inc handschoenen ?quote:Op maandag 1 december 2008 17:33 schreef Slarioux het volgende:
Morgen doe ik mijn Unox muts op. Dan is mijn brein lekker warm tijdens de FD toets.
Handschoenen zijn te klein voor mijn grote klauwenquote:Op maandag 1 december 2008 17:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
inc handschoenen ?heerlijke set vind ik het
* motorbloempje scoopt camera in tasquote:Op maandag 1 december 2008 17:33 schreef Slarioux het volgende:
Morgen doe ik mijn Unox muts op. Dan is mijn brein lekker warm tijdens de FD toets.
Doe je je muts op morgen? Dan idemquote:Op maandag 1 december 2008 17:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
* motorbloempje scoopt camera in tas
ze pastten me wel, alleen na 3 dagen waren ze kapotquote:Op maandag 1 december 2008 17:34 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Handschoenen zijn te klein voor mijn grote klauwen
Die pedagogen van tegenwoordigquote:Op maandag 1 december 2008 17:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Voor sommige kinderen zou dat een prima oplossing zijn.
quote:Op maandag 1 december 2008 17:38 schreef LastRequest het volgende:
Volumeknopje van m'n telefoon is trouwens kapot.. en hij staat op z'n allerhardst ineens.
Belde er net een vriendin die echt een megaverhaal had en helemaal over de rooie was, en ik verstond er echt geen drol van, voor mij was het 5 min lang geschreeuw
Maar goed blijkbaar waren m'n "uhuh" en "wat een kutwijf" e.d. toch goed want ze merkte er niks van haha
quote:Op maandag 1 december 2008 17:38 schreef HostiMeister het volgende:
En Cp, hoe the fuck kom jij bij avril lavinge als je fionna apple hoort?
Je moet maar net ook zin hebben om aan zo'n wedstrijd mee te doen natuurlijk, denk dat de meeste normale dames daar niet zo'n behoefte aan hebben.quote:Op maandag 1 december 2008 18:05 schreef swarmahoer het volgende:
noord brabant en overijssel zijn wel leuken ik ken mooiere meisjes uit gelderland, loop 10 min over straat en je hebt er zo een paar, dus geen idee waar ze deze vandaan geplukt hebben... heeft zeker stemmen afgekocht
zo kreeg ik laatst deze pic van een missenwedstrijd, mijn god wat een graftakkenquote:Op maandag 1 december 2008 18:05 schreef swarmahoer het volgende:
noord brabant en overijssel zijn wel leuken ik ken mooiere meisjes uit gelderland, loop 10 min over straat en je hebt er zo een paar, dus geen idee waar ze deze vandaan geplukt hebben... heeft zeker stemmen afgekocht
Nou, daar zitten mooiere vrouwen bij dan op GS.quote:Op maandag 1 december 2008 18:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
zo kreeg ik laatst deze pic van een missenwedstrijd, mijn god wat een graftakkenachter de kassa zitten nog mooiere meisjes kassameisjes
![]()
klikken op eigen risico
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |