Nou ik denk dat ik best een aardig idee van TS heb op dit moment. Het is duidelijk niet zo dat dit persoon verdraagzaam is. Niet dat ik de grote jezus aanbidder ben want daar geloof ik niet in. Maar wanneer een persoon niet kan accepteren dat iemand andere hobby's dan jij heeft, dan ben je gewoon zielig bezig.quote:Op maandag 24 november 2008 00:36 schreef damsco het volgende:
[..]
Fijn dat je een profielschets van iemand kan maken aan de hand van een forumpost. Nice job, dr phill
Je snapt er werkelijk waar geen zak van. Niets mis mee, maar wel aandoenlijk.quote:Op maandag 24 november 2008 00:47 schreef dikkemongul het volgende:
Nou ik denk dat ik best een aardig idee van TS heb op dit moment. Het is duidelijk niet zo dat dit persoon verdraagzaam is. Niet dat ik de grote jezus aanbidder ben want daar geloof ik niet in. Maar wanneer een persoon niet kan accepteren dat iemand andere hobby's dan jij heeft, dan ben je gewoon zielig bezig.
TS moet gewoon nog even opgroeien, meerdere mensen tegenkomen die andere hobby's hebben, en daarbij er achter komen dat deze mensen eigenlijk niet heel erg anders zijn. Het is niet erg, maar het gaat gegarandeerd gebeuren. Iedereen gaat dat ooit realiseren.
TS zou het meer als een gift moeten zien, hij heeft immers de kans nu al dit te beseffen waarbij zijn leeftijdsgenoten zichzelf vele jaren later gaan tegenkomen.
Ik zeg dan ook niet dat jij beweerd niet hypocriet te zijn, zo ken ik er nog eentje.quote:Op maandag 24 november 2008 00:42 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik heb dan ook nooit beweerd dat ik niet hypocriet ben.
Dat kan soms kloppen, ook ik heb een sociaal leven en lees niet alles terug. En soms is iemand dusdanig triest dat ik het zonde van mijn tijd vind erop te reageren. En soms troll ik gewoon.quote:Op maandag 24 november 2008 00:42 schreef Noorsbloed het volgende:
Jij daar in tegen gaat dingen lopen posten waar mensen een reactie op geven.
En daarna zeg je niets meer omdat je er toch niets zinnigs van kan maken.
Je eeuwige gehaat tegen crane en consorten. Je eeuwige gediscussieer. No offense, maar je komt als een redelijk sociaal beperkte persoon op mij over. Wellicht kun je er niks aan doen, maar je roept toch onderbuikgevoelens op.quote:Op maandag 24 november 2008 00:42 schreef Noorsbloed het volgende:
En geef mij dan eens een goed reden waar ik een sneu persoon ben.
Neenquote:Op maandag 24 november 2008 00:42 schreef Noorsbloed het volgende:
Omdat ik metal luister ?
Nogmaals neen (ben je hier wellicht onzeker over?)quote:Op maandag 24 november 2008 00:42 schreef Noorsbloed het volgende:
Omdat ik mij niet kleed zoals anderen dat allemaal doen ?
Jazeker, je standpunten komen niet overeen met die van mij. Vaak gebasseerd op emoties, maar zelden op feitenquote:Op maandag 24 november 2008 00:42 schreef Noorsbloed het volgende:
Vanwege mijn standpunten ?
Zie bovenstaandequote:Op maandag 24 november 2008 00:42 schreef Noorsbloed het volgende:
Nou ?
Als jij nou eens zou vertellen waarop jij al je aannames op baseert dan zou ik me er al heel wat meer van aantrekken. Je blaat wel wat weg maar argumenten zijn er bij jou niet te bespeuren.quote:Op maandag 24 november 2008 00:48 schreef Emimich het volgende:
[..]
Je snapt er werkelijk waar geen zak van. Niets mis mee, maar wel aandoenlijk.
Tip: stop met posten in KLB.
Dus vanwege het feit dat ik mijn standpunten en meningen baseer op emoties is iets wat jou dusdanig irriteert ?quote:Op maandag 24 november 2008 00:49 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook niet dat jij beweerd niet hypocriet te zijn, zo ken ik er nog eentje.
[..]
Dat kan soms kloppen, ook ik heb een sociaal leven en lees niet alles terug. En soms is iemand dusdanig triest dat ik het zonde van mijn tijd vind erop te reageren. En soms troll ik gewoon.
[..]
Je eeuwige gehaat tegen crane en consorten. Je eeuwige gediscussieer. No offense, maar je komt als een redelijk sociaal beperkte persoon op mij over. Wellicht kun je er niks aan doen, maar je roept toch onderbuikgevoelens op.
[..]
Neen
[..]
Nogmaals neen (ben je hier wellicht onzeker over?)
[..]
Jazeker, je standpunten komen niet overeen met die van mij. Vaak gebasseerd op emoties, maar zelden op feiten
[..]
Zie bovenstaande
Je komt alleen maar terug met wedervragen. Hier heb ik dan ook geen zin in.quote:Op maandag 24 november 2008 00:54 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dus vanwege het feit dat ik mijn standpunten en meningen baseer op emoties is iets wat jou dusdanig irriteert ?
Heb je liever dat het allemaal honderdduizend keer word doorgenomen voor dat ik iets beslis of iets post ?
Dat is toch wel het toppunt van controle willen hebben op alles
En ik mag graag discussiëren, wat is daar nou weer verkeerd aan
En waarom maakt mij dat een sociaal beperkt persoon ?
En ik ben alles behalve onzeker.
Dat is iets voor zwakke mensen die niet weten wat ze met zichzelf aanmoeten.
Ok.quote:Op maandag 24 november 2008 00:51 schreef dikkemongul het volgende:
Als jij nou eens zou vertellen waarop jij al je aannames op baseert dan zou ik me er al heel wat meer van aantrekken. Je blaat wel wat weg maar argumenten zijn er bij jou niet te bespeuren.
Wees dan ook gewoon duidelijk.quote:Op maandag 24 november 2008 00:56 schreef damsco het volgende:
[..]
Je komt alleen maar terug met wedervragen. Hier heb ik dan ook geen zin in.
Doei
Laten we het daar maar op houden. Ik had nooit met jou de discussie moeten aangaan. The faillure is mine.quote:Op maandag 24 november 2008 00:57 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wees dan ook gewoon duidelijk.
Je kan gewoon niets zinnigs bedenken.
Maar goed slaap lekker !![]()
Daar is het toch ook een forum voor? Discussies op gang brengen?quote:Op maandag 24 november 2008 00:56 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ok.
Sommige personen op dit forum proberen bewust andere mensen uit te lokken, de één wat meer dan de ander. TS is hier een extreem voorbeeld van.
Het is jouw feestje hè.quote:Op maandag 24 november 2008 01:00 schreef dikkemongul het volgende:
Daar is het toch ook een forum voor? Discussies op gang brengen?
Dat het minder serieus bedoeld is wil niet zeggen dat het bijzonder vermakelijk is dat het op een gegeven moment een totaal serieuze kant opgestuurd gaat worden. Als ik me hier had verveeld was ik hier niet meer geweest.
Edit: Oja het kan natuurlijk allemaal aan mij PDD-NOS liggen, zo meteen ga ik mijn hoofd aan gort slaan tegen de muur. Ik MOEST het vertellen anders zou ik het niet kunnen vanwege mijn dwangneurose.
Kan ik die morgenochtend weer in mijn inbox terugvinden?quote:Op maandag 24 november 2008 01:18 schreef Emimich het volgende:
[ afbeelding ]
Onze 'baas' Jajong in het midden!
Naja alles beter dan die linker whehehe.quote:Op maandag 24 november 2008 01:18 schreef Emimich het volgende:
[ afbeelding ]
Wie weet..quote:Op maandag 24 november 2008 01:23 schreef LudoSanders het volgende:
Kan ik die morgenochtend weer in mijn inbox terugvinden?
Even de foto-analyse:quote:Op maandag 24 november 2008 01:18 schreef Emimich het volgende:
[ afbeelding ]
Stoere man.quote:Op maandag 24 november 2008 01:18 schreef Emimich het volgende:
[ afbeelding ]
Toch jammer dat de post boven je nog niet kon lezen toen je deze plaatste.quote:Op maandag 24 november 2008 01:30 schreef Salvad0R het volgende:
Stoere man.
Wat ben jij dan, z'n minister van propaganda die sneaky reclame voor hem maakt?
Het moet in ieder geval wel zoiets zijn, want je zit best wel op zijn penis nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |