Van de mok? Die moet ik thuis straks maken.quote:Op maandag 1 december 2008 10:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu willen we wel een foto natuurlijk van de mok.
Ik heb je zojuist geholpen, Pieter.quote:Op maandag 1 december 2008 11:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[STEMTOPIC] FEE SINT AVATARS
Gaat goed.
Zeg maar tegen ijsmeis. Ze slaat je voor je bakkes!quote:Op maandag 1 december 2008 11:08 schreef Mikkie het volgende:
En Slari ook, trouwens. Ik vond 'm maar matig, maar je, vriendjespolitiek hè.
Wie, IJsmeis? Die kan daar niet eens bijquote:Op maandag 1 december 2008 11:09 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Zeg maar tegen ijsmeis. Ze slaat je voor je bakkes!
quote:Op maandag 1 december 2008 11:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb je zojuist geholpen, Pieter.
quote:Op maandag 1 december 2008 11:08 schreef Mikkie het volgende:
En Slari ook, trouwens. Ik vond 'm maar matig, maar je, vriendjespolitiek hè.
Dan neemt ze wel een krukje meequote:Op maandag 1 december 2008 11:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wie, IJsmeis? Die kan daar niet eens bij.
idd, die heeft topics genoeg verpest hierquote:Op maandag 1 december 2008 11:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Alles om paaskonijn van de 1e plek af te houden. Thanx.
Kan je die ergens oefenen?quote:Op maandag 1 december 2008 11:53 schreef Slarioux het volgende:
Volgens mij heb ik net een intelligentie test verneukt. Faal.
En het nu ook nog voor haar opnemenquote:Op maandag 1 december 2008 11:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah wss hebben we het verkeerd afgesproken ofzo.
En dat vindt je verrassend?quote:Op maandag 1 december 2008 11:53 schreef Slarioux het volgende:
Volgens mij heb ik net een intelligentie test verneukt. Faal.
Jij komt toch niet boven de 115, dat weet je zelf ook welquote:
Matige grap, maar 't was wel een heul serieuze vraagquote:Op maandag 1 december 2008 11:57 schreef Mikkie het volgende:
Jij komt toch niet boven de 115, dat weet je zelf ook wel.
Zo te zien zou jij ook zakken op Nederlands hoorquote:
Geen idee. Dit was voor stage. Had eigenlijk een wat rustiger plekje op moeten zoeken maar ik denk niet dat het had gescheeld. Dit was voornamelijk patronen zoeken en sommigen zag ik gewoon écht niet. Maargoed, we hopen op de goede afloop en wie weet word ik vandaag of morgen gebeld (afhankelijk van de uitslagquote:
Correct, als het gaat om -d, -t en -dt welquote:Op maandag 1 december 2008 11:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo te zien zou jij ook zakken op Nederlands hoor
D'r zijn toch genoeg testen online te vinden? De kwaliteit loopt nogal uiteen, maar vooruitquote:Op maandag 1 december 2008 11:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Matige grap, maar 't was wel een heul serieuze vraag.
Moet je vaak voor betalen (de serieuze variantenquote:Op maandag 1 december 2008 11:59 schreef Mikkie het volgende:
D'r zijn toch genoeg testen online te vinden? De kwaliteit loopt nogal uiteen, maar vooruit.
Zitten in veel sollicitatieprocedures verwerktquote:
Stick up for my friendsquote:Op maandag 1 december 2008 11:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En het nu ook nog voor haar opnemen.
Wat ben je toch ook een doetje af en toe.
Wacht even: je betaalt wel ¤4,50 om je notes te zien, maar een vergelijkbaar bedrag neertellen voor een IQ-test gaat je te ver?quote:Op maandag 1 december 2008 12:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Moet je vaak voor betalen (de serieuze varianten), dat is minder
. Ben ik nooit zo goed in.
Serieus? Dat vind ik knap want mijn IQ varieert nogal...quote:Op maandag 1 december 2008 12:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zitten in veel sollicitatieprocedures verwerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |