En daar tussenin nog een nederlaag bij AZquote:Op zondag 30 november 2008 17:06 schreef Kriegel het volgende:
Het begint wel een beetje bizar te worden met Ajax. Verliezen van Volendam, vervolgens winnen van PSV. Uit winnen van HSV, een paar dagen later thuis gelijkspelen tegen Utrecht.

Dat ook nog, maar zo'n wedstrijd 'mag' je in principe verliezen, daar is niks geks aan. Wat dus wel gek is, is dat afwisselen van overwinningen tegen grote ploegen met puntverlies/bekeruitschakeling tegen kleine.quote:Op zondag 30 november 2008 17:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
En daar tussenin nog een nederlaag bij AZ

Heel die fucking UEFA Cup wordt door niemand als een excuus aangevoerd. Ook niet door Van Basten. Hou er dan ook over op.quote:Op zondag 30 november 2008 17:17 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, je verliest natuurlijk wel 2 punten.
Al met al een slecht weekend, en voor de competitie een slechte week. 1 punt uit 2 is niet goed genoeg voor een ploeg die kampioen wil worden. Leuk excuus, UEFA-cup, maar daar ben je Ajax voor...

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15

Oh, er wordt een schaal uitgereikt na dertien speelrondes?quote:Op zondag 30 november 2008 17:39 schreef thaduck het volgende:
Dat beeld van sommige ajax supporters is wel grappig. Net of ze een top club zijn
Sorry, maar de enige topclub op dit moment is AZ. Het spijt me.

Jij begrijpt de betekenis van topclub niet?quote:Op zondag 30 november 2008 17:39 schreef thaduck het volgende:
Dat beeld van sommige ajax supporters is wel grappig. Net of ze een top club zijn

AZ is in goede vorm maar geen topclub. Ajax is een topclub in wisselvallige vorm. Een weekje eerste staan maakt je geen topclub. Ik begrijp wat je bedoelt, AZ is het te kloppen team op het moment. Maar dan moet je geen rare termen door elkaar gaan gooien.quote:Op zondag 30 november 2008 17:39 schreef thaduck het volgende:

Arme jongen, wat zit je dwars?quote:Op zondag 30 november 2008 17:39 schreef thaduck het volgende:

Hahaquote:Op zondag 30 november 2008 17:39 schreef thaduck het volgende:

Geef nou maar gewoon toe dat je er helemaal naast zatquote:

Ajax zal altijd een topclub blijven. Ook wanneer we op de 15de stek staan meet iedereen zich zelfs nog aan Ons. 'Oew we zijn uitgelopen op Ajax, we staan voor op jullie' krijg je dan.quote:Op zondag 30 november 2008 17:39 schreef thaduck het volgende:

Lief, een kinderhand is gauw gevuld hequote:

Laat maar gaan, die jongen begrijpt wel meer niet.quote:Op zondag 30 november 2008 17:41 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Jij begrijpt de betekenis van topclub niet?

Zeker op de F-Side?quote:

quote:Vertonghen te gast bij Studio Voetbal
zondag 30 november, door AFCAOSDORP22, Amsterdam, 16:09u, NOS
Vanavond is Jan Vertonghen, middenvelder bij Ajax en Belgisch international te gast. De uitzending is te zien op Nederland 1 om 22:30.
Andere gasten aan tafel zijn Hugo Borst en Jan Mulder, ook schuift Dick Jol aan voor de maandelijkse scheidsrechtersanalyse.

quote:Op zondag 30 november 2008 17:59 schreef Roycoooooo het volgende:
zat er totaal niet in dat we de 3 punten zouden winnen!

Studio Ajaxquote:

Inderdaad. De één na de ander, maar er kwam bar weinig uit. Suarez had 't niet vandaag en dan heeft Ajax moeite met het vinden van openingen. Verder vond ik Urby en Vertonghen aardig spelen.quote:Op zondag 30 november 2008 17:34 schreef MaxC het volgende:
Wel verontrustend dat we de laatste 10 minuten ongeveer 7 corners kregen en niet 1 gevaarlijk werd

Welke wedstrijd heb jij gezien dan?quote:Op zondag 30 november 2008 17:59 schreef Roycoooooo het volgende:
K heb me kapot geërgerd aan t voetbal vandaag, zat er totaal niet in dat we de 3 punten zouden winnen! T was niet best! Natuurlijk kan zo'n wedstrijd er tussen zitten maar toch baal ik dr van, we hadden vandaag goede zaken kunnen doen maar helaas......
!

Mwa eigelijk wel logisch. We hebben momenteel geen Huntelaar (lees: kopsterke speler). Huntelaar was daar best aardig in, en ik herinner me nog een paar wedstrijden waarin de corners van Urby telkens dreigend waren en er zelfs een stel goals door vielen.quote:Op zondag 30 november 2008 17:34 schreef MaxC het volgende:
Wel verontrustend dat we de laatste 10 minuten ongeveer 7 corners kregen en niet 1 gevaarlijk werd

Nee dat niet.quote:Op zondag 30 november 2008 17:58 schreef Houniet het volgende:
Ohja, en ik zag Jaakke nog lopen.

Vergeten dat wij (AZ) de dip al gehad hebben? En dan te bedenken dat zeer belangrijke spelers als Dembele en Pelle dr nog bij gaan komen.quote:Op zondag 30 november 2008 15:35 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Verder; 3 punten. Komop jongens, AZ krijgt ook heus nog wel een dip hoor.
Met alle respect hoor, maar Groningen heeft bij lange na niet zo veel klasse als AZ. Ze zijn goed maar op aanvallend gebied gaat het allemaal niet heel soepelquote:Op zondag 30 november 2008 16:37 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Het kan ook zomaar weer mis gaan; dat zie je aan Groningen.

Is Pelle ineens belangrijk geworden dan, Wall?quote:Op zondag 30 november 2008 18:45 schreef wallofdolls het volgende:
Vergeten dat wij (AZ) de dip al gehad hebben? En dan te bedenken dat zeer belangrijke spelers als Dembele en Pelle dr nog bij gaan komen.

Iemand iets gezien?quote:‘Er gebeurde wat, en dat deed heel even pijn,’ aldus Keller na afloop over de vermeende elleboogstoot van Ajax-aanvaller Luis Suárez. ‘Er gebeuren wel meer dingen in de wedstrijd. De ene keer ziet men dat wel, de andere keer niet. Dat kan gebeuren.’

Thaduck heeft dat zelfs niet gezienquote:

Ben blij dat ik negen van de tien keer al niet eens meer kijk op zondag.quote:Op zondag 30 november 2008 19:09 schreef Jasza het volgende:
Waar is die overtreding van Nesu?
Die zit er weer is niet in, wat een grap is de NOS dit jaar zeg.

de NOS is echt een parodie op zichzelf geworden. Je hebt gelijk dat er veel overtredingen zijn weggelaten, veel van Utrecht, maar ook een aantal flinke van Ajaxzijde.quote:Op zondag 30 november 2008 19:09 schreef Jasza het volgende:
Die zit er weer is niet in, wat een grap is de NOS dit jaar zeg.

Ik bedoel ook gewoon in het algemeen, niet alleen omdat er 1 van Utrecht niet inzit.quote:Op zondag 30 november 2008 19:14 schreef Prosac het volgende:
[..]
de NOS is echt een parodie op zichzelf geworden. Je hebt gelijk dat er veel overtredingen zijn weggelaten, veel van Utrecht, maar ook een aantal flinke van Ajaxzijde.
Suarez lieten ze dan wel eventjes zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |