Niet gevonden/gezocht, maar volg het in principe alleen via de site en af en toe hier met BQquote:Op maandag 1 december 2008 22:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is eigenlijk ook best wel een RLS toch?
Is er op Fok! een topic over?
Dat ookquote:Op maandag 1 december 2008 22:28 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af of ze te verstaan was
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Let ik niet ff op WB Gastquote:
Hij gaf zelf ook aan dat hij tijdens het spel heel fanatiek was, maar alleen om het spel. Yasmin kwam voor de lol mee, maar wilde toen ook wel geinterviewd worden. En jaap en Huub kwamen later ook nog aan de beurt. Jaap: "Dit is mijn huis."quote:Op maandag 1 december 2008 22:25 schreef blomst het volgende:
[..]
dat zal best wel, en het spel is over
en is Kelly in het echt ook een zeur????
Muisje.....quote:Op maandag 1 december 2008 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Let ik niet ff op WB Gast![]()
wanneer komt het op je site??quote:Op maandag 1 december 2008 22:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hij gaf zelf ook aan dat hij tijdens het spel heel fanatiek was, maar alleen om het spel. Yasmin kwam voor de lol mee, maar wilde toen ook wel geinterviewd worden. En jaap en Huub kwamen later ook nog aan de beurt. Jaap: "Dit is mijn huis."
quote:Op maandag 1 december 2008 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Remlof
![]()
Fokzusjes en broertjes![]()
![]()
![]()
Neuh !!! Maar ik sport veelquote:Op maandag 1 december 2008 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Muisje.....![]()
![]()
![]()
Hoe staat het met revalideren? Je eetlust heeft er niet onder geleden las ik zo af en toe
quote:Op maandag 1 december 2008 22:28 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af of ze te verstaan was
Mwoah, ben een beetje gesloopt, dus ik beloof niets!quote:Op maandag 1 december 2008 22:39 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga maar weer eens slapen![]()
Lies doe jij het licht weer uit
quote:Op maandag 1 december 2008 22:38 schreef dieenebart het volgende:
[..]
![]()
Heb het van te voren over gehad met Bram Als ze idd onverstaanbaar zou antwoorden, zou ik zeggen: "awajw wajw wauj" en dan moeilijk kijken.
quote:Op maandag 1 december 2008 22:38 schreef blomst het volgende:
[..]
ik weet dat ik maar een grijze mus op dit forum ben.
quote:Op maandag 1 december 2008 22:39 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga maar weer eens slapen![]()
Lies doe jij het licht weer uit
Je wil niet weten wat ze allemaal hebben gesloopt. Ik heb Ribas een lijstje laten opnoemen. Hij heeft het allemaal vrij aardig bijgehouden.quote:Op maandag 1 december 2008 22:41 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Kijk maar uit je hebt zo een glas naar je hoofd hoor
Ribas is leeeeeeuuuuuuk!!!!quote:Op maandag 1 december 2008 22:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dat licht blijft voorlopig nog wel effe aan.........![]()
Truste Manu![]()
Fannekequote:Op maandag 1 december 2008 22:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WELKOM TERUG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik zie Ribas staan...... wat is er met Ribas, wie wat waarom of moet ik nu teruglezen heb gelezen tot hetquote:Op maandag 1 december 2008 22:43 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat ze allemaal hebben gesloopt. Ik heb Ribas een lijstje laten opnoemen. Hij heeft het allemaal vrij aardig bijgehouden.
quote:Op maandag 1 december 2008 22:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Fanneke![]()
![]()
Wat leuk van Ribas hé......![]()
Je doet ook gewoon geen moeite om het te begrijpen, he??quote:Op maandag 1 december 2008 22:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik zie Ribas staan...... wat is er met Ribas, wie wat waarom of moet ik nu teruglezen heb gelezen tot het
bericht van NMNS.........
quote:Op maandag 1 december 2008 22:43 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat ze allemaal hebben gesloopt. Ik heb Ribas een lijstje laten opnoemen. Hij heeft het allemaal vrij aardig bijgehouden.
Dat zei ik toch al al die tijd......... héhéhé.............quote:Op maandag 1 december 2008 22:44 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ribas is leeeeeeuuuuuuk!!!!![]()
(maar je komt er noooooooi meer tussen)
quote:Op maandag 1 december 2008 22:45 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Je doet ook gewoon geen moeite om het te begrijpen, he??
Kenkerleuk?quote:Op maandag 1 december 2008 22:44 schreef dieenebart het volgende:
Ribas is leeeeeeuuuuuuk!!!!![]()
(maar je komt er noooooooi meer tussen)
Dat is wel sneu voor ze , een groot feest en jij alleen als gastquote:Op maandag 1 december 2008 22:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik wil alléén op de bruiloft komen meer niet
En dat!quote:
quote:Op maandag 1 december 2008 22:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Duh, jongleren met je frituurpan zeker![]()
![]()
Zit dat metaal nog een beetje lekker?
Snap ikquote:
quote:
Beter dan Tobascoquote:Op maandag 1 december 2008 22:53 schreef dieenebart het volgende:
en ik had wiet aan m'n vingers en heb in mijn ogen zitten wrijven. sukkel
ah.......... nah zoveel schokkends stond er nietquote:Op maandag 1 december 2008 22:45 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Je doet ook gewoon geen moeite om het te begrijpen, he??
Hou ik je aanquote:Op maandag 1 december 2008 22:52 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Snap ik![]()
Maar ik ben doodmoe na vijf uur mongolen interviewen op vier glazen water en een kopje automatenkoffie, dus ik duik m'n nest in. Ik weet het toch allemaal niet meer, dus ik laat het weten als ik woensdag gemonteerd heb, okee?
Brrr zegt: nite all
God zegt: ga je nu al
God zegt: pitten>
Brrr zegt: ja man ben kapot
God zegt: homo
Johnny zegt: hoom
Johnny zegt: homo:(
Brrr zegt: ja lekker
Brrr zegt: ik gvd de einige die werkt
Brrr zegt: jullie zijn zellef
Brrr zegt: homoos. latrer
God zegt: taal
Johnny zegt: hahaha
Johnny zegt: eigen schulfd
God zegt: homo
De schat.quote:
De schat.quote:
Ik heb er net ook een gepaktquote:Op maandag 1 december 2008 23:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ik wilde eigenlijk vroeg naar bed......... maar eh........ NMNS terug....... dus .........
[ afbeelding ]
Nah, ik ga zo pitten hoor. Vannacht om vijf uur gaan slapen, zeven uur de wekker, de hele dag in een duf conferentiecentrum van "van der Valk" gezeten en helemaal suf geluld (weet echt niet meer wat er allemaal gezegd is)quote:Op maandag 1 december 2008 23:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ik wilde eigenlijk vroeg naar bed......... maar eh........ NMNS terug....... dus .........
[ afbeelding ]
2 uurtjes geslapen?quote:Op maandag 1 december 2008 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, ik ga zo pitten hoor. Vannacht om vijf uur gaan slapen, zeven uur de wekker, de hele dag in een duf conferentiecentrum van "van der Valk" gezeten en helemaal suf geluld (weet echt niet meer wat er allemaal gezegd is)
Morgen is er weer een dag, gaan we gewoon verder
hooi, lelijke biggenhoeder, welkom terug!quote:Op maandag 1 december 2008 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, ik ga zo pitten hoor. Vannacht om vijf uur gaan slapen, zeven uur de wekker, de hele dag in een duf conferentiecentrum van "van der Valk" gezeten en helemaal suf geluld (weet echt niet meer wat er allemaal gezegd is)
okeeeeeeeeequote:Op maandag 1 december 2008 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Grijnzzzzzz, eindelijk een lekkere vent hierquote:Op maandag 1 december 2008 23:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hooi, lelijke biggenhoeder, welkom terug!![]()
werken aan je huwelijk, krengquote:Op maandag 1 december 2008 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat ik er ook maar 1 inschenk, ik hoef morgen toch niet te werken.
quote:Op maandag 1 december 2008 23:12 schreef Sug4r het volgende:
[..]
2 uurtjes geslapen?Dat zou ik niet volhouden hoor.
quote:Op maandag 1 december 2008 23:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
werken aan je huwelijk, kreng![]()
quote:Op maandag 1 december 2008 23:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
werken aan je huwelijk, kreng![]()
hoe gaat ie nou Lies???????????quote:Op maandag 1 december 2008 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat ik er ook maar 1 inschenk, ik hoef morgen toch niet te werken.
Doe ik ook niet......'t was zwaar en ook nog minimaal peukpauzes. Drie over de hele dagquote:Op maandag 1 december 2008 23:12 schreef Sug4r het volgende:
[..]
2 uurtjes geslapen?Dat zou ik niet volhouden hoor.
quote:Op maandag 1 december 2008 23:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe ik ook niet......'t was zwaar en ook nog minimaal peukpauzes. Drie over de hele dag
yupquote:Op maandag 1 december 2008 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Grijnzzzzzz, eindelijk een lekker vent hier![]()
![]()
![]()
Mag ik je zoenen?
Met de nodige koffie wel jaquote:Op maandag 1 december 2008 23:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
als je gewoon 3 of 4x per dag 2 uurtjes slaapt is dat makkelijk vol te houden
Ja, externe factor deed mij weer lurken. Enorme zuigbehoefte opeens, wist niet wat te kiezen, tiet of peukquote:Op maandag 1 december 2008 23:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik ben nog steeds gestopt....... watje.......
quote:Op maandag 1 december 2008 23:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hoe gaat ie nou Lies???????????
quote:Op maandag 1 december 2008 23:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, externe factor deed mij weer lurken. Enorme zuigbehoefte opeens, wist niet wat te kiezen, tiet of peuk
Het was droog vandaag, dus je hebt nog geluk gehadquote:Op maandag 1 december 2008 23:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe ik ook niet......'t was zwaar en ook nog minimaal peukpauzes. Drie over de hele dag
Eerst tiet en dan peukquote:Op maandag 1 december 2008 23:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, externe factor deed mij weer lurken. Enorme zuigbehoefte opeens, wist niet wat te kiezen, tiet of peuk
zou ik maar effe doen dan morgen....... maar ja als het al jaren slecht ging zullen die ook niet zo verbaasdquote:Op maandag 1 december 2008 23:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja, vaag enzo, iedereen steeds hetzelfde vertellen, en elke keer is het weer kut. En ondertussen kijken voor een huisje, en dat is vrij eng, ik heb zelfs nog nooit op mezelf gewoond. Werken gaat ook kut, vandaag naar huis gegaan weer, en morgen ben ik uitgeroosterd. Ohw en ik moet het nog aan mijn ouders vertellen.
Onmogelijke keus, heb daarom maar beiden genomenquote:Op maandag 1 december 2008 23:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja da's lastig........
quote:Op maandag 1 december 2008 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Eerst tiet en dan peuk [ afbeelding ]
Ja ik denk het wel. Het is niet alsof we de hele dag ruzie hadden ofzo, maar gewoon al jaren samen eenzaam.quote:Op maandag 1 december 2008 23:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zou ik maar effe doen dan morgen....... maar ja als het al jaren slecht ging zullen die ook niet zo verbaasd
zijn denk ik?
toch.......
Dus dat! Evengoed wel knap van Fan dat ze er af blijft!quote:Op maandag 1 december 2008 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Eerst tiet en dan peuk [ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 december 2008 23:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
![]()
waarom doet die smiley het niet bij mij....... Muis?
Kwee nietquote:Op maandag 1 december 2008 23:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:![]()
waarom doet die smiley het niet bij mij....... Muis?
talktoyouleeterbroquote:Op maandag 1 december 2008 23:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, er moet toch iemand een beetje op je letten hier
ow..... oké........ sterkte in ieder gevalquote:Op maandag 1 december 2008 23:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik denk het wel. Het is niet alsof we de hele dag ruzie hadden ofzo, maar gewoon al jaren samen eenzaam.
Mijn ouders houden er nogal strenge principes op na, en scheiden doe je gewoon niet.
Ik wil het ook niet door de telefoon vertellen, dus dan moet ik er heengaan.
Met de nodige tiet bij de hand moet het lukkenquote:Op maandag 1 december 2008 23:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus dat! Evengoed wel knap van Fan dat ze er af blijft!
Ga binnenkort nog weer een poging doen, maar dan blijf ik wél die medicijnen slikken, want die helpen dus echt!
Fan zit constant aan me tettenquote:Op maandag 1 december 2008 23:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus dat! Evengoed wel knap van Fan dat ze er af blijft!
Ga binnenkort nog weer een poging doen, maar dan blijf ik wél die medicijnen slikken, want die helpen dus echt!
quote:Op maandag 1 december 2008 23:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
talktoyouleeterbrosleep well
slaaplekker iedereen, mzzl
[ afbeelding ]
Slaap lekker WJquote:Op maandag 1 december 2008 23:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Krijgt een extra betekenis dit juweeltjequote:
Trusten WeeJee......quote:Op maandag 1 december 2008 23:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 december 2008 23:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |