Jij bent echt sneu. Onbegrijpelijk.quote:Op maandag 24 november 2008 01:30 schreef Emimich het volgende:
[..]
Even de foto-analyse:
Linker: Flaporen, gigantische neus, achterlijke bril en een kapsel dat 10 jaar geleden hip was. Wel een prachtig rood gekleurd overhemd met streepjesmotief.![]()
Midden: Bril, Palestina-sjaal, roze peace-teken om zijn nek en dito lelijk t-shirt. Tevens gezegd met een Obama-achtige huidskleur en innovatief kapsel.![]()
Rechter: Intellectueel voorkomen, interessante haardracht, hoogstwaarschijnlijk een vieze, linkse hippie wegens peace-teken. Prachtig zwart t-shirt plus gay-kudo's voor de oorbellen.
Ja, het lezen van een foto-analyse van een internetuser is erg nuttig.quote:Op maandag 24 november 2008 01:31 schreef Emimich het volgende:
[..]
Toch jammer dat de post boven je nog niet kon lezen toen je deze plaatste.
Dit is nou die feedback waar ik iets mee kan!quote:Op maandag 24 november 2008 01:32 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
Jij bent echt sneu. Onbegrijpelijk.
Je mist de zuivere intentie én de essentie van zulks een analyse.quote:Op maandag 24 november 2008 01:33 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
Ja, het lezen van een foto-analyse van een internetuser is erg nuttig.
Jij bent gewoon een lafhartige zuurstofonwaardige.quote:Op maandag 24 november 2008 01:31 schreef Emimich het volgende:
[..]
Toch jammer dat de post boven je nog niet kon lezen toen je deze plaatste.
Dit kan beter, sterker nog, dit moet beter.quote:Op maandag 24 november 2008 01:35 schreef Salvad0R het volgende:
Jij bent gewoon een lafhartige zuurstofonwaardige.
Als een wijf loop je foto's af te kraken in het fotoboek van derden, terwijl je zelf niet eens een fotoboek hebt.
Kutfiguur.
En zelf heb je geen fotoboek. Held.quote:Op maandag 24 november 2008 01:30 schreef Emimich het volgende:
[..]
Even de foto-analyse:
Linker: Flaporen, gigantische neus, achterlijke bril en een kapsel dat 10 jaar geleden hip was. Wel een prachtig rood gekleurd overhemd met streepjesmotief.![]()
Midden: Bril, Palestina-sjaal, roze peace-teken om zijn nek en dito lelijk t-shirt. Tevens gezegd met een Obama-achtige huidskleur en innovatief kapsel.![]()
Rechter: Intellectueel voorkomen, interessante haardracht, hoogstwaarschijnlijk een vieze, linkse hippie wegens peace-teken. Prachtig zwart t-shirt plus gay-kudo's voor de oorbellen.
Aandoenlijk hequote:Op maandag 24 november 2008 01:32 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
[..]
Jij bent echt sneu. Onbegrijpelijk.
Je speelt met vuur, dat weet je zelf dondersgoed. 3 is in feite niets meer en niets minder dan een dun koord tussen 2 en 4. Kies zelf maar wijselijk wat je wilt!quote:Op maandag 24 november 2008 01:37 schreef Agiath het volgende:
En zelf heb je geen fotoboek. Held.
Dat dus, misschien is hij jaloers op je?quote:Op maandag 24 november 2008 01:37 schreef Jajong het volgende:
[..]
Aandoenlijk he. Maargoed, dat hij mijn foto's post werkt eerder in mijn voordeel dan in mijn nadeel
.
Inderdaad, want alle personen met een minderwaardigheidscomplex op FOK steunen je. Ach ja, je moet toch ergens beginnen hè?quote:Op maandag 24 november 2008 01:37 schreef Jajong het volgende:
Aandoenlijk he. Maargoed, dat hij mijn foto's post werkt eerder in mijn voordeel dan in mijn nadeel
.
Duh, wie had er nou niet de huidskleur van Jimi willen hebben, gecombineerd aan zo'n vlot voorkomen en óók nog eens zo'n bijzondere schrijfstijlquote:Op maandag 24 november 2008 01:39 schreef sitting_elfling het volgende:
Dat dus, misschien is hij jaloers op je?
quote:Op maandag 24 november 2008 01:40 schreef Jajong het volgende:
Het is me nu trouwens wel duidelijk dat Emimich gewoon een ordinaire relkloon is. Hij heeft zijn momenten maar hij probeert iets te hard en legt het er iets te dik bovenop.
Je kent me totaal niet en je weet niet wie ik ben. Wat ik wel weet is dat je niet weet wat je wel zou moeten weten.quote:Op maandag 24 november 2008 01:40 schreef Jajong het volgende:
Het is me nu trouwens wel duidelijk dat Emimich gewoon een ordinaire relkloon is. Hij heeft zijn momenten maar hij probeert iets te hard en legt het er iets te dik bovenop.
Helaas lijkt me dat een 'denkstap' te ver voor onze homo universalis in spé.quote:Op maandag 24 november 2008 01:41 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Betekent dat nu dat je stopt met posten? Lijkt me wel leuk voor de verandering.
Heel subtiel, dat je nu alweer refereert aan mijn huidskleur in de hoop dat ik je straks een racist ga noemen ofzo. Maar echt, het ligt er te dik op. A for effort though.quote:Op maandag 24 november 2008 01:41 schreef Emimich het volgende:
[..]
Duh, wie had er nou niet de huidskleur van Jimi willen hebben, gecombineerd aan zo'n vlot voorkomen en óók nog eens zo'n bijzondere schrijfstijl
Nog zo'n kloon erbij, gezellig.quote:Op maandag 24 november 2008 01:41 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Betekent dat nu dat je stopt met posten? Lijkt me wel leuk voor de verandering.
Ja, net alsof ik van een lekker meisje een foto post, en haar volledig ga afzeiken.quote:Op maandag 24 november 2008 01:37 schreef Jajong het volgende:
[..]
.
Ja dat overhemd is prima, maar die korte mouwen verneuken het helemaal helaasquote:Op maandag 24 november 2008 01:30 schreef Emimich het volgende:
[..]
Even de foto-analyse:
Midden: Bril, Palestina-sjaal, roze peace-teken om zijn nek en dito lelijk t-shirt. Tevens gezegend met een Obama-achtige huidskleur en innovatief kapsel.![]()
Nee, nee, ik ben geen racist maar het is gewoon een relevant gegeven. Niets mis mee toch om dat dan te noemen, anders betwijfel ik wie hier dan de racist zou zijn.quote:Op maandag 24 november 2008 01:43 schreef Jajong het volgende:
Heel subtiel, dat je nu alweer refereert aan mijn huidskleur in de hoop dat ik je straks een racist ga noemen ofzo. Maar echt, het ligt er te dik op. A for effort though.
Verkapte-ik-vind-je-lekker-post!quote:Op maandag 24 november 2008 01:44 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
[..]
Ja, net alsof ik van een lekker meisje een foto post, en haar volledig ga afzeiken.Er klopt iets niet nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |