Ah mooiquote:Op maandag 1 december 2008 22:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Thnx Manu......nu zijn er in ieder geval drie aanhangers van DL
Is eigenlijk ook best wel een RLS toch?quote:Op maandag 1 december 2008 22:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ah mooi![]()
Jij volgt het ook![]()
Wil het zondag eigenlijk wel graag zien
Ik vraag me eerder af of ze te verstaan wasquote:Op maandag 1 december 2008 22:25 schreef blomst het volgende:
[..]
dat zal best wel, en het spel is over
en is Kelly in het echt ook een zeur????
Niet gevonden/gezocht, maar volg het in principe alleen via de site en af en toe hier met BQquote:Op maandag 1 december 2008 22:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is eigenlijk ook best wel een RLS toch?
Is er op Fok! een topic over?
Dat ookquote:Op maandag 1 december 2008 22:28 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af of ze te verstaan was
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Let ik niet ff op WB Gastquote:
Hij gaf zelf ook aan dat hij tijdens het spel heel fanatiek was, maar alleen om het spel. Yasmin kwam voor de lol mee, maar wilde toen ook wel geinterviewd worden. En jaap en Huub kwamen later ook nog aan de beurt. Jaap: "Dit is mijn huis."quote:Op maandag 1 december 2008 22:25 schreef blomst het volgende:
[..]
dat zal best wel, en het spel is over
en is Kelly in het echt ook een zeur????
Muisje.....quote:Op maandag 1 december 2008 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Let ik niet ff op WB Gast![]()
wanneer komt het op je site??quote:Op maandag 1 december 2008 22:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hij gaf zelf ook aan dat hij tijdens het spel heel fanatiek was, maar alleen om het spel. Yasmin kwam voor de lol mee, maar wilde toen ook wel geinterviewd worden. En jaap en Huub kwamen later ook nog aan de beurt. Jaap: "Dit is mijn huis."
quote:Op maandag 1 december 2008 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Remlof
![]()
Fokzusjes en broertjes![]()
![]()
![]()
Neuh !!! Maar ik sport veelquote:Op maandag 1 december 2008 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Muisje.....![]()
![]()
![]()
Hoe staat het met revalideren? Je eetlust heeft er niet onder geleden las ik zo af en toe
quote:Op maandag 1 december 2008 22:28 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af of ze te verstaan was
Mwoah, ben een beetje gesloopt, dus ik beloof niets!quote:Op maandag 1 december 2008 22:39 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga maar weer eens slapen![]()
Lies doe jij het licht weer uit
quote:Op maandag 1 december 2008 22:38 schreef dieenebart het volgende:
[..]
![]()
Heb het van te voren over gehad met Bram Als ze idd onverstaanbaar zou antwoorden, zou ik zeggen: "awajw wajw wauj" en dan moeilijk kijken.
quote:Op maandag 1 december 2008 22:38 schreef blomst het volgende:
[..]
ik weet dat ik maar een grijze mus op dit forum ben.
quote:Op maandag 1 december 2008 22:39 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga maar weer eens slapen![]()
Lies doe jij het licht weer uit
Je wil niet weten wat ze allemaal hebben gesloopt. Ik heb Ribas een lijstje laten opnoemen. Hij heeft het allemaal vrij aardig bijgehouden.quote:Op maandag 1 december 2008 22:41 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Kijk maar uit je hebt zo een glas naar je hoofd hoor
Ribas is leeeeeeuuuuuuk!!!!quote:Op maandag 1 december 2008 22:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dat licht blijft voorlopig nog wel effe aan.........![]()
Truste Manu![]()
Fannekequote:Op maandag 1 december 2008 22:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WELKOM TERUG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik zie Ribas staan...... wat is er met Ribas, wie wat waarom of moet ik nu teruglezen heb gelezen tot hetquote:Op maandag 1 december 2008 22:43 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat ze allemaal hebben gesloopt. Ik heb Ribas een lijstje laten opnoemen. Hij heeft het allemaal vrij aardig bijgehouden.
quote:Op maandag 1 december 2008 22:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Fanneke![]()
![]()
Wat leuk van Ribas hé......![]()
Je doet ook gewoon geen moeite om het te begrijpen, he??quote:Op maandag 1 december 2008 22:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik zie Ribas staan...... wat is er met Ribas, wie wat waarom of moet ik nu teruglezen heb gelezen tot het
bericht van NMNS.........
quote:Op maandag 1 december 2008 22:43 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat ze allemaal hebben gesloopt. Ik heb Ribas een lijstje laten opnoemen. Hij heeft het allemaal vrij aardig bijgehouden.
Dat zei ik toch al al die tijd......... héhéhé.............quote:Op maandag 1 december 2008 22:44 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ribas is leeeeeeuuuuuuk!!!!![]()
(maar je komt er noooooooi meer tussen)
quote:Op maandag 1 december 2008 22:45 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Je doet ook gewoon geen moeite om het te begrijpen, he??
Kenkerleuk?quote:Op maandag 1 december 2008 22:44 schreef dieenebart het volgende:
Ribas is leeeeeeuuuuuuk!!!!![]()
(maar je komt er noooooooi meer tussen)
Dat is wel sneu voor ze , een groot feest en jij alleen als gastquote:Op maandag 1 december 2008 22:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik wil alléén op de bruiloft komen meer niet
En dat!quote:
quote:Op maandag 1 december 2008 22:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Duh, jongleren met je frituurpan zeker![]()
![]()
Zit dat metaal nog een beetje lekker?
Snap ikquote:
quote:
Beter dan Tobascoquote:Op maandag 1 december 2008 22:53 schreef dieenebart het volgende:
en ik had wiet aan m'n vingers en heb in mijn ogen zitten wrijven. sukkel
ah.......... nah zoveel schokkends stond er nietquote:Op maandag 1 december 2008 22:45 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Je doet ook gewoon geen moeite om het te begrijpen, he??
Hou ik je aanquote:Op maandag 1 december 2008 22:52 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Snap ik![]()
Maar ik ben doodmoe na vijf uur mongolen interviewen op vier glazen water en een kopje automatenkoffie, dus ik duik m'n nest in. Ik weet het toch allemaal niet meer, dus ik laat het weten als ik woensdag gemonteerd heb, okee?
Brrr zegt: nite all
God zegt: ga je nu al
God zegt: pitten>
Brrr zegt: ja man ben kapot
God zegt: homo
Johnny zegt: hoom
Johnny zegt: homo:(
Brrr zegt: ja lekker
Brrr zegt: ik gvd de einige die werkt
Brrr zegt: jullie zijn zellef
Brrr zegt: homoos. latrer
God zegt: taal