Kerst lijkt mij wel geschiktquote:Op maandag 1 december 2008 22:13 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja viel me ook al op![]()
![]()
Paar plaatjes uithalen voorlopig?
of gelijk maar de kerstversie van vorig jaar doen?
Hey, wat fijn dat je er weer bentquote:Op maandag 1 december 2008 21:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tof......tot over een week!!
* Gaat twee maanden achterstand inlezen
Ja, heb je wel gemist hoor!quote:Op maandag 1 december 2008 22:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Marrije....
![]()
![]()
Gaat ie goed daar?
Het kan niet slechter bedoel jequote:Op maandag 1 december 2008 22:15 schreef hondjes het volgende:
wat een avond ..de Dow zakt en NMNS weer terug.op honk .
Whehehehe, met 1 vinger danquote:Op maandag 1 december 2008 22:18 schreef dieenebart het volgende:Aond.
Heb vandaag Ribas, Kelly en Yasmin gesproken!
willen jullie me aanraken
Ff knijpen?quote:Op maandag 1 december 2008 22:18 schreef dieenebart het volgende:Aond.
Nee, ik wil weten of ze ook voor je hebben gekooktquote:Op maandag 1 december 2008 22:18 schreef dieenebart het volgende:Aond.
Welkom terug.quote:Op maandag 1 december 2008 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Remlof
![]()
Fokzusjes en broertjes![]()
![]()
![]()
Het zou per persoon bekeken worden, weet dus niet of ze allemaal unbanned zijn?quote:Op maandag 1 december 2008 22:19 schreef Manu82 het volgende:
Geintje, WB NMNS, mooi dat jullie weer unbanned zijn
neen, spannend, ik ken NMSN niet..hij mij wel, thanks voor je mooie gedicht.quote:
heeft fan je nog niet bestormd?quote:Op maandag 1 december 2008 22:18 schreef dieenebart het volgende:
Aond.
quote:Op maandag 1 december 2008 22:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Liesjuh![]()
mijn eigenste Haagse muppet
![]()
Thnx Manu......nu zijn er in ieder geval drie aanhangers van DLquote:Op maandag 1 december 2008 22:19 schreef Manu82 het volgende:
Geintje, WB NMNS, mooi dat jullie weer unbanned zijn
Stilte voor de storm...quote:Op maandag 1 december 2008 22:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik wacht de storm af (vooral omdat Ribas b'est een aardig joch is.)
dat zal best wel, en het spel is overquote:Op maandag 1 december 2008 22:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik wacht de storm af (vooral omdat Ribas b'est een aardig joch is.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |