nee, ze tellen de punten van onder aan opquote:Op maandag 1 december 2008 14:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Is het dan niet 5 en 4 punten?
Maar zoals het er nu naar uitziet, kunnen we de schepper van "onze" inzending nog even hier in de bloemen zetten en klef zoenen, voordat we opgeheven worden. Mooie afsluiting.![]()
quote:Op maandag 1 december 2008 14:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Is het dan niet 5 en 4 punten?
Maar zoals het er nu naar uitziet, kunnen we de schepper van "onze" inzending nog even hier in de bloemen zetten en klef zoenen, voordat we opgeheven worden. Mooie afsluiting.![]()
Dan neem ik aan dat als je voor 2 stemt, dat de tweede 1 punt krijgt (omdat die de laatste in de lijst is)quote:Post maximaal een top vijf van gedichten
Minder mag ook, Sint wil je nergens toe verplichten
Het laatste gedicht in de lijst krijgt altijd één punt
Ieder hoger geplaatste wordt steeds één extra gegund
OK, da's duidelijk.quote:Op maandag 1 december 2008 14:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[..]
Dan neem ik aan dat als je voor 2 stemt, dat de tweede 1 punt krijgt (omdat die de laatste in de lijst is)
En de volgende (nummer 1) dan maar 2 punten krijgt.
Is niet helemaal waarquote:Op maandag 1 december 2008 14:55 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, da's duidelijk.
Al was het logischer geweest om gedichten die door users als beste worden beoordeeld, 5 punten te geven, ongeacht de lengte van het ingeleverde lijstje. Een beste gedicht is een beste gedicht, lijkt me.
Nee hoor, daar krijgt de winnaar douze points.quote:Op maandag 1 december 2008 15:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, dit werkt hetzelfde als het songfestival
Geen slapende honden wakker maken he?quote:Op maandag 1 december 2008 15:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat? Is KZ gezien? Ik hou mn mond al.quote:Op maandag 1 december 2008 15:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Geen slapende honden wakker maken he?
ja, het is één groot kliekjes stemmerij.quote:Op maandag 1 december 2008 15:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 december 2008 15:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat? Is KZ gezien? Ik hou mn mond al.
Misschien toch geen hoax?quote:Deze e-mail is door E-mail Virus Scan gecontroleerd op virussen.
Een aan u verstuurd e-mail bericht bevatte het virus IRC Trojan in het bestand postcard.htm.exe. Dit bestand is verwijderd omdat het virus niet verwijderd kon worden.
__________ NOD32 3652 (20081130) Informatie __________
Dit bericht is gecontroleerd door het NOD32 Antivirus Systeem.
Oppassen dusquote:Op maandag 1 december 2008 16:35 schreef beequeen het volgende:
Buuv, je had het vorige week over een hoax van Hallmark. Dit ontvang ik net in mijn mailbox, een Hallmarkkaart dus.
[..]
Misschien toch geen hoax?
Goeiemiddag all.![]()
Precies, je kunt niet voorzichtig genoeg zijn. Toch begrijp ik de VARA dan niet, zij ontkrachten het bericht dat die kaarten een virus bevatten. Why?quote:
Had het gezien ja, misschien zondag weer aandacht bij Studio Sportquote:Op maandag 1 december 2008 16:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, Manu....DL is binnen, 6e plaats. Toch niet gek na de aanvaring met die whale.
BTW, ik eet lasagne.
De Vara heeft gezegd dat het bericht (van eind september overigens) niet van hen afkomstig is, ze hebben niet gezegd dat alle kaarten dus automatisch veilig zijnquote:Op maandag 1 december 2008 16:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies, je kunt niet voorzichtig genoeg zijn. Toch begrijp ik de VARA dan niet, zij ontkrachten het bericht dat die kaarten een virus bevatten. Why?![]()
Goed begin van de maandquote:Op maandag 1 december 2008 17:28 schreef hondjes het volgende:
beurzen gaan ook weer goed..-6 procent
Oh, dat wist ik niet.quote:Op maandag 1 december 2008 17:53 schreef Leandra het volgende:
De Vara heeft gezegd dat het bericht (van eind september overigens) niet van hen afkomstig is, ze hebben niet gezegd dat alle kaarten dus automatisch veilig zijn![]()
Daarbij als er zo'n hoax was, "iedereen" inmiddels lijkt te weten dat het een hoax is, dan is het de manier om ongegeneerd je virus te kunnen gaan verspreiden.... men denkt immers te weten dat het wel veilig is.
Enne, was je kaart wel van Hallmark zelf afkomstig??
vraag het ff aan Ribas, die zit momenteel in z'n eigen topicquote:Op maandag 1 december 2008 18:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
tieviepie![]()
eerst eten....
O eh........ ik eet ook rundervinken maar ik moet ze eerst effe gaan vangen........
kut...... wat zijn die beesten snel.........
Je moet ook blinde vinken kopen !!quote:Op maandag 1 december 2008 18:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
tieviepie![]()
eerst eten....
O eh........ ik eet ook rundervinken maar ik moet ze eerst effe gaan vangen........
kut...... wat zijn die beesten snel.........
quote:
Maar ze zien Fan iig niet aankomenquote:Op maandag 1 december 2008 18:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die gaan net zo hard, ze botsen alleen wat vaker ergens tegenaan
Wordt het toch nog spannend op pakjesavondquote:Op maandag 1 december 2008 14:17 schreef Leandra het volgende:
Over cadeautjes gesproken...![]()
[ATTENTIE ATTENTIE !!!] Dit forum sluit op pakjesavond
Je hebt dan ook weer geweldig je best gedaanquote:Op maandag 1 december 2008 19:55 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Jeutje dat verandert snel, tof!
Jij was ook kwijt las ikquote:Op maandag 1 december 2008 19:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja een beetje slapen zeg, en ons als dolende schapen rond laten lopen![]()
Blij dat er niets loos is![]()
Waar was ik heen dan? en wie was me kwijt??quote:Op maandag 1 december 2008 20:23 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Jij was ook kwijt las ik![]()
Samen in een bunkert, misschien niet eens zo'n slecht plan Buuf
Leaquote:Op maandag 1 december 2008 20:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt dan ook weer geweldig je best gedaan
(Zws)Vlaanderen, CarO en Ianquote:Op maandag 1 december 2008 20:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Waar was ik heen dan? en wie was me kwijt??![]()
Dat heb ik heul gemist...
Ga je 's inlezen!quote:Op maandag 1 december 2008 20:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Waar was ik heen dan? en wie was me kwijt??![]()
Dat heb ik heul gemist...
Ja tuurlijk.quote:Op maandag 1 december 2008 20:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ga je 's inlezen!
Heb je serieus de groeten gedaan?
quote:Op maandag 1 december 2008 20:27 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Lea![]()
Thanks!![]()
Ik ga NU koken, meld het maar even![]()
Lijk verdorie Fan wel![]()
![]()
Wehehehquote:Op maandag 1 december 2008 20:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja tuurlijk.Maar het is mijn zus he die kent mij zo langzamerhand.
Misschien leest ze wel stiekem meequote:Op maandag 1 december 2008 20:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weheheh![]()
Oh, en verplichte: "![]()
![]()
" omdat ze niet wist wie de fuck ik ben
quote:Op maandag 1 december 2008 20:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien leest ze wel stiekem mee![]()
quote:Op maandag 1 december 2008 20:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
*draait webcam weg en rolluik naar beneden.
Zie, door die rolluiken heb ik dat weer gemistquote:Op maandag 1 december 2008 20:58 schreef Ian_Nick het volgende:
peuk-uit-mijn-mond-bijna-gat-in-mijn-shirt-grappig
Is maar goed ook, ik sprong rond als een wijfquote:Op maandag 1 december 2008 21:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zie, door die rolluiken heb ik dat weer gemist
Ik visualiseer wel ffquote:Op maandag 1 december 2008 21:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is maar goed ook, ik sprong rond als een wijf
Ik heb heus alles gelezen en ik weet het dus wélquote:Op maandag 1 december 2008 21:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij hebt die vorige post niet gelezen dus dat weet jij helemaal niet.
Ja duh, als wij doorposten heb je na het bijlezen weer 3 dagen nodig om bij te lezen, en dan kom je niet verder dan 3 posts per 3 dagenquote:
NMNS!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 1 december 2008 21:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tof......tot over een week!!
* Gaat twee maanden achterstand inlezen
Nachtzustertjequote:Op maandag 1 december 2008 22:07 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
NMNS!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Pleur zowat van m'n stoel![]()
![]()
WB!![]()
Hey NMNSquote:Op maandag 1 december 2008 22:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Thnx Lea en natuurlijk ook Buuf en PP![]()
Alsof ik niet ingelezen ben
Ja viel me ook al opquote:Op maandag 1 december 2008 22:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nachtzustertje![]()
![]()
Ik loop nu hopeloos achter met mijn ava....
Kerst lijkt mij wel geschiktquote:Op maandag 1 december 2008 22:13 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja viel me ook al op![]()
![]()
Paar plaatjes uithalen voorlopig?
of gelijk maar de kerstversie van vorig jaar doen?
Hey, wat fijn dat je er weer bentquote:Op maandag 1 december 2008 21:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tof......tot over een week!!
* Gaat twee maanden achterstand inlezen
Ja, heb je wel gemist hoor!quote:Op maandag 1 december 2008 22:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Marrije....
![]()
![]()
Gaat ie goed daar?
Het kan niet slechter bedoel jequote:Op maandag 1 december 2008 22:15 schreef hondjes het volgende:
wat een avond ..de Dow zakt en NMNS weer terug.op honk .
Whehehehe, met 1 vinger danquote:Op maandag 1 december 2008 22:18 schreef dieenebart het volgende:Aond.
Heb vandaag Ribas, Kelly en Yasmin gesproken!
willen jullie me aanraken
Ff knijpen?quote:Op maandag 1 december 2008 22:18 schreef dieenebart het volgende:Aond.
Nee, ik wil weten of ze ook voor je hebben gekooktquote:Op maandag 1 december 2008 22:18 schreef dieenebart het volgende:Aond.
Welkom terug.quote:Op maandag 1 december 2008 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Remlof
![]()
Fokzusjes en broertjes![]()
![]()
![]()
Het zou per persoon bekeken worden, weet dus niet of ze allemaal unbanned zijn?quote:Op maandag 1 december 2008 22:19 schreef Manu82 het volgende:
Geintje, WB NMNS, mooi dat jullie weer unbanned zijn
neen, spannend, ik ken NMSN niet..hij mij wel, thanks voor je mooie gedicht.quote:
heeft fan je nog niet bestormd?quote:Op maandag 1 december 2008 22:18 schreef dieenebart het volgende:
Aond.
quote:Op maandag 1 december 2008 22:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Liesjuh![]()
mijn eigenste Haagse muppet
![]()
Thnx Manu......nu zijn er in ieder geval drie aanhangers van DLquote:Op maandag 1 december 2008 22:19 schreef Manu82 het volgende:
Geintje, WB NMNS, mooi dat jullie weer unbanned zijn
Stilte voor de storm...quote:Op maandag 1 december 2008 22:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik wacht de storm af (vooral omdat Ribas b'est een aardig joch is.)
dat zal best wel, en het spel is overquote:Op maandag 1 december 2008 22:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik wacht de storm af (vooral omdat Ribas b'est een aardig joch is.)
Ah mooiquote:Op maandag 1 december 2008 22:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Thnx Manu......nu zijn er in ieder geval drie aanhangers van DL
Is eigenlijk ook best wel een RLS toch?quote:Op maandag 1 december 2008 22:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ah mooi![]()
Jij volgt het ook![]()
Wil het zondag eigenlijk wel graag zien
Ik vraag me eerder af of ze te verstaan wasquote:Op maandag 1 december 2008 22:25 schreef blomst het volgende:
[..]
dat zal best wel, en het spel is over
en is Kelly in het echt ook een zeur????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |