abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63467790
quote:
Op maandag 24 november 2008 01:30 schreef Emimich het volgende:

[..]

Even de foto-analyse:

Linker: Flaporen, gigantische neus, achterlijke bril en een kapsel dat 10 jaar geleden hip was. Wel een prachtig rood gekleurd overhemd met streepjesmotief.

Midden: Bril, Palestina-sjaal, roze peace-teken om zijn nek en dito lelijk t-shirt. Tevens gezegd met een Obama-achtige huidskleur en innovatief kapsel.

Rechter: Intellectueel voorkomen, interessante haardracht, hoogstwaarschijnlijk een vieze, linkse hippie wegens peace-teken. Prachtig zwart t-shirt plus gay-kudo's voor de oorbellen.
Jij bent echt sneu. Onbegrijpelijk.
pi_63467795
quote:
Op maandag 24 november 2008 01:31 schreef Emimich het volgende:

[..]

Toch jammer dat de post boven je nog niet kon lezen toen je deze plaatste.
Ja, het lezen van een foto-analyse van een internetuser is erg nuttig.
  maandag 24 november 2008 @ 01:34:33 #178
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_63467803
quote:
Op maandag 24 november 2008 01:32 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
Dit is nou die feedback waar ik iets mee kan!
pi_63467807
quote:
Op maandag 24 november 2008 01:33 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
Ja, het lezen van een foto-analyse van een internetuser is erg nuttig.
Je mist de zuivere intentie én de essentie van zulks een analyse.
pi_63467808
quote:
Op maandag 24 november 2008 01:31 schreef Emimich het volgende:

[..]

Toch jammer dat de post boven je nog niet kon lezen toen je deze plaatste.
Jij bent gewoon een lafhartige zuurstofonwaardige.
Als een wijf loop je foto's af te kraken in het fotoboek van derden, terwijl je zelf niet eens een fotoboek hebt.

Kutfiguur.
pi_63467817
Ik prefereer lekker eten boven kaas.
Fas est et ab hoste doceri.
pi_63467823
quote:
Op maandag 24 november 2008 01:35 schreef Salvad0R het volgende:
Jij bent gewoon een lafhartige zuurstofonwaardige.
Als een wijf loop je foto's af te kraken in het fotoboek van derden, terwijl je zelf niet eens een fotoboek hebt.

Kutfiguur.
Dit kan beter, sterker nog, dit moet beter.
Schijnbaar is niet iedereen in de wieg gelegd om een trol te worden..
pi_63467824
quote:

[..]

Even de foto-analyse:

Linker: Flaporen, gigantische neus, achterlijke bril en een kapsel dat 10 jaar geleden hip was. Wel een prachtig rood gekleurd overhemd met streepjesmotief.

Midden: Bril, Palestina-sjaal, roze peace-teken om zijn nek en dito lelijk t-shirt. Tevens gezegd met een Obama-achtige huidskleur en innovatief kapsel.

Rechter: Intellectueel voorkomen, interessante haardracht, hoogstwaarschijnlijk een vieze, linkse hippie wegens peace-teken. Prachtig zwart t-shirt plus gay-kudo's voor de oorbellen.
En zelf heb je geen fotoboek. Held.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_63467830
quote:
Op maandag 24 november 2008 01:32 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:

[..]

Aandoenlijk he . Maargoed, dat hij mijn foto's post werkt eerder in mijn voordeel dan in mijn nadeel .
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_63467832
Ik prefereer popcorn.

pi_63467840
quote:
Op maandag 24 november 2008 01:37 schreef Agiath het volgende:
En zelf heb je geen fotoboek. Held.
Je speelt met vuur, dat weet je zelf dondersgoed. 3 is in feite niets meer en niets minder dan een dun koord tussen 2 en 4. Kies zelf maar wijselijk wat je wilt!
pi_63467852
quote:
Op maandag 24 november 2008 01:37 schreef Jajong het volgende:

[..]

Aandoenlijk he . Maargoed, dat hij mijn foto's post werkt eerder in mijn voordeel dan in mijn nadeel .
Dat dus, misschien is hij jaloers op je?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_63467854
quote:
Inderdaad, want alle personen met een minderwaardigheidscomplex op FOK steunen je. Ach ja, je moet toch ergens beginnen hè?
pi_63467865
Het is me nu trouwens wel duidelijk dat Emimich gewoon een ordinaire relkloon is. Hij heeft zijn momenten maar hij probeert iets te hard en legt het er iets te dik bovenop.
pi_63467867
quote:
Op maandag 24 november 2008 01:39 schreef sitting_elfling het volgende:
Dat dus, misschien is hij jaloers op je?
Duh, wie had er nou niet de huidskleur van Jimi willen hebben, gecombineerd aan zo'n vlot voorkomen en óók nog eens zo'n bijzondere schrijfstijl
pi_63467870
quote:
Op maandag 24 november 2008 01:40 schreef Jajong het volgende:
Het is me nu trouwens wel duidelijk dat Emimich gewoon een ordinaire relkloon is. Hij heeft zijn momenten maar hij probeert iets te hard en legt het er iets te dik bovenop.

Betekent dat nu dat je stopt met posten? Lijkt me wel leuk voor de verandering.
Fas est et ab hoste doceri.
pi_63467872
quote:
Op maandag 24 november 2008 01:40 schreef Jajong het volgende:
Je kent me totaal niet en je weet niet wie ik ben. Wat ik wel weet is dat je niet weet wat je wel zou moeten weten.
pi_63467886
quote:
Op maandag 24 november 2008 01:41 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Helaas lijkt me dat een 'denkstap' te ver voor onze homo universalis in spé.
pi_63467888
quote:
Op maandag 24 november 2008 01:41 schreef Emimich het volgende:

[..]

Duh, wie had er nou niet de huidskleur van Jimi willen hebben, gecombineerd aan zo'n vlot voorkomen en óók nog eens zo'n bijzondere schrijfstijl
Heel subtiel, dat je nu alweer refereert aan mijn huidskleur in de hoop dat ik je straks een racist ga noemen ofzo. Maar echt, het ligt er te dik op. A for effort though.
pi_63467892
quote:
Op maandag 24 november 2008 01:41 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Nog zo'n kloon erbij, gezellig.
pi_63467893
quote:

[..]

Ja, net alsof ik van een lekker meisje een foto post, en haar volledig ga afzeiken. Er klopt iets niet nee.
  maandag 24 november 2008 @ 01:44:16 #198
174875 Stigma
Bonbonnetje?
pi_63467894
quote:

[..]

Even de foto-analyse:

Midden: Bril, Palestina-sjaal, roze peace-teken om zijn nek en dito lelijk t-shirt. Tevens gezegend met een Obama-achtige huidskleur en innovatief kapsel.

Ja dat overhemd is prima, maar die korte mouwen verneuken het helemaal helaas
Mwah ik zou wel een bonbonnetje lusten!
pi_63467898
quote:
Op maandag 24 november 2008 01:43 schreef Jajong het volgende:
Heel subtiel, dat je nu alweer refereert aan mijn huidskleur in de hoop dat ik je straks een racist ga noemen ofzo. Maar echt, het ligt er te dik op. A for effort though.
Nee, nee, ik ben geen racist maar het is gewoon een relevant gegeven. Niets mis mee toch om dat dan te noemen, anders betwijfel ik wie hier dan de racist zou zijn.

Mijn waarde vriend Nickobaas had trouwens een goed idee.
pi_63467905
quote:
Op maandag 24 november 2008 01:44 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:

[..]

Ja, net alsof ik van een lekker meisje een foto post, en haar volledig ga afzeiken. Er klopt iets niet nee.
Verkapte-ik-vind-je-lekker-post!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')