Kewl, ik stem net op je in het FEE ICON topique.quote:Op maandag 1 december 2008 09:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, ja... Ik ben NZ ook al kwijt....![]()
Misschien lukt het zo.![]()
Je hebt haar toch niet boos gemaakt of verdriet gedaan hè Ian
Potverdriedubbeltjeskater!quote:Op maandag 1 december 2008 09:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kewl, ik stem net op je in het FEE ICON topique.
Ik ben tegen NZtje altijd lief en charmant.
Ze wil alleen nog steeds geen seks met me...
Ik snap het ook niet.quote:Op maandag 1 december 2008 09:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Potverdriedubbeltjeskater!![]()
Wrom nie?![]()
Ja, en juist daarom is het tijd voor een toffe mensen meet.quote:Heb je mijn berichtje nog gezien BTW?
quote:Op maandag 1 december 2008 09:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Oh, wacht.
Kheb nieuwe mail enzo, ik pm wel even![]()
Kunnen we achterlangs over Dementor roddelen
Oh ik werk thuis.quote:Op maandag 1 december 2008 09:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat wat je om dit tijdstip zou moeten doen in plaats van vage shit hier posten zoals ik?
Ja, als ik NZ was wist ik het welquote:Op maandag 1 december 2008 09:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet.
Ik ben vet lekker enzo.
[..]
Ja, en juist daarom is het tijd voor een toffe mensen meet.
OI!quote:Op maandag 1 december 2008 09:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat wat je om dit tijdstip zou moeten doen in plaats van vage shit hier posten zoals ik?
Doe haar de groeten!?quote:Op maandag 1 december 2008 09:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, als ik NZ was wist ik het wel![]()
Maar ik ga nu eerst mijn zus meeten (ja die toffe) in haar nieuwe huis.
quote:Op maandag 1 december 2008 09:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Krijg je wel genoeg lichaamsbeweging dan?
Je moet meer neuken.quote:
Je meent het.quote:Op maandag 1 december 2008 09:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je moet meer neuken.
Daarmee doe je echt kilo's afvallen
Maar wel veilig anders krijg je kindjes en ziektes.
Wil je anders ook een scheiding?quote:Op maandag 1 december 2008 09:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, als ik NZ was wist ik het wel![]()
Doe een opsporing verzocht typen.quote:Op maandag 1 december 2008 09:28 schreef CarOnline het volgende:
Ja mogge enzo![]()
Ohhhhh nee he, de Buuv gemist
Dus eigenlijk weet je best dat je ontzettend fout zit met zo'n opmerking.quote:Op maandag 1 december 2008 09:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, doe er maar lollig over.
Je kwetst daar mensen mee.
Yup.quote:Op maandag 1 december 2008 09:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dus eigenlijk weet je best dat je ontzettend fout zit met zo'n opmerking.
Ach, ze zal straks wel weer komen opdagen. Hoop ik. Toch?quote:Op maandag 1 december 2008 09:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe een opsporing verzocht typen.
Hielp bij NZ ook niet
Weet je...quote:Op maandag 1 december 2008 09:35 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ach, ze zal straks wel weer komen opdagen. Hoop ik. Toch?![]()
Maar toch zónde dat we onze dagelijkse ochtendroddelronde moeten missen omdat ZIJ zo nodig moet gaan koffie drinken bij dr zus
Mja. Ik vind het ook maar een wazig verhaal.quote:Op maandag 1 december 2008 09:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet je...
Eigenlijk heb je gelijk. Wtf gaat ze liever naar haar zus dan naar ons?
Ik weet niet hoe het met jou zit maar ik bén hier voor haar en zij gaat gewoon meteen weg?
Geenstijl.
Ik denk dat debuurvrouw NZ heeft ontvoerd en ze nu samen met haar zus NZ gaat voeren in een geheime bunker ergens in Vlaanderen!quote:Op maandag 1 december 2008 09:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Mja. Ik vind het ook maar een wazig verhaal.
Bedoel.. dat doet ze anders nooit.
Ik denk dat er meer speelt. Ik denk ook dat zij meer weet van de verdwijning van NZ![]()
En ja, ik zit hier voor haar, ik heb msn gewoon aanstaan nota bene!
Ik ben ook best teleurgesteld.
In Vlaanderen?!quote:Op maandag 1 december 2008 09:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk dat debuurvrouw NZ heeft ontvoerd en ze nu samen met haar zus NZ gaat voeren in een geheime bunker ergens in Vlaanderen!
Jezus, en ik vertrouwde haar nog wel met mijn diepste geheimen over mijn twijfels inzake mijn seksuele geaardheid en het pindakaas-incident!quote:Op maandag 1 december 2008 09:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
In Vlaanderen?!
Dat zou heel goed mogelijk kunnen zijn. Ze zit ook al maanden haar zachte g te oefenen.
En dan overdrijf ik niet eens!
Ohh en ik dacht dat het een tic van dr was maar het diende allemaal een Hoger Plan
zit net aan mijn broodje pindakaas.quote:Op maandag 1 december 2008 09:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jezus, en ik vertrouwde haar nog wel met mijn diepste geheimen over mijn twijfels inzake mijn seksuele geaardheid en het pindakaas-incident!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee!! Rampzalig!quote:Op maandag 1 december 2008 09:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jezus, en ik vertrouwde haar nog wel met mijn diepste geheimen over mijn twijfels inzake mijn seksuele geaardheid en het pindakaas-incident!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie haar nooit meer terug...quote:Op maandag 1 december 2008 09:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee!! Rampzalig!
Ze is ook wel zo iemand aan wie je al je geheimen verteld he, ze trekt het uit je op een of andere manier.
Of je wil of niet![]()
Het zal ongetwijfeld een moeilijke periode voor je zijn nu![]()
Ik hoop dat we NZ snel terug vinden. En je hebt niet eens afscheid mogen nemen!!
Dan gaan wij vandaag niet zoenen jongedame.quote:Op maandag 1 december 2008 09:52 schreef hondjes het volgende:
[..]
zit net aan mijn broodje pindakaas.
Wie?quote:Op maandag 1 december 2008 09:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
GEVOELLOZE PLASTUIT!
WE ZIJN NZ KWIJT!![]()
![]()
![]()
heb ik weer, altijd pech,,verdommequote:Op maandag 1 december 2008 09:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan gaan wij vandaag niet zoenen jongedame.
Of eerst je tanden poetsen.
Ik wist het nogquote:Op maandag 1 december 2008 09:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zie haar nooit meer terug...
Ik heb nieteens áfscheid kunnen nemen!!11!![]()
![]()
![]()
![]()
(belle en het beest, stel n00bs!)
Misschien wil Dementor wel, zal ik het voor je vragen?quote:Op maandag 1 december 2008 09:57 schreef hondjes het volgende:
[..]
heb ik weer, altijd pech,,verdomme
Zou je zelf niet eens actie ondernemen, je komt zo wanhopig over.quote:Op maandag 1 december 2008 09:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Misschien wil Dementor wel, zal ik het voor je vragen?
Wil je niet over Disana en Lobasca posten als ze niet kunnen reageren?quote:Op maandag 1 december 2008 09:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van incrowd roddel en achterklap verhaaltjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |