De schat.quote:
Ik heb er net ook een gepaktquote:Op maandag 1 december 2008 23:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ik wilde eigenlijk vroeg naar bed......... maar eh........ NMNS terug....... dus .........
[ afbeelding ]
Nah, ik ga zo pitten hoor. Vannacht om vijf uur gaan slapen, zeven uur de wekker, de hele dag in een duf conferentiecentrum van "van der Valk" gezeten en helemaal suf geluld (weet echt niet meer wat er allemaal gezegd is)quote:Op maandag 1 december 2008 23:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ik wilde eigenlijk vroeg naar bed......... maar eh........ NMNS terug....... dus .........
[ afbeelding ]
2 uurtjes geslapen?quote:Op maandag 1 december 2008 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, ik ga zo pitten hoor. Vannacht om vijf uur gaan slapen, zeven uur de wekker, de hele dag in een duf conferentiecentrum van "van der Valk" gezeten en helemaal suf geluld (weet echt niet meer wat er allemaal gezegd is)
Morgen is er weer een dag, gaan we gewoon verder
hooi, lelijke biggenhoeder, welkom terug!quote:Op maandag 1 december 2008 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, ik ga zo pitten hoor. Vannacht om vijf uur gaan slapen, zeven uur de wekker, de hele dag in een duf conferentiecentrum van "van der Valk" gezeten en helemaal suf geluld (weet echt niet meer wat er allemaal gezegd is)
okeeeeeeeeequote:Op maandag 1 december 2008 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Grijnzzzzzz, eindelijk een lekkere vent hierquote:Op maandag 1 december 2008 23:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hooi, lelijke biggenhoeder, welkom terug!![]()
werken aan je huwelijk, krengquote:Op maandag 1 december 2008 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat ik er ook maar 1 inschenk, ik hoef morgen toch niet te werken.
quote:Op maandag 1 december 2008 23:12 schreef Sug4r het volgende:
[..]
2 uurtjes geslapen?Dat zou ik niet volhouden hoor.
quote:Op maandag 1 december 2008 23:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
werken aan je huwelijk, kreng![]()
quote:Op maandag 1 december 2008 23:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
werken aan je huwelijk, kreng![]()
hoe gaat ie nou Lies???????????quote:Op maandag 1 december 2008 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat ik er ook maar 1 inschenk, ik hoef morgen toch niet te werken.
Doe ik ook niet......'t was zwaar en ook nog minimaal peukpauzes. Drie over de hele dagquote:Op maandag 1 december 2008 23:12 schreef Sug4r het volgende:
[..]
2 uurtjes geslapen?Dat zou ik niet volhouden hoor.
quote:Op maandag 1 december 2008 23:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe ik ook niet......'t was zwaar en ook nog minimaal peukpauzes. Drie over de hele dag
yupquote:Op maandag 1 december 2008 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Grijnzzzzzz, eindelijk een lekker vent hier![]()
![]()
![]()
Mag ik je zoenen?
Met de nodige koffie wel jaquote:Op maandag 1 december 2008 23:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
als je gewoon 3 of 4x per dag 2 uurtjes slaapt is dat makkelijk vol te houden
Ja, externe factor deed mij weer lurken. Enorme zuigbehoefte opeens, wist niet wat te kiezen, tiet of peukquote:Op maandag 1 december 2008 23:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik ben nog steeds gestopt....... watje.......
quote:Op maandag 1 december 2008 23:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hoe gaat ie nou Lies???????????
quote:Op maandag 1 december 2008 23:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, externe factor deed mij weer lurken. Enorme zuigbehoefte opeens, wist niet wat te kiezen, tiet of peuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |