Van de mok? Die moet ik thuis straks maken.quote:Op maandag 1 december 2008 10:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu willen we wel een foto natuurlijk van de mok.
Ik heb je zojuist geholpen, Pieter.quote:Op maandag 1 december 2008 11:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[STEMTOPIC] FEE SINT AVATARS
Gaat goed.
Zeg maar tegen ijsmeis. Ze slaat je voor je bakkes!quote:Op maandag 1 december 2008 11:08 schreef Mikkie het volgende:
En Slari ook, trouwens. Ik vond 'm maar matig, maar je, vriendjespolitiek hè.
Wie, IJsmeis? Die kan daar niet eens bijquote:Op maandag 1 december 2008 11:09 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Zeg maar tegen ijsmeis. Ze slaat je voor je bakkes!
quote:Op maandag 1 december 2008 11:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb je zojuist geholpen, Pieter.
quote:Op maandag 1 december 2008 11:08 schreef Mikkie het volgende:
En Slari ook, trouwens. Ik vond 'm maar matig, maar je, vriendjespolitiek hè.
Dan neemt ze wel een krukje meequote:Op maandag 1 december 2008 11:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wie, IJsmeis? Die kan daar niet eens bij.
idd, die heeft topics genoeg verpest hierquote:Op maandag 1 december 2008 11:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Alles om paaskonijn van de 1e plek af te houden. Thanx.
Kan je die ergens oefenen?quote:Op maandag 1 december 2008 11:53 schreef Slarioux het volgende:
Volgens mij heb ik net een intelligentie test verneukt. Faal.
En het nu ook nog voor haar opnemenquote:Op maandag 1 december 2008 11:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah wss hebben we het verkeerd afgesproken ofzo.
En dat vindt je verrassend?quote:Op maandag 1 december 2008 11:53 schreef Slarioux het volgende:
Volgens mij heb ik net een intelligentie test verneukt. Faal.
Jij komt toch niet boven de 115, dat weet je zelf ook welquote:
Matige grap, maar 't was wel een heul serieuze vraagquote:Op maandag 1 december 2008 11:57 schreef Mikkie het volgende:
Jij komt toch niet boven de 115, dat weet je zelf ook wel.
Zo te zien zou jij ook zakken op Nederlands hoorquote:
Geen idee. Dit was voor stage. Had eigenlijk een wat rustiger plekje op moeten zoeken maar ik denk niet dat het had gescheeld. Dit was voornamelijk patronen zoeken en sommigen zag ik gewoon écht niet. Maargoed, we hopen op de goede afloop en wie weet word ik vandaag of morgen gebeld (afhankelijk van de uitslagquote:
Correct, als het gaat om -d, -t en -dt welquote:Op maandag 1 december 2008 11:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo te zien zou jij ook zakken op Nederlands hoor
D'r zijn toch genoeg testen online te vinden? De kwaliteit loopt nogal uiteen, maar vooruitquote:Op maandag 1 december 2008 11:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Matige grap, maar 't was wel een heul serieuze vraag.
Moet je vaak voor betalen (de serieuze variantenquote:Op maandag 1 december 2008 11:59 schreef Mikkie het volgende:
D'r zijn toch genoeg testen online te vinden? De kwaliteit loopt nogal uiteen, maar vooruit.
Zitten in veel sollicitatieprocedures verwerktquote:
Stick up for my friendsquote:Op maandag 1 december 2008 11:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En het nu ook nog voor haar opnemen.
Wat ben je toch ook een doetje af en toe.
Wacht even: je betaalt wel ¤4,50 om je notes te zien, maar een vergelijkbaar bedrag neertellen voor een IQ-test gaat je te ver?quote:Op maandag 1 december 2008 12:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Moet je vaak voor betalen (de serieuze varianten), dat is minder
. Ben ik nooit zo goed in.
Serieus? Dat vind ik knap want mijn IQ varieert nogal...quote:Op maandag 1 december 2008 12:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zitten in veel sollicitatieprocedures verwerkt.
Die van mij was ook onderdeel van een sollicitatie-procedure. Hierna komt een telefonisch interview. Daarna nog een gewoon gesprek en daarna nog eentje, en dáárna ben ik misschien aangenomen.quote:Op maandag 1 december 2008 12:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Serieus? Dat vind ik knap want mijn IQ varieert nogal...
Dat dus inderdaadquote:Op maandag 1 december 2008 12:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wacht even: je betaalt wel ¤4,50 om je notes te zien, maar een vergelijkbaar bedrag neertellen voor een IQ-test gaat je te ver?.
Don't start himquote:Op maandag 1 december 2008 12:10 schreef Slarioux het volgende:
Overigens hosti, moet dat niet "ask" zijn in je sig?
Serieuze aangelegenheid zegquote:Op maandag 1 december 2008 12:08 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Die van mij was ook onderdeel van een sollicitatie-procedure. Hierna komt een telefonisch interview. Daarna nog een gewoon gesprek en daarna nog eentje, en dáárna ben ik misschien aangenomen.
Uhuh, het is pittig en ik zie mijn kansen slinken na deze test, want ik ben bang dat ik hem verprutst hebquote:Op maandag 1 december 2008 12:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Serieuze aangelegenheid zeg
Ik weet alleen dat bij een stel online tests ik van heel laag tot heel hoog scoorde en ooit bij een test (toen ik 12 was ofzo) bij het GGD weer wat anders scoorde
En het is aks, als in ghetto american
Het was een soort patroonherkennings-logicatest. Welk plaatje komt er na deze vijf, dat soort vragen. Op een gegeven moment zie je van gekkigheid de driehoekjes, vierkantjes en hoekjes niet meerquote:Op maandag 1 december 2008 12:23 schreef HostiMeister het volgende:
Nice man, Malaga is awesome
Welk bedrijf is het? En wat voor test was het dan? Gewoon een flat-out IQ test?
Gray / Grey doet dat prima bij mij.quote:Op maandag 1 december 2008 12:51 schreef motorbloempje het volgende:
Sla, weet jij welke printers wel PDF´s printen?
quote:Op maandag 1 december 2008 12:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
* matige woordgrap alert ! *
nou nou niet zo mokken Sla
Oeh ff proberen straksquote:Op maandag 1 december 2008 12:58 schreef HostiMeister het volgende:
Dudes, jullie moeten rembrand gebruiken op de derde verdieping, die is gratisch
Srsly?quote:Op maandag 1 december 2008 12:58 schreef HostiMeister het volgende:
Dudes, jullie moeten rembrand gebruiken op de derde verdieping, die is gratisch
Printer bestaat niet meerquote:Op maandag 1 december 2008 13:01 schreef HostiMeister het volgende:
Nou toen ik er vorig jaar stag liep wel, zal inmiddels wel verholpen zijn
Ben niet zo van het misbruikquote:Op maandag 1 december 2008 13:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hij moet leren om meer misbruik te maken
lolzquote:Op maandag 1 december 2008 13:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij zit heul niet op de unimocht je willen
Not this againquote:Op maandag 1 december 2008 13:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij zit heul niet op de unimocht je willen
Ach joh, ik maak er verlopig geen woorden meer vuil aan nadat ik mezelf de vorige keer zo gepwnd hadquote:Op maandag 1 december 2008 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
geen tijd voor helaas dit keer![]()
zo matig is die niet, en zeker niet als je m vergelijkt met alle posts die sinds de jouwe gemaakt zijn tot nu toequote:Op maandag 1 december 2008 12:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
* matige woordgrap alert ! *
nou nou niet zo mokken Sla
komtie weer hoor, met z'n gezeikquote:Op maandag 1 december 2008 13:17 schreef swarmahoer het volgende:![]()
[..]
zo matig is die niet, en zeker niet als je m vergelijkt met alle posts die sinds de jouwe gemaakt zijn tot nu toe
moet iets hequote:Op maandag 1 december 2008 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
komtie weer hoor, met z'n gezeik![]()
swarmi!!
Dankje, neuken?quote:
open er een topic overquote:Op maandag 1 december 2008 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
komtie weer hoor, met z'n gezeik![]()
swarmi!!
Doei!quote:Op maandag 1 december 2008 14:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
LR !hallo
en doei want ik ga
Oh ik hoop dat dat nog niet gebeurd is, dat het gewoon daaraan ligtquote:Geachte klant,
Uw aanvraag 'nieuwe domeinnaam' fipo.nl is verwerkt op 01-12-2008 om 13:45 uur.
De domeinnaam wordt bij de eerstvolgende .nl-zonefile update geactiveerd.
Doorgaans duurt het 24 uur voordat uw nieuwe domeinnaam wereldwijd bereikbaar is.
url en foutmelding?quote:Op maandag 1 december 2008 14:03 schreef LastRequest het volgende:
Iemand die host bij pcextreme.nl?
Heb nu eindelijk m'n inloggegevens enzo en heb alles ook op de ftp gegooid, maar als je naar de url gaat vindt ie de server niet.. weet niet wat ik nu fout doe
Heb je fipo.nl? Briljant! Daar heeft de site van arjen en jorma nog gedraaidquote:Op maandag 1 december 2008 14:12 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Oh ik hoop dat dat nog niet gebeurd is, dat het gewoon daaraan ligt
Dat gaat zeker niet samen met de afbeelding die je daarboven gepost hebquote:Op maandag 1 december 2008 14:32 schreef Mikkie het volgende:
Ook prettig: ik moet de schrobber en de trekker van de badkamer hebben. En drie keer raden op welk kamertje m'n meest ranzige en stinkende huisgenote zich al tien minuten bevindt.
Neu, het tegenovergestelde komt meer in de buurt.quote:Op maandag 1 december 2008 14:34 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat gaat zeker niet samen met de afbeelding die je daarboven gepost heb
O M F Gquote:Op maandag 1 december 2008 14:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Neu, het tegenovergestelde komt meer in de buurt.
Ze is een kleine, vieze, stinkende negerin die gebruikte, uitgedroogde maandverbandjes laat slingeren..
HA! Ik hoor dat er doorgespoeld is. Welgeteld 14 minuten nadat ze heeft plaatsgenomen. Kortom: het is daar nu een nucleaire reactor..
PM eensquote:Op maandag 1 december 2008 14:47 schreef LastRequest het volgende:
Arme Mikkie
Volgens mij werkt de site!
Sla probeer die link eens die ik PM'de? Pretty Please
Done! Dan kun jij me ws. eerder dan Sla vertellen of de site nu daadwerkelijk online staatquote:
Alles met hoofdletters ed goed? Staan de instellingen voor de key-length op je pc hetzelfde als op de router?quote:Op maandag 1 december 2008 14:56 schreef morgane het volgende:net een nieuwe wireless modem gekocht, stekkertjes erin en klaar
alleen jammer dat als ik een wep- of wpa beveiling in wil stellen, mn laptop zegt dat de instellingen niet overeen komen met de router ofzo. Snapperniksvan
anyone?
Tja, niet zo moeilijk eigenlijkquote:Op maandag 1 december 2008 14:59 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Jij ook gegokt?
Maar thanks mensen!
Ik heb nog helemaal geen beveiligingswachtwoord ingevoerd, dus daar kan het niet aan liggen. Het standaard wachtwoord wat in de manual van mn router staat kan iig niet bij de wep/wpa beveiliging horen, daarvoor is 'ie 1 teken te kort. Waar kan ik vinden of er een verschil in key-length is?quote:Op maandag 1 december 2008 14:59 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Alles met hoofdletters ed goed? Staan de instellingen voor de key-length op je pc hetzelfde als op de router?
Rechtermuisknop op je verbinding in Vista iig, eigenschappen, en dan bij je beveiligingsinstellingenquote:Op maandag 1 december 2008 15:09 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal geen beveiligingswachtwoord ingevoerd, dus daar kan het niet aan liggen. Het standaard wachtwoord wat in de manual van mn router staat kan iig niet bij de wep/wpa beveiliging horen, daarvoor is 'ie 1 teken te kort. Waar kan ik vinden of er een verschil in key-length is?
True, maar klaarblijkelijk hebben ze wel gelijkquote:Op maandag 1 december 2008 15:23 schreef LastRequest het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)lekkah_of_boos_.html
Nare meisjes die van de gymnasiumklas
Ja, 26 tekensquote:Op maandag 1 december 2008 15:28 schreef morgane het volgende:
For 128-bit encryption - You can enter 26 hexadecimal digits (any combination of 0-9, a-f, A-F, zero key is not promitted) or 13 ASCII characters.
Móet ik dan een wachtwoord van 26 tekens invullen? Ik kan het minimum nergens vinden.
ikbenmorganeenikzitopfoknl ?quote:Op maandag 1 december 2008 15:36 schreef morgane het volgende:
pff ik zou niet weten waar ik een ww van 26 tekens vandaan moet halen
Werkt de fotodinges bij jou? Bij mij ineens niet meerquote:Op maandag 1 december 2008 15:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Site ziet er goed uit LRIk kan geen foutjes meer vinden
Net voor m'n wekker, dus ik heb em helaas uitgezet haha.quote:Op maandag 1 december 2008 15:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe ben je vanmorgen btw wakker geworden LR
ik wilde em instellen toen ik in bed lag, herkent de foon de afspeelgegevens nietquote:Op maandag 1 december 2008 15:48 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Net voor m'n wekker, dus ik heb em helaas uitgezet haha.
CP, heeft het bij jou gewerkt?
Ben ik de enige die precies ging tellen of dit wel 26 letters waren?quote:
Jaquote:Op maandag 1 december 2008 16:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ben ik de enige die precies ging tellen of dit wel 26 letters waren?.
Guiltyquote:Op maandag 1 december 2008 16:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
uhm...quote:Op maandag 1 december 2008 16:36 schreef HostiMeister het volgende:
Whehehe... wat is dit toch een ongelooflijk mooi nummer:
daar ga jequote:Op maandag 1 december 2008 16:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb van papa een snoepzak gekregen met een kleine witte chocoladeletteren pepernoten en Chocoladesigaretten
![]()
en ook al precies bijgehouden hoelang je huisgenoot op de wc zatquote:Op maandag 1 december 2008 16:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
ik vond het nou niet zo mooi dat het echt aansprak enz... verder dan 3 min ben ik niet gekomenquote:
nee, wel aan 'hieralsjebliefthierhebjejepropedeuse.nl'quote:Op maandag 1 december 2008 17:05 schreef Slarioux het volgende:
Heeft er iemand nog belangstelling voor stoomboot.es, kijkmij.es of hoegaardenhoebeter.nl?
Wishfull thinking voor IT nerdsquote:Op maandag 1 december 2008 17:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, wel aan 'hieralsjebliefthierhebjejepropedeuse.nl'
oh jaquote:Op maandag 1 december 2008 17:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moblo, geil wijf! ik wil een picca van je muts!
juistquote:Op maandag 1 december 2008 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
naar de klooteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!!!
Jij gaat dan ook heel kansloos zitten doen alsof je rookt zeker?quote:
Je ziet nog weleens van die jochies van 15 op de fiets zo doen, met een lollie-stokjequote:Op maandag 1 december 2008 17:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij gaat dan ook heel kansloos zitten doen alsof je rookt zeker?.
ja moet je anders het stokje naar binnen proppenquote:Op maandag 1 december 2008 17:18 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Je ziet nog weleens van die jochies van 15 op de fiets zo doen, met een lollie-stokje
Neequote:Op maandag 1 december 2008 17:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij gaat dan ook heel kansloos zitten doen alsof je rookt zeker?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor Yashi
Ja doei.
Voor sommige kinderen zou dat een prima oplossing zijn.quote:Op maandag 1 december 2008 17:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja moet je anders het stokje naar binnen proppen
quote:Op maandag 1 december 2008 17:19 schreef motorbloempje het volgende:
Limegroene muren zijn tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor Yashi
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
inc handschoenen ?quote:Op maandag 1 december 2008 17:33 schreef Slarioux het volgende:
Morgen doe ik mijn Unox muts op. Dan is mijn brein lekker warm tijdens de FD toets.
Handschoenen zijn te klein voor mijn grote klauwenquote:Op maandag 1 december 2008 17:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
inc handschoenen ?heerlijke set vind ik het
* motorbloempje scoopt camera in tasquote:Op maandag 1 december 2008 17:33 schreef Slarioux het volgende:
Morgen doe ik mijn Unox muts op. Dan is mijn brein lekker warm tijdens de FD toets.
Doe je je muts op morgen? Dan idemquote:Op maandag 1 december 2008 17:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
* motorbloempje scoopt camera in tas
ze pastten me wel, alleen na 3 dagen waren ze kapotquote:Op maandag 1 december 2008 17:34 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Handschoenen zijn te klein voor mijn grote klauwen
Die pedagogen van tegenwoordigquote:Op maandag 1 december 2008 17:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Voor sommige kinderen zou dat een prima oplossing zijn.
quote:Op maandag 1 december 2008 17:38 schreef LastRequest het volgende:
Volumeknopje van m'n telefoon is trouwens kapot.. en hij staat op z'n allerhardst ineens.
Belde er net een vriendin die echt een megaverhaal had en helemaal over de rooie was, en ik verstond er echt geen drol van, voor mij was het 5 min lang geschreeuw
Maar goed blijkbaar waren m'n "uhuh" en "wat een kutwijf" e.d. toch goed want ze merkte er niks van haha
quote:Op maandag 1 december 2008 17:38 schreef HostiMeister het volgende:
En Cp, hoe the fuck kom jij bij avril lavinge als je fionna apple hoort?
Je moet maar net ook zin hebben om aan zo'n wedstrijd mee te doen natuurlijk, denk dat de meeste normale dames daar niet zo'n behoefte aan hebben.quote:Op maandag 1 december 2008 18:05 schreef swarmahoer het volgende:
noord brabant en overijssel zijn wel leuken ik ken mooiere meisjes uit gelderland, loop 10 min over straat en je hebt er zo een paar, dus geen idee waar ze deze vandaan geplukt hebben... heeft zeker stemmen afgekocht
zo kreeg ik laatst deze pic van een missenwedstrijd, mijn god wat een graftakkenquote:Op maandag 1 december 2008 18:05 schreef swarmahoer het volgende:
noord brabant en overijssel zijn wel leuken ik ken mooiere meisjes uit gelderland, loop 10 min over straat en je hebt er zo een paar, dus geen idee waar ze deze vandaan geplukt hebben... heeft zeker stemmen afgekocht
Nou, daar zitten mooiere vrouwen bij dan op GS.quote:Op maandag 1 december 2008 18:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
zo kreeg ik laatst deze pic van een missenwedstrijd, mijn god wat een graftakkenachter de kassa zitten nog mooiere meisjes kassameisjes
![]()
klikken op eigen risico
Dat is dan wel weer een misser eigenlijkquote:Op maandag 1 december 2008 18:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mik! Ben net in 't westen des lands aangekomen.
Waar gaat het over vandaag?quote:Op maandag 1 december 2008 18:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
En ik heb ook nog eens dr Phil aanstaan.
Het is al afgelopen, een familie van 7 die 1 schoonzus de schuld geven van alles.quote:
Dan zal je je vocht wel ergens anders nodig hebbenquote:
Whehequote:Op maandag 1 december 2008 17:38 schreef LastRequest het volgende:
Volumeknopje van m'n telefoon is trouwens kapot.. en hij staat op z'n allerhardst ineens.
Belde er net een vriendin die echt een megaverhaal had en helemaal over de rooie was, en ik verstond er echt geen drol van, voor mij was het 5 min lang geschreeuw
Maar goed blijkbaar waren m'n "uhuh" en "wat een kutwijf" e.d. toch goed want ze merkte er niks van haha
quote:Op maandag 1 december 2008 18:33 schreef LastRequest het volgende:
1. PietjePuk007
2. Slarioux
3. ijsmeis
Ik ga er niet voor naar de bios denk ik. Ik 'huur' 'm wel ofzoquote:Op maandag 1 december 2008 18:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iemand die die welle in de bios gaat kijken? Heb 't origineel ooit op tv gezien en die maakte wel indruk. Ben wel benieuwd eigenlijk
.
En nu doen alsof ie geen pm heeft verstuurdquote:
Nah valt wel mee hoor, vind het alleen wat kinderachtig.quote:
Bestaat dat nog, videotheekquote:Op maandag 1 december 2008 18:46 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga er niet voor naar de bios denk ik. Ik 'huur' 'm wel ofzo
Ik heb nog huurtegoed bij Videoland, 50 euro ofzo. Ben benieuwd of dat nog geldig is na drie jaar. En of die tent er überhaupt nog zitquote:Op maandag 1 december 2008 18:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bestaat dat nog, videotheek.
"is ie wel teruggespoeld?"
Vroegah, kregen wij vaak de 2e film of een grote bak popcorn/zak chips gratis, omdat we er bijna iedere dag huurden.. Nu zijn we er al ruim een jaar niet geweest. Volgens mij zijn ze de helft van hun omzet kwijtquote:Op maandag 1 december 2008 18:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bestaat dat nog, videotheek.
"is ie wel teruggespoeld?"
jup hij zit er nogquote:Op maandag 1 december 2008 18:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb nog huurtegoed bij Videoland, 50 euro ofzo. Ben benieuwd of dat nog geldig is na drie jaar. En of die tent er überhaupt nog zit![]()
.
dit gaat toch niet over die avatars héquote:Op maandag 1 december 2008 18:46 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nah valt wel mee hoor, vind het alleen wat kinderachtig.
Ik dacht dat die van Sla bagger zou zijn, maar ik dacht ik stem toch maar, vriendjespolitiek zoals al eerder aangehaald werd.. maar vind em juist wel leuk
Neh we waren toevallig over iets anders aan het PM'en, vandaar dat niet iedereen van hier erbij zat.quote:Op maandag 1 december 2008 18:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
dit gaat toch niet over die avatars héik heb iig geen pm gezien
dat kloptquote:Op maandag 1 december 2008 18:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En nu doen alsof ie geen pm heeft verstuurd.
Je weet niet eens over welke tent het gaat, pannenkoekquote:
Nieuwe spelling +1.quote:Op maandag 1 december 2008 18:56 schreef Mikkie het volgende:
Je weet niet eens over welke tent het gaat, pannenkoek.
dat was hollywood geloof ik, maar de videoland daar in de buurt van hatertseweg/grootstal zit er nog dacht kquote:Op maandag 1 december 2008 18:53 schreef swarmahoer het volgende:
videoland bij de triavium is weg btwbeetje jammer (of was dat hollywood)
ja ik kwam er ook net pas achter dat er 4 videolands in nijmegen zittenquote:Op maandag 1 december 2008 18:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je weet niet eens over welke tent het gaat, pannenkoek.
Wat goed, je weet ook precies welk nummer bij wie hoortquote:Op maandag 1 december 2008 19:20 schreef Mikkie het volgende:
Quit Playing Games, When You're Looking Like That, Picture of You....
Ik op UB40quote:Op maandag 1 december 2008 19:29 schreef HostiMeister het volgende:
Ach ik heb ooit in de basisschool een optreden gedaan voor de hele school met vier andere jongens op five, kan het dansje nog steeds meedromen
Da's nostalgie
Tuurlijkquote:Op maandag 1 december 2008 19:22 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Wat goed, je weet ook precies welk nummer bij wie hoort
Rock your body right...Backstreet's back allright!quote:Op maandag 1 december 2008 19:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ub40 owned ook
Maar echt als ik Everybody hoor van de BSB dan word ik altijd echt leipdie blijft tof!
Ik moet zeggen de intro van I want it that way doet het ook goedquote:Op maandag 1 december 2008 19:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Rock your body right...Backstreet's back allright!
Volgens mij bedoel jij "J"quote:Op maandag 1 december 2008 19:37 schreef HostiMeister het volgende:
Die dude links was ik trouwensniet eens die met stekeltjes... wie was dat dan?
Haha inderdaadquote:Op maandag 1 december 2008 19:38 schreef LastRequest het volgende:
Het mooiste vind ik altijd dat iedereen dan gaat vertellen "ja daar heb ik vroeger een optreden van gedaan" muwhahaha of nog grappiger is natuurlijk altijd dat de meisjes dan als BSB/5ive gingen en de jongens als Spice Girls enzo.. Terwijl ie-de-reen (disclaimer: vast ongeveer 1 iemand in dit topic niet) hetzelfde verhaal heeft
Ik vind de rest van het nummer alleen zo irritant traagquote:Op maandag 1 december 2008 19:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik moet zeggen de intro van I want it that way doet het ook goed
You are my fiiireeeeee, the onee desiiireee.
Jij wil gewoon lekker dansen-dansenquote:Op maandag 1 december 2008 19:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vind de rest van het nummer alleen zo irritant traag.
op de vulkaaahaaaabquote:Op maandag 1 december 2008 19:43 schreef LastRequest het volgende:
Jij wil gewoon lekker dansen-dansen
Als hij weet waar dat van is gaat hij flippenquote:Op maandag 1 december 2008 19:43 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Jij wil gewoon lekker dansen-dansen
quote:Op maandag 1 december 2008 19:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als hij weet waar dat van is gaat hij flippen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |