Zijn wat?quote:Op zondag 23 november 2008 22:45 schreef IJsbergsla het volgende:
Ze vallen jouw er toch niet mee lastig, mischien wordt het wel een echte gemeenschap
'Anders denkenden'quote:Op zondag 23 november 2008 22:47 schreef dikkemongul het volgende:
Grappig trouwens, dat elk mens zich probeert af te zetten tegen een andersdenkende.Probeer dat maar eens niet te doen, tegen alle natuur in. Maak je het jezelf lekker moeilijk op een of andere manier.
Dat kan je ook zeggen over bijna 2000 posts in iets meer dan anderhalve maand tijd..quote:
quote:Op zondag 23 november 2008 22:53 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dat kan je ook zeggen over bijna 2000 posts in iets meer dan anderhalve maand tijd..
Waaraan ontleen jij het feit dat pedofiel slecht is? Juist ja, normen en waarden. Ik zelf vind dat een pedofiel inderdaad niet goed bezig is. Maar je kunt niet stellen dat een pedofiel "slecht" is want volgens welke normen en waarden leeft dit persoon?quote:Op zondag 23 november 2008 22:51 schreef Crane het volgende:
[..]
'Anders denkenden'Je gaat een pedofiel iemand toch ook niet zo noemen?
'Goed' en 'slecht' bestaat wel degelijk.
Daarom is een pedofiel wel slechtquote:Op zondag 23 november 2008 22:57 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Waaraan ontleen jij het feit dat pedofiel slecht is? Juist ja, normen en waarden. Ik zelf vind dat een pedofiel inderdaad niet goed bezig is. Maar je kunt niet stellen dat een pedofiel "slecht" is want volgens welke normen en waarden leeft dit persoon?
Misschien vind hij jou wel "slecht" want jij drinkt namelijk een kopje koffie bij het ontbijt. En volgens zijn normen en waarden hoort dat niet!
Naja het blijft nog steeds relatief. Vinden ze in het midden oosten vrouwen slaan normaal, hier is dat fout. Gewoon even willekeurig voorbeeldje hoorquote:Op zondag 23 november 2008 22:51 schreef Crane het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 november 2008 22:57 schreef Biogarde het volgende:
Mislukte poging tot trollen.
Bagger is het iig wel.quote:Op zondag 23 november 2008 23:00 schreef Crane het volgende:
[..]
Het is dan ook geen poging tot trollen, vandaar dat ie ook mislukt.
Ach, hij heeft tenminste een klachtquote:
Verklaar je nader.quote:Op zondag 23 november 2008 22:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Daarom is een pedofiel wel slecht![]()
Wtf man![]()
Je moet voor de grap die foto's es bekijken. Ze zijn werkelijk waar stuk voor stuk allemaal kankerlelijk en sowieso zijn er voor elke vrouw op een meet 20 mannen. Te kansloos.quote:Op zondag 23 november 2008 22:59 schreef Smart_ass het volgende:
Fok!meets zijn ook redelijk kansloos.
Ik zit hier weer met een enorme grijns achter mijn pc eenzaam kansloos alleen te lezen. En toch moet ik hier enorm om lachen.quote:Op zondag 23 november 2008 23:06 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je moet voor de grap die foto's es bekijken. Ze zijn werkelijk waar stuk voor stuk allemaal kankerlelijk en sowieso zijn er voor elke vrouw op een meet 20 mannen. Te kansloos.
Waar zijn die pics dan? Link eens svp? Ik ben te lui om te zoeken.quote:Op zondag 23 november 2008 23:06 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je moet voor de grap die foto's es bekijken. Ze zijn werkelijk waar stuk voor stuk allemaal kankerlelijk en sowieso zijn er voor elke vrouw op een meet 20 mannen. Te kansloos.
Nou, daar zit ik mee hoor.quote:Op zondag 23 november 2008 23:04 schreef Rhythm het volgende:
TS durft gewoon niet in de SC te komen omdat hij er als een blikje knakworst vandaan zou komen.
Om daar over te kunnen oordelen zou jij mij eerst moeten kennen, en dat doe jij nietquote:Op zondag 23 november 2008 23:08 schreef Crane het volgende:
[..]
Oeh, ben ik negatief over jou en je vriendjes, Juup?
Zou je met deze reden niet beter heel KLB kunnen opheffen? Maar Jajong heeft gewoon gelijk over de mensen op die meetings.quote:Op zondag 23 november 2008 23:09 schreef dikkemongul het volgende:
Wie ben jij in godsnaam om mensen die zoiets leuk vinden te veroordelen tot kansloos? Ja ik sta morgenavond ook weer gewoon in de kroeg te pilsen dus daar kun je me niet op pakken. Maar dat is iets wat IK, denk erover na, leuk vind. Als iemand anders uiterst genoegen kan halen uit dit forum moet dat toch gewoon kunnen?
Ik wacht op ook op picsquote:Op zondag 23 november 2008 23:09 schreef sinadO het volgende:
[..]
Waar zijn die pics dan? Link eens svp? Ik ben te lui om te zoeken.
Royal Sadness dat jij dat volk hun gang niet kan laten gaan.quote:Op zondag 23 november 2008 23:10 schreef DurumDoner het volgende:
Royal sadness idd die meetings en shit
quote:Op zondag 23 november 2008 23:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mensen die op Fok! een KLB topic openen over Fok!
Het is ook niet mijn ding. Het is ook niet iets waar ik me aan erger.quote:Op zondag 23 november 2008 23:11 schreef Crane het volgende:
[..]
Zou je met deze reden niet beter heel KLB kunnen opheffen? Maar Jajong heeft gewoon gelijk over de mensen op die meetings.
quote:Op zondag 23 november 2008 23:14 schreef dikkemongul het volgende:
Het feit dat TS zich daar druk over maakt geeft mij eerder het gevoel dat TS kansloos is.
Ik moet altijd zo lachen om die pics in jouw fobo, zo ontzettend stoer!quote:Op zondag 23 november 2008 23:06 schreef Jajong het volgende:
Leuke aanname, verklaar je nader.quote:Op zondag 23 november 2008 23:15 schreef Crane het volgende:
[..]Als ik kansloos was, dan zat ik juist op die meetings.
Het FEIT dat je in je echte leven sociaal gezien zo slecht bent, dat je met andere nerds via internet moet afspreken.quote:Op zondag 23 november 2008 23:16 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Leuke aanname, verklaar je nader.
Jajong is ook stoerquote:Op zondag 23 november 2008 23:16 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen om die pics in jouw fobo, zo ontzettend stoer!
Dus jouw definitie van kansloos is: "Het sociaal minder capabel zijn"quote:Op zondag 23 november 2008 23:17 schreef Crane het volgende:
[..]
Het FEIT dat je in je echte leven sociaal gezien zo slecht bent, dat je met andere nerds via internet moet afspreken.
Ach Jajong vindt voetballen vast ook kansloos omdat je met 23 mannen in één veld staat en er geen enkel wijf te bekennen is.quote:Op zondag 23 november 2008 23:11 schreef Crane het volgende:
Maar Jajong heeft gewoon gelijk over de mensen op die meetings.
Jajong zoekt bevestiging. Hij komt zichzelf ooit nog wel eens tegen als er eens geen medestand is.quote:Op zondag 23 november 2008 23:23 schreef Herald het volgende:
[..]
Ach Jajong vindt voetballen vast ook kansloos omdat je met 23 mannen in één veld staat en er geen enkel wijf te bekennen is.
En als de enige reden is om überhaupt op internet te komen om mensen op internet af te zeiken, omdat jij wél zo'n toffe gast bent die helemaal niks online te zoeken heeft, want zijn vrienden houden hem altijd wel bezig dan ben je volgens mij best verkeerd bezig.
Dat is niet mijn definitie van kansloos. Sociale mensen kunnen ook kansloos zijn aan de hand van andere dingen.quote:Op zondag 23 november 2008 23:23 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Dus jouw definitie van kansloos is: "Het sociaal minder capabel zijn"
Ah, nu ga je opleidingsniveau erbij halen? Is totaal wat anders.quote:Als we zo gaan definiëren dan ken ik er ook nog wel een. Wat doe jij voor een studie/opleiding?
Ach ja, Jajong bokst en ik wil niet weten wat die mannetjes na hun 'partijen' samen onder de douche doen. Niets mis mee ook, maar een iets minder grote bek zou dan wel op zijn plaats zijn.quote:Op zondag 23 november 2008 23:23 schreef Herald het volgende:
Ach Jajong vindt voetballen vast ook kansloos omdat je met 23 mannen in één veld staat en er geen enkel wijf te bekennen is.
En als de enige reden is om überhaupt op internet te komen om mensen op internet af te zeiken, omdat jij wél zo'n toffe gast bent die helemaal niks online te zoeken heeft, want zijn vrienden houden hem altijd wel bezig dan ben je volgens mij best verkeerd bezig.
Ga je weer met je obsessie. Ben je soms verliefd op me ofzo? Je zit in elk topic waar ik post een beetje zielige pogingen te ondernemen om mij te dissenquote:Op zondag 23 november 2008 23:16 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen om die pics in jouw fobo, zo ontzettend stoer!
Onzin. Hyves, MSN etc. valt toch ook onder internet?quote:Op zondag 23 november 2008 23:28 schreef Biels het volgende:
Ik heb gemengde gevoelens bij dit topic! Aan de ene kant overheersen de-gevoelens voor de SC, aan de andere kant het idee dat Crane alles wat met internet te maken heeft afschildert als voor nerds
Je begrijpt m'n klacht dan verkeerd. Die gaat niet over mensen die op Fok zitten en zelfs niet over mensen die veel Fokken, maar over de mensen die dit forum te serieus nemen en hun mede-users zelfs als vrienden beschouwen.quote:, alsof hij een beetje bang is om stiekem zelf een nerd te zijn. Maargoed, hij is altijd na 12en online, dus dat zegt ook wel wat, natuurlijk.
Kijk hier hoopte ik al op. Inderdaad het opleidingsniveau is iets totaal anders. Net zoals het iets totaal anders is om mensen in de kroeg te ontmoeten of misschien op een zogenoemde "meet".quote:Op zondag 23 november 2008 23:31 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat is niet mijn definitie van kansloos. Sociale mensen kunnen ook kansloos zijn aan de hand van andere dingen.
[..]
Ah, nu ga je opleidingsniveau erbij halen? Is totaal wat anders.
Dat is dus precies mijn gedachtequote:Op zondag 23 november 2008 23:32 schreef damsco het volgende:
jajong bluft gewoon kankerhard. Wanneer ik iemand hossel heb ik totaal niet de drang om er een topic over te openen, gewoon omdat het me niet boeit wat fok ervan vindt. Hoogstens dat ik het tegen mijn maten zeg als het een supere lekkere chick is, maar zelfs dan niet altijd.
Ik denk dat een fok meet wel redelijk dicht tegen de kant van kansloosheid aanzit, ja.quote:Op zondag 23 november 2008 23:35 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Kijk hier hoopte ik al op. Inderdaad het opleidingsniveau is iets totaal anders. Net zoals het iets totaal anders is om mensen in de kroeg te ontmoeten of misschien op een zogenoemde "meet".
Wat is kansloos jongen, denk eens na?
Zoals ik hierboven al zei: ik heb ook niets tegen gemeenschappen op internet in het algemeen.quote:Op zondag 23 november 2008 23:33 schreef wijsneus het volgende:
TS begrijpt internet niet. Het vormen van nieuwe gemeenschappen is een van de meest geweldige toepassingen van het internet.
Dat is wel sad ja.quote:Op zondag 23 november 2008 23:34 schreef Crane het volgende:
Je begrijpt m'n klacht dan verkeerd. Die gaat niet over mensen die op Fok zitten en zelfs niet over mensen die veel Fokken, maar over de mensen die dit forum te serieus nemen en hun mede-users zelfs als vrienden beschouwen.
Ik heb zelf 17 jaar gevoetbaldquote:Op zondag 23 november 2008 23:23 schreef Herald het volgende:
[..]
Als ik een kans definieer dan zou dat zijn: "De mogelijkheid hebben iets te bereiken wat ik graag wil."quote:Op zondag 23 november 2008 23:36 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik denk dat een fok meet wel redelijk dicht tegen de kant van kansloosheid aanzit, ja.
Ja man, je hebt me doorquote:Op zondag 23 november 2008 23:32 schreef damsco het volgende:
jajong bluft gewoon kankerhard. Wanneer ik iemand hossel heb ik totaal niet de drang om er een topic over te openen, gewoon omdat het me niet boeit wat fok ervan vindt. Hoogstens dat ik het tegen mijn maten zeg als het een supere lekkere chick is, maar zelfs dan niet altijd.
Dit is dus zo'n perfect voorbeeld van iemand die het verschil tussen de realiteit en internet niet inziet. Als je serieuze discussies wil voeren over het leven, en over normen en waarden ga dan lekker naar een subforum wat daarvoor bedoelt is man.quote:Op zondag 23 november 2008 23:39 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Als ik een kans definieer dan zou dat zijn: "De mogelijkheid hebben iets te bereiken wat ik graag wil."
Als ik kansloos definieer zou dat zijn: "De mogelijkheid ontlopen mijn kans te grijpen."
Wat nou als mensen op dit forum nou graag bij elkaar willen komen en dat als doel zien?
oeh en hoeveel chicks hadden jullie na afloop onder de douche, vast keiveel eh!quote:Op zondag 23 november 2008 23:37 schreef Jajong het volgende:
Ik heb zelf 17 jaar gevoetbald. En slaat je tweede alinea ook op mij?
Kansloos = geen levenquote:Op zondag 23 november 2008 23:39 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Als ik een kans definieer dan zou dat zijn: "De mogelijkheid hebben iets te bereiken wat ik graag wil."
Als ik kansloos definieer zou dat zijn: "De mogelijkheid ontlopen mijn kans te grijpen."
Wat nou als mensen op dit forum nou graag bij elkaar willen komen en dat als doel zien?
Deze post is vooral gericht op TS en jajana of heette die goser?
Dat is een van de betekenissen van het woord kansloos. Een andere is:quote:Op zondag 23 november 2008 23:39 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Als ik een kans definieer dan zou dat zijn: "de mogelijkheid iets te bereiken wat ik graag wil"
Als ik kansloos definieer zou dat zijn: "De mogelijkheid ontlopen mijn kans te grijpen"
In het geval van een FOK! meeting, vind ik dit dusdanig uitzichtloos in de zin van: het ontbreken van sociale skills, en hierbij een outcast van de maatschappij.quote:KANSLOOS
-hopeloos -uitzichtloos
Na afloop, en tijdens natuurlijkquote:Op zondag 23 november 2008 23:42 schreef Herald het volgende:
[..]
oeh en hoeveel chicks hadden jullie na afloop onder de douche, vast keiveel eh!
De tweede alinea slaat ook wel op jou, omdat je in bijna elke post wel wil laten weten dat jij veel toffer bent dan de FOK!nerds. Maar ondertussen wel fijn mee slowchatten en in fotoboekjes posten. Man dat jij je daar als succesvolle hosselaar tot verlaagd zeg. Wij kansloze droeftoeters verdienen jouw superieure aandacht en kostbare tijd toch helemaal niet.
Herald, het is wel echt zondagavond kennelijk hequote:Op zondag 23 november 2008 23:42 schreef Herald het volgende:
[..]
De tweede alinea slaat ook wel op jou, omdat je in bijna elke post wel wil laten weten dat jij veel toffer bent dan de FOK!nerds. Maar ondertussen wel fijn mee slowchatten en in fotoboekjes posten. Man dat jij je daar als succesvolle hosselaar tot verlaagd zeg. Wij kansloze droeftoeters verdienen jouw superieure aandacht en kostbare tijd toch helemaal niet.
Jij snapt er helemaal niks van Herald, maar dat is ook niet verrassend gezien het feit dat jij moet betalen voor je pussy.quote:Op zondag 23 november 2008 23:42 schreef Herald het volgende:
[..]
Jij hebt het over internet en realiteit en je wil me graag wegsturen naar een subforum?quote:Op zondag 23 november 2008 23:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dit is dus zo'n perfect voorbeeld van iemand die het verschil tussen de realiteit en internet niet inziet. Als je serieuze discussies wil voeren over het leven, en over normen en waarden ga dan lekker naar een subforum wat daarvoor bedoelt is man.
Herald is king. Jij komt duidelijk niet genoeg op fokquote:Op zondag 23 november 2008 23:45 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij snapt er helemaal niks van Herald, maar dat is ook niet verrassend gezien het feit dat jij moet betalen voor je pussy.
Luister kill. No problemquote:Op zondag 23 november 2008 23:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dit is dus zo'n perfect voorbeeld van iemand die het verschil tussen de realiteit en internet niet inziet. Als je serieuze discussies wil voeren over het leven, en over normen en waarden ga dan lekker naar een subforum wat daarvoor bedoelt is man.
Jij geeft mensen levenslessen op internet voor de lol, ik flame voor de lol. Ik ben echt niet zo'n ontzettende narcist als ik me voor doe. Wat ik bedoel is dat jij moet snappen dat je niet alles serieus moet nemen wat mensen op een forum zeggen, en al helemaal niet in KLB.quote:Op zondag 23 november 2008 23:45 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Jij hebt het over internet en realiteit en je wil me graag wegsturen naar een subforum?
Behoorlijk handig jongen! Nee waar ik mee bezig ben is om je totaal, tot aan het bot, in te laten zien hoe zielig je eigenlijk bent doordat je aannames doet die nergens op slaan. Dat je me nu uit dit topic wilt hebben zegt voor mij al genoeg.
En je kunt mij nu kansloos gaan noemen, want daar zie ik je voor aan. Maar het is niet dat ik hier serieus mijn levenswerk van maak. Ook dit is voor mij puur ontspanning en ontlading van mijn hersenspinsels.
Nu jij weer.Wat kan discussiëren ook leuk zijn.
Kijk: wat doe je als je ronduit dom bent én geen argumenten meer hebt?quote:Op zondag 23 november 2008 23:45 schreef Jajong het volgende:
Jij snapt er helemaal niks van Herald, maar dat is ook niet verrassend gezien het feit dat jij moet betalen voor je pussy.
Man, ieder post in KLB heeft een serieuze ondertoon.quote:Op zondag 23 november 2008 23:48 schreef Jajong het volgende:
Jij geeft mensen levenslessen op internet voor de lol, ik flame voor de lol. Ik ben echt niet zo'n ontzettende narcist als ik me voor doe. Wat ik bedoel is dat jij moet snappen dat je niet alles serieus moet nemen wat mensen op een forum zeggen, en al helemaal niet in KLB.
Ik vind jou helemaal geen kankerlijer, ik snap alleen niet hoe je erbij komt dat ik bluf.quote:Op zondag 23 november 2008 23:48 schreef damsco het volgende:
[..]
Luister kill. No problem, maakt mij geen ene fuck uit wat jij doet, wat je opent etc. Alleen ik neem je totaal niet serieus, en dat is mijn goed recht. Net als je mij een complete kankerlijer mag vinden bijvoorbeeld, zou mij echt aan mijn reet roesten.
fok = fok, ik neem het totaal niet serieus. evenmin als vele topics hier.
Persoonlijke beledigingen en wederom aannames die nergens op slaan. Wat ben je ook een sneu klein mannetje! Wat zou ik graag eens op je hoofd poepen als ik je tegen zou komen.quote:Op zondag 23 november 2008 23:45 schreef Jajong het volgende:
[..]
Da's meer KPD hequote:Op zondag 23 november 2008 23:50 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Persoonlijke beledigingen en wederom aannames die nergens op slaan. Wat ben je ook een sneu klein mannetje! Wat zou ik graag eens op je hoofd poepen als ik je tegen zou komen.
De enige die faalt ben jij. Jij bent me aan het e-stalken en je probeert me telkens te provoceren. En ik hap amper, en negeer je de meeste tijd gewoon. Wat is nou eigenlijk de bedoeling hiervan? Dat je me een kankernerd vindt is inmiddels wel duidelijk maar dat hoef je echt niet in elk topic duidelijk te maken hoor. Het wordt een beetje zielig inmiddelsquote:Op zondag 23 november 2008 23:49 schreef Emimich het volgende:
[..]
Kijk: wat doe je als je ronduit dom bent én geen argumenten meer hebt?
Dan maak je een quasi-grappige opmerking en pleur je er dito PI bij. Je faalt Jajong, je faalt.
Dat is geen aanname hoor, dat is gewoon een feit.quote:Op zondag 23 november 2008 23:50 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Persoonlijke beledigingen en wederom aannames die nergens op slaan. Wat ben je ook een sneu klein mannetje! Wat zou ik graag eens op je hoofd poepen als ik je tegen zou komen.
Kijk mannetje. Je moet gewoon nu een keer je verlies nemen en gewoon naar bed gaan. Morgen om 7.30 uur gaat de wekker weer. Doe je de groeten aan de juffrouw morgen?quote:Op zondag 23 november 2008 23:48 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij geeft mensen levenslessen op internet voor de lol, ik flame voor de lol. Ik ben echt niet zo'n ontzettende narcist als ik me voor doe. Wat ik bedoel is dat jij moet snappen dat je niet alles serieus moet nemen wat mensen op een forum zeggen, en al helemaal niet in KLB.
Ga naar bed.quote:Op zondag 23 november 2008 23:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat is geen aanname hoor, dat is gewoon een feit.
Mijn verlies?quote:Op zondag 23 november 2008 23:52 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Kijk mannetje. Je moet gewoon nu een keer je verlies nemen en gewoon naar bed gaan. Morgen om 7.30 uur gaat de wekker weer. Doe je de groeten aan de juffrouw morgen?
E-stalkenquote:Op zondag 23 november 2008 23:52 schreef Jajong het volgende:
De enige die faalt ben jij. Jij bent me aan het e-stalken en je probeert me telkens te provoceren. En ik hap amper, en negeer je de meeste tijd gewoon. Wat is nou eigenlijk de bedoeling hiervan? Dat je me een kankernerd vindt is inmiddels wel duidelijk maar dat hoef je echt niet in elk topic duidelijk te maken hoor. Het wordt een beetje zielig inmiddels.
Relevante posts uit zijn postgeschiedenis of opbokken.quote:Op zondag 23 november 2008 23:55 schreef Jajong het volgende:
Mijn verlies?. Hoe bevalt die PDD-NOS vriend?
Altijd als je wat tegen hem zegt is het van: "HELEMAAL NIETquote:Op zondag 23 november 2008 23:50 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Ook een kenmerk van die mensen idd. Ze denken dat je kunt 'falen' of 'verliezen' op een forum.quote:Op zondag 23 november 2008 23:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
in jouw wereld is het alleen verliezen toch?quote:Op zondag 23 november 2008 23:57 schreef Crane het volgende:
Ook een kenmerk van die mensen idd. Ze denken dat je kunt 'falen' of 'verliezen' op een forum.
Dus je gelooft in god?quote:Op zondag 23 november 2008 22:51 schreef Crane het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 november 2008 23:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik heb ook veel vrienden hier op FOK!
Je neemt anders mijn posts wel altijd serieus door er ontzettend tegen in te gaan (niet dat ik er iets tegen heb aangezien het toch van mijn kant weer een glimlach oplevert)quote:Op zondag 23 november 2008 23:48 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij reageert echt werkelijk waar nooit op wat mensen tegen je zeggen. Je gaat er gewoon compleet aan voorbij en geeft repliek met compleet irrelevante onzin. Je beschuldigt mensen aan de lopende band van dingen die je zelf een post later vertoont. Riekt een beetje naar autismequote:Op zondag 23 november 2008 23:55 schreef Emimich het volgende:
[..]
E-stalken
Deze beste man is wanhopig mensen, wellicht is een bezoekje aan de psychiater nog een optie!
Onvoorstelbaar domme post, driewerf hulde daarvoor!quote:Op zondag 23 november 2008 23:59 schreef Heathen. het volgende:
Dus je gelooft in god?
Dat is namelijk de consequentie die je er aan vast laat hangen wanneer je beweerd dat er zoiets als goed en slecht bestaat.
Dat zie je dan verkeerd. Ik reageer zo om weer een reactie uit te lokken, en die reactie tovert dan weer een glimlach op mijn gezichtquote:Op maandag 24 november 2008 00:01 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Je neemt anders mijn posts wel altijd serieus door er ontzettend tegen in te gaan (niet dat ik er iets tegen heb aangezien het toch van mijn kant weer een glimlach oplevert)
QFTquote:Op maandag 24 november 2008 00:02 schreef Emimich het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar domme post, driewerf hulde daarvoor!
quote:Op maandag 24 november 2008 00:03 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat zie je dan verkeerd. Ik reageer zo om weer een reactie uit te lokken, en die reactie tovert dan weer een glimlach op mijn gezicht. Ik heb werkelijk waar nog nooit ook maar iets serieus genomen wat ik op dit forum heb gelezen of gepost.
Ik ben een WINNAAR!quote:Op zondag 23 november 2008 23:57 schreef Crane het volgende:
[..]
Ook een kenmerk van die mensen idd. Ze denken dat je kunt 'falen' of 'verliezen' op een forum.
Dat is mooi.quote:
Tevens een plek om contacten te zoeken, sociaal te zijn en eventuele vriendschappen te sluiten.quote:Op zondag 23 november 2008 22:43 schreef Crane het volgende:
Met name dat SC-volk.Awards, t-shirts, meetings, users die bij elkaar op de koffie komen, en ga zo maar door. Mensen, het is maar een forum dat soms nuttig kan zijn, soms leuk, soms om even te zieken en soms interessant. Maar uiteindelijk is het slechts een website.
Klacht: mensen die fok als een echte gemeenschap beschouwen, hoe eenzaam ben je dan.
Zie jij hebt er verstand van!quote:Op maandag 24 november 2008 00:05 schreef damsco het volgende:
[..]
Ja maar dat is omdat je chuck bent, die wint altijd
I know man, fucked up.quote:Op maandag 24 november 2008 00:04 schreef damsco het volgende:
Trouwens waarom moest Ajax nou verliezenZo zonde!
Mooi zo'n hysterische reactie in dit topicquote:Op maandag 24 november 2008 00:01 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij reageert echt werkelijk waar nooit op wat mensen tegen je zeggen. Je gaat er gewoon compleet aan voorbij en geeft repliek met compleet irrelevante onzin. Je beschuldigt mensen aan de lopende band van dingen die je zelf een post later vertoont. Riekt een beetje naar autisme
. Ik negeer je vanaf nu wel gewoon want er valt niet eens een fatsoenlijke flamewar met je te houden, het is echt dramatisch. Als je nou inhoudelijk zou reageren op de dingen die ik zeg dan was het nog leuk geweest maar alles wat je doet is een beetje dom lullen over compleet verzonnen dingen.
Hysterisch? Verklaar je naderquote:Op maandag 24 november 2008 00:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mooi zo'n hysterische reactie in dit topic
Ik geef geen repliek, maar ik dien iemand van repliek.quote:Op maandag 24 november 2008 00:01 schreef Jajong het volgende:
Jij reageert echt werkelijk waar nooit op wat mensen tegen je zeggen. Je gaat er gewoon compleet aan voorbij en geeft repliek met compleet irrelevante onzin. Je beschuldigt mensen aan de lopende band van dingen die je zelf een post later vertoont. Riekt een beetje naar autisme
. Ik negeer je vanaf nu wel gewoon want er valt niet eens een fatsoenlijke flamewar met je te houden, het is echt dramatisch. Als je nou inhoudelijk zou reageren op de dingen die ik zeg dan was het nog leuk geweest maar alles wat je doet is een beetje dom lullen over compleet verzonnen dingen.
*gaap*quote:Op maandag 24 november 2008 00:02 schreef Emimich het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar domme post, driewerf hulde daarvoor!
Sssjtquote:Op maandag 24 november 2008 00:04 schreef damsco het volgende:
Trouwens waarom moest Ajax nou verliezenZo zonde!
Je bedoelt dat je gewoon geen idee hebt waar je 't over hebt?quote:
Nee, dan had ik dat wel gezegd. Ik bedoelde dat iedere geestelijk gezonde poster er de ironie wel van zou inzien. Maar jaquote:Op maandag 24 november 2008 00:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je gewoon geen idee hebt waar je 't over hebt?
Nee, eigenlijk niet.quote:Op maandag 24 november 2008 00:13 schreef Crane het volgende:
Zie je, Biogarde? Best een aardige discussie toch?
Right. Jij begrijpt de lading van mijn post gewoon niet en ziet er iets in wat er niet is. Maar whatever, dit verveelt me. Discussieren met een autist en met een vrouw schiet toch niet op.quote:Op maandag 24 november 2008 00:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, dan had ik dat wel gezegd. Ik bedoelde dat iedere geestelijk gezonde poster er de ironie wel van zou inzien. Maar ja
Ah, de easy way out nu je gewezen bent op een discrepantie in je manier van posten. Verrassendquote:Op maandag 24 november 2008 00:16 schreef Jajong het volgende:
[..]
Right. Jij begrijpt de lading van mijn post gewoon niet en ziet er iets in wat er niet is. Maar whatever, dit verveelt me. Discussieren met een autist en met een vrouw schiet toch niet op.
Ik moest het een paar keer over lezen. Ruis kun je trouwens simpelweg oplossen door redundantie in je boodschap te bouwenquote:Op maandag 24 november 2008 00:08 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik geef geen repliek, maar ik dien iemand van repliek.
Kaste warriors kiezen ervoor om enkel en alleen diegenen die zij waardig achten voor een post uit te kiezen, alvorens WoW af te sluiten. De consequenties van de kern van de verborgen boodschap die verloren gaat in de discrepantie tussen de inhoud en de booschapper, ook wel bekend als de ruis, is immers nooit vanzelfsprekend uit de toon vallend wanneer deze geconfronteerd wordt met de gevolgen van diens halen. Lieden die al postend op dit forum blijk geven van een groot gebrek aan inzicht, een schromelijk tekort aan hersenen en verdere tekenen van inferioriteit geven er blijk van niet gespecificeerd te zijn in het ontleden van uiterst lange zinsnedes die door hun oeverloze gever, veelal gelet op het schizofrene karakter van diens opponent, vaak een uiterst omsamenhangend en inconsistent (inderdaad, een tautologie) wordt waardoor een volkse afstammeling, zoals iemand waar eerder in deze zin naar verwezen werd, er vrijwel niets meer van zou kunnen incohisteren, noch de phallaire consequenties van zulks een daad te accepteren.
Mwoah, er wordt weinig goed gebasht én er is geen goede discussie. Ik zou het een 4,5 geven.quote:Op maandag 24 november 2008 00:14 schreef Crane het volgende:
Voor KLB-normen wel.
Ik begin je meer en meer te mogen!quote:Op maandag 24 november 2008 00:18 schreef Ripley het volgende:
Ah, de easy way out nu je gewezen bent op een discrepantie in je manier van posten. Verrassend
Komt allemaal omdat Servus weg. is.quote:Op maandag 24 november 2008 00:20 schreef Emimich het volgende:
[..]
Mwoah, er wordt weinig goed gebasht én er is geen goede discussie. Ik zou het een 4,5 geven.
Je verwijt Crane indirect van vooroordelen, maar gaat vervolgens in je derde zin zelf de fout in. Jammerquote:Op maandag 24 november 2008 00:21 schreef Noorsbloed het volgende:
Crane in tha house !
Idioot.
Besef je dan niet dat het best wel gezellig kan zijn BUITEN ?
Zonder je pc en dergelijke ?
Mensen in de SC ouwehoeren dagelijks tegen elkaar.
Week in week uit.
Als er dan een meet uitkomt, waar het gezellig is en dergelijke wat is daar dan in godensnaam mis mee ?
Je gaat er heen omdat je de mensen interessant vind.
Als het niets blijkt te zijn dan ga je toch weer naar huis of sluit je geen vriendschap of iets dergelijke![]()
Maarja,
We weten allemaal dat jij onder vriendschap verstaat een avondje met je linkerhand en daarna vreemd gaan met de rechter.
Jaaaaquote:Op maandag 24 november 2008 00:21 schreef Noorsbloed het volgende:
Crane in tha house !
Idioot.
Besef je dan niet dat het best wel gezellig kan zijn BUITEN ?
Zonder je pc en dergelijke ?
Mensen in de SC ouwehoeren dagelijks tegen elkaar.
Week in week uit.
Als er dan een meet uitkomt, waar het gezellig is en dergelijke wat is daar dan in godensnaam mis mee ?
Je gaat er heen omdat je de mensen interessant vind.
Als het niets blijkt te zijn dan ga je toch weer naar huis of sluit je geen vriendschap of iets dergelijke![]()
Maarja,
We weten allemaal dat jij onder vriendschap verstaat een avondje met je linkerhand en daarna vreemd gaan met de rechter.
Met je bord voor je kop.quote:Op maandag 24 november 2008 00:23 schreef Crane het volgende:
[..]
JaaaaDaar hebben we er eentje!
Een autist die de klacht maar om gaat draaien en denkt grappig te zijn door de TS te beschuldigen van hetgene waar ie vaak over klaagt/zeikt.
Ik verwijt Crane dat hij een achterlijke debiel is met een diepgewortelde haat tegen alles wat niet " normaal " is.quote:Op maandag 24 november 2008 00:23 schreef damsco het volgende:
[..]
Je verwijt Crane indirect van vooroordelen, maar gaat vervolgens in je derde zin zelf de fout in. Jammer
Sorry hier moet ik enorm om lachen.quote:Op zondag 23 november 2008 23:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
Autist ?quote:Op maandag 24 november 2008 00:23 schreef Crane het volgende:
[..]
JaaaaDaar hebben we er eentje!
Een autist die de klacht maar om gaat draaien en denkt grappig te zijn door de TS te beschuldigen van hetgene waar ie vaak over klaagt/zeikt.
Ik ben erquote:Op maandag 24 november 2008 00:24 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nah, komt meer omdat vrijwel alle kwaliteitsusers geband c.q. afwezig zijn.
Fijn dat je een profielschets van iemand kan maken aan de hand van een forumpost. Nice job, dr phillquote:Op maandag 24 november 2008 00:33 schreef dikkemongul het volgende:
Crane het spijt me maar er moet ooit een conclusie getrokken worden uit dit topic:
Je bent gefaald als mens of je bent bezig jezelf te ontdekken.
Je profiel heb ik niet bekeken om dat het me geen zak kan schelen, maar je bent of puber of er psychisch niet heel erg lekker aan toe.
Fijn dat jij wederom niet op dingen ingaat.quote:Op maandag 24 november 2008 00:36 schreef damsco het volgende:
[..]
Fijn dat je een profielschets van iemand kan maken aan de hand van een forumpost. Nice job, dr phill
quote:Op maandag 24 november 2008 00:33 schreef dikkemongul het volgende:
Crane het spijt me maar er moet ooit een conclusie getrokken worden uit dit topic:
Je profiel heb ik niet bekeken om dat het me geen zak kan schelen, maar je bent of puber of er psychisch niet heel erg lekker aan toe.
Je bent in mijn ogen een enorm sneu figuur. Ik ga inderdaad ook niet vaak in op je posts. Dit tot groot ongenoegen van jou, want je hebt je al vaker hierover lopen opwinden. Ik haal met gemak elk argument van jou onderuit, en mijn vorige post (hoge uitzondering!) toonde dit aan. Je bent een hypocriet.quote:Op maandag 24 november 2008 00:38 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Fijn dat jij wederom niet op dingen ingaat.
En waarschijnlijk zo weer eens weg gaat hier.![]()
Jij bent al net zo erg als Crane zelf.
Ik heb dan ook nooit beweerd dat ik niet hypocriet ben.quote:Op maandag 24 november 2008 00:40 schreef damsco het volgende:
[..]
Je bent in mijn ogen een enorm sneu figuur. Ik ga inderdaad ook niet vaak in op je posts. Dit tot groot ongenoegen van jou, want je hebt je al vaker hierover lopen opwinden. Ik haal met gemak elk argument van jou onderuit, en mijn vorige post (hoge uitzondering!) toonde dit aan. Je bent een hypocriet.
Hahaha, wat voor een brevet van onvermogen kan een persoon afleveren zeg!quote:Op maandag 24 november 2008 00:33 schreef dikkemongul het volgende:
Wat?quote:Op maandag 24 november 2008 00:40 schreef dikkemongul het volgende:
*Post staat in een bestandje, we gaan nog even door.*
Laat hem lekker lullen joh. Waarschijnlijk is ie nog maagd.quote:Op maandag 24 november 2008 00:40 schreef damsco het volgende:
[..]
Je bent in mijn ogen een enorm sneu figuur. Ik ga inderdaad ook niet vaak in op je posts. Dit tot groot ongenoegen van jou, want je hebt je al vaker hierover lopen opwinden. Ik haal met gemak elk argument van jou onderuit, en mijn vorige post (hoge uitzondering!) toonde dit aan. Je bent een hypocriet.
quote:Op maandag 24 november 2008 00:44 schreef Crane het volgende:
[..]
Laat hem lekker lullen joh. Waarschijnlijk is ie nog maagd.
Nou ik denk dat ik best een aardig idee van TS heb op dit moment. Het is duidelijk niet zo dat dit persoon verdraagzaam is. Niet dat ik de grote jezus aanbidder ben want daar geloof ik niet in. Maar wanneer een persoon niet kan accepteren dat iemand andere hobby's dan jij heeft, dan ben je gewoon zielig bezig.quote:Op maandag 24 november 2008 00:36 schreef damsco het volgende:
[..]
Fijn dat je een profielschets van iemand kan maken aan de hand van een forumpost. Nice job, dr phill
Je snapt er werkelijk waar geen zak van. Niets mis mee, maar wel aandoenlijk.quote:Op maandag 24 november 2008 00:47 schreef dikkemongul het volgende:
Nou ik denk dat ik best een aardig idee van TS heb op dit moment. Het is duidelijk niet zo dat dit persoon verdraagzaam is. Niet dat ik de grote jezus aanbidder ben want daar geloof ik niet in. Maar wanneer een persoon niet kan accepteren dat iemand andere hobby's dan jij heeft, dan ben je gewoon zielig bezig.
TS moet gewoon nog even opgroeien, meerdere mensen tegenkomen die andere hobby's hebben, en daarbij er achter komen dat deze mensen eigenlijk niet heel erg anders zijn. Het is niet erg, maar het gaat gegarandeerd gebeuren. Iedereen gaat dat ooit realiseren.
TS zou het meer als een gift moeten zien, hij heeft immers de kans nu al dit te beseffen waarbij zijn leeftijdsgenoten zichzelf vele jaren later gaan tegenkomen.
Ik zeg dan ook niet dat jij beweerd niet hypocriet te zijn, zo ken ik er nog eentje.quote:Op maandag 24 november 2008 00:42 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik heb dan ook nooit beweerd dat ik niet hypocriet ben.
Dat kan soms kloppen, ook ik heb een sociaal leven en lees niet alles terug. En soms is iemand dusdanig triest dat ik het zonde van mijn tijd vind erop te reageren. En soms troll ik gewoon.quote:Op maandag 24 november 2008 00:42 schreef Noorsbloed het volgende:
Jij daar in tegen gaat dingen lopen posten waar mensen een reactie op geven.
En daarna zeg je niets meer omdat je er toch niets zinnigs van kan maken.
Je eeuwige gehaat tegen crane en consorten. Je eeuwige gediscussieer. No offense, maar je komt als een redelijk sociaal beperkte persoon op mij over. Wellicht kun je er niks aan doen, maar je roept toch onderbuikgevoelens op.quote:Op maandag 24 november 2008 00:42 schreef Noorsbloed het volgende:
En geef mij dan eens een goed reden waar ik een sneu persoon ben.
Neenquote:Op maandag 24 november 2008 00:42 schreef Noorsbloed het volgende:
Omdat ik metal luister ?
Nogmaals neen (ben je hier wellicht onzeker over?)quote:Op maandag 24 november 2008 00:42 schreef Noorsbloed het volgende:
Omdat ik mij niet kleed zoals anderen dat allemaal doen ?
Jazeker, je standpunten komen niet overeen met die van mij. Vaak gebasseerd op emoties, maar zelden op feitenquote:Op maandag 24 november 2008 00:42 schreef Noorsbloed het volgende:
Vanwege mijn standpunten ?
Zie bovenstaandequote:Op maandag 24 november 2008 00:42 schreef Noorsbloed het volgende:
Nou ?
Als jij nou eens zou vertellen waarop jij al je aannames op baseert dan zou ik me er al heel wat meer van aantrekken. Je blaat wel wat weg maar argumenten zijn er bij jou niet te bespeuren.quote:Op maandag 24 november 2008 00:48 schreef Emimich het volgende:
[..]
Je snapt er werkelijk waar geen zak van. Niets mis mee, maar wel aandoenlijk.
Tip: stop met posten in KLB.
Dus vanwege het feit dat ik mijn standpunten en meningen baseer op emoties is iets wat jou dusdanig irriteert ?quote:Op maandag 24 november 2008 00:49 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook niet dat jij beweerd niet hypocriet te zijn, zo ken ik er nog eentje.
[..]
Dat kan soms kloppen, ook ik heb een sociaal leven en lees niet alles terug. En soms is iemand dusdanig triest dat ik het zonde van mijn tijd vind erop te reageren. En soms troll ik gewoon.
[..]
Je eeuwige gehaat tegen crane en consorten. Je eeuwige gediscussieer. No offense, maar je komt als een redelijk sociaal beperkte persoon op mij over. Wellicht kun je er niks aan doen, maar je roept toch onderbuikgevoelens op.
[..]
Neen
[..]
Nogmaals neen (ben je hier wellicht onzeker over?)
[..]
Jazeker, je standpunten komen niet overeen met die van mij. Vaak gebasseerd op emoties, maar zelden op feiten
[..]
Zie bovenstaande
Je komt alleen maar terug met wedervragen. Hier heb ik dan ook geen zin in.quote:Op maandag 24 november 2008 00:54 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dus vanwege het feit dat ik mijn standpunten en meningen baseer op emoties is iets wat jou dusdanig irriteert ?
Heb je liever dat het allemaal honderdduizend keer word doorgenomen voor dat ik iets beslis of iets post ?
Dat is toch wel het toppunt van controle willen hebben op alles
En ik mag graag discussiëren, wat is daar nou weer verkeerd aan
En waarom maakt mij dat een sociaal beperkt persoon ?
En ik ben alles behalve onzeker.
Dat is iets voor zwakke mensen die niet weten wat ze met zichzelf aanmoeten.
Ok.quote:Op maandag 24 november 2008 00:51 schreef dikkemongul het volgende:
Als jij nou eens zou vertellen waarop jij al je aannames op baseert dan zou ik me er al heel wat meer van aantrekken. Je blaat wel wat weg maar argumenten zijn er bij jou niet te bespeuren.
Wees dan ook gewoon duidelijk.quote:Op maandag 24 november 2008 00:56 schreef damsco het volgende:
[..]
Je komt alleen maar terug met wedervragen. Hier heb ik dan ook geen zin in.
Doei
Laten we het daar maar op houden. Ik had nooit met jou de discussie moeten aangaan. The faillure is mine.quote:Op maandag 24 november 2008 00:57 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wees dan ook gewoon duidelijk.
Je kan gewoon niets zinnigs bedenken.
Maar goed slaap lekker !![]()
Daar is het toch ook een forum voor? Discussies op gang brengen?quote:Op maandag 24 november 2008 00:56 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ok.
Sommige personen op dit forum proberen bewust andere mensen uit te lokken, de één wat meer dan de ander. TS is hier een extreem voorbeeld van.
Het is jouw feestje hè.quote:Op maandag 24 november 2008 01:00 schreef dikkemongul het volgende:
Daar is het toch ook een forum voor? Discussies op gang brengen?
Dat het minder serieus bedoeld is wil niet zeggen dat het bijzonder vermakelijk is dat het op een gegeven moment een totaal serieuze kant opgestuurd gaat worden. Als ik me hier had verveeld was ik hier niet meer geweest.
Edit: Oja het kan natuurlijk allemaal aan mij PDD-NOS liggen, zo meteen ga ik mijn hoofd aan gort slaan tegen de muur. Ik MOEST het vertellen anders zou ik het niet kunnen vanwege mijn dwangneurose.
Kan ik die morgenochtend weer in mijn inbox terugvinden?quote:Op maandag 24 november 2008 01:18 schreef Emimich het volgende:
[ afbeelding ]
Onze 'baas' Jajong in het midden!
Naja alles beter dan die linker whehehe.quote:Op maandag 24 november 2008 01:18 schreef Emimich het volgende:
[ afbeelding ]
Wie weet..quote:Op maandag 24 november 2008 01:23 schreef LudoSanders het volgende:
Kan ik die morgenochtend weer in mijn inbox terugvinden?
Even de foto-analyse:quote:Op maandag 24 november 2008 01:18 schreef Emimich het volgende:
[ afbeelding ]
Stoere man.quote:Op maandag 24 november 2008 01:18 schreef Emimich het volgende:
[ afbeelding ]
Toch jammer dat de post boven je nog niet kon lezen toen je deze plaatste.quote:Op maandag 24 november 2008 01:30 schreef Salvad0R het volgende:
Stoere man.
Wat ben jij dan, z'n minister van propaganda die sneaky reclame voor hem maakt?
Het moet in ieder geval wel zoiets zijn, want je zit best wel op zijn penis nu.
Jij bent echt sneu. Onbegrijpelijk.quote:Op maandag 24 november 2008 01:30 schreef Emimich het volgende:
[..]
Even de foto-analyse:
Linker: Flaporen, gigantische neus, achterlijke bril en een kapsel dat 10 jaar geleden hip was. Wel een prachtig rood gekleurd overhemd met streepjesmotief.![]()
Midden: Bril, Palestina-sjaal, roze peace-teken om zijn nek en dito lelijk t-shirt. Tevens gezegd met een Obama-achtige huidskleur en innovatief kapsel.![]()
Rechter: Intellectueel voorkomen, interessante haardracht, hoogstwaarschijnlijk een vieze, linkse hippie wegens peace-teken. Prachtig zwart t-shirt plus gay-kudo's voor de oorbellen.
Ja, het lezen van een foto-analyse van een internetuser is erg nuttig.quote:Op maandag 24 november 2008 01:31 schreef Emimich het volgende:
[..]
Toch jammer dat de post boven je nog niet kon lezen toen je deze plaatste.
Dit is nou die feedback waar ik iets mee kan!quote:Op maandag 24 november 2008 01:32 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
Jij bent echt sneu. Onbegrijpelijk.
Je mist de zuivere intentie én de essentie van zulks een analyse.quote:Op maandag 24 november 2008 01:33 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
Ja, het lezen van een foto-analyse van een internetuser is erg nuttig.
Jij bent gewoon een lafhartige zuurstofonwaardige.quote:Op maandag 24 november 2008 01:31 schreef Emimich het volgende:
[..]
Toch jammer dat de post boven je nog niet kon lezen toen je deze plaatste.
Dit kan beter, sterker nog, dit moet beter.quote:Op maandag 24 november 2008 01:35 schreef Salvad0R het volgende:
Jij bent gewoon een lafhartige zuurstofonwaardige.
Als een wijf loop je foto's af te kraken in het fotoboek van derden, terwijl je zelf niet eens een fotoboek hebt.
Kutfiguur.
En zelf heb je geen fotoboek. Held.quote:Op maandag 24 november 2008 01:30 schreef Emimich het volgende:
[..]
Even de foto-analyse:
Linker: Flaporen, gigantische neus, achterlijke bril en een kapsel dat 10 jaar geleden hip was. Wel een prachtig rood gekleurd overhemd met streepjesmotief.![]()
Midden: Bril, Palestina-sjaal, roze peace-teken om zijn nek en dito lelijk t-shirt. Tevens gezegd met een Obama-achtige huidskleur en innovatief kapsel.![]()
Rechter: Intellectueel voorkomen, interessante haardracht, hoogstwaarschijnlijk een vieze, linkse hippie wegens peace-teken. Prachtig zwart t-shirt plus gay-kudo's voor de oorbellen.
Aandoenlijk hequote:Op maandag 24 november 2008 01:32 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
[..]
Jij bent echt sneu. Onbegrijpelijk.
Je speelt met vuur, dat weet je zelf dondersgoed. 3 is in feite niets meer en niets minder dan een dun koord tussen 2 en 4. Kies zelf maar wijselijk wat je wilt!quote:Op maandag 24 november 2008 01:37 schreef Agiath het volgende:
En zelf heb je geen fotoboek. Held.
Dat dus, misschien is hij jaloers op je?quote:Op maandag 24 november 2008 01:37 schreef Jajong het volgende:
[..]
Aandoenlijk he. Maargoed, dat hij mijn foto's post werkt eerder in mijn voordeel dan in mijn nadeel
.
Inderdaad, want alle personen met een minderwaardigheidscomplex op FOK steunen je. Ach ja, je moet toch ergens beginnen hè?quote:Op maandag 24 november 2008 01:37 schreef Jajong het volgende:
Aandoenlijk he. Maargoed, dat hij mijn foto's post werkt eerder in mijn voordeel dan in mijn nadeel
.
Duh, wie had er nou niet de huidskleur van Jimi willen hebben, gecombineerd aan zo'n vlot voorkomen en óók nog eens zo'n bijzondere schrijfstijlquote:Op maandag 24 november 2008 01:39 schreef sitting_elfling het volgende:
Dat dus, misschien is hij jaloers op je?
quote:Op maandag 24 november 2008 01:40 schreef Jajong het volgende:
Het is me nu trouwens wel duidelijk dat Emimich gewoon een ordinaire relkloon is. Hij heeft zijn momenten maar hij probeert iets te hard en legt het er iets te dik bovenop.
Je kent me totaal niet en je weet niet wie ik ben. Wat ik wel weet is dat je niet weet wat je wel zou moeten weten.quote:Op maandag 24 november 2008 01:40 schreef Jajong het volgende:
Het is me nu trouwens wel duidelijk dat Emimich gewoon een ordinaire relkloon is. Hij heeft zijn momenten maar hij probeert iets te hard en legt het er iets te dik bovenop.
Helaas lijkt me dat een 'denkstap' te ver voor onze homo universalis in spé.quote:Op maandag 24 november 2008 01:41 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Betekent dat nu dat je stopt met posten? Lijkt me wel leuk voor de verandering.
Heel subtiel, dat je nu alweer refereert aan mijn huidskleur in de hoop dat ik je straks een racist ga noemen ofzo. Maar echt, het ligt er te dik op. A for effort though.quote:Op maandag 24 november 2008 01:41 schreef Emimich het volgende:
[..]
Duh, wie had er nou niet de huidskleur van Jimi willen hebben, gecombineerd aan zo'n vlot voorkomen en óók nog eens zo'n bijzondere schrijfstijl
Nog zo'n kloon erbij, gezellig.quote:Op maandag 24 november 2008 01:41 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Betekent dat nu dat je stopt met posten? Lijkt me wel leuk voor de verandering.
Ja, net alsof ik van een lekker meisje een foto post, en haar volledig ga afzeiken.quote:Op maandag 24 november 2008 01:37 schreef Jajong het volgende:
[..]
.
Ja dat overhemd is prima, maar die korte mouwen verneuken het helemaal helaasquote:Op maandag 24 november 2008 01:30 schreef Emimich het volgende:
[..]
Even de foto-analyse:
Midden: Bril, Palestina-sjaal, roze peace-teken om zijn nek en dito lelijk t-shirt. Tevens gezegend met een Obama-achtige huidskleur en innovatief kapsel.![]()
Nee, nee, ik ben geen racist maar het is gewoon een relevant gegeven. Niets mis mee toch om dat dan te noemen, anders betwijfel ik wie hier dan de racist zou zijn.quote:Op maandag 24 november 2008 01:43 schreef Jajong het volgende:
Heel subtiel, dat je nu alweer refereert aan mijn huidskleur in de hoop dat ik je straks een racist ga noemen ofzo. Maar echt, het ligt er te dik op. A for effort though.
Verkapte-ik-vind-je-lekker-post!quote:Op maandag 24 november 2008 01:44 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
[..]
Ja, net alsof ik van een lekker meisje een foto post, en haar volledig ga afzeiken.Er klopt iets niet nee.
Oh, nu snap ik het weer.quote:Op maandag 24 november 2008 01:44 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
Ja, net alsof ik van een lekker meisje een foto post, en haar volledig ga afzeiken.Er klopt iets niet nee.
Meer een verkapte-ik-ben-maagd-en-lelijk-dus-prijs-lelijke-mannen-aan-in-KLB-in-de-ijdele-hoop-dat-ze-me-zullen-pm'en-alvorens-een-seksdate-te-maken-waardoor-mijn-maagdenvlies-eindelijk-zal-breken-post!quote:Op maandag 24 november 2008 01:45 schreef Jajong het volgende:
Verkapte-ik-vind-je-lekker-post!
Emimich, ik moet eerlijk zeggen, dat ik u echt een sukkel vind.quote:Op maandag 24 november 2008 01:44 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee, nee, ik ben geen racist maar het is gewoon een relevant gegeven. Niets mis mee toch om dat dan te noemen, anders betwijfel ik wie hier dan de racist zou zijn.
Mijn waarde vriend Nickobaas had trouwens een goed idee.
Zijn Nickolaus en jij gewoon dezelfde user? Zou me niks verbazen. En ik weet dat je geen racist bent hoor, maak je niet druk. Ik vind je wel een goeie troll. Maar je moet misschien een ander target uitkiezen, gaat niet lukken bij mij.quote:Op maandag 24 november 2008 01:44 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee, nee, ik ben geen racist maar het is gewoon een relevant gegeven. Niets mis mee toch om dat dan te noemen, anders betwijfel ik wie hier dan de racist zou zijn.
Mijn waarde vriend Nickobaas had trouwens een goed idee.
Ah, tegen deze argumenten kan ik natuurlijk niet op.quote:Op maandag 24 november 2008 01:47 schreef Stigma het volgende:
Emimich, ik moet eerlijk zeggen, dat ik u echt een sukkel vind.
1. Uw schrijfstijl is bedroevend te noemen.
2. Uw smaak voor cultuur is beneden alle pijl.
3. Uw uitspraken zijn te droevig voor woorden.
4. Uw avatar is niet gaaf.
nee de jouwe wel wil je zeggenquote:Op maandag 24 november 2008 01:47 schreef Stigma het volgende:
[..]
Emimich, ik moet eerlijk zeggen, dat ik u echt een sukkel vind.
1. Uw schrijfstijl is bedroevend te noemen.
2. Uw smaak voor cultuur is beneden alle pijl.
3. Uw uitspraken zijn te droevig voor woorden.
4. Uw avatar is niet gaaf.
Kan ook, maar ik weet dat jij me stiekem best aantrekkelijk vind. No homo he.quote:Op maandag 24 november 2008 01:46 schreef Emimich het volgende:
[..]
Meer een verkapte-ik-ben-maagd-en-lelijk-dus-prijs-lelijke-mannen-aan-in-KLB-in-de-ijdele-hoop-dat-ze-me-zullen-pm'en-alvorens-een-seksdate-te-maken-waardoor-mijn-maagdenvlies-eindelijk-zal-breken-post!
Voor alle duidelijkheid: ik ben geen trol en ik ben geen kloon.quote:Op maandag 24 november 2008 01:47 schreef Jajong het volgende:
Zijn Nickolaus en jij gewoon dezelfde user? Zou me niks verbazen. En ik weet dat je geen racist bent hoor, maak je niet druk. Ik vind je wel een goeie troll. Maar je moet misschien een ander target uitkiezen, gaat niet lukken bij mij.
Die foto, bent u dat werkelijk? Behoorlijk fout, maar wel leuk om zo een fuif te entreren. Wat voor een feestje was het eigenlijk? In de huiselijke kringen, of wat groters?quote:Op maandag 24 november 2008 01:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zijn Nickolaus en jij gewoon dezelfde user? Zou me niks verbazen. En ik weet dat je geen racist bent hoor, maak je niet druk. Ik vind je wel een goeie troll. Maar je moet misschien een ander target uitkiezen, gaat niet lukken bij mij.
Ik vind jou wel een goede mascotte voor de Gay Pride.quote:Op maandag 24 november 2008 01:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet.quote:Op maandag 24 november 2008 01:48 schreef Jajong het volgende:
Kan ook, maar ik weet dat jij me stiekem best aantrekkelijk vind. No-homo he.
Eigenlijk nog niet eens zo'n slecht idee!quote:Op maandag 24 november 2008 01:48 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Ik vind jou wel een goede mascotte voor de Gay Pride.
Het was een themafeest, Ex Porn Star. Ziehier: http://www.djguide.nl/nieuws.p?id=6308quote:Op maandag 24 november 2008 01:48 schreef Stigma het volgende:
[..]
Die foto, bent u dat werkelijk? Behoorlijk fout, maar wel leuk om zo een fuif te entreren. Wat voor een feestje was het eigenlijk? In de huiselijke kringen, of wat groters?
Correct genomen is het nu nacht, en nog geen ochtend. Ter verduidelijking:quote:Op maandag 24 november 2008 01:47 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
nee de jouwe wel wil je zeggenhet feit dat mensen hier elkaar lopen te treiteren .. op maandag ochtend .. das pas van hoog niveau
Produceer je altijd zoveel inhoudsloze nonsens?quote:Op maandag 24 november 2008 01:39 schreef Emimich het volgende:
[..]
Je speelt met vuur, dat weet je zelf dondersgoed. 3 is in feite niets meer en niets minder dan een dun koord tussen 2 en 4. Kies zelf maar wijselijk wat je wilt!
Emimich heeft een soort Jajong-obsessie. In elk topic waar ik post probeert hij me uit mijn tent te lokken, supercute.quote:Op maandag 24 november 2008 01:49 schreef sitting_elfling het volgende:
vanwaar eigenlijk al het gebash op Jajong ? .. blijkbaar zijn ze behoorlijk tot hem aangetrokken ..
Aha, dan lijkt het mij dat deze drie Heeren op de foto waar iedereen het al een tijdje over heeft gehad behoorlijk goed bezig zijn. Past perfect bij het thema, ik ben van mening dat er een leger van Fokkers is die hier nog wat van kunnen leren. Chapeau!quote:Op maandag 24 november 2008 01:49 schreef Jajong het volgende:
[..]
Het was een themafeest, Ex Porn Star. Ziehier: http://www.djguide.nl/nieuws.p?id=6308
Zucht.quote:Op maandag 24 november 2008 01:49 schreef sitting_elfling het volgende:
vanwaar eigenlijk al het gebash op Jajong ? .. blijkbaar zijn ze behoorlijk tot hem aangetrokken ..
Het is of dat, of je bent een van de meeste intens trieste hoopjes mens die er op deze aardbol rondloopt. Whatever, i don't either wayquote:Op maandag 24 november 2008 01:48 schreef Emimich het volgende:
[..]
Voor alle duidelijkheid: ik ben geen trol en ik ben geen kloon.
quote:Op maandag 24 november 2008 01:51 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zucht.
Voor politiek correctheid is in KLB geen ruimte, het gaat hier om keiharde en genadeloze journalistiek. En terecht, want de kijkers (lees: de users) willen de waarheid gewoon zien, in plaats van een slap aftreksel.
Schijnbaar geniet je van (negatieve) aandacht. No homo?quote:Op maandag 24 november 2008 01:50 schreef Jajong het volgende:
Emimich heeft een soort Jajong-obsessie. In elk topic waar ik post probeert hij me uit mijn tent te lokken, supercute.
Waar blijven de LOLOCAUST plaatjes?quote:Op maandag 24 november 2008 01:51 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zucht.
Voor politiek correctheid is in KLB geen ruimte, het gaat hier om keiharde en genadeloze journalistiek. En terecht, want de kijkers (lees: de users) willen de waarheid gewoon zien, in plaats van een slap aftreksel.
Ik vind het eigenlijk onaxiomatisch dat een entiteit met jouw toiletvoorkeur heterosexueel is. De pièce de résistance van jouw voorkomen is voor mij dan ook de roze blos op jouw ketting, hetgeen ik de rigueur vind bij een homosexuele levensstijl.quote:Op maandag 24 november 2008 01:48 schreef Jajong het volgende:
[..]
Kan ook, maar ik weet dat jij me stiekem best aantrekkelijk vind. No homo he.
I am very smart and I boks and go to parties and hossel chicks at FOK.quote:Op maandag 24 november 2008 01:52 schreef Jajong het volgende:
Het is of dat, of je bent een van de meeste intens trieste hoopjes mens die er op deze aardbol rondloopt. Whatever, i don't either way.
U bent er één van het kaliber "veel woorden, weinig inhoud". Welke argumenten draagt u nou werkelijk aan in uw posts? Zeer weinig, kan ik u oprecht zeggen.quote:Op maandag 24 november 2008 01:50 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Produceer je altijd zoveel inhoudsloze nonsens?
Als er geen mensen als Jajong waren zou jij helemaal niets te zeggen hebben, je moet het hebben van anderen. Smerige zuiger ben je.
Het is zeker een bron van vermaak op een brakke zondag. Ik sliep vandaag tot half 2 en ben tot 5 uur naast een mooie vrouw blijven liggen dus ik kan nog wel even doorquote:Op maandag 24 november 2008 01:52 schreef Emimich het volgende:
[..]
Schijnbaar geniet je van (negatieve) aandacht. No homo?
Verschil moet er zijn, verschil moet er zijn confrère.quote:Op maandag 24 november 2008 01:53 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Ik vind het eigenlijk onaxiomatisch dat een entiteit met jouw toiletvoorkeur heterosexueel is. De pièce de résistance van jouw voorkomen is voor mij dan ook de roze blos op jouw ketting, hetgeen ik de rigueur vind bij een homosexuele levensstijl.
Daarom snap ik dus niet dat jij aan de apex van de heteroseksuele samenleving bent en drie chimeids per dag balt, maar dat ben ik hè.
Nu weet ik echt 100% zeker dat jij en Emimich dezelfde persoon zijnquote:Op maandag 24 november 2008 01:53 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk onaxiomatisch dat een entiteit met jouw toiletvoorkeur heterosexueel is. De pièce de résistance van jouw voorkomen is voor mij dan ook de roze blos op jouw ketting, hetgeen ik de rigueur vind bij een homosexuele levensstijl.
Daarom snap ik dus niet dat jij aan de apex van de heteroseksuele samenleving bent en drie chimeids per dag balt, maar dat ben ik hè.
Komen er ook nog eens argumenten, of wordt er op niveau gepraat?quote:Op maandag 24 november 2008 01:50 schreef Salvad0R het volgende:
Als er geen mensen als Jajong waren zou jij helemaal niets te zeggen hebben, je moet het hebben van anderen. Smerige zuiger ben je.
Ok.quote:Op maandag 24 november 2008 01:55 schreef Jajong het volgende:
Nu weet ik echt 100% zeker dat jij en Emimich dezelfde persoon zijn. Hoe doorzichtig man.
Salvador een zielig hoopje mens noemen, en dan zelf zeggen dat je zeer zeker 'niet' bewust trolt.quote:Op maandag 24 november 2008 01:55 schreef Emimich het volgende:
[..]
Komen er ook nog eens argumenten, of wordt er op niveau gepraat?
Tot nu toe kom je op me over als een moralist zonder kennis van zaken en een zielig hoopje mens. No offense natuurlijk.
En jij bent Chriz2k, want als ik dat vaak genoeg zeg is het zo.quote:Op maandag 24 november 2008 01:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nu weet ik echt 100% zeker dat jij en Emimich dezelfde persoon zijn. Hoe doorzichtig man.
100% is misschien wat overdreven, maar jullie poststijl is zo goed als hetzelfde. En je bent het ook zo mooi eens met elkaar de hele tijd.quote:Op maandag 24 november 2008 01:56 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ok.
Ik kan je voor 100% verzekeren dat dat niet klopt.
Jammer.
Kijk eens aan; de nadruk op de vrouw die naast hem lag, die schijnbaar ook nog 'mooi' was. Vanwaar voel je de noodzaak om de nadruk te leggen op je phallaire kwaliteiten en competenties, met dien verstande dat je niet van de verkeerde kant bent?quote:Op maandag 24 november 2008 01:54 schreef Jajong het volgende:
Het is zeker een bron van vermaak op een brakke zondag. Ik sliep vandaag tot half 2 en ben tot 5 uur naast een mooie vrouw blijven liggen dus ik kan nog wel even door.
Nee mijnheer, dat is niet het geval. Als u even mijn posthistory, fotoboek en dergelijke was ingedoken had u dat zelf kunnen zien.quote:Op maandag 24 november 2008 01:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha, over niveau gesproken. Je vindt me zo'n sukkel en zo dom maar je praat me wel gewoon na. Applaus.quote:Op maandag 24 november 2008 01:55 schreef Emimich het volgende:
[..]
Tot nu toe kom je op me over als een moralist zonder kennis van zaken en een zielig hoopje mens. No offense natuurlijk.
hij komt iig over als dat hij geen homo is ..quote:Op maandag 24 november 2008 01:57 schreef Emimich het volgende:
[..]
Kijk eens aan; de nadruk op de vrouw die naast hem lag, die schijnbaar ook nog 'mooi' was. Vanwaar voel je de noodzaak om de nadruk te leggen op je phallaire kwaliteiten en competenties, met dien verstande dat je niet van de verkeerde kant bent?
Waar komt deze onzekerheid en schromelijk gebrek aan zelfvertrouwen vandaan?
Ga je ook naar Dirty Dutch 20 december?quote:Op maandag 24 november 2008 01:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
100% is misschien wat overdreven, maar jullie poststijl is zo goed als hetzelfde. En je bent het ook zo mooi eens met elkaar de hele tijd.
Great minds think alike.quote:Op maandag 24 november 2008 01:57 schreef Jajong het volgende:
100% is misschien wat overdreven, maar jullie poststijl is zo goed als hetzelfde. En je bent het ook zo mooi eens met elkaar de hele tijd.
De arrogantie om maar meteen aan te nemen dat ik je "gewoon na zou praten" naar aanleiding van 1 post is wel typerend voor het gebrek aan inzicht van domme personen in hun eigen domheid.quote:Op maandag 24 november 2008 01:58 schreef Jajong het volgende:
Haha, over niveau gesproken. Je vindt me zo'n sukkel en zo dom maar je praat me wel gewoon na. Applaus.
Jij bent uiteraard de universeel erkende grondlegger van deze uitspraak, mijn excuses.quote:Op maandag 24 november 2008 01:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha, over niveau gesproken. Je vindt me zo'n sukkel en zo dom maar je praat me wel gewoon na. Applaus.
Sitting_elfling (de naam alleen al is bedroevend), ik zal jou zelfs tutoyeren. Wat ben jij een zielige verschijning op FOK!. Je posts zijn van lage kwaliteit, je weet geen goede argumenten aan te dragen en o.a. daardoor gaat het discussiëren je slecht af. Ik durf nu 100 euro in te leggen dat ik jou in een discussie compleet gek kan draaien.quote:Op maandag 24 november 2008 01:58 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
hij komt iig over als dat hij geen homo is ..
Nee, nee en nee.quote:Op maandag 24 november 2008 01:59 schreef sitting_elfling het volgende:
overigens zouden eminich, stigma én die maffe klaus nog wel eens klonen van elkander kunnen zijn ..
Hap. Toch fijn dat je precies binnen het verwachtingspatroon reageert. Je bent precies hetzelfde als al die nerdjes in mijn topics die zo avers reageren, alleen ben je intelligenter dan de meesten, dat maakt je nog semi-interessant.quote:Op maandag 24 november 2008 01:57 schreef Emimich het volgende:
[..]
Kijk eens aan; de nadruk op de vrouw die naast hem lag, die schijnbaar ook nog 'mooi' was. Vanwaar voel je de noodzaak om de nadruk te leggen op je phallaire kwaliteiten en competenties, met dien verstande dat je niet van de verkeerde kant bent?
Waar komt deze onzekerheid en schromelijk gebrek aan zelfvertrouwen vandaan?
Als het goed is wel jaquote:Op maandag 24 november 2008 01:58 schreef damsco het volgende:
[..]
Ga je ook naar Dirty Dutch 20 december?
Eens, uiterst gewaardeerde Stigma.quote:Op maandag 24 november 2008 01:58 schreef Stigma het volgende:
Nee mijnheer, dat is niet het geval. Als u even mijn posthistory, fotoboek en dergelijke was ingedoken had u dat zelf kunnen zien.
Ik ben het blijkbaar met waarde Heer Emimich eens, dat kan wel eens gebeuren in een democratische en min of meer open samenleving, zeker op internet "ontmoet" men veel personen en is de kans op gelijkgestelde Heeren en/of Dames zeer groot.
Serieus gast, ik vraag me af wanneer je eens met argumenten gaat komen. Je kunt zeiken op alles maar zonder een serieus punt trek ik me er toch geen zak van aan (af).quote:Op maandag 24 november 2008 01:50 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Hiermee kom je er niet mee van af.quote:Op maandag 24 november 2008 02:00 schreef Jajong het volgende:
Hap. Toch fijn dat je precies binnen het verwachtingspatroon reageert. Je bent precies hetzelfde als al die nerdjes in mijn topics die zo avers reageren, alleen ben je intelligenter dan de meesten, dat maakt je nog semi-interessant.
quote:Op maandag 24 november 2008 02:00 schreef Stigma het volgende:
[..]
Sitting_elfling (de naam alleen al is bedroevend), ik zal jou zelfs tutoyeren. Wat ben jij een zielige verschijning op FOK!. Je posts zijn van lage kwaliteit, je weet geen goede argumenten aan te dragen en o.a. daardoor gaat het discussiëren je slecht af. Ik durf nu 100 euro in te leggen dat ik jou in een discussie compleet gek kan draaien.
Dude, stop de persen, ik ben het een keer met je eens!quote:Op maandag 24 november 2008 02:02 schreef dikkemongul het volgende:
Serieus gast, ik vraag me af wanneer je eens met argumenten gaat komen. Je kunt zeiken op alles maar zonder een serieus punt trek ik me er toch geen zak van aan (af).
Ga eens je eigen weg, serieus probeer het eens.
Ja ik twijfel nog, het duurt wel fokking lang (en om nu halverwege weg te gaan vind ik ook zo gay). Naja ik hak morgen de knoop door, ik hoorde gister dat er nog kaartjes zijn. Maarja voor hoelangquote:
Haha jij bent echt knettergek.quote:Op maandag 24 november 2008 02:03 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hiermee kom je er niet mee van af.
De bekende hap-drogreden gecombineerd aan een compliment aan je opponent. De heilige oorlog duurt nog lang maar uiteindelijk zal ik, en zullen wij, overwinnen en je genezen van de ziekte die je geest op dit moment aan het corrumperen is, ignorantie.
Dit heeft niets met trollen te maken, je bevestigt mijn gelijk door niet op mijn aanbod van een discussie (met prijzengeld) in te gaan.quote:Op maandag 24 november 2008 02:03 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
dude die , het zal me worst zijn als je probeert te trollen, maar toch een pluim voor het proberen
Zonder mensen als ik zou jij niets te haten hebben, vieze inferieure.quote:Op maandag 24 november 2008 01:55 schreef Emimich het volgende:
[..]
Oja fuck. Moet natuurlijk wel op tijd kaartjes halenquote:Op maandag 24 november 2008 02:04 schreef damsco het volgende:
[..]
Ja ik twijfel nog, het duurt wel fokking lang (en om nu halverwege weg te gaan vind ik ook zo gay). Naja ik hak morgen de knoop door, ik hoorde gister dat er nog kaartjes zijn. Maarja voor hoelang
De PI verraadde de ondertoon en ontkrachtte daarmee de opmerking an sich.quote:Op maandag 24 november 2008 02:04 schreef Jajong het volgende:
Haha jij bent echt knettergek.
Oh, nu willen de hersenlozen opeens argumenten zien, wanneer ik zeg dat ze zuurstofonwaardig zijn als ze gaan zeiken op fotos van derden zonder zelf een fotoboek te hebben.quote:Op maandag 24 november 2008 02:02 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Serieus gast, ik vraag me af wanneer je eens met argumenten gaat komen. Je kunt zeiken op alles maar zonder een serieus punt trek ik me er toch geen zak van aan (af).
Ga eens je eigen weg, serieus probeer het eens.
Vriend, stop eens met schelden en beledigen.quote:Op maandag 24 november 2008 02:05 schreef Salvad0R het volgende:
Zonder mensen als ik zou jij niets te haten hebben, vieze inferieure.
Gast, wat is je probleem?quote:Op maandag 24 november 2008 02:06 schreef Salvad0R het volgende:
Oh, nu willen de hersenlozen opeens argumenten zien, wanneer ik zeg dat ze zuurstofonwaardig zijn als ze gaan zeiken op fotos van derden zonder zelf een fotoboek te hebben.
Haal je lelijke kuthoofd eens uit die smerige anus van je.
Beter ga je iemand zoeken die wel gaat luisteren naar wat je ze gebiedt.quote:Op maandag 24 november 2008 02:07 schreef Emimich het volgende:
[..]
Vriend, stop eens met schelden en beledigen.
Nee, ik heb zijn fotoboek even bekeken. Hij ziet er beter uit dan de gemiddelde jongeman.quote:Op maandag 24 november 2008 01:45 schreef Emimich het volgende:
[..]
Oh, nu snap ik het weer.
Er wordt een foto gepost van een jongen met een bril. Met een beetje fantasie kun je die jongen natuurlijk meteen tot 'nerd' bestempelen en dan draait jouw hart natuurlijk meteen overuren!
Waarom is hij inferieur? Geen idee, probeer mijn bekrompen "mind" te verlichten zou ik zeggen.quote:Op maandag 24 november 2008 02:05 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Zonder mensen als ik zou jij niets te haten hebben, vieze inferieure.
Ja ze waren al van HMH (?) naar Amsterdam RAI gegaan, want in eerste instantie was het echt binnen paar dagen uitverkocht.quote:Op maandag 24 november 2008 02:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Oja fuck. Moet natuurlijk wel op tijd kaartjes halen. Moet maar even vaart erachter zetten dan.
Mijn probleem is lafhartige anonieme triestelingen zoals jezelf, die zich verhullend in anonimiteit denken stoer te zijn door heersers als ikzelf en Jajong proberen aan te vallen.quote:Op maandag 24 november 2008 02:07 schreef Emimich het volgende:
[..]
Gast, wat is je probleem?
Stop eens met al die lelijke woorden.
Hmmm, het blijkt dat je een second opinion nodig hebt. Wellicht vraag je je moeder. Of je zus. Of je vriendin.quote:Op maandag 24 november 2008 02:08 schreef Stigma het volgende:
[..]
Waarom is hij inferieur? Geen idee, probeer mijn bekrompen "mind" te verlichten zou ik zeggen.
Ik kan echter wel een aantal redenen bedenken waarom u inferieur bent:
1. Uw uiterlijk is er niet één om trots op te zijn.
2. U beheerst de nederlandse taal niet goed.
3. Uw argumenten zijn bedroevend, als men eigenlijk überhaupt van argumenten kan spreken.
4. Uw smaak op cultureel, emotioneel en filosofisch vlak is erg eenzijdig en slecht als men dit vergelijkt met andere mensen en de heersende morale en culturele standaarden.
5. Discussies gaan u duidelijk niet makkelijk af.
6. U heeft de nijging om in diverse topics te benadrukken hoeveel meisjes/dames u wel niet "regelt" of "neukt", dit is iets wat men niet hoeft te melden als het echt zo is, dat wordt vanzelf wel duidelijk.
quote:Op maandag 24 november 2008 02:08 schreef Stigma het volgende:
[..]
Waarom is hij inferieur? Geen idee, probeer mijn bekrompen "mind" te verlichten zou ik zeggen.
Ik kan echter wel een aantal redenen bedenken waarom u inferieur bent:
1. Uw uiterlijk is er niet één om trots op te zijn.
2. U beheerst de nederlandse taal niet goed.
3. Uw argumenten zijn bedroevend, als men eigenlijk überhaupt van argumenten kan spreken.
4. Uw smaak op cultureel, emotioneel en filosofisch vlak is erg eenzijdig en slecht als men dit vergelijkt met andere mensen en de heersende morale en culturele standaarden.
5. Discussies gaan u duidelijk niet makkelijk af.
6. U heeft de nijging om in diverse topics te benadrukken hoeveel meisjes/dames u wel niet "regelt" of "neukt", dit is iets wat men niet hoeft te melden als het echt zo is, dat wordt vanzelf wel duidelijk.
Ik vermaak me kostelijk met al die bullshit die je uitkraamt. Dus ik vind dat de opmerking precies uitdraagt wat ik ermee bedoel.quote:Op maandag 24 november 2008 02:06 schreef Emimich het volgende:
[..]
De PI verraadde de ondertoon en ontkrachtte daarmee de opmerking an sich.
Dankje, daten?quote:Op maandag 24 november 2008 02:08 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
[..]
Nee, ik heb zijn fotoboek even bekeken. Hij ziet er beter uit dan de gemiddelde jongeman.
Heldquote:Op maandag 24 november 2008 02:09 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Mijn probleem is lafhartige anonieme triestelingen zoals jezelf, die zich verhullend in anonimiteit denken stoer te zijn door heersers als ikzelf en Jajong proberen aan te vallen.
En het leuke aan mijn problemen is dat ze altijd opgelost worden.
Kijk, mijn waardering voor u stijgt meteen! De scherpheid om dit in enkele seconde te zien, verbaast mij. Wat ik verwachtte (en natuurlijk ook gebeurde) is dat Salvad0R het niet zag en de echt mooie users zien het wel meteen. Dat onderscheidt u in een "instant" van het gepeupel hier in KLB.quote:
Wanneer kap jij eens met jouw jaloezie? Ik krijg echt het idee dat je heel erg gefrustreerd bent. Jammer.quote:Op maandag 24 november 2008 02:07 schreef Emimich het volgende:
[..]
Vriend, stop eens met schelden en beledigen.
Ik voel me vereerd.quote:Op maandag 24 november 2008 02:13 schreef Stigma het volgende:
[..]
Kijk, mijn waardering voor u stijgt meteen! De scherpheid om dit in enkele seconde te zien, verbaast mij. Wat ik verwachtte (en natuurlijk ook gebeurde) is dat Salvad0R het niet zag en de echt mooie users zien het wel meteen. Dat onderscheidt u in een "instant" van het gepeupel hier in KLB.
Zou u duidelijk kunnen uitleggen waarom ik inferieur ben? Daar ben ik wel benieuwd naar namelijk. Of waarom Emimich dat zou zijn, ben ik ook erg benieuwd naar.quote:Op maandag 24 november 2008 02:10 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Hmmm, het blijkt dat je een second opinion nodig hebt. Wellicht vraag je je moeder. Of je zus. Of je vriendin.
Als Xebrozius niet was gaan slapen, dan was het pas een feestje geweestquote:Op maandag 24 november 2008 02:14 schreef zarGon het volgende:
Whehehe, dit shouwspel is compleet met Salvad0R.
Jouw abiliteit om mentaal te contortioneren bij dreigend gevaar is indrukwekkend. Hulde.quote:
mensen die econometrie studeren zijn sowieso minderwaardig, oh ja .. inferieur ofzoquote:Op maandag 24 november 2008 02:14 schreef Stigma het volgende:
[..]
Zou u duidelijk kunnen uitleggen waarom ik inferieur ben? Daar ben ik wel benieuwd naar namelijk. Of waarom Emimich dat zou zijn, ben ik ook erg benieuwd naar.
In afwachting van u reactie,
Stigma
Meestal wel rijk later, dat wel.quote:Op maandag 24 november 2008 02:15 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
mensen die econometrie studeren zijn sowieso minderwaardig, oh ja .. inferieur ofzo
Ik ben erg benieuwd waar je denkt dat ik jou inferieur noem?quote:Op maandag 24 november 2008 02:14 schreef Stigma het volgende:
[..]
Zou u duidelijk kunnen uitleggen waarom ik inferieur ben? Daar ben ik wel benieuwd naar namelijk. Of waarom Emimich dat zou zijn, ben ik ook erg benieuwd naar.
In afwachting van u reactie,
Stigma
Vooral werkloos, wat een non-tastbare studie zeg. Net bedrijfseconomie. Ook zo'n verdoemde studierichtingquote:
Leg dat eens uit? Want het vliegertje gaat wel op voor ongeveer 90% van de Econometrie studenten, er zit dus een kern van waarheid in.quote:Op maandag 24 november 2008 02:15 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
mensen die econometrie studeren zijn sowieso minderwaardig, oh ja .. inferieur ofzo
De kans op het krijgen van een baan als je Econometrie hebt gestuurd is de hoger dan die van alle andere studies, evenals het verwachte salaris. Maar om daar een studie voor te kiezen? Nee, dat lijkt me niet de bedoeling. Verder moet ik zeggen dat het niet bijzonder intressant is, maar als je van het doorgronden van wiskundige modellen houdt, dan is het een prima studie.quote:Op maandag 24 november 2008 02:18 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Vooral werkloos, wat een non-tastbare studie zeg. Net bedrijfseconomie. Ook zo'n verdoemde studierichting
Hmmm. Ik ken wat mensen die dat gestudeerd hebben en die hebben 't goed voor elkaar. Misschien een uitzondering dan.quote:Op maandag 24 november 2008 02:18 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Vooral werkloos, wat een non-tastbare studie zeg. Net bedrijfseconomie. Ook zo'n verdoemde studierichting
Ik zeg nergens dat u een homo bent, maar je bent nogal in de rondte aan het slaan met termen als "inferieur" e.d. waardoor ik de indruk kreeg dat u mij ook bij dat soort volk schaarde.quote:Op maandag 24 november 2008 02:17 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd waar je denkt dat ik jou inferieur noem?
Jij komt opeens aanzetten met je 6-reasons-why-im-a-faggotass
Oh, had ik toch gelijk? Nu ben ik conflicted ouwe.quote:Op maandag 24 november 2008 02:20 schreef Stigma het volgende:
[..]
De kans op het krijgen van een baan als je Econometrie hebt gestuurd is de hoger dan die van alle andere studies, evenals het verwachte salaris. Maar om daar een studie voor te kiezen? Nee, dat lijkt me niet de bedoeling. Verder moet ik zeggen dat het niet bijzonder intressant is, maar als je van het doorgronden van wiskundige modellen houdt, dan is het een prima studie.
Mensen die econometrie studeren willen graag gezien worden als bazen omdat ze een vette mesjogge studie doen, daarom falen ze knetterhard en worden ze gezien door de rest als minderwaardige sjappies.quote:Op maandag 24 november 2008 02:18 schreef Stigma het volgende:
[..]
Leg dat eens uit? Want het vliegertje gaat wel op voor ongeveer 90% van de Econometrie studenten, er zit dus een kern van waarheid in.
Quote mijn zeiken om derden eens trouwens. Verder val ik je alleen aan op het feit dat je nooit argumenten aandraagt, dit kun je moeilijk ontkennen. Volgens mij ben jij een mannetje met praatjes zonder daden.quote:Op maandag 24 november 2008 02:06 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Oh, nu willen de hersenlozen opeens argumenten zien, wanneer ik zeg dat ze zuurstofonwaardig zijn als ze gaan zeiken op fotos van derden zonder zelf een fotoboek te hebben.
Haal je lelijke kuthoofd eens uit die smerige anus van je.
Voor de zoveelste keer zit u weer goed met uw uitspraken, daar kunt u trots op zijn.quote:Op maandag 24 november 2008 02:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Oh, had ik toch gelijk? Nu ben ik conflicted ouwe.
De salarissen voor economics hier in de uk liggen hoger dan de salarissen voor econometrie in nlquote:Op maandag 24 november 2008 02:20 schreef Stigma het volgende:
[..]
De kans op het krijgen van een baan als je Econometrie hebt gestuurd is de hoger dan die van alle andere studies, evenals het verwachte salaris. Maar om daar een studie voor te kiezen? Nee, dat lijkt me niet de bedoeling. Verder moet ik zeggen dat het niet bijzonder intressant is, maar als je van het doorgronden van wiskundige modellen houdt, dan is het een prima studie.
Mja, het ligt ook aan het individuele inzicht natuurlijk.quote:Op maandag 24 november 2008 02:20 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hmmm. Ik ken wat mensen die dat gestudeerd hebben en die hebben 't goed voor elkaar. Misschien een uitzondering dan.
Doe eens tutoyeren ofzo, ben je opa nietquote:Op maandag 24 november 2008 02:22 schreef Stigma het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer zit u weer goed met uw uitspraken, daar kunt u trots op zijn.
Mmm, ik zou het meer zoeken in de sociale vaardigheden en het uiterlijk van veel van de Heeren Econometristen, deze zijn van een bijzonder laag pijl, gemiddeld genomen.quote:Op maandag 24 november 2008 02:21 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mensen die econometrie studeren willen graag gezien worden als bazen omdat ze een vette mesjogge studie doen, daarom falen ze knetterhard en worden ze gezien door de rest als minderwaardige sjappies.
Ik geef toe, niet bepaalde de beste argumenten, maar toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |