12:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaaa ik moet nog![]()
Maar ik kom er nog niet aan toe.
Maar als ik zo klaar ben dan kan ik gewoon 2 uur
Het sub-forum cbml lijkt zelfs springlevender sinds Ribas hier komt .quote:
quote:
Nee hoor, ik draag mijn haar achterover in een staartquote:
Volgens mij geen oorzakelijk verbandquote:Op maandag 1 december 2008 12:08 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Het sub-forum cbml lijkt zelfs springlevender sinds Ribas hier komt .
Bedankt voor de vele stemmen op de sint-avatar die ik van kleinzusjenachtzuster kreeg.
In welk geval is daar sprake van?quote:Op maandag 1 december 2008 12:37 schreef Leandra het volgende:
Oh en over scheidingen gesproken?? Hoe zat dat met die scheiding door een RLS??
Wel super triest trouwens, als je huwelijk op de klippen loopt door een bagger wereld RLS als CBML
Gokje: Liesje, die van het paintenquote:Op maandag 1 december 2008 12:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
In welk geval is daar sprake van?
Een gokje?quote:Op maandag 1 december 2008 13:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Gokje: Liesje, die van het painten
Geen idee, maar deze TT was suggestief genoeg: [CBL SC #142] RLS staat voor Real Life Scheidingquote:Op maandag 1 december 2008 12:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die blonde toch van BB6 en Tijn..quote:Op maandag 1 december 2008 12:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet.quote:Op maandag 1 december 2008 13:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee, maar deze TT was suggestief genoeg: [CBL SC #142] RLS staat voor Real Life Scheiding
DGK had iig wel minimaal 1 echtscheiding (van een FOK!ster) tot gevolg...
Welke?quote:Op maandag 1 december 2008 13:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
DGK had iig wel minimaal 1 echtscheiding (van een FOK!ster) tot gevolg...
toch niet om het volgen van RLS???quote:Op maandag 1 december 2008 13:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Gokje: Liesje, die van het painten
Had zoiets al verwacht. Hier is het al een aantal jaren geleden dat ze door astma in het ziekenhuis heeft gelegen en dan volgens mij ook een paar dagen..quote:Op maandag 1 december 2008 12:09 schreef hondjes het volgende:
Manu,,
het heet een shock-A...de ernstige allergische aanval van astma patienten.
Onmiddelijk naar ziekenhuis of 112 bellen., patienten worden verder verpleegd op intensive-care
bouwvakker heeft nu een spuit..geen drain, alweer niet een met een drain, om die onmiddelijk bij zichzelf in te spuiten.
veroorzaakt door bepaalde stoffen of medicijnen., denk aan voedsel of zo...
bij bouwvakker weten ze het nog niet, maar wordt onderzocht , wat de oorzaak was.
dus onmiddelijk ziekenhuis gaan, als dit mocht voorkomen, wat natuurlijk niet hoeft.
Nee hoor, als ik nou zeg dat si Liesje, op zeker, en het is haar niet dan wel, maar ik zet erbij dat het een gokje is. Geen drama van maken hoorquote:Op maandag 1 december 2008 13:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Een gokje?
Zulke dingen moet je zeker weten voordat je ze uitspreekt.
Dat was volgens mij slechts een grappig bedoelde TT van Lekker Simpel, en niet een verwijzing naar het werkelijke motief van de scheiding.quote:Op maandag 1 december 2008 13:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee, maar deze TT was suggestief genoeg: [CBL SC #142] RLS staat voor Real Life Scheiding
Misschien is teruglezen soms toch niet zo verkeerd...quote:Op maandag 1 december 2008 13:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee hoor, als ik nou zeg dat si Liesje, op zeker, en het is haar niet dan wel, maar ik zet erbij dat het een gokje is. Geen drama van maken hoor
quote:Op zondag 30 november 2008 17:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, en het lijkt misschien vrij opeens, maar het speelde al veel langer. (Jaren). We hebben gewoon de laatste dagen heel veel gepraat, heet eerlijk, en heel pijnlijk. En nu vannacht dus maar "gewoon" de beslissing genomen.
En ja Parijs, prachtige stad, ik heb mijn ogen uitgekeken, maar wel soort van alleen. We hadden ook nog een vriend mee he? Dus ik heb de mannen vaak hun gang laten gaan, en dan ging ik zelf wat anders doen.
En thanks.
Nah okay, dat Lies haar scheiding heeft aangekondigd in het topic daarvoor; [CBL SC#139] Afglijden is dan ook puur toeval en heeft niets met die TT te maken?quote:Op maandag 1 december 2008 13:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat was volgens mij slechts een grappig bedoelde TT van Lekker Simpel, en niet een verwijzing naar het werkelijke motief van de scheiding.
Weet niet meer?? Iemand uit Friesland? Maar dat kan ik ook mis hebben, kan zomaar Limburg zijnquote:
Dan zeg ik gewoon hoe dan?quote:Op maandag 1 december 2008 13:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee hoor, als ik nou zeg dat si Liesje, op zeker, en het is haar niet dan wel, maar ik zet erbij dat het een gokje is. Geen drama van maken hoor
Wonen hier nog meer mensen die naar RLs kijken?quote:Op maandag 1 december 2008 13:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet niet meer?? Iemand uit Friesland? Maar dat kan ik ook mis hebben, kan zomaar Limburg zijn![]()
Liesje heeft in dat topic ervoor niéts gezegd over de motieven van die scheiding.quote:Op maandag 1 december 2008 13:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah okay, dat Lies haar scheiding heeft aangekondigd in het topic daarvoor; [CBL SC#139] Afglijden is dan ook puur toeval en heeft niets met die TT te maken?
Nou, dat is toch die van het painten, of niet dan.quote:Op maandag 1 december 2008 13:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien is teruglezen soms toch niet zo verkeerd...
[..]
Okidoki.quote:Op maandag 1 december 2008 13:24 schreef Gert het volgende:
O, mensen: dit subforum gaat vrijdagavond dicht, hoorde ik zojuist.
En ik verwacht dat er dan ook unbans gaan vallen.
Maar dit is iets dat de FA's onderling beslissen en uitvoeren.
Niet meerquote:Op maandag 1 december 2008 13:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wonen hier nog meer mensen die naar RLs kijken?
Kipshoarma met rijst en roerbakgroenten.quote:Op maandag 1 december 2008 13:30 schreef Manu82 het volgende:
En wat gaan we eten vanavond?
Ik ga gourmetten
Het is even zoeken in Friesland, maar er schijnen nog meer mensen te wonenquote:Op maandag 1 december 2008 13:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wonen hier nog meer mensen die naar RLs kijken?
Nee, dat zie ik al teruglezend ook, maar als iemand hier dag en nacht zit, en er zo'n SC-TT gebruikt wordt dan is mijn vraag op zich niet zo vreemd lijkt me.quote:Op maandag 1 december 2008 13:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Liesje heeft in dat topic ervoor niéts gezegd over de motieven van die scheiding.
LS besloot vervolgens om de afkorting RLS aan te passen naar wat er op dat moment besproken werd in de SC.
Het kán zijn dat LS bij Liesje op MSN zit, daar hoorde dat de scheiding vanwege CBML is, en direct besloot om dit in een TT te vermelden. Maar ik vermoéd dat het gewoon grappig bedoeld was en niets met het motief te maken had.
Nee, Liesje kondigde zelf op het forum aan dat ze gaat scheiden.quote:Op maandag 1 december 2008 13:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Liesje heeft in dat topic ervoor niéts gezegd over de motieven van die scheiding.
LS besloot vervolgens om de afkorting RLS aan te passen naar wat er op dat moment besproken werd in de SC.
Het kán zijn dat LS bij Liesje op MSN zit, daar hoorde dat de scheiding vanwege CBML is, en direct besloot om dit in een TT te vermelden. Maar ik vermoéd dat het gewoon grappig bedoeld was en niets met het motief te maken had.
Dat zeg ik toch.quote:Op maandag 1 december 2008 13:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, Liesje kondigde zelf op het forum aan dat ze gaat scheiden.
Hebben ze daar al stroom en internet dan?quote:Op maandag 1 december 2008 13:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het is even zoeken in Friesland, maar er schijnen nog meer mensen te wonen
Moet je aan Juud vragen.quote:Op maandag 1 december 2008 13:30 schreef Manu82 het volgende:
En wat gaan we eten vanavond?
Ik ga gourmetten
Dat schreef je nietquote:
Ik vernam het net als iedereen gewoon in het topic.quote:Het kán zijn dat LS bij Liesje op MSN zit, daar hoorde dat de scheiding vanwege CBML is...
ik denk alquote:
Puik idee. Ik ga alvast maar met het eten bezig.quote:Op maandag 1 december 2008 13:39 schreef hondjes het volgende:
Kunnen we Liesje even gewoon met rust laten, het is al erg genoeg.
We zijn klaar met al dat gereis en aangezien we toch iedere nacht bij elkaar slapen hier in Rotterdam of in Apeldoorn hebben we besloten dat we gaan samenwonen.quote:
O, het was een vráág, sorry. Vooral dat "jaja, die TT was zeker toeval" kwam niet echt over als een vraag, maar goed: je hebt het antwoord. Teruglezen lóónt.quote:Op maandag 1 december 2008 13:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat zie ik al teruglezend ook, maar als iemand hier dag en nacht zit, en er zo'n SC-TT gebruikt wordt dan is mijn vraag op zich niet zo vreemd lijkt me.
M'n vraag was juist gericht op het verkrijgen van een antwoord zonder te hoeven teruglezen.
En je maakte daarna een grappig bedoelde andere afkorting van RLS.quote:Op maandag 1 december 2008 13:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat schreef je niet![]()
[..]
Ik vernam het net als iedereen gewoon in het topic.
Leuk denk ik danquote:Op maandag 1 december 2008 13:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
We zijn klaar met al dat gereis en aangezien we toch iedere nacht bij elkaar slapen hier in Rotterdam of in Apeldoorn hebben we besloten dat we gaan samenwonen.
De voorbereidingen zijn getroffen, het is nu een kwestie van administratieve zaken regelen en daar het licht uit doen als het zover is.
Ik ga in Apeldoorn wonen.quote:Op maandag 1 december 2008 13:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Leuk denk ik dan![]()
![]()
![]()
![]()
Waar gaan jullie wonen dan, aangezien Apeldoorn en Rotterdam nogal ver uit elkaar ligt!
Sinds wanneer hebben jullie eigenlijk al wat?
Kom je hier dan ook een keer een bakkie doen?quote:Op maandag 1 december 2008 13:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ga in Apeldoorn wonen.
Het is eind augustus - september begonnen.
Ja hoor.quote:Op maandag 1 december 2008 13:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kom je hier dan ook een keer een bakkie doen?
quote:Op maandag 1 december 2008 13:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
We zijn klaar met al dat gereis en aangezien we toch iedere nacht bij elkaar slapen hier in Rotterdam of in Apeldoorn hebben we besloten dat we gaan samenwonen.
De voorbereidingen zijn getroffen, het is nu een kwestie van administratieve zaken regelen en hier het licht uit doen als het zover is.
Wat gaaf!quote:Op maandag 1 december 2008 13:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
De voorbereidingen zijn getroffen, het is nu een kwestie van administratieve zaken regelen en hier het licht uit doen als het zover is.
quote:Op maandag 1 december 2008 14:07 schreef debuurvrouw het volgende:
* debuurvrouw Vast een tvp in het tweede streepjes topic gooit![]()
Is het dan niet 5 en 4 punten?quote:Op maandag 1 december 2008 13:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
CorOnline gaat nog lekker in de stemming.
Zelfs Yvonne heeft haar op 1 staan. Alleen jammer dat ze er maar 2 punten voor krijgt, want Yvonne heeft maar voor 2 gestemd.
nee, ze tellen de punten van onder aan opquote:Op maandag 1 december 2008 14:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Is het dan niet 5 en 4 punten?
Maar zoals het er nu naar uitziet, kunnen we de schepper van "onze" inzending nog even hier in de bloemen zetten en klef zoenen, voordat we opgeheven worden. Mooie afsluiting.![]()
quote:Op maandag 1 december 2008 14:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Is het dan niet 5 en 4 punten?
Maar zoals het er nu naar uitziet, kunnen we de schepper van "onze" inzending nog even hier in de bloemen zetten en klef zoenen, voordat we opgeheven worden. Mooie afsluiting.![]()
Dan neem ik aan dat als je voor 2 stemt, dat de tweede 1 punt krijgt (omdat die de laatste in de lijst is)quote:Post maximaal een top vijf van gedichten
Minder mag ook, Sint wil je nergens toe verplichten
Het laatste gedicht in de lijst krijgt altijd één punt
Ieder hoger geplaatste wordt steeds één extra gegund
OK, da's duidelijk.quote:Op maandag 1 december 2008 14:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[..]
Dan neem ik aan dat als je voor 2 stemt, dat de tweede 1 punt krijgt (omdat die de laatste in de lijst is)
En de volgende (nummer 1) dan maar 2 punten krijgt.
Is niet helemaal waarquote:Op maandag 1 december 2008 14:55 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, da's duidelijk.
Al was het logischer geweest om gedichten die door users als beste worden beoordeeld, 5 punten te geven, ongeacht de lengte van het ingeleverde lijstje. Een beste gedicht is een beste gedicht, lijkt me.
Nee hoor, daar krijgt de winnaar douze points.quote:Op maandag 1 december 2008 15:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, dit werkt hetzelfde als het songfestival
Geen slapende honden wakker maken he?quote:Op maandag 1 december 2008 15:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat? Is KZ gezien? Ik hou mn mond al.quote:Op maandag 1 december 2008 15:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Geen slapende honden wakker maken he?
ja, het is één groot kliekjes stemmerij.quote:Op maandag 1 december 2008 15:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 december 2008 15:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat? Is KZ gezien? Ik hou mn mond al.
Misschien toch geen hoax?quote:Deze e-mail is door E-mail Virus Scan gecontroleerd op virussen.
Een aan u verstuurd e-mail bericht bevatte het virus IRC Trojan in het bestand postcard.htm.exe. Dit bestand is verwijderd omdat het virus niet verwijderd kon worden.
__________ NOD32 3652 (20081130) Informatie __________
Dit bericht is gecontroleerd door het NOD32 Antivirus Systeem.
Oppassen dusquote:Op maandag 1 december 2008 16:35 schreef beequeen het volgende:
Buuv, je had het vorige week over een hoax van Hallmark. Dit ontvang ik net in mijn mailbox, een Hallmarkkaart dus.
[..]
Misschien toch geen hoax?
Goeiemiddag all.![]()
Precies, je kunt niet voorzichtig genoeg zijn. Toch begrijp ik de VARA dan niet, zij ontkrachten het bericht dat die kaarten een virus bevatten. Why?quote:
Had het gezien ja, misschien zondag weer aandacht bij Studio Sportquote:Op maandag 1 december 2008 16:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, Manu....DL is binnen, 6e plaats. Toch niet gek na de aanvaring met die whale.
BTW, ik eet lasagne.
De Vara heeft gezegd dat het bericht (van eind september overigens) niet van hen afkomstig is, ze hebben niet gezegd dat alle kaarten dus automatisch veilig zijnquote:Op maandag 1 december 2008 16:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies, je kunt niet voorzichtig genoeg zijn. Toch begrijp ik de VARA dan niet, zij ontkrachten het bericht dat die kaarten een virus bevatten. Why?![]()
Goed begin van de maandquote:Op maandag 1 december 2008 17:28 schreef hondjes het volgende:
beurzen gaan ook weer goed..-6 procent
Oh, dat wist ik niet.quote:Op maandag 1 december 2008 17:53 schreef Leandra het volgende:
De Vara heeft gezegd dat het bericht (van eind september overigens) niet van hen afkomstig is, ze hebben niet gezegd dat alle kaarten dus automatisch veilig zijn![]()
Daarbij als er zo'n hoax was, "iedereen" inmiddels lijkt te weten dat het een hoax is, dan is het de manier om ongegeneerd je virus te kunnen gaan verspreiden.... men denkt immers te weten dat het wel veilig is.
Enne, was je kaart wel van Hallmark zelf afkomstig??
vraag het ff aan Ribas, die zit momenteel in z'n eigen topicquote:Op maandag 1 december 2008 18:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
tieviepie![]()
eerst eten....
O eh........ ik eet ook rundervinken maar ik moet ze eerst effe gaan vangen........
kut...... wat zijn die beesten snel.........
Je moet ook blinde vinken kopen !!quote:Op maandag 1 december 2008 18:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
tieviepie![]()
eerst eten....
O eh........ ik eet ook rundervinken maar ik moet ze eerst effe gaan vangen........
kut...... wat zijn die beesten snel.........
quote:
Maar ze zien Fan iig niet aankomenquote:Op maandag 1 december 2008 18:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die gaan net zo hard, ze botsen alleen wat vaker ergens tegenaan
Wordt het toch nog spannend op pakjesavondquote:Op maandag 1 december 2008 14:17 schreef Leandra het volgende:
Over cadeautjes gesproken...![]()
[ATTENTIE ATTENTIE !!!] Dit forum sluit op pakjesavond
Je hebt dan ook weer geweldig je best gedaanquote:Op maandag 1 december 2008 19:55 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Jeutje dat verandert snel, tof!
Jij was ook kwijt las ikquote:Op maandag 1 december 2008 19:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja een beetje slapen zeg, en ons als dolende schapen rond laten lopen![]()
Blij dat er niets loos is![]()
Waar was ik heen dan? en wie was me kwijt??quote:Op maandag 1 december 2008 20:23 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Jij was ook kwijt las ik![]()
Samen in een bunkert, misschien niet eens zo'n slecht plan Buuf
Leaquote:Op maandag 1 december 2008 20:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt dan ook weer geweldig je best gedaan
(Zws)Vlaanderen, CarO en Ianquote:Op maandag 1 december 2008 20:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Waar was ik heen dan? en wie was me kwijt??![]()
Dat heb ik heul gemist...
Ga je 's inlezen!quote:Op maandag 1 december 2008 20:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Waar was ik heen dan? en wie was me kwijt??![]()
Dat heb ik heul gemist...
Ja tuurlijk.quote:Op maandag 1 december 2008 20:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ga je 's inlezen!
Heb je serieus de groeten gedaan?
quote:Op maandag 1 december 2008 20:27 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Lea![]()
Thanks!![]()
Ik ga NU koken, meld het maar even![]()
Lijk verdorie Fan wel![]()
![]()
Wehehehquote:Op maandag 1 december 2008 20:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja tuurlijk.Maar het is mijn zus he die kent mij zo langzamerhand.
Misschien leest ze wel stiekem meequote:Op maandag 1 december 2008 20:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weheheh![]()
Oh, en verplichte: "![]()
![]()
" omdat ze niet wist wie de fuck ik ben
quote:Op maandag 1 december 2008 20:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien leest ze wel stiekem mee![]()
quote:Op maandag 1 december 2008 20:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
*draait webcam weg en rolluik naar beneden.
Zie, door die rolluiken heb ik dat weer gemistquote:Op maandag 1 december 2008 20:58 schreef Ian_Nick het volgende:
peuk-uit-mijn-mond-bijna-gat-in-mijn-shirt-grappig
Is maar goed ook, ik sprong rond als een wijfquote:Op maandag 1 december 2008 21:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zie, door die rolluiken heb ik dat weer gemist
Ik visualiseer wel ffquote:Op maandag 1 december 2008 21:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is maar goed ook, ik sprong rond als een wijf
Ik heb heus alles gelezen en ik weet het dus wélquote:Op maandag 1 december 2008 21:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij hebt die vorige post niet gelezen dus dat weet jij helemaal niet.
Ja duh, als wij doorposten heb je na het bijlezen weer 3 dagen nodig om bij te lezen, en dan kom je niet verder dan 3 posts per 3 dagenquote:
NMNS!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 1 december 2008 21:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tof......tot over een week!!
* Gaat twee maanden achterstand inlezen
Nachtzustertjequote:Op maandag 1 december 2008 22:07 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
NMNS!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Pleur zowat van m'n stoel![]()
![]()
WB!![]()
Hey NMNSquote:Op maandag 1 december 2008 22:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Thnx Lea en natuurlijk ook Buuf en PP![]()
Alsof ik niet ingelezen ben
Ja viel me ook al opquote:Op maandag 1 december 2008 22:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nachtzustertje![]()
![]()
Ik loop nu hopeloos achter met mijn ava....
Kerst lijkt mij wel geschiktquote:Op maandag 1 december 2008 22:13 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja viel me ook al op![]()
![]()
Paar plaatjes uithalen voorlopig?
of gelijk maar de kerstversie van vorig jaar doen?
Hey, wat fijn dat je er weer bentquote:Op maandag 1 december 2008 21:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tof......tot over een week!!
* Gaat twee maanden achterstand inlezen
Ja, heb je wel gemist hoor!quote:Op maandag 1 december 2008 22:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Marrije....
![]()
![]()
Gaat ie goed daar?
Het kan niet slechter bedoel jequote:Op maandag 1 december 2008 22:15 schreef hondjes het volgende:
wat een avond ..de Dow zakt en NMNS weer terug.op honk .
Whehehehe, met 1 vinger danquote:Op maandag 1 december 2008 22:18 schreef dieenebart het volgende:Aond.
Heb vandaag Ribas, Kelly en Yasmin gesproken!
willen jullie me aanraken
Ff knijpen?quote:Op maandag 1 december 2008 22:18 schreef dieenebart het volgende:Aond.
Nee, ik wil weten of ze ook voor je hebben gekooktquote:Op maandag 1 december 2008 22:18 schreef dieenebart het volgende:Aond.
Welkom terug.quote:Op maandag 1 december 2008 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Remlof
![]()
Fokzusjes en broertjes![]()
![]()
![]()
Het zou per persoon bekeken worden, weet dus niet of ze allemaal unbanned zijn?quote:Op maandag 1 december 2008 22:19 schreef Manu82 het volgende:
Geintje, WB NMNS, mooi dat jullie weer unbanned zijn
neen, spannend, ik ken NMSN niet..hij mij wel, thanks voor je mooie gedicht.quote:
heeft fan je nog niet bestormd?quote:Op maandag 1 december 2008 22:18 schreef dieenebart het volgende:
Aond.
quote:Op maandag 1 december 2008 22:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Liesjuh![]()
mijn eigenste Haagse muppet
![]()
Thnx Manu......nu zijn er in ieder geval drie aanhangers van DLquote:Op maandag 1 december 2008 22:19 schreef Manu82 het volgende:
Geintje, WB NMNS, mooi dat jullie weer unbanned zijn
Stilte voor de storm...quote:Op maandag 1 december 2008 22:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik wacht de storm af (vooral omdat Ribas b'est een aardig joch is.)
dat zal best wel, en het spel is overquote:Op maandag 1 december 2008 22:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik wacht de storm af (vooral omdat Ribas b'est een aardig joch is.)
Ah mooiquote:Op maandag 1 december 2008 22:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Thnx Manu......nu zijn er in ieder geval drie aanhangers van DL
Is eigenlijk ook best wel een RLS toch?quote:Op maandag 1 december 2008 22:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ah mooi![]()
Jij volgt het ook![]()
Wil het zondag eigenlijk wel graag zien
Ik vraag me eerder af of ze te verstaan wasquote:Op maandag 1 december 2008 22:25 schreef blomst het volgende:
[..]
dat zal best wel, en het spel is over
en is Kelly in het echt ook een zeur????
Niet gevonden/gezocht, maar volg het in principe alleen via de site en af en toe hier met BQquote:Op maandag 1 december 2008 22:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is eigenlijk ook best wel een RLS toch?
Is er op Fok! een topic over?
Dat ookquote:Op maandag 1 december 2008 22:28 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af of ze te verstaan was
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Let ik niet ff op WB Gastquote:
Hij gaf zelf ook aan dat hij tijdens het spel heel fanatiek was, maar alleen om het spel. Yasmin kwam voor de lol mee, maar wilde toen ook wel geinterviewd worden. En jaap en Huub kwamen later ook nog aan de beurt. Jaap: "Dit is mijn huis."quote:Op maandag 1 december 2008 22:25 schreef blomst het volgende:
[..]
dat zal best wel, en het spel is over
en is Kelly in het echt ook een zeur????
Muisje.....quote:Op maandag 1 december 2008 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Let ik niet ff op WB Gast![]()
wanneer komt het op je site??quote:Op maandag 1 december 2008 22:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hij gaf zelf ook aan dat hij tijdens het spel heel fanatiek was, maar alleen om het spel. Yasmin kwam voor de lol mee, maar wilde toen ook wel geinterviewd worden. En jaap en Huub kwamen later ook nog aan de beurt. Jaap: "Dit is mijn huis."
quote:Op maandag 1 december 2008 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Remlof
![]()
Fokzusjes en broertjes![]()
![]()
![]()
Neuh !!! Maar ik sport veelquote:Op maandag 1 december 2008 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Muisje.....![]()
![]()
![]()
Hoe staat het met revalideren? Je eetlust heeft er niet onder geleden las ik zo af en toe
quote:Op maandag 1 december 2008 22:28 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af of ze te verstaan was
Mwoah, ben een beetje gesloopt, dus ik beloof niets!quote:Op maandag 1 december 2008 22:39 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga maar weer eens slapen![]()
Lies doe jij het licht weer uit
quote:Op maandag 1 december 2008 22:38 schreef dieenebart het volgende:
[..]
![]()
Heb het van te voren over gehad met Bram Als ze idd onverstaanbaar zou antwoorden, zou ik zeggen: "awajw wajw wauj" en dan moeilijk kijken.
quote:Op maandag 1 december 2008 22:38 schreef blomst het volgende:
[..]
ik weet dat ik maar een grijze mus op dit forum ben.
quote:Op maandag 1 december 2008 22:39 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga maar weer eens slapen![]()
Lies doe jij het licht weer uit
Je wil niet weten wat ze allemaal hebben gesloopt. Ik heb Ribas een lijstje laten opnoemen. Hij heeft het allemaal vrij aardig bijgehouden.quote:Op maandag 1 december 2008 22:41 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Kijk maar uit je hebt zo een glas naar je hoofd hoor
Ribas is leeeeeeuuuuuuk!!!!quote:Op maandag 1 december 2008 22:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dat licht blijft voorlopig nog wel effe aan.........![]()
Truste Manu![]()
Fannekequote:Op maandag 1 december 2008 22:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WELKOM TERUG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik zie Ribas staan...... wat is er met Ribas, wie wat waarom of moet ik nu teruglezen heb gelezen tot hetquote:Op maandag 1 december 2008 22:43 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat ze allemaal hebben gesloopt. Ik heb Ribas een lijstje laten opnoemen. Hij heeft het allemaal vrij aardig bijgehouden.
quote:Op maandag 1 december 2008 22:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Fanneke![]()
![]()
Wat leuk van Ribas hé......![]()
Je doet ook gewoon geen moeite om het te begrijpen, he??quote:Op maandag 1 december 2008 22:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik zie Ribas staan...... wat is er met Ribas, wie wat waarom of moet ik nu teruglezen heb gelezen tot het
bericht van NMNS.........
quote:Op maandag 1 december 2008 22:43 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat ze allemaal hebben gesloopt. Ik heb Ribas een lijstje laten opnoemen. Hij heeft het allemaal vrij aardig bijgehouden.
Dat zei ik toch al al die tijd......... héhéhé.............quote:Op maandag 1 december 2008 22:44 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ribas is leeeeeeuuuuuuk!!!!![]()
(maar je komt er noooooooi meer tussen)
quote:Op maandag 1 december 2008 22:45 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Je doet ook gewoon geen moeite om het te begrijpen, he??
Kenkerleuk?quote:Op maandag 1 december 2008 22:44 schreef dieenebart het volgende:
Ribas is leeeeeeuuuuuuk!!!!![]()
(maar je komt er noooooooi meer tussen)
Dat is wel sneu voor ze , een groot feest en jij alleen als gastquote:Op maandag 1 december 2008 22:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik wil alléén op de bruiloft komen meer niet
En dat!quote:
quote:Op maandag 1 december 2008 22:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Duh, jongleren met je frituurpan zeker![]()
![]()
Zit dat metaal nog een beetje lekker?
Snap ikquote:
quote:
Beter dan Tobascoquote:Op maandag 1 december 2008 22:53 schreef dieenebart het volgende:
en ik had wiet aan m'n vingers en heb in mijn ogen zitten wrijven. sukkel
ah.......... nah zoveel schokkends stond er nietquote:Op maandag 1 december 2008 22:45 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Je doet ook gewoon geen moeite om het te begrijpen, he??
Hou ik je aanquote:Op maandag 1 december 2008 22:52 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Snap ik![]()
Maar ik ben doodmoe na vijf uur mongolen interviewen op vier glazen water en een kopje automatenkoffie, dus ik duik m'n nest in. Ik weet het toch allemaal niet meer, dus ik laat het weten als ik woensdag gemonteerd heb, okee?
Brrr zegt: nite all
God zegt: ga je nu al
God zegt: pitten>
Brrr zegt: ja man ben kapot
God zegt: homo
Johnny zegt: hoom
Johnny zegt: homo:(
Brrr zegt: ja lekker
Brrr zegt: ik gvd de einige die werkt
Brrr zegt: jullie zijn zellef
Brrr zegt: homoos. latrer
God zegt: taal
Johnny zegt: hahaha
Johnny zegt: eigen schulfd
God zegt: homo
De schat.quote:
De schat.quote:
Ik heb er net ook een gepaktquote:Op maandag 1 december 2008 23:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ik wilde eigenlijk vroeg naar bed......... maar eh........ NMNS terug....... dus .........
[ afbeelding ]
Nah, ik ga zo pitten hoor. Vannacht om vijf uur gaan slapen, zeven uur de wekker, de hele dag in een duf conferentiecentrum van "van der Valk" gezeten en helemaal suf geluld (weet echt niet meer wat er allemaal gezegd is)quote:Op maandag 1 december 2008 23:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ik wilde eigenlijk vroeg naar bed......... maar eh........ NMNS terug....... dus .........
[ afbeelding ]
2 uurtjes geslapen?quote:Op maandag 1 december 2008 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, ik ga zo pitten hoor. Vannacht om vijf uur gaan slapen, zeven uur de wekker, de hele dag in een duf conferentiecentrum van "van der Valk" gezeten en helemaal suf geluld (weet echt niet meer wat er allemaal gezegd is)
Morgen is er weer een dag, gaan we gewoon verder
hooi, lelijke biggenhoeder, welkom terug!quote:Op maandag 1 december 2008 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, ik ga zo pitten hoor. Vannacht om vijf uur gaan slapen, zeven uur de wekker, de hele dag in een duf conferentiecentrum van "van der Valk" gezeten en helemaal suf geluld (weet echt niet meer wat er allemaal gezegd is)
okeeeeeeeeequote:Op maandag 1 december 2008 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Grijnzzzzzz, eindelijk een lekkere vent hierquote:Op maandag 1 december 2008 23:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hooi, lelijke biggenhoeder, welkom terug!![]()
werken aan je huwelijk, krengquote:Op maandag 1 december 2008 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat ik er ook maar 1 inschenk, ik hoef morgen toch niet te werken.
quote:Op maandag 1 december 2008 23:12 schreef Sug4r het volgende:
[..]
2 uurtjes geslapen?Dat zou ik niet volhouden hoor.
quote:Op maandag 1 december 2008 23:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
werken aan je huwelijk, kreng![]()
quote:Op maandag 1 december 2008 23:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
werken aan je huwelijk, kreng![]()
hoe gaat ie nou Lies???????????quote:Op maandag 1 december 2008 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat ik er ook maar 1 inschenk, ik hoef morgen toch niet te werken.
Doe ik ook niet......'t was zwaar en ook nog minimaal peukpauzes. Drie over de hele dagquote:Op maandag 1 december 2008 23:12 schreef Sug4r het volgende:
[..]
2 uurtjes geslapen?Dat zou ik niet volhouden hoor.
quote:Op maandag 1 december 2008 23:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe ik ook niet......'t was zwaar en ook nog minimaal peukpauzes. Drie over de hele dag
yupquote:Op maandag 1 december 2008 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Grijnzzzzzz, eindelijk een lekker vent hier![]()
![]()
![]()
Mag ik je zoenen?
Met de nodige koffie wel jaquote:Op maandag 1 december 2008 23:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
als je gewoon 3 of 4x per dag 2 uurtjes slaapt is dat makkelijk vol te houden
Ja, externe factor deed mij weer lurken. Enorme zuigbehoefte opeens, wist niet wat te kiezen, tiet of peukquote:Op maandag 1 december 2008 23:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik ben nog steeds gestopt....... watje.......
quote:Op maandag 1 december 2008 23:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hoe gaat ie nou Lies???????????
quote:Op maandag 1 december 2008 23:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, externe factor deed mij weer lurken. Enorme zuigbehoefte opeens, wist niet wat te kiezen, tiet of peuk
Het was droog vandaag, dus je hebt nog geluk gehadquote:Op maandag 1 december 2008 23:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe ik ook niet......'t was zwaar en ook nog minimaal peukpauzes. Drie over de hele dag
Eerst tiet en dan peukquote:Op maandag 1 december 2008 23:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, externe factor deed mij weer lurken. Enorme zuigbehoefte opeens, wist niet wat te kiezen, tiet of peuk
zou ik maar effe doen dan morgen....... maar ja als het al jaren slecht ging zullen die ook niet zo verbaasdquote:Op maandag 1 december 2008 23:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja, vaag enzo, iedereen steeds hetzelfde vertellen, en elke keer is het weer kut. En ondertussen kijken voor een huisje, en dat is vrij eng, ik heb zelfs nog nooit op mezelf gewoond. Werken gaat ook kut, vandaag naar huis gegaan weer, en morgen ben ik uitgeroosterd. Ohw en ik moet het nog aan mijn ouders vertellen.
Onmogelijke keus, heb daarom maar beiden genomenquote:Op maandag 1 december 2008 23:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja da's lastig........
quote:Op maandag 1 december 2008 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Eerst tiet en dan peuk [ afbeelding ]
Ja ik denk het wel. Het is niet alsof we de hele dag ruzie hadden ofzo, maar gewoon al jaren samen eenzaam.quote:Op maandag 1 december 2008 23:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zou ik maar effe doen dan morgen....... maar ja als het al jaren slecht ging zullen die ook niet zo verbaasd
zijn denk ik?
toch.......
Dus dat! Evengoed wel knap van Fan dat ze er af blijft!quote:Op maandag 1 december 2008 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Eerst tiet en dan peuk [ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 december 2008 23:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
![]()
waarom doet die smiley het niet bij mij....... Muis?
Kwee nietquote:Op maandag 1 december 2008 23:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:![]()
waarom doet die smiley het niet bij mij....... Muis?
talktoyouleeterbroquote:Op maandag 1 december 2008 23:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, er moet toch iemand een beetje op je letten hier
ow..... oké........ sterkte in ieder gevalquote:Op maandag 1 december 2008 23:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik denk het wel. Het is niet alsof we de hele dag ruzie hadden ofzo, maar gewoon al jaren samen eenzaam.
Mijn ouders houden er nogal strenge principes op na, en scheiden doe je gewoon niet.
Ik wil het ook niet door de telefoon vertellen, dus dan moet ik er heengaan.
Met de nodige tiet bij de hand moet het lukkenquote:Op maandag 1 december 2008 23:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus dat! Evengoed wel knap van Fan dat ze er af blijft!
Ga binnenkort nog weer een poging doen, maar dan blijf ik wél die medicijnen slikken, want die helpen dus echt!
Fan zit constant aan me tettenquote:Op maandag 1 december 2008 23:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus dat! Evengoed wel knap van Fan dat ze er af blijft!
Ga binnenkort nog weer een poging doen, maar dan blijf ik wél die medicijnen slikken, want die helpen dus echt!
quote:Op maandag 1 december 2008 23:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
talktoyouleeterbrosleep well
slaaplekker iedereen, mzzl
[ afbeelding ]
Slaap lekker WJquote:Op maandag 1 december 2008 23:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Krijgt een extra betekenis dit juweeltjequote:
Trusten WeeJee......quote:Op maandag 1 december 2008 23:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 december 2008 23:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |