Je weet niet eens over welke tent het gaat, pannenkoekquote:
Nieuwe spelling +1.quote:Op maandag 1 december 2008 18:56 schreef Mikkie het volgende:
Je weet niet eens over welke tent het gaat, pannenkoek.
dat was hollywood geloof ik, maar de videoland daar in de buurt van hatertseweg/grootstal zit er nog dacht kquote:Op maandag 1 december 2008 18:53 schreef swarmahoer het volgende:
videoland bij de triavium is weg btwbeetje jammer (of was dat hollywood)
ja ik kwam er ook net pas achter dat er 4 videolands in nijmegen zittenquote:Op maandag 1 december 2008 18:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je weet niet eens over welke tent het gaat, pannenkoek.
Wat goed, je weet ook precies welk nummer bij wie hoortquote:Op maandag 1 december 2008 19:20 schreef Mikkie het volgende:
Quit Playing Games, When You're Looking Like That, Picture of You....
Ik op UB40quote:Op maandag 1 december 2008 19:29 schreef HostiMeister het volgende:
Ach ik heb ooit in de basisschool een optreden gedaan voor de hele school met vier andere jongens op five, kan het dansje nog steeds meedromen
Da's nostalgie
Tuurlijkquote:Op maandag 1 december 2008 19:22 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Wat goed, je weet ook precies welk nummer bij wie hoort
Rock your body right...Backstreet's back allright!quote:Op maandag 1 december 2008 19:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ub40 owned ook
Maar echt als ik Everybody hoor van de BSB dan word ik altijd echt leipdie blijft tof!
Ik moet zeggen de intro van I want it that way doet het ook goedquote:Op maandag 1 december 2008 19:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Rock your body right...Backstreet's back allright!
Volgens mij bedoel jij "J"quote:Op maandag 1 december 2008 19:37 schreef HostiMeister het volgende:
Die dude links was ik trouwensniet eens die met stekeltjes... wie was dat dan?
Haha inderdaadquote:Op maandag 1 december 2008 19:38 schreef LastRequest het volgende:
Het mooiste vind ik altijd dat iedereen dan gaat vertellen "ja daar heb ik vroeger een optreden van gedaan" muwhahaha of nog grappiger is natuurlijk altijd dat de meisjes dan als BSB/5ive gingen en de jongens als Spice Girls enzo.. Terwijl ie-de-reen (disclaimer: vast ongeveer 1 iemand in dit topic niet) hetzelfde verhaal heeft
Ik vind de rest van het nummer alleen zo irritant traagquote:Op maandag 1 december 2008 19:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik moet zeggen de intro van I want it that way doet het ook goed
You are my fiiireeeeee, the onee desiiireee.
Jij wil gewoon lekker dansen-dansenquote:Op maandag 1 december 2008 19:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vind de rest van het nummer alleen zo irritant traag.
op de vulkaaahaaaabquote:Op maandag 1 december 2008 19:43 schreef LastRequest het volgende:
Jij wil gewoon lekker dansen-dansen
Als hij weet waar dat van is gaat hij flippenquote:Op maandag 1 december 2008 19:43 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Jij wil gewoon lekker dansen-dansen
quote:Op maandag 1 december 2008 19:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als hij weet waar dat van is gaat hij flippen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |