quote:Op maandag 1 december 2008 20:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien leest ze wel stiekem mee![]()
quote:Op maandag 1 december 2008 20:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
*draait webcam weg en rolluik naar beneden.
Zie, door die rolluiken heb ik dat weer gemistquote:Op maandag 1 december 2008 20:58 schreef Ian_Nick het volgende:
peuk-uit-mijn-mond-bijna-gat-in-mijn-shirt-grappig
Is maar goed ook, ik sprong rond als een wijfquote:Op maandag 1 december 2008 21:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zie, door die rolluiken heb ik dat weer gemist
Ik visualiseer wel ffquote:Op maandag 1 december 2008 21:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is maar goed ook, ik sprong rond als een wijf
Ik heb heus alles gelezen en ik weet het dus wélquote:Op maandag 1 december 2008 21:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij hebt die vorige post niet gelezen dus dat weet jij helemaal niet.
Ja duh, als wij doorposten heb je na het bijlezen weer 3 dagen nodig om bij te lezen, en dan kom je niet verder dan 3 posts per 3 dagenquote:
NMNS!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 1 december 2008 21:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tof......tot over een week!!
* Gaat twee maanden achterstand inlezen
Nachtzustertjequote:Op maandag 1 december 2008 22:07 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
NMNS!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Pleur zowat van m'n stoel![]()
![]()
WB!![]()
Hey NMNSquote:Op maandag 1 december 2008 22:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Thnx Lea en natuurlijk ook Buuf en PP![]()
Alsof ik niet ingelezen ben
Ja viel me ook al opquote:Op maandag 1 december 2008 22:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nachtzustertje![]()
![]()
Ik loop nu hopeloos achter met mijn ava....
Kerst lijkt mij wel geschiktquote:Op maandag 1 december 2008 22:13 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja viel me ook al op![]()
![]()
Paar plaatjes uithalen voorlopig?
of gelijk maar de kerstversie van vorig jaar doen?
Hey, wat fijn dat je er weer bentquote:Op maandag 1 december 2008 21:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tof......tot over een week!!
* Gaat twee maanden achterstand inlezen
Ja, heb je wel gemist hoor!quote:Op maandag 1 december 2008 22:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Marrije....
![]()
![]()
Gaat ie goed daar?
Het kan niet slechter bedoel jequote:Op maandag 1 december 2008 22:15 schreef hondjes het volgende:
wat een avond ..de Dow zakt en NMNS weer terug.op honk .
Whehehehe, met 1 vinger danquote:Op maandag 1 december 2008 22:18 schreef dieenebart het volgende:Aond.
Heb vandaag Ribas, Kelly en Yasmin gesproken!
willen jullie me aanraken
Ff knijpen?quote:Op maandag 1 december 2008 22:18 schreef dieenebart het volgende:Aond.
Nee, ik wil weten of ze ook voor je hebben gekooktquote:Op maandag 1 december 2008 22:18 schreef dieenebart het volgende:Aond.
Welkom terug.quote:Op maandag 1 december 2008 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Remlof
![]()
Fokzusjes en broertjes![]()
![]()
![]()
Het zou per persoon bekeken worden, weet dus niet of ze allemaal unbanned zijn?quote:Op maandag 1 december 2008 22:19 schreef Manu82 het volgende:
Geintje, WB NMNS, mooi dat jullie weer unbanned zijn
neen, spannend, ik ken NMSN niet..hij mij wel, thanks voor je mooie gedicht.quote:
heeft fan je nog niet bestormd?quote:Op maandag 1 december 2008 22:18 schreef dieenebart het volgende:
Aond.
quote:Op maandag 1 december 2008 22:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Liesjuh![]()
mijn eigenste Haagse muppet
![]()
Thnx Manu......nu zijn er in ieder geval drie aanhangers van DLquote:Op maandag 1 december 2008 22:19 schreef Manu82 het volgende:
Geintje, WB NMNS, mooi dat jullie weer unbanned zijn
Stilte voor de storm...quote:Op maandag 1 december 2008 22:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik wacht de storm af (vooral omdat Ribas b'est een aardig joch is.)
dat zal best wel, en het spel is overquote:Op maandag 1 december 2008 22:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik wacht de storm af (vooral omdat Ribas b'est een aardig joch is.)
Ah mooiquote:Op maandag 1 december 2008 22:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Thnx Manu......nu zijn er in ieder geval drie aanhangers van DL
Is eigenlijk ook best wel een RLS toch?quote:Op maandag 1 december 2008 22:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ah mooi![]()
Jij volgt het ook![]()
Wil het zondag eigenlijk wel graag zien
Ik vraag me eerder af of ze te verstaan wasquote:Op maandag 1 december 2008 22:25 schreef blomst het volgende:
[..]
dat zal best wel, en het spel is over
en is Kelly in het echt ook een zeur????
Niet gevonden/gezocht, maar volg het in principe alleen via de site en af en toe hier met BQquote:Op maandag 1 december 2008 22:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is eigenlijk ook best wel een RLS toch?
Is er op Fok! een topic over?
Dat ookquote:Op maandag 1 december 2008 22:28 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af of ze te verstaan was
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Let ik niet ff op WB Gastquote:
Hij gaf zelf ook aan dat hij tijdens het spel heel fanatiek was, maar alleen om het spel. Yasmin kwam voor de lol mee, maar wilde toen ook wel geinterviewd worden. En jaap en Huub kwamen later ook nog aan de beurt. Jaap: "Dit is mijn huis."quote:Op maandag 1 december 2008 22:25 schreef blomst het volgende:
[..]
dat zal best wel, en het spel is over
en is Kelly in het echt ook een zeur????
Muisje.....quote:Op maandag 1 december 2008 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Let ik niet ff op WB Gast![]()
wanneer komt het op je site??quote:Op maandag 1 december 2008 22:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hij gaf zelf ook aan dat hij tijdens het spel heel fanatiek was, maar alleen om het spel. Yasmin kwam voor de lol mee, maar wilde toen ook wel geinterviewd worden. En jaap en Huub kwamen later ook nog aan de beurt. Jaap: "Dit is mijn huis."
quote:Op maandag 1 december 2008 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Remlof
![]()
Fokzusjes en broertjes![]()
![]()
![]()
Neuh !!! Maar ik sport veelquote:Op maandag 1 december 2008 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Muisje.....![]()
![]()
![]()
Hoe staat het met revalideren? Je eetlust heeft er niet onder geleden las ik zo af en toe
quote:Op maandag 1 december 2008 22:28 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af of ze te verstaan was
Mwoah, ben een beetje gesloopt, dus ik beloof niets!quote:Op maandag 1 december 2008 22:39 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga maar weer eens slapen![]()
Lies doe jij het licht weer uit
quote:Op maandag 1 december 2008 22:38 schreef dieenebart het volgende:
[..]
![]()
Heb het van te voren over gehad met Bram Als ze idd onverstaanbaar zou antwoorden, zou ik zeggen: "awajw wajw wauj" en dan moeilijk kijken.
quote:Op maandag 1 december 2008 22:38 schreef blomst het volgende:
[..]
ik weet dat ik maar een grijze mus op dit forum ben.
quote:Op maandag 1 december 2008 22:39 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga maar weer eens slapen![]()
Lies doe jij het licht weer uit
Je wil niet weten wat ze allemaal hebben gesloopt. Ik heb Ribas een lijstje laten opnoemen. Hij heeft het allemaal vrij aardig bijgehouden.quote:Op maandag 1 december 2008 22:41 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Kijk maar uit je hebt zo een glas naar je hoofd hoor
Ribas is leeeeeeuuuuuuk!!!!quote:Op maandag 1 december 2008 22:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dat licht blijft voorlopig nog wel effe aan.........![]()
Truste Manu![]()
Fannekequote:Op maandag 1 december 2008 22:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WELKOM TERUG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |