zo matig is die niet, en zeker niet als je m vergelijkt met alle posts die sinds de jouwe gemaakt zijn tot nu toequote:Op maandag 1 december 2008 12:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
* matige woordgrap alert ! *
nou nou niet zo mokken Sla
komtie weer hoor, met z'n gezeikquote:Op maandag 1 december 2008 13:17 schreef swarmahoer het volgende:![]()
[..]
zo matig is die niet, en zeker niet als je m vergelijkt met alle posts die sinds de jouwe gemaakt zijn tot nu toe
moet iets hequote:Op maandag 1 december 2008 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
komtie weer hoor, met z'n gezeik![]()
swarmi!!
Dankje, neuken?quote:
open er een topic overquote:Op maandag 1 december 2008 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
komtie weer hoor, met z'n gezeik![]()
swarmi!!
Doei!quote:Op maandag 1 december 2008 14:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
LR !hallo
en doei want ik ga
Oh ik hoop dat dat nog niet gebeurd is, dat het gewoon daaraan ligtquote:Geachte klant,
Uw aanvraag 'nieuwe domeinnaam' fipo.nl is verwerkt op 01-12-2008 om 13:45 uur.
De domeinnaam wordt bij de eerstvolgende .nl-zonefile update geactiveerd.
Doorgaans duurt het 24 uur voordat uw nieuwe domeinnaam wereldwijd bereikbaar is.
url en foutmelding?quote:Op maandag 1 december 2008 14:03 schreef LastRequest het volgende:
Iemand die host bij pcextreme.nl?
Heb nu eindelijk m'n inloggegevens enzo en heb alles ook op de ftp gegooid, maar als je naar de url gaat vindt ie de server niet.. weet niet wat ik nu fout doe
Heb je fipo.nl? Briljant! Daar heeft de site van arjen en jorma nog gedraaidquote:Op maandag 1 december 2008 14:12 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Oh ik hoop dat dat nog niet gebeurd is, dat het gewoon daaraan ligt
Dat gaat zeker niet samen met de afbeelding die je daarboven gepost hebquote:Op maandag 1 december 2008 14:32 schreef Mikkie het volgende:
Ook prettig: ik moet de schrobber en de trekker van de badkamer hebben. En drie keer raden op welk kamertje m'n meest ranzige en stinkende huisgenote zich al tien minuten bevindt.
Neu, het tegenovergestelde komt meer in de buurt.quote:Op maandag 1 december 2008 14:34 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat gaat zeker niet samen met de afbeelding die je daarboven gepost heb
O M F Gquote:Op maandag 1 december 2008 14:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Neu, het tegenovergestelde komt meer in de buurt.
Ze is een kleine, vieze, stinkende negerin die gebruikte, uitgedroogde maandverbandjes laat slingeren..
HA! Ik hoor dat er doorgespoeld is. Welgeteld 14 minuten nadat ze heeft plaatsgenomen. Kortom: het is daar nu een nucleaire reactor..
PM eensquote:Op maandag 1 december 2008 14:47 schreef LastRequest het volgende:
Arme Mikkie
Volgens mij werkt de site!
Sla probeer die link eens die ik PM'de? Pretty Please
Done! Dan kun jij me ws. eerder dan Sla vertellen of de site nu daadwerkelijk online staatquote:
Alles met hoofdletters ed goed? Staan de instellingen voor de key-length op je pc hetzelfde als op de router?quote:Op maandag 1 december 2008 14:56 schreef morgane het volgende:net een nieuwe wireless modem gekocht, stekkertjes erin en klaar
alleen jammer dat als ik een wep- of wpa beveiling in wil stellen, mn laptop zegt dat de instellingen niet overeen komen met de router ofzo. Snapperniksvan
anyone?
Tja, niet zo moeilijk eigenlijkquote:Op maandag 1 december 2008 14:59 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Jij ook gegokt?
Maar thanks mensen!
Ik heb nog helemaal geen beveiligingswachtwoord ingevoerd, dus daar kan het niet aan liggen. Het standaard wachtwoord wat in de manual van mn router staat kan iig niet bij de wep/wpa beveiliging horen, daarvoor is 'ie 1 teken te kort. Waar kan ik vinden of er een verschil in key-length is?quote:Op maandag 1 december 2008 14:59 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Alles met hoofdletters ed goed? Staan de instellingen voor de key-length op je pc hetzelfde als op de router?
Rechtermuisknop op je verbinding in Vista iig, eigenschappen, en dan bij je beveiligingsinstellingenquote:Op maandag 1 december 2008 15:09 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal geen beveiligingswachtwoord ingevoerd, dus daar kan het niet aan liggen. Het standaard wachtwoord wat in de manual van mn router staat kan iig niet bij de wep/wpa beveiliging horen, daarvoor is 'ie 1 teken te kort. Waar kan ik vinden of er een verschil in key-length is?
True, maar klaarblijkelijk hebben ze wel gelijkquote:Op maandag 1 december 2008 15:23 schreef LastRequest het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)lekkah_of_boos_.html
Nare meisjes die van de gymnasiumklas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |