Die van mij was ook onderdeel van een sollicitatie-procedure. Hierna komt een telefonisch interview. Daarna nog een gewoon gesprek en daarna nog eentje, en dáárna ben ik misschien aangenomen.quote:Op maandag 1 december 2008 12:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Serieus? Dat vind ik knap want mijn IQ varieert nogal...
Dat dus inderdaadquote:Op maandag 1 december 2008 12:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wacht even: je betaalt wel ¤4,50 om je notes te zien, maar een vergelijkbaar bedrag neertellen voor een IQ-test gaat je te ver?.
Don't start himquote:Op maandag 1 december 2008 12:10 schreef Slarioux het volgende:
Overigens hosti, moet dat niet "ask" zijn in je sig?
Serieuze aangelegenheid zegquote:Op maandag 1 december 2008 12:08 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Die van mij was ook onderdeel van een sollicitatie-procedure. Hierna komt een telefonisch interview. Daarna nog een gewoon gesprek en daarna nog eentje, en dáárna ben ik misschien aangenomen.
Uhuh, het is pittig en ik zie mijn kansen slinken na deze test, want ik ben bang dat ik hem verprutst hebquote:Op maandag 1 december 2008 12:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Serieuze aangelegenheid zeg
Ik weet alleen dat bij een stel online tests ik van heel laag tot heel hoog scoorde en ooit bij een test (toen ik 12 was ofzo) bij het GGD weer wat anders scoorde
En het is aks, als in ghetto american
Het was een soort patroonherkennings-logicatest. Welk plaatje komt er na deze vijf, dat soort vragen. Op een gegeven moment zie je van gekkigheid de driehoekjes, vierkantjes en hoekjes niet meerquote:Op maandag 1 december 2008 12:23 schreef HostiMeister het volgende:
Nice man, Malaga is awesome
Welk bedrijf is het? En wat voor test was het dan? Gewoon een flat-out IQ test?
Gray / Grey doet dat prima bij mij.quote:Op maandag 1 december 2008 12:51 schreef motorbloempje het volgende:
Sla, weet jij welke printers wel PDF´s printen?
quote:Op maandag 1 december 2008 12:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
* matige woordgrap alert ! *
nou nou niet zo mokken Sla
Oeh ff proberen straksquote:Op maandag 1 december 2008 12:58 schreef HostiMeister het volgende:
Dudes, jullie moeten rembrand gebruiken op de derde verdieping, die is gratisch
Srsly?quote:Op maandag 1 december 2008 12:58 schreef HostiMeister het volgende:
Dudes, jullie moeten rembrand gebruiken op de derde verdieping, die is gratisch
Printer bestaat niet meerquote:Op maandag 1 december 2008 13:01 schreef HostiMeister het volgende:
Nou toen ik er vorig jaar stag liep wel, zal inmiddels wel verholpen zijn
Ben niet zo van het misbruikquote:Op maandag 1 december 2008 13:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hij moet leren om meer misbruik te maken
lolzquote:Op maandag 1 december 2008 13:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij zit heul niet op de unimocht je willen
Not this againquote:Op maandag 1 december 2008 13:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij zit heul niet op de unimocht je willen
Ach joh, ik maak er verlopig geen woorden meer vuil aan nadat ik mezelf de vorige keer zo gepwnd hadquote:Op maandag 1 december 2008 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
geen tijd voor helaas dit keer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |