daar ga jequote:Op maandag 1 december 2008 16:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb van papa een snoepzak gekregen met een kleine witte chocoladeletteren pepernoten en Chocoladesigaretten
![]()
en ook al precies bijgehouden hoelang je huisgenoot op de wc zatquote:Op maandag 1 december 2008 16:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ben ik de enige die precies ging tellen of dit wel 26 letters waren?.
ik vond het nou niet zo mooi dat het echt aansprak enz... verder dan 3 min ben ik niet gekomenquote:
nee, wel aan 'hieralsjebliefthierhebjejepropedeuse.nl'quote:Op maandag 1 december 2008 17:05 schreef Slarioux het volgende:
Heeft er iemand nog belangstelling voor stoomboot.es, kijkmij.es of hoegaardenhoebeter.nl?
Wishfull thinking voor IT nerdsquote:Op maandag 1 december 2008 17:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, wel aan 'hieralsjebliefthierhebjejepropedeuse.nl'
oh jaquote:Op maandag 1 december 2008 17:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moblo, geil wijf! ik wil een picca van je muts!
juistquote:Op maandag 1 december 2008 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
naar de klooteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!!!
Jij gaat dan ook heel kansloos zitten doen alsof je rookt zeker?quote:
Je ziet nog weleens van die jochies van 15 op de fiets zo doen, met een lollie-stokjequote:Op maandag 1 december 2008 17:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij gaat dan ook heel kansloos zitten doen alsof je rookt zeker?.
ja moet je anders het stokje naar binnen proppenquote:Op maandag 1 december 2008 17:18 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Je ziet nog weleens van die jochies van 15 op de fiets zo doen, met een lollie-stokje
Neequote:Op maandag 1 december 2008 17:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij gaat dan ook heel kansloos zitten doen alsof je rookt zeker?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor Yashi
Ja doei.
Voor sommige kinderen zou dat een prima oplossing zijn.quote:Op maandag 1 december 2008 17:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja moet je anders het stokje naar binnen proppen
quote:Op maandag 1 december 2008 17:19 schreef motorbloempje het volgende:
Limegroene muren zijn tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor Yashi
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |