Is het dan niet 5 en 4 punten?quote:Op maandag 1 december 2008 13:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
CorOnline gaat nog lekker in de stemming.
Zelfs Yvonne heeft haar op 1 staan. Alleen jammer dat ze er maar 2 punten voor krijgt, want Yvonne heeft maar voor 2 gestemd.
nee, ze tellen de punten van onder aan opquote:Op maandag 1 december 2008 14:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Is het dan niet 5 en 4 punten?
Maar zoals het er nu naar uitziet, kunnen we de schepper van "onze" inzending nog even hier in de bloemen zetten en klef zoenen, voordat we opgeheven worden. Mooie afsluiting.![]()
quote:Op maandag 1 december 2008 14:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Is het dan niet 5 en 4 punten?
Maar zoals het er nu naar uitziet, kunnen we de schepper van "onze" inzending nog even hier in de bloemen zetten en klef zoenen, voordat we opgeheven worden. Mooie afsluiting.![]()
Dan neem ik aan dat als je voor 2 stemt, dat de tweede 1 punt krijgt (omdat die de laatste in de lijst is)quote:Post maximaal een top vijf van gedichten
Minder mag ook, Sint wil je nergens toe verplichten
Het laatste gedicht in de lijst krijgt altijd één punt
Ieder hoger geplaatste wordt steeds één extra gegund
OK, da's duidelijk.quote:Op maandag 1 december 2008 14:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[..]
Dan neem ik aan dat als je voor 2 stemt, dat de tweede 1 punt krijgt (omdat die de laatste in de lijst is)
En de volgende (nummer 1) dan maar 2 punten krijgt.
Is niet helemaal waarquote:Op maandag 1 december 2008 14:55 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, da's duidelijk.
Al was het logischer geweest om gedichten die door users als beste worden beoordeeld, 5 punten te geven, ongeacht de lengte van het ingeleverde lijstje. Een beste gedicht is een beste gedicht, lijkt me.
Nee hoor, daar krijgt de winnaar douze points.quote:Op maandag 1 december 2008 15:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, dit werkt hetzelfde als het songfestival
Geen slapende honden wakker maken he?quote:Op maandag 1 december 2008 15:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat? Is KZ gezien? Ik hou mn mond al.quote:Op maandag 1 december 2008 15:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Geen slapende honden wakker maken he?
ja, het is één groot kliekjes stemmerij.quote:Op maandag 1 december 2008 15:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 december 2008 15:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat? Is KZ gezien? Ik hou mn mond al.
Misschien toch geen hoax?quote:Deze e-mail is door E-mail Virus Scan gecontroleerd op virussen.
Een aan u verstuurd e-mail bericht bevatte het virus IRC Trojan in het bestand postcard.htm.exe. Dit bestand is verwijderd omdat het virus niet verwijderd kon worden.
__________ NOD32 3652 (20081130) Informatie __________
Dit bericht is gecontroleerd door het NOD32 Antivirus Systeem.
Oppassen dusquote:Op maandag 1 december 2008 16:35 schreef beequeen het volgende:
Buuv, je had het vorige week over een hoax van Hallmark. Dit ontvang ik net in mijn mailbox, een Hallmarkkaart dus.
[..]
Misschien toch geen hoax?
Goeiemiddag all.![]()
Precies, je kunt niet voorzichtig genoeg zijn. Toch begrijp ik de VARA dan niet, zij ontkrachten het bericht dat die kaarten een virus bevatten. Why?quote:
Had het gezien ja, misschien zondag weer aandacht bij Studio Sportquote:Op maandag 1 december 2008 16:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, Manu....DL is binnen, 6e plaats. Toch niet gek na de aanvaring met die whale.
BTW, ik eet lasagne.
De Vara heeft gezegd dat het bericht (van eind september overigens) niet van hen afkomstig is, ze hebben niet gezegd dat alle kaarten dus automatisch veilig zijnquote:Op maandag 1 december 2008 16:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies, je kunt niet voorzichtig genoeg zijn. Toch begrijp ik de VARA dan niet, zij ontkrachten het bericht dat die kaarten een virus bevatten. Why?![]()
Goed begin van de maandquote:Op maandag 1 december 2008 17:28 schreef hondjes het volgende:
beurzen gaan ook weer goed..-6 procent
Oh, dat wist ik niet.quote:Op maandag 1 december 2008 17:53 schreef Leandra het volgende:
De Vara heeft gezegd dat het bericht (van eind september overigens) niet van hen afkomstig is, ze hebben niet gezegd dat alle kaarten dus automatisch veilig zijn![]()
Daarbij als er zo'n hoax was, "iedereen" inmiddels lijkt te weten dat het een hoax is, dan is het de manier om ongegeneerd je virus te kunnen gaan verspreiden.... men denkt immers te weten dat het wel veilig is.
Enne, was je kaart wel van Hallmark zelf afkomstig??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |