Ligt het aan mij of is dit lied gewoon letterlijk over Gert geschreven?quote:Op maandag 1 december 2008 10:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
![]()
Daaaaaaaar zit ze dannn
Vind je haar niet een juweeeeeeeel....
quote:Op maandag 1 december 2008 10:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is dit lied gewoon letterlijk over Gert geschreven?
Sowieso heeft hij veel weg van Ariël natuurlijk.quote:Op maandag 1 december 2008 10:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
![]()
Oh... nou je t zegt... ik ga nog eens goed luisteren, maar je kon best wel eens gelijk hebben
Ja, hij zal zéker als inspiratiebron gediend hebbenquote:Op maandag 1 december 2008 10:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sowieso heeft hij veel weg van Ariël natuurlijk.
JEZUS!quote:Op maandag 1 december 2008 10:59 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, hij zal zéker als inspiratiebron gediend hebben![]()
En nog eens wat: In Gert zit ook een R én een E net als in Ariël.
Dat kàn geen toeval zijn.
Verdachte omstandigheden allemaal...quote:Op maandag 1 december 2008 11:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
JEZUS!
Wat een conspiracies vandaag
Ik ben al 11 uur wakkerquote:Op maandag 1 december 2008 11:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Verdachte omstandigheden allemaal...
Maar wij hebben ze wel door! Hah.
Ik ga maar eens een uurtje slapen zometeen, want daar heb ik best zin in
quote:Op maandag 1 december 2008 11:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, en ik heb op je ava zitten stemmen
Nz komt wel weer boven waterquote:Op maandag 1 december 2008 11:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben al 11 uur wakker
Ik moet NZ én een ritme gaan zoeken
Ook goeiemorgenquote:Op maandag 1 december 2008 11:07 schreef Marrije het volgende:
NMNS kom er maar in!!
Of is de ban er nog niet vanaf?
Pas als dit excuus voor een subforum dicht gaat toch?quote:Op maandag 1 december 2008 11:07 schreef Marrije het volgende:
NMNS kom er maar in!!
Of is de ban er nog niet vanaf?
Oh god, die tekst ken ik ook bijna helemaalquote:Op maandag 1 december 2008 11:07 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nz komt wel weer boven water![]()
(oeh luguber, ik schrik er zelf van!)
En je ritme.. ach..
Alles heeft een ritme!!![]()
Alsof ik dat kanquote:
Oh, ik dacht vandaagquote:Op maandag 1 december 2008 11:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Pas als dit excuus voor een subforum dicht gaat toch?
Ja en ze is kwijt dus help 's zoeken!quote:Op maandag 1 december 2008 11:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Alsof ik dat kan. NZ is een held
.
Slaap lekker, Mevrouwquote:Op maandag 1 december 2008 11:20 schreef CarOnline het volgende:
Zo, ik duik eens mn nest in![]()
Später all
Ik heb haar niet! De buuf heeft haarquote:Op maandag 1 december 2008 11:48 schreef Gert het volgende:
Goedemorgen.![]()
Ian, waar heb je NZ begraven? Vertel het maar jongen, ook als het op meerdere plekken is. We hebben wel gekkere dingen meegemaakt.
Is die nog een beetje te doen? Of kan dat alleen nog maar als je verkouden bent en niets ruikt?quote:Op maandag 1 december 2008 11:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb Thera hier nog wél liggen trouwens.
quote:Op maandag 1 december 2008 11:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb Thera hier nog wél liggen trouwens.
Jaaa ik moet nogquote:
Toch niet DE WAS hè?quote:Op maandag 1 december 2008 12:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaaa ik moet nog![]()
Maar ik kom er nog niet aan toe.
Maar als ik zo klaar ben dan kan ik gewoon 2 uur
Het sub-forum cbml lijkt zelfs springlevender sinds Ribas hier komt .quote:
quote:
Nee hoor, ik draag mijn haar achterover in een staartquote:
Volgens mij geen oorzakelijk verbandquote:Op maandag 1 december 2008 12:08 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Het sub-forum cbml lijkt zelfs springlevender sinds Ribas hier komt .
Bedankt voor de vele stemmen op de sint-avatar die ik van kleinzusjenachtzuster kreeg.
In welk geval is daar sprake van?quote:Op maandag 1 december 2008 12:37 schreef Leandra het volgende:
Oh en over scheidingen gesproken?? Hoe zat dat met die scheiding door een RLS??
Wel super triest trouwens, als je huwelijk op de klippen loopt door een bagger wereld RLS als CBML
Gokje: Liesje, die van het paintenquote:Op maandag 1 december 2008 12:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
In welk geval is daar sprake van?
Een gokje?quote:Op maandag 1 december 2008 13:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Gokje: Liesje, die van het painten
Geen idee, maar deze TT was suggestief genoeg: [CBL SC #142] RLS staat voor Real Life Scheidingquote:Op maandag 1 december 2008 12:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die blonde toch van BB6 en Tijn..quote:Op maandag 1 december 2008 12:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet.quote:Op maandag 1 december 2008 13:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee, maar deze TT was suggestief genoeg: [CBL SC #142] RLS staat voor Real Life Scheiding
DGK had iig wel minimaal 1 echtscheiding (van een FOK!ster) tot gevolg...
Welke?quote:Op maandag 1 december 2008 13:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
DGK had iig wel minimaal 1 echtscheiding (van een FOK!ster) tot gevolg...
toch niet om het volgen van RLS???quote:Op maandag 1 december 2008 13:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Gokje: Liesje, die van het painten
Had zoiets al verwacht. Hier is het al een aantal jaren geleden dat ze door astma in het ziekenhuis heeft gelegen en dan volgens mij ook een paar dagen..quote:Op maandag 1 december 2008 12:09 schreef hondjes het volgende:
Manu,,
het heet een shock-A...de ernstige allergische aanval van astma patienten.
Onmiddelijk naar ziekenhuis of 112 bellen., patienten worden verder verpleegd op intensive-care
bouwvakker heeft nu een spuit..geen drain, alweer niet een met een drain, om die onmiddelijk bij zichzelf in te spuiten.
veroorzaakt door bepaalde stoffen of medicijnen., denk aan voedsel of zo...
bij bouwvakker weten ze het nog niet, maar wordt onderzocht , wat de oorzaak was.
dus onmiddelijk ziekenhuis gaan, als dit mocht voorkomen, wat natuurlijk niet hoeft.
Nee hoor, als ik nou zeg dat si Liesje, op zeker, en het is haar niet dan wel, maar ik zet erbij dat het een gokje is. Geen drama van maken hoorquote:Op maandag 1 december 2008 13:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Een gokje?
Zulke dingen moet je zeker weten voordat je ze uitspreekt.
Dat was volgens mij slechts een grappig bedoelde TT van Lekker Simpel, en niet een verwijzing naar het werkelijke motief van de scheiding.quote:Op maandag 1 december 2008 13:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee, maar deze TT was suggestief genoeg: [CBL SC #142] RLS staat voor Real Life Scheiding
Misschien is teruglezen soms toch niet zo verkeerd...quote:Op maandag 1 december 2008 13:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee hoor, als ik nou zeg dat si Liesje, op zeker, en het is haar niet dan wel, maar ik zet erbij dat het een gokje is. Geen drama van maken hoor
quote:Op zondag 30 november 2008 17:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, en het lijkt misschien vrij opeens, maar het speelde al veel langer. (Jaren). We hebben gewoon de laatste dagen heel veel gepraat, heet eerlijk, en heel pijnlijk. En nu vannacht dus maar "gewoon" de beslissing genomen.
En ja Parijs, prachtige stad, ik heb mijn ogen uitgekeken, maar wel soort van alleen. We hadden ook nog een vriend mee he? Dus ik heb de mannen vaak hun gang laten gaan, en dan ging ik zelf wat anders doen.
En thanks.
Nah okay, dat Lies haar scheiding heeft aangekondigd in het topic daarvoor; [CBL SC#139] Afglijden is dan ook puur toeval en heeft niets met die TT te maken?quote:Op maandag 1 december 2008 13:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat was volgens mij slechts een grappig bedoelde TT van Lekker Simpel, en niet een verwijzing naar het werkelijke motief van de scheiding.
Weet niet meer?? Iemand uit Friesland? Maar dat kan ik ook mis hebben, kan zomaar Limburg zijnquote:
Dan zeg ik gewoon hoe dan?quote:Op maandag 1 december 2008 13:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee hoor, als ik nou zeg dat si Liesje, op zeker, en het is haar niet dan wel, maar ik zet erbij dat het een gokje is. Geen drama van maken hoor
Wonen hier nog meer mensen die naar RLs kijken?quote:Op maandag 1 december 2008 13:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet niet meer?? Iemand uit Friesland? Maar dat kan ik ook mis hebben, kan zomaar Limburg zijn![]()
Liesje heeft in dat topic ervoor niéts gezegd over de motieven van die scheiding.quote:Op maandag 1 december 2008 13:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah okay, dat Lies haar scheiding heeft aangekondigd in het topic daarvoor; [CBL SC#139] Afglijden is dan ook puur toeval en heeft niets met die TT te maken?
Nou, dat is toch die van het painten, of niet dan.quote:Op maandag 1 december 2008 13:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien is teruglezen soms toch niet zo verkeerd...
[..]
Okidoki.quote:Op maandag 1 december 2008 13:24 schreef Gert het volgende:
O, mensen: dit subforum gaat vrijdagavond dicht, hoorde ik zojuist.
En ik verwacht dat er dan ook unbans gaan vallen.
Maar dit is iets dat de FA's onderling beslissen en uitvoeren.
Niet meerquote:Op maandag 1 december 2008 13:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wonen hier nog meer mensen die naar RLs kijken?
Kipshoarma met rijst en roerbakgroenten.quote:Op maandag 1 december 2008 13:30 schreef Manu82 het volgende:
En wat gaan we eten vanavond?
Ik ga gourmetten
Het is even zoeken in Friesland, maar er schijnen nog meer mensen te wonenquote:Op maandag 1 december 2008 13:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wonen hier nog meer mensen die naar RLs kijken?
Nee, dat zie ik al teruglezend ook, maar als iemand hier dag en nacht zit, en er zo'n SC-TT gebruikt wordt dan is mijn vraag op zich niet zo vreemd lijkt me.quote:Op maandag 1 december 2008 13:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Liesje heeft in dat topic ervoor niéts gezegd over de motieven van die scheiding.
LS besloot vervolgens om de afkorting RLS aan te passen naar wat er op dat moment besproken werd in de SC.
Het kán zijn dat LS bij Liesje op MSN zit, daar hoorde dat de scheiding vanwege CBML is, en direct besloot om dit in een TT te vermelden. Maar ik vermoéd dat het gewoon grappig bedoeld was en niets met het motief te maken had.
Nee, Liesje kondigde zelf op het forum aan dat ze gaat scheiden.quote:Op maandag 1 december 2008 13:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Liesje heeft in dat topic ervoor niéts gezegd over de motieven van die scheiding.
LS besloot vervolgens om de afkorting RLS aan te passen naar wat er op dat moment besproken werd in de SC.
Het kán zijn dat LS bij Liesje op MSN zit, daar hoorde dat de scheiding vanwege CBML is, en direct besloot om dit in een TT te vermelden. Maar ik vermoéd dat het gewoon grappig bedoeld was en niets met het motief te maken had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |